مقايسه تلويزيون ال جي Up8150 مدل 55 اينچ با ال جي Up7550 مدل 55 اينچ

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

مقايسه تلويزيون ال جي Up8150 مدل 55 اينچ با ال جي Up7550 مدل 55 اينچ

۱۲ بازديد

تلويزيون ال جي 55UP7550 همچنين مي تواند به كمك قابليت Ultra Surround صداي فراگير مجازي توليد كند. قابليت هاي Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync امكان اتصال بي سيم(بلوتوث) به سيستم صوتي جانبي مانند ساندبار و پخش صدايي هماهنگ را فراهم مي كنند. همچنين مي توان دو عدد بلندگوي بلوتوثي ال جي را به تلويزيون وصل كرده و از صدايي فراگير برخوردار شد.

مشخصات كلي تلويزيون 55 اينچ UP7550

تلويزيون 55 اينچ UP7550 از قابليت هاي بي شماري برخوردار است كه هر كدام از اين قابليت ها نياز هاي عمده كاربران را بر طرف كرده است. شما با استفاده از درگاه هاي ارتباطي مي توانيد گوشي يا لپتاپ خود را تلويزيون وصل كنيد و محتواي مورد نظر را به نمايش بگذاريد. با اين روش همگي مي توانند به راحتي محتوا را ببينند همچنين همان طور كه در بالا هم اشاره شد به دليل ديد گسترده اي كه دارد در هر نقطه اي كه باشيد مي توانيد به راحتي صفحه نمايش را ببينيد و نيازي نيست كه حتما روبروي آن باشيد. شما مي توانيد دي وي دي و يا دستگاه هاي ديجيتال را نيز به آن متصل كنيد؛ HDMI و USB از درگاه هاي ارتباط سيمي هستند. درگاهي ارتباطي ديگري هم وجود دارند كه از طريق بي سيم كار مي كنند همانند بلوتوث، WI-FI و LAN. قابليت هايي هم در خود تلويزيون تعبيه شده است كه عمل انتقال و اشتراك محتوا را انجام مي دهد.

با تلويزيون ال جي 49UP7550 همانند يك گيمر حرفه اي عمل خواهيد كرد چرا كه اين تلويزيون با بهينه سازي محتوا، پشتيباني از HDMI2.1، تنظيم دقيق گرافيك HDR و تاخير ورودي بسيار پايين، روند اجراي بازي را سرعت خواهد بخشيد. تلويزيون 49UP7550 با استفاده از فناوري قابليت HGIG، عملكرد تلويزيون و كيفيت تصوير را تشخيص مي دهد و سپس گرافيك HDR را تنظيم مي كند. به طور قطع مي توان گفت در هر خانه اي مي توان افرادي را يافت كه مسابقات ورزشي از قبيل فوتبال، واليبال، مسابقات اتومبيل راني و يا هر رشته ورزشي ديگر را دنبال و به تماشاي اين مسابقات مي نشينند. ال جي براي اين كه تجربه ي هيجان انگيزي را براي اين افراد ايجاد كند تلويزيون 34UP7550 را به گونه اي ساخته است كه بهترين تصاوير و كنتراست را ايجاد كند.

كيفيت تصوير تلويزيون 55up7550 و تكنولوژي هاي آن :

سلام خوبين من ازتون خريد كردم و خيلي راضي بودم خيلي خوشحالم كه سايت شمارو انتخاب كردم و از شما خريد كردم. ديگران را با نوشتن نظرات خود، براي انتخاب اين محصول راهنمايي كنيد. يك حساب كاربري رايگان براي استفاده از ليست علاقه مندي ها ايجاد كنيد.

تلويزيون 55 اينچ ال جي 4K اسمارت مدل 55UP7550 است و با ريموت كنترل جديد MR21 و همچنين ورژن جديد WebOS طراحي شده است كه كارايي بالايي را دارا است. ورودي خروجي هاي آن ورژن 2.0 را دارند و در كناره قاب و پشت تلويزيون قرار گرفته اند كه در صورت نصب بر روي ديوار مي توان به آن ها به خوبي دسترسي داشت. در ادامه ي مطلب بيشتر به بررسي تلويزيون اسمارت 4K ال جي 55UP7550 مي پردازيم.

تلويزيون ال جي 55up7550 سايز 55 اينچ

فركانس تصويرآن 50 هرتز است مي تواند از نرخ فريم هاي 24 و 60 فريم به خوبي پشتيباني كند. تصوير شفاف و درخشاني را مي توان با اين تلويزيون شاهد بود چون عمق نمايش داده 8 بيت و روشنايي با نورپردازي مستقيم ايده آل براي كيفيت تصوير هستند. پايه‌هاي دوشاخه به بهترين نحو در دو طرف تلويزيون قرار مي‌گيرند و با استحكام بي‌نظيري كه دارند قادر به نگهداري تلويزيون بدون لرزش و تكان خوردن اضافه خواهند بود. يكي از جذاب‌ترين بخش‌هاي طراحي در تلويزيون 55UP7750 مربوط به حاشيه‌هاي اطراف صفحه نمايش تلويزيون است.

