قيمت تلويزيون سامسونگ 65AU7100 سايز 65 اينچ هوشمند كيفيت تصوير 4K

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سامسونگ 65AU7100 سايز 65 اينچ هوشمند كيفيت تصوير 4K

۱۳ بازديد

معرفي و توضيحات تلويزيون هوشمند 65 اينچي Fork Samsung 65AU7100 سامسونگ محصولات خانگي طولاني مدت توليد مي كند و هر سال بر اساس نياز كاربران محصولات جديدي را به بازار جهاني عرضه مي كند. به جرات مي توان گفت كه تلويزيون هاي اين شركت محبوب ترين در بازار ايران هستند و خريداران بي شماري دارند. …

قيمت تلويزيون سامسونگ 65AU7100 سايز 65 اينچ هوشمند كيفيت تصوير 4K https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-65au7100-سايز-65-اينچ-هوش/ تيتر نيوز Tue, 12 Oct 2021 05:25:20 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-65au7100-سايز-65-اينچ-هوش/ معرفي و توضيحات تلويزيون هوشمند 65 اينچي Fork Samsung 65AU7100 سامسونگ محصولات خانگي طولاني مدت توليد مي كند و هر سال بر اساس نياز كاربران محصولات جديدي را به بازار جهاني عرضه مي كند. به جرات مي توان گفت كه تلويزيون هاي اين شركت محبوب ترين در بازار ايران هستند و خريداران بي شماري دارند. …

معرفي و توضيحات تلويزيون هوشمند 65 اينچي Fork Samsung 65AU7100

تلويزيون سامسونگ 65AU7100

سامسونگ محصولات خانگي طولاني مدت توليد مي كند و هر سال بر اساس نياز كاربران محصولات جديدي را به بازار جهاني عرضه مي كند. به جرات مي توان گفت كه تلويزيون هاي اين شركت محبوب ترين در بازار ايران هستند و خريداران بي شماري دارند. يكي از انواع مدل هاي ارائه شده توسط اين مارك در سال 2021 ، تلويزيون سامسونگ 65AU7100 نام اوست

بگذاريد عزيزان آنها را در نظر بگيريم و برايمان توضيح دهيم. تلويزيون 65AU7100 سامسونگ از فناوري شفاف براي تنظيم صفحه براي بهبود كيفيت تصوير در مقايسه با تلويزيون هاي LED معمولي استفاده مي كند ، كه باعث مي شود تصاوير در خروجي با روشنايي بيشتر به كاربر ارائه شوند.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني 2021 و دسته بندي هاي تلويزيوني را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

كيفيت خروجي اين تلويزيون 4K است كه به بينندگان اجازه مي دهد تا محصول را با جزئيات خيره كننده مشاهده كنند. براي ايجاد يك تصوير بهتر در آنجا تلويزيون سامسونگ سري AU7100 از پردازنده كريستالي استفاده مي كند. اين پردازنده مي تواند با استفاده از الگوريتم هاي مختلف تعريف شده براي آن ، تا حد امكان به بهبود كيفيت تصوير كمك كند.

اين تلويزيون از كيفيت صداي فوق العاده اي نيز برخوردار است و مي تواند صدا را با يك راه حل مناسب به شنونده كه از توان 20 وات در خروجي استفاده مي كند ، منتقل كند. براي رابط كاربري در اين مدل ، از سيستم عامل اختصاصي Tizen استفاده شده است كه مي تواند ويژگي هاي منحصر به فرد كاربر را در اختيار كاربر قرار دهد.

اين تلويزيون همچنين سرويس خوبي براي كساني است كه عاشق بازي هاي رايانه اي هستند ، به عنوان مثال از قابليت ALLM پشتيباني مي كند ، كه مي تواند تاخير در دسترسي به تلويزيون براي ارتباط با كنسول هاي بازي را كاهش دهد. اين تلويزيون داراي طراحي بسيار زيبايي است كه مي تواند متناسب با طراحي و دكوراسيون داخلي خانه باشد و قابليت قرارگيري روي ديوار را نيز دارد.

