آزادي و تعيين تكليف ۱۷ نفر از افراد تحت نظر در مراجع انتظامي

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

آزادي و تعيين تكليف ۱۷ نفر از افراد تحت نظر در مراجع انتظامي

۱۶ بازديد

معاون دادستان و سرپرست دادسراي عمومي و انقلاب منطقه دوازدهم تهران از آزادي و انتصاب 17 نفر تحت نظر پليس خبر داد. به گزارش دنياي 77 ، رحيم گلزاده معاون دادستان و سرپرست دادسراي دولت و انقلاب منطقه 12 تهران در كلانتري و پايگاه هفتم پليس مقاومت فاطب براي نظارت بر حسن انجام وظايف مأموران …

آزادي و تعيين تكليف ۱۷ نفر از افراد تحت نظر در مراجع انتظامي https://d77.ir/آزادي-و-تعيين-تكليف-۱۷-نفر-از-افراد-تحت/ Sat, 16 Oct 2021 12:26:00 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/آزادي-و-تعيين-تكليف-۱۷-نفر-از-افراد-تحت/ معاون دادستان و سرپرست دادسراي عمومي و انقلاب منطقه دوازدهم تهران از آزادي و انتصاب 17 نفر تحت نظر پليس خبر داد. به گزارش دنياي 77 ، رحيم گلزاده معاون دادستان و سرپرست دادسراي دولت و انقلاب منطقه 12 تهران در كلانتري و پايگاه هفتم پليس مقاومت فاطب براي نظارت بر حسن انجام وظايف مأموران …

معاون دادستان و سرپرست دادسراي عمومي و انقلاب منطقه دوازدهم تهران از آزادي و انتصاب 17 نفر تحت نظر پليس خبر داد.

به گزارش دنياي 77 ، رحيم گلزاده معاون دادستان و سرپرست دادسراي دولت و انقلاب منطقه 12 تهران در كلانتري و پايگاه هفتم پليس مقاومت فاطب براي نظارت بر حسن انجام وظايف مأموران حضور داشت و ضمن تبريك به پليس هفته و ستايش از تلاش ها.

در اين بازديد 5 ساعته شبانه ، وظايف و اختيارات افسران در رسيدگي به جنايات آشكار و نامرئي ، كه توسط بازپرس وظيفه دادسراي عمومي و انقلاب تهران ، حسين خالگاپراست انجام شده است ، نياز به تعيين وظايف ناظران دارد. حداكثر تا يك ساعت. براي اطلاع رساني در اين زمينه كمك هاي لازم ارائه شده است.

در جريان اين بازرسي ، مقررات مربوط به حقوق شاكيان و متهمان در تشكيل پرونده اوليه رعايت شد و آموزش هاي لازم در اين زمينه ارائه شد و 17 نفر بازداشت و به دلايل مختلف ، پس از بررسي شواهد ، محاكمه شدند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.