قيمت تلويزيون سوني 65X80J سايز 65 اينچ- كيفيت تصوير 4k و پردازنده XR

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سوني 65X80J سايز 65 اينچ- كيفيت تصوير 4k و پردازنده XR

۱۲ بازديد

مشخصات اندازه تلويزيون هوشمند سوني 65X80J 65 تلويزيون سوني 65X80J اين يكي از تلويزيون هايي است كه در سال 2021 معرفي شد و داراي ويژگي هاي بيشتري نسبت به نسخه 2020 است كه توجه كاربران را به خود جلب كرد. با توجه به اين ويژگي ها ، خريد تلويزيون سوني يكي از انتخاب هاي مصرف …

قيمت تلويزيون سوني 65X80J سايز 65 اينچ- كيفيت تصوير 4k و پردازنده XR https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سوني-65x80j-سايز-65-اينچ-كيفيت-ت/ تيتر نيوز Thu, 07 Oct 2021 00:37:44 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سوني-65x80j-سايز-65-اينچ-كيفيت-ت/ مشخصات اندازه تلويزيون هوشمند سوني 65X80J 65 تلويزيون سوني 65X80J اين يكي از تلويزيون هايي است كه در سال 2021 معرفي شد و داراي ويژگي هاي بيشتري نسبت به نسخه 2020 است كه توجه كاربران را به خود جلب كرد. با توجه به اين ويژگي ها ، خريد تلويزيون سوني يكي از انتخاب هاي مصرف …

مشخصات اندازه تلويزيون هوشمند سوني 65X80J 65

تلويزيون سوني 65x8000j

تلويزيون سوني 65X80J اين يكي از تلويزيون هايي است كه در سال 2021 معرفي شد و داراي ويژگي هاي بيشتري نسبت به نسخه 2020 است كه توجه كاربران را به خود جلب كرد. با توجه به اين ويژگي ها ، خريد تلويزيون سوني يكي از انتخاب هاي مصرف كننده است. اين محصول با كيفيت تصوير 4K توانايي فوق العاده اي در نمايش تصاوير با كيفيت بالا و كنتراست عالي دارد.

تلويزيون سوني X8000J داراي صفحه نمايش 65 اينچي و رزولوشن 3840 x 2160 مي باشد.تصاوير اين محصول از كيفيت بالايي برخوردار است و كاربر در نهايت مي تواند با تماشاي تلويزيون آن را تجربه كند. اين تلويزيون علاوه بر نمايش تصاوير با وضوح استثنايي ، از توليد صدا با كيفيت بالا نيز بهره مي برد.

سوني براي اين محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده كرده است كه يكي از ويژگي هاي جديد اين شركت است و نسبت به نسخه هاي قبلي تغييرات قابل توجهي در پردازش تصوير دارد. تلويزيون سوني 65X80J با استفاده از اين پردازنده مي تواند عملكرد داخلي خوب و با كيفيتي را ارائه دهد. فناوري HDR توانايي تلويزيون 65X8000J را در ايجاد تصاوير زيبا افزايش مي دهد.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت بررسي كنيد.

اين محصول داراي فناوري 4K X-Reality Pro است كه مي تواند تصاوير را با سرعت بالا بچرخاند و مي تواند تصاوير را با نويز تشخيص داده و نويز آن را ثبت كرده و كيفيت بالايي را ارائه دهد. با استفاده از اين فناوري قادر است تصاوير زيبا و كاملاً متضاد را به نمايش بگذارد و با وجود نمايش عالي داخلي ، مي تواند هيجان كامل را براي كاربر به ارمغان آورد.

اين محصول از فناوري هاي Dolby Atoms و Vision پشتيباني مي كند كه در ارائه صداي محيط بسيار مثر است. اين محصول داراي دو بلندگو ساخته شده از اسپيكر X-Balanced است كه در مجموع توان خروجي 20 وات را دارد. LED هوشمند سوني 65X8000J داراي طراحي منحصر به فرد و زيبايي است كه نسبت به قبل نازك تر و ضخامت كمتري دارد كه زيبايي بي نظيري را به آن افزوده است.

سوني براي اين محصول از سيستم عامل اندرويد نسخه 10 استفاده كرده است. بنابراين به كاربران امكان ايجاد يك محيط خوب و كارآمد را مي دهد. با استفاده از اين سيستم عامل ، كاربران مي توانند از انواع نرم افزارها استفاده كنند. اين محصول داراي شكل منحصر به فرد و باريكي در مقايسه با ساير محصولات است كه نقش مهمي در انتخاب محصول كاربران داشته است.