كيفيت تصوير در تلويزيون سامسونگ 65AU7100

قيمت و خريد تلويزيون سامسونگ 65AU7100

كيفيت تصوير يكي از مهمترين عوامل هر تلويزيون است و هر مصرف كننده هنگام خريد تلويزيون بيش از هر دليل ديگري به كيفيت تصوير خود توجه مي كند. تلويزيون سامسونگ 65AU7100 براي اينكه كيفيت تصوير بالاتري نسبت به LED هاي معمولي داشته باشد ، از فناوري كريستال در ساخت صفحه استفاده كرد.

كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است و داراي وضوح تصوير 2160 x 3840 پيكسل است كه تراكم پيكسل را با كيفيت باورنكردني به بيننده منتقل مي كند. هرچه طيف رنگهاي ديده شده در تلويزيون بيشتر باشد ، تصاوير موجود در محصول واقع بينانه تر و جذاب تر خواهند بود. بدين منظور ، تلويزيون 65 اينچي سامسونگ AU7100 از فناوري Pure Color استفاده مي كند.

اين فناوري مي تواند رنگ هاي زيادي را روي تلويزيون نمايش دهد. از فناوري HDR براي بهبود فضاي داخلي تصوير استفاده مي شود كه از فرمت هاي HLG و HDR10 پشتيباني مي كند. فناوري HDR بسياري از جنبه ها مانند كنتراست تصوير يا ارائه رنگ را كه مي تواند در تلويزيون نمايش داده شود به طور قابل توجهي بهبود مي بخشد و تصاويري كه در محصول به كاربر نشان داده مي شود واضح تر و جذاب تر است.

از فناوري Mega Contrast نيز براي افزايش كنتراست تصوير استفاده مي شود. پنل مورد استفاده در اين مدل از نوع VA است كه مي تواند زاويه ديد گسترده اي را در هر مكان و نقطه تماس با تلويزيون بدون هيچ گونه افت كيفيت در اختيار كاربر قرار دهد. به

طراحي زيبا براي تلويزيون سامسونگ 65AU7100 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون Samsung 65AU7100

تلويزيون سامسونگ 65AU7100 ضخامت نازكي دارد و كاملاً نازك است كه توجه بسياري از كاربران را به خود جلب كرده است. لبه هاي باريك اين تلويزيون مانع از حواس پرتي شما در حين تماشاي محتواي مورد علاقه شما مي شود. همچنين به دليل ضخامت كم ، براي نصب ديوار و دكوراسيون خاص مناسب است. اگر دوست داريد ، با قرار دادن پايه ها در دو طرف تلويزيون ، مي توانيد تلويزيون را به راحتي روي ميز بگذاريد و از تماشاي برنامه يا فيلم مورد علاقه خود لذت ببريد.

كنترل كننده قوي براي تلويزيون 65 اينچي سامسونگ AU7100

قيمت و خريد تلويزيون سامسونگ AU7100 65 اينچي

استفاده از فيلترهاي جداگانه داراي مزيت صفحه تلويزيون است ، اما اجزاي مختلف از نظر كيفيت و فيلم و همچنين كنتراست تصوير بسيار بهبود يافته و تصوير ارائه شده به كاربر داراي كيفيت و كنتراست يكساني است. تلويزيون سامسونگ 65AU7100 از پردازنده بلوري قدرتمندي با نام Crystal Processor 4k استفاده مي كند.

اين پردازنده مي تواند با استفاده از الگوريتم هاي مختلفي كه براي آن ساخته شده اند و همچنين هوش داخلي نصب شده در آن ، تا حد امكان به بهبود تصوير و كيفيت تلويزيون كمك كند. يكي از جالب ترين فناوري هايي كه براي بهبود فضاي داخلي تصاوير در اين تلويزيون استفاده شده است ، 4k Upscaling نام دارد كه وقتي كيفيت تصاوير دريافتي از صفحه نمايش پايين و نامطلوب باشد ، متفاوت عمل مي كند. منبع.