در نهايت قابليت‌هاي ALLM و eArc و HGIG اين محصول را به برترين گزينه براي بازي و گيم تبديل نموده است. تلويزيون Up7550 ال‌جي را خريداري كنيد و كيفيت و كارايي را به خانه هاي خود ارمغان ببريد. درگاه هاي ارتباطي از ويژگي هاي مهم در طراحي تلويزيون 55 اينچ ال جي UP7550، مي باشند كه به شما اين امكان را مي دهند تا دستگاه هاي خارجي را به تلويزيون متصل كنيد. كاربرد درگاه ها زماني است كه مي خواهيد عكس و فيلمي را كه مد نظر داريد به خانواده و يا دوستانتان نشان دهيد. با صفحه اي بزرگ تر محتوا به خوبي قابل مشاهده خواهند بود و همه افراد حاظر مي توانند به خوبي به تماشاي آن ها بپردازند.

تلويزيون 55UP7550 سايز 55 اينچ الجي ، طراحي شده در شركت ال جي و مونتاژ شده در كشور مصر است. فروشگاه تاس ماس يك فروشگاه جوان در جهت فروش لوازم و ملزومات خانه ، من جمله لوازم صوتي و تصويري ، لوازم آشپزخانه ، كولر و ... توسط اين ويژگي صحنه‌ها به صورت كاملا طبيعي و واقعي به همان نحوي كه مد نظر خالق سازنده آن است پخش خواهد شد .بدين وسيله كاربران مي‌توانند تجربه ديدن تصاوير سينمايي را در منزل داشته باشند. تلويزيون 55UP7550 ال جي ميزان رنگ بيشتري در يك تصوير نمايشي با ساير تلويزيون هاي رده پايين تر نشان مي دهد.

اين تلويزيون به كمك فناوري AI Acoustic Tuning صدا را با توجه به محيط و به كمك فناوري AI Sound صدا را با توجه به محتواي در حال پخش تنظيم ميكند. تلويزيون ال جي مدل 55UP7550 داراي فناوري Ultra Surround است و صداي فراگير مجازي توليد ميكند. همچنين با استفاده از تكنولوژي Dolby Digital كيفيت صداي خروجي را بهبود ميبخشد. اين تلويزيون هوشمند از فرمان صوتي پشتيباني ميكند و به شما اجازه ميدهد با صحبت كردن به مديريت تلويزيون بپردازيد. همچني داراي برنامه LG ThinQ است و قابليت اتصال تلفن همراه به تلويزيون را براي شما امكان پذير ميكند.

ادرس فروشگاه استان كردستان شهرستان بانه خيابان شهدا جنب بانگ رفا كارگران مجتمع تجاري بلور طبقه همكف پلاك 63

اين تلويزيون داراي تكنولوژي AI Acoustic Tuning است و با توجه به شرايط محيط صدا را به كمك هوش مصنوعي تنظيم ميكند. تلويزيون LG 55UP7550 به تكنولوژي Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync نيز مجهز شده است و شما ميتوانيد آن را به صورت بي سيم و از طريق بلوتوث به ساندبار يا سيستم صوتي متصل كرده و صداي هم زمان و هماهنگي را تجربه كنيد. اين تلويزيون از قابليت Bluetooth Surround Ready پشتيباني ميكند و شما ميتوانيد آن را از طريق بلوتوث به بلندگوهاي بي سيم ال جي متصل كنيد و صداي فراگيري را تجربه كنيد. تلويزيون جديد ال جي UP7550 هوشمند است و از سيستم عامل WebOS 6.0 برخوردار ميباشد.

به اين ترتيب تمام تصاوير پخش شده در تلويزيون حتي اگر از كيفيت پاييني برخوردار نباشند ، با ارتقا 4K و پردازنده a5 AI 4K براي ديدن تصاوير با همان كيفيت در تلويزيون ، ارتقا مي يابند. استفاده از AI Brightness Control يكي از جديدترين قسمتهاي تلويزيون ال جي است. اين فناوري نور محيطي را كه تلويزيون در آن قرار دارد تشخيص مي دهد. سپس ، اگر روشنايي محيط تغيير كند ، روشنايي صفحه توسط پردازنده تنظيم مي شود تا كنتراست و جزئيات تصوير را متناسب با نور محيط تنظيم كند و يك تجربه مشاهده بهينه براي صحنه ها در هر دو محيط تاريك و روشن ايجاد كند.

با استفاده از اين قابليت فوق العاده شما مي توانيد صدا را با كيفيت بيشتر و روان تري گوش كنيد. تلويزون 55 اينچ ال جيUP7550 با استفاده از قابليت هايي كه دارد صداي تلويزيون و ساندبار را با هم هماهنگ مي كند و از تاخير در پخش صداي ساندبار جلوگيري مي كند. اين سيستم صوتي شامل 2 بلند گو با كيفيت است كه هر كدام قادر به پخش صدايي 10 وات هستند.

مي توانيد با صداي خود تلويزيون را كنترل كنيد و به هر آن چه كه مي خواهيد دسترسي پيدا كنيد چرا كه اين تلويزيون قادر به دريافت فرمان هاي صوتي شما مي باشد. تمامي اين امكانات و ده ها ويژگي و قابليت ديگر در اين تلويزيون جمع شده اند تا شما با خريد تلويزيون 4K الجي مدل 55UP7550 صاحب يك نمونه بي نظير از محصولات الجي شويد. Game Optimiser از قابليت هاي جديدي است كه به تلويزيون هاي ال جي اضافه شده است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.