اپليكيشن LG ThinQ خدمتي نو در هر زمان و مكان

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

اپليكيشن LG ThinQ خدمتي نو در هر زمان و مكان

۱۴ بازديد

با اپليكيشن  LG ThinQ مي‌توانيد تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشين لباسشويي، يخچال و كولر گازي را كنترل كنيد. حتي اين ايده كه شما مي توانيد لوازم خانگي خود را تنها با يك فرمان صوتي مديريت كنيد يا صفحه نمايش گوشي هوشمند را لمس كنيد بسيار جذاب است، چه برسد به واقعي! خوشبختانه ال جي اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كرده است و كاربر مي تواند تمامي لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعيت جغرافيايي و در هر زماني از شبانه روز كنترل كند.

اپليكيشن  LG ThinQ علاوه بر اينكه خانه اي هوشمند است، به شما كمك مي كند تا از نظر ذهني نيز راحت باشيد. زيرا مي دانيد كه با كمك اين فناوري مي توانيد تكاليف را در اولويت قرار دهيد و آن ها را به ساده ترين شكل و تنها با يك اپليكيشن موبايل كنترل كنيد. اين فناوري در واقع خانه شما را به خانه اي در آينده تبديل مي كند كه در آن مي توانيد همه چيز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در يك موبايل تحت كنترل خود داشته باشيد.

هوشمندتر از بقيه باشيد

اگر فكر مي كنيد كه لوازم خانگي شما توانايي رشد و رشد همزمان را ندارند، پيشنهاد مي كنيم طرز فكر خود را تغيير دهيد. زيرا هرچه بيشتر از يك لوازم خانگي هوشمند استفاده كنيد، بر اساس پيش بيني نيازهاي شما هوشمندتر مي شوند.

فناوري  LG ThinQ اين را كاملاً واضح مي كند:  LG ThinQ از فناوري تشخيص صدا دستيار Google استفاده مي كند تا ساده ترين راه را براي اتصال كاربران به دستگاه هاي ThinQ فراهم كند. اپليكيشن  LG ThinQ كه ابتدا با نام SmartThinQ معرفي شد، اولين اپليكيشن موبايل براي لوازم خانگي هوشمند است كه تشخيص صدا و دستورات صوتي را ارائه مي دهد و به كاربران امكان مي دهد دستگاه هاي خود را از طريق دستورات صوتي كنترل و نظارت كنند.

مزيت ديگر فناوري  LG ThinQ اين است كه بر روي يك پلت فرم باز ساخته شده است. يعني مي تواند تمامي فناوري ها و دستگاه هاي هوشمندي كه در سال هاي آينده عرضه مي شوند را پوشش دهد.

آينده در دستان شماست

وقتي مي گوييم آينده در دستان شما با  LG ThinQ است، منظور ما اين است كه حتي مي توانيد دستور غذا را مستقيماً از طريق باركد روي غذاهاي آماده و منجمد به اجاق گاز هوشمند خود منتقل كنيد. پس از پخت، دستور اسكن شده را در بخش دستورهاي من اين برنامه ذخيره كنيد. در صورت تمايل بعداً دوباره از آن استفاده كنيد.

فناوري  LG ThinQ واقعاً آينده را به زمان حال آورده است. با استفاده از اين فناوري هيچ يك از لوازم هوشمند خانه شما از شما دور نيست و تنها با اتصال به اينترنت مي توانيد همه چيز را با تلفن همراه خود كنترل كنيد. به عنوان مثال، مي توانيد قبل از خروج از خانه لباس هاي كثيف را در لباسشويي قرار دهيد، درب آن را ببينيد و مواد شوينده اضافه كنيد، اما دستگاه را روشن نكنيد. عصر قبل از بازگشت به خانه، ماشين لباسشويي را از طريق اپليكيشن ThinQ روشن كنيد تا وقتي به خانه رسيديد، تمام لباس ها شسته و آماده پهن شدن شوند. يا قبل از بازگشت به خانه تهويه هوا را روشن كنيد تا وقتي وارد خانه مي شويد از سرما يا گرما لذت ببريد.

يك ضربه جادويي براي اتصال گوشي هوشمند به تلويزيون

LG ThinQ خود را با يك كنترل از راه دور جايگزين كنيد. در خانه هوشمندي كه ال‌جي در دسترس همگان قرار داده است، تنها با يك ضربه جادويي (مجيك تپ) مي‌توانيد محتواي رسانه‌اي موبايل را به تلويزيون هوشمند خود منتقل كنيد و بالعكس.با اپليكيشن  LG ThinQ لوازم خانگي بخريد

كاربران مي توانند اقلام خانه هوشمند خود را مستقيماً از طريق فروشگاه  LG ThinQ خريداري كنند. اين بدان معني است كه كاربر با اتصال حساب خود در فروشگاه اينترنتي آمازون، به  LG ThinQ اجازه مي دهد تا پس از اتمام مواد مورد نياز، به طور خودكار سفارش هاي قبلي را مجدداً ثبت كند. كاربر همچنين الگوهاي مصرف را تعيين مي كند و به برنامه اجازه مي دهد تا در صورت نياز به مواد خاصي به كاربر اطلاع دهد. يا زماني كه پيشنهاد ويژه اي وجود دارد به شما اطلاع مي دهد.

يك قدم جلوتر از تعميركار

فناوري  LG ThinQ با قابليت تشخيص هوشمند خود مي تواند بررسي كند كه آيا همه دستگاه ها به درستي كار مي كنند يا خير. در صورت بروز مشكل به كاربر اطلاع مي دهد تا در اسرع وقت مشكلات احتمالي برطرف شود. در واقع اين اپليكيشن هوشمند تمامي دستگاه هايي كه به آن متصل هستند را تجزيه و تحليل مي كند و احتمال بروز مشكل يا نقص را قبل از بروز آن اعلام مي كند. اين ويژگي به كاربر كمك مي كند تا هميشه يك قدم جلوتر از كارشناسان تعمير باشد. به عنوان مثال، به كاربر مي گويد: "مواد شوينده زيادي در ماشين لباسشويي ريخته شده است."

آخرين سخن

در اين مقاله توضيح داديم كه  LG ThinQ در واقع نرم افزاري است كه به كاربر امكان كنترل لوازم خانگي هوشمند مجهز به فناوري ThinQ را از طريق اينترنت مي دهد. اين اپليكيشن انجام بسياري از كارهاي خانه را براي كاربر آسان مي كند. به طوري كه اگر نگران روشن ماندن اسپليت در محل كار هستيد، مي توانيد با استفاده از ThinQ آن را به صورت آنلاين بررسي كنيد و در صورت لزوم آن را خاموش كنيد.

براي استفاده از امكانات منحصر به فرد اپليكيشن  LG ThinQ مي توانيد آن را از پلي استور براي گوشي هاي اندرويد و اپ استور براي آيفون دانلود و نصب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.