نگار اسماعيلي قهرمان آسيا شد/ پايان روز نخست با ۶ مدال – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۸ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، بيست و چهارمين دوره مسابقات تكواندو قهرماني آسيا امروز چهارشنبه اول خرداد در سالن “نهاد نوفال” بيروت با حضور 189 تكواندوكار از 226 كشور به همت لبنان آغاز شد. تيم ملي مردان و زنان را به دست آورد. مدال طلا ، يك نقره و چهار برنز. در روز اول اين …

نگار اسماعيلي قهرمان آسيا شد/ پايان روز نخست با ۶ مدال – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://d77.ir/نگار-اسماعيلي-قهرمان-آسيا-شد-پايان-روز/ دنياي 77 Wed, 16 Jun 2021 16:26:48 0000 ورزش https://d77.ir/نگار-اسماعيلي-قهرمان-آسيا-شد-پايان-روز/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، بيست و چهارمين دوره مسابقات تكواندو قهرماني آسيا امروز چهارشنبه اول خرداد در سالن “نهاد نوفال” بيروت با حضور 189 تكواندوكار از 226 كشور به همت لبنان آغاز شد. تيم ملي مردان و زنان را به دست آورد. مدال طلا ، يك نقره و چهار برنز. در روز اول اين …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، بيست و چهارمين دوره مسابقات تكواندو قهرماني آسيا امروز چهارشنبه اول خرداد در سالن “نهاد نوفال” بيروت با حضور 189 تكواندوكار از 226 كشور به همت لبنان آغاز شد. تيم ملي مردان و زنان را به دست آورد. مدال طلا ، يك نقره و چهار برنز.

در روز اول اين رقابت ها ، اسماعيلي در وزن 46 كيلوگرم تنها طلاي ايران را از آن خود كرد. حسين لطفي نقره و غزل سلطاني ، فرشته خزايي ، ناهيد كياني و فرسته خزايي چهار مدال برنز براي تيم ايران به دست آوردند.

نگار اسماعيلي در اولين حضور خود در مسابقات قهرماني آسيا تا ديدار فينال قدرتمند شد و توانست دومين طلاي تاريخ زنان ايراني قاره كهن را به نام خود ثبت كند. وي با پيروزي 29 بر 29 مقابل جيودا ايريماتو از قزاقستان ، پيروزي 22 بر 2 مقابل ورونيكا گارسس از فيليپين و پيروزي 32 بر 29 مقابل شوكسانام آزمووا از جورجيا راهي فينال شد. “ را كنگ از كره جنوبي بر سكوي نخست ايستاد و جوانان و بزرگسالان آسيا را با مدال هاي طلا شكست داد.

ناهيد كياني قهرمان وزن 57 كيلوگرم تكواندوي بانوان ايران در مرحله نيمه نهايي پس از پيروزي 29 بر 9 مقابل پائولينا لوئيس لوپز از فيليپين در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 13 بر 6 مغلوب يو جين كيم كره جنوبي شد. غزال سلطاني پس از انصراف نماينده ويتنام در اولين مبارزه ، در نيمه نهايي در وزن 18- كيلوگرم مغلوب چين تايپه شد و يك مدال برنز ديگر براي ايران كسب كرد. تايواني ها با شكست ماه گذشته مومنجاده سهميه المپيك را از آن خود كردند.

فرشته خواجه اي (4 كيلوگرم) پس از شكست مقابل حريفان خود در سوريه و لبنان ، سومين مدال برنز تكواندوي ايران را از آن خود كرد. ذناب اسماعيلي ، تكواندوكار 733 كيلوگرمي ابتدا 23 بر 9 ميزبان را شكست داد اما در نيمه نهايي با كسب نتيجه 16 بر 6 مقابل كانزل دنيز تكواندوكار قزاقستان با برتري 16 بر 6 مدال برنز را از آن خود كرد.

ميرهاشم حسيني را حذف كنيد

تكواندوكار المپيكي كشورمان در وزن دوم -68 كيلوگرم دور دوم از جدول مسابقات كنار رفت. او پس از استراحت به مصاف “هووجين” كره جنوبي رفت و در همان زمان در شروع مبارزه كه 8 بر 6 عقب بود ، از ضربه حريف تعجب كرد و با تكنيك بازنده ميدان جنگ را ترك كرد. عكسها

اين مسابقات فردا ادامه خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.