صفحه نمايش 4K بر روي تلويزيون سوني 65X8000J

صفحه نمايش 4K بر روي تلويزيون سوني 65X8000Jتلويزيون سوني 65X80J توليد شده توسط سوني در سال 2021. اين محصول يكي از تلويزيون هاي معرفي شده در سال 2021 است كه عملكرد بالايي دارد و برخي از آنها تنها با معرفي كامل اين محصول موجود است. اين صفحه نمايش داراي صفحه 49 اينچي است و صفحه نمايش آن LED است و داراي رزولوشن 2140 در 3840 مي باشد.اين محصول از كيفيت تصوير 4K پشتيباني مي كند و از كيفيت و كنتراست بالايي در ارائه تصوير برخوردار است.

اين تلويزيون مي تواند تصاوير با كيفيت بالا را در اختيار كاربر قرار دهد. تعداد زيادي از تصاوير منتشر شده توسط اين محصول به وضوح با جزئيات قابل مشاهده است و كاربر مي تواند رنگ هاي زيادي را مشاهده كند. پردازنده قدرتمند اين سيستم توانايي تشخيص تصاوير با كيفيت پايين و نمايش آنها در 4K پس از فشرده سازي را دارد. سوني 65X8000J همچنين داراي فناوري 4K X-Reality Pro است كه مي تواند فضاي داخلي غني و با كيفيت بالا و نمايشگرهاي سبك را نمايش دهد.

تصاوير واضح و با كيفيت بالا در تلويزيون سوني 65X8000J

تصاوير واضح و با كيفيت بالا در تلويزيون سوني 65X8000J

داشتن فناوري HDR يكي از ويژگي هاي بارز تلويزيون 2021 است. اين محصول نيز از اين قاعده مستثني نيست. تلويزيون 65 اينچي سوني X8000J داراي فناوري ريمستر HDR مبتني بر شيء است. اين فناوري با قدرت قدرتمند اين سيستم كه يك پردازنده X1 4K HDR است كنترل مي شود. اين فناوري قابليت تشخيص ساختار ، رنگ و كنتراست تصاوير را دارد و مي تواند آنها را تشخيص داده و در نهايت اين تصاوير را با كيفيت تقريبا 4K پخش كند.

در همين حال ، تصاوير توليد شده توسط تلويزيون سوني X8000J 2021 از كيفيت بالاتري نسبت به محصولات بدون اين فناوري برخوردار است. اين امر به ويژه هنگام پخش در HDR صادق است. بنابراين ، تصاوير توليد شده توسط اين تلويزيون از كيفيت و كيفيت بالايي برخوردار است. بنابراين ، يك تلويزيون سوني 65X8000J با صفحه نمايش بزرگ مي تواند جزئيات بيشتري را نمايش دهد.

تكنولوژي TRILUMINOSPRO

تكنولوژي TRILUMINOSPRO

تعداد كمي از مردم از تلويزيون سوني استفاده نكرده اند. اين محصولات از كيفيت بالايي در نمايش كيفيت و رنگ تصاوير برخوردار هستند. فناوري TRILUMINOS PRO is يكي از فناوري هايي است كه مي تواند فضاي داخلي صفحه نمايش را به كارآمدترين و كارآمدترين حالت نمايش دهد و با نمايش تصاوير واضح و طبيعي ، نقش عمده اي در بهبود كيفيت صفحه نمايش اين محصول ايفا كرده است.

تلويزيون 65X8000J فناوري TRILUMINOS PRO فناوري كه قابليت ارائه بسياري از رنگهاي طبيعي را دارد و از وضوح بالايي برخوردار است كه كيفيت و كنتراست بالايي را نسبت به تصاوير توليد شده توسط اين تلويزيون ارائه مي دهد.

سوني در اين تلويزيون از فناوري 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده كرده است كه علاوه بر همكاري با ساير مناطق براي توليد تصوير با كيفيت بالا ، تصاوير با سرعت بالا و فضاي داخلي مانند تصاوير با سرعت بالا را ارائه مي دهد. حركت روان و روان است خوب توزيع شده با استفاده از اين فناوري ، تصوير خروجي داراي رنگهاي مشكي ، قرمز و سبز بالاتري در مقايسه با محصولات مشابه است.

سيستم روي تلويزيون هاي 65X8000J سوني كار مي كند

سيستم روي تلويزيون هاي 65X8000J سوني كار مي كند

سيستم عامل قسمتي است كه وظايف و دستورات ورودي انجام مي شود. سيستم عامل بخش مهمي از تلويزيون است كه مي تواند عملكرد تلويزيون را بهبود بخشد ، بنابراين توليدكنندگان تلويزيون به اين موضوع دقت كرده اند تا بتوانند با بهبود سيستم عامل ، عملكرد تلويزيون را بهبود بخشند.

همانطور كه مي دانيد ، سوني از سيستم عامل اندرويد در تلويزيون هاي با كيفيت بالا استفاده مي كند تلويزيون X8000J از سيستم عامل اندرويد نسخه 10 استفاده مي كند.همانطور كه مي دانيد ، Android TV يكي از محبوب ترين تلويزيون هاي جهان است و داراي صفحه نمايش با كيفيت بالا و دسترسي آسان است. اين سيستم عامل بسيار سريعتر از سيستم عامل قبلي است و قابليت اجراي دستورات ورودي با سرعت بسيار بالا را دارد.