با اين ويژگي ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد و در نتيجه ، تصاوير گرفته شده توسط كاربر هميشه از بالاترين كيفيت برخوردار هستند. در اين مدل از فناوري Motion Xcelerator نيز استفاده شده است تا هنگام تماشاي فيلم هاي اكشن يا بازي هاي ويدئويي كه سرعت بسيار بالايي دارند مشكلي ايجاد نشود.

اين منجر به حذف انيميشن هنگام پخش مي شود ، بنابراين تصوير به صورت صاف و واضح به كاربر ارائه مي شود. در اين مدل از ويژگي Digital Clean View نيز براي حذف نويز در تصاوير ديجيتال استفاده شده است. امروزه محصولات سامسونگ يكي از محبوب ترين مارك هاي صوتي و تصويري و يكي از مدل هاي اين شركت هستند. تلويزيون سرد سامسونگ 75Q90T ديا

كيفيت صدا در تلويزيون هوشمند سامسونگ 65AU7100

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند سامسونگ 65AU7100

تلويزيون سامسونگ 65AU7100 داراي كيفيت صداي بالا و وضوح بالا است. اين تلويزيون از سيستم صوتي دو كاناله استفاده مي كند و همچنين داراي 2 بلندگو است كه هريك از آنها 10 وات قدرت دارند و به طور كلي اين تلويزيون داراي قدرت است. توان خروجي آن 20 وات است. يكي از ويژگي هاي جذاب اين تلويزيون كه بسياري از كاربران متوجه آن شده اند Dolby Digital Plus است.

مي تواند صدا را به صورت كامل و سازگار در اختيار كاربر قرار دهد و همچنين نويز موجود در صدا را حذف كرده و صدا را به وضوح به بيننده منتقل كند. و همچنين استفاده از فناوري تلويزيون صدا به موبايل تعبيه شده در تلويزيون. مي توانيد تلويزيون را با تلفن همراه خود بي صدا يا خاموش كنيد. فناوري ديگري كه در اين تلويزيون استفاده مي شود Q-Symphony است كه به شما امكان مي دهد صداي تلويزيون و سيستم صوتي را همزمان پخش كرده و صدا توليد كنيد. در هماهنگي و هماهنگي كامل به گوش شما مي آيد.

تلويزيون هوشمند سامسونگ 65AU7100

بهترين و جديدترين تلويزيون جديد 65 اينچي 2021 سامسونگ 65AU7100

تلويزيون سامسونگ داراي سيستم عامل Tizen است كه انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختيار شما قرار مي دهد. يكي از عملكردهاي موجود در اين تلويزيون شي هوشمند است كه به شما امكان مي دهد ساير دستگاه هاي سامسونگ خود را از طريق صفحه تلويزيون كنترل كنيد. و وارد برخي از اصلاحات شويد. اين تلويزيون داراي 1 پورت USB و 3 پورت HDMI است. همچنين مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، بلوتوث و تلفن هاي رده بالا را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون خود متصل كنيد. وصل كنيد.

برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود را روي صفحه بزرگتر تماشا كنيد. تلويزيون سامسونگ 65AU7100 شما داراي فناوري Samsung TV Plus هستيد كه به شما امكان مي دهد بدون نصب يا اتصال دستگاه هاي خارجي به برنامه هاي سرگرمي دسترسي داشته باشيد و از آنها لذت ببريد. و همچنين با استفاده از نرم افزار مرور وب از مرور خود لذت ببريد. يكي ديگر از ويژگي هاي جذابيت اين تلويزيون ، رايانه شخصي به تلويزيون است كه با آن مي توانيد از راه دور به رايانه خود دسترسي پيدا كرده و برخي از كارهاي خود را انجام دهيد.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 65AU7100 سايز 65 اينچ هوشمند كيفيت تصوير 4K

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.