تلويزيون سوني 65X8000J دستورات صوتي را دنبال مي كند و داراي دستيار صوتي Google است. همچنين از دستيار صوتي آمازون (الكسا) و دستيار صوتي Google Home پشتيباني مي كند. به اين ترتيب ، اين برنامه مي تواند چندين برنامه را مديريت كند ، كه براي كاربران بسيار مهم است.

كنترل از راه دور متغير

كنترل از راه دور متغير

كنترل از راه دور تلويزيون سوني X8000J 4K داراي دكمه هاي اختصاصي براي پخش برنامه هاي Netflix و You Tube است. اين دو شبكه محبوب ترين شبكه هاي پخش آنلاين و ويديويي هستند.

يكي از كاركردهايي كه به اين تلويزيون توصيه مي كند شبكه Netflix داشتن دكمه اختصاصي براي اجراي برنامه Netflix است. اين تلويزيون داراي دستيار صوتي Google است و عملكردهايي مانند جستجوي صوتي ، تغيير كانال ، تنظيم صدا و اجراي برنامه را در اختيار كاربر قرار مي دهد. Google Assistant ويژگي هاي بيشتري نسبت به ساير دستيارهاي صوتي دارد. كاربران مي توانند با فشار دادن يك دكمه در كنترل از راه دور به اينترنت متصل شده و از قابليت هاي Google Assistant استفاده كنند.

صدا و كيفيت آكوستيك در تلويزيون سوني 65X8000J

صدا و كيفيت آكوستيك در تلويزيون سوني 65X8000J

علاوه بر عملكرد بالا در نمايش تصوير با كيفيت بالا و راه حل هاي با كيفيت بالا ، تلويزيون هوشمند سوني 65X8000J داراي كيفيت صداي عالي در كنار كيفيت بالا. اين محصول علاوه بر داشتن كيفيت تصوير بالا و كنتراست ، صدايي بسيار رسا و طبيعي نيز دارد. سوني تلويزيون هاي 2021 را با بلندگوهاي جديد X-Balanced ساخته است كه مي توانند صدايي با كيفيت بالا توليد كنند.

فناوري Clear Phase همچنين فركانس صدا را بهبود مي بخشد تا كاربر بتواند صدايي با كيفيت بهتر از بلندگوهاي اين تلويزيون بشنود. با كمك فناوري Dolby Atmos ، صدا در تمام زوايا پخش مي شود كه در ضبط محتواي ارائه شده بسيار مهم است. اسپيكرهاي اين محصول داراي توان خروجي 10 وات مي باشند كه اين تلويزيون داراي توان 20 وات مي باشد.

سوني X8000J داراي فناوري Dolby Vision و Dolby Atmos است. با استفاده از اين فناوري ها ، آنها توانايي فوق العاده اي در ايجاد صداهاي پراكنده و فريبنده دارند و با كمك فناوري HDR ، با نمايش صحنه هاي طبيعي نهايت لذت را براي كاربران به ارمغان آورده اند. يكي از محصولات ارائه شده توسط سوني و يكي از محبوب ترين محصولات ، تلويزيون سوني 85X9000J است.

قيمت در تلويزيون سوني 65X80J

قيمت در تلويزيون سوني 65X8000J

شكي نيست كه Sony 65X8000J را مي توان يكي از بهترين تلويزيون هاي ساخته شده توسط سوني دانست. از نظر طراحي ، اين محصول داراي پايه بسيار نازكي است كه در مركز تلويزيون يافت مي شود. اين اردوها از فلز درجه يك ساخته شده اند و داراي گيره اي هستند كه مي تواند سيم هايي را كه تلويزيون را به درستي كنترل مي كنند متصل كرده و هيچ اطلاعاتي در مورد مونتاژ آنها در كنار تلويزيون وجود ندارد.

همچنين تلويزيون سوني X8000J 4K داراي لبه آلومينيومي است كه زيباترين طراحي را دارد و يكي از ويژگي هاي آن در قسمت بسته بندي اين محصول است. اين مرزهاي باريك به كاربر كمك مي كند تا روي تلويزيون متمركز بماند. اين محصول همانند ساير محصولات سوني داراي طراحي منحصر به فرد و بي نظيري است كه تاثير زيادي در انتخاب كاربر دارد.

اين دستگاه داراي تيونر DVB-T / T2 است و قابليت پشتيباني از شبكه هاي ديجيتال را دارد. از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند. سوني از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB براي اين محصول استفاده كرده است. تلويزيون سوني 65X80J همچنين مي توان آن را روي ديوار قرار داد و با طراحي زيبا ، به خوبي با دكوراسيون هماهنگ مي شود.

منبع : قيمت تلويزيون سوني 65X80J سايز 65 اينچ- كيفيت تصوير 4k و پردازنده XR

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.