قيمت تلويزيون سامسونگ 65AU9000 سايز 65 اينچ با كيفيت تصوير 4k

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سامسونگ 65AU9000 سايز 65 اينچ با كيفيت تصوير 4k

۱۰ بازديد

توضيحات چنگال سامسونگ 65AU9000 سايز 65 سانتي متر هوشمند يكي از بهترين تلويزيون هاي سري 9 سال 2021 توسط سامسونگ راه اندازي شد تلويزيون سامسونگ 65AU9000 اين سري در 5 اندازه مختلف موجود است. در اين قسمت اندازه 65 اين تلويزيون را مرور كرده و اين ويژگي ها را به صورت كامل و كامل براي …

قيمت تلويزيون سامسونگ 65AU9000 سايز 65 اينچ با كيفيت تصوير 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-65au9000-سايز-65-اينچ-با-ك/ تيتر نيوز Wed, 13 Oct 2021 01:32:48 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-65au9000-سايز-65-اينچ-با-ك/ توضيحات چنگال سامسونگ 65AU9000 سايز 65 سانتي متر هوشمند يكي از بهترين تلويزيون هاي سري 9 سال 2021 توسط سامسونگ راه اندازي شد تلويزيون سامسونگ 65AU9000 اين سري در 5 اندازه مختلف موجود است. در اين قسمت اندازه 65 اين تلويزيون را مرور كرده و اين ويژگي ها را به صورت كامل و كامل براي …

توضيحات چنگال سامسونگ 65AU9000 سايز 65 سانتي متر هوشمند

تلويزيون سامسونگ 65AU9000

يكي از بهترين تلويزيون هاي سري 9 سال 2021 توسط سامسونگ راه اندازي شد تلويزيون سامسونگ 65AU9000 اين سري در 5 اندازه مختلف موجود است. در اين قسمت اندازه 65 اين تلويزيون را مرور كرده و اين ويژگي ها را به صورت كامل و كامل براي شما عزيزان توضيح مي دهيم. تلويزيون سامسونگ بخريد انتخاب خوبي براي خريد تلويزيون است.

تلويزيون سامسونگ 65AU9000 داراي طراحي منحصر به فرد ، ظريف و كمي ضخيم است و قابليت نصب بر روي ديوار را دارد ، به طوري كه مي تواند به عنوان يك تصوير بسيار زيبا در خانه مورد استفاده قرار گيرد. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون در مقايسه با LED هاي معمولي استفاده از فناوري كريستال در ساخت صفحه است كه مي تواند تصاوير را به روشني و جذاب تر در اختيار مخاطبان قرار دهد.

كيفيت تصوير اين تلويزيون 4K است و همچنين در پردازش تصوير اين مدل از پردازنده كريستالي بسيار قدرتمندي استفاده شده است كه مي تواند به بهبود هر چه بيشتر كيفيت تصوير كمك كند. در مورد تلويزيون هاي سطح بالا مي توان گفت كه سيستم صوتي دو كاناله و منبع تغذيه 20 وات صدا را با وضوح خوبي براي بينندگان ايجاد مي كند.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

سيستم عامل Tizen شركت براي رابط كاربري در اين محصول استفاده شده است. تلويزيون 65 اينچي سامسونگ AU9000 داراي يك مرورگر وب است كه به كاربران امكان مي دهد محتواي مورد نظر خود را در اينترنت و همچنين از مرورگر صوتي اين تلويزيون به راحتي از طريق صداي كار مورد نظر خود جستجو كنند. در تلويزيون. به

اين تلويزيون براي گيمرها و كنسول هاي بازي نيز سرويس خوبي است ، زيرا از ويژگي هايي مانند ALLM پشتيباني مي كند ، كه مي تواند باعث كاهش دسترسي به بازي شود و به كاربر اجازه دهد بازي را بدون مشكل انجام دهد.

كيفيت تصوير در تلويزيون سامسونگ 65AU9000

قيمت و خريد تلويزيون سامسونگ 65AU9000

كيفيت تصوير يكي از مهمترين عواملي است كه در خريد تلويزيون بسيار مهم است. در تلويزيون سامسونگ 65AU9000 در طراحي صفحه نمايش از فناوري كريستال استفاده شده است كه باعث مي شود كيفيت و روشنايي تصوير نتايج بيشتري به همراه داشته باشد.

رزولوشن كيفيت تصوير اين تلويزيون 4K است و وضوح تصوير آن 2160 38 3840 پيكسل است كه باعث مي شود تراكم پيكسلي جزئيات باورنكردني تصوير را روي صفحه نمايش دهد. از فناوري HDR براي افزايش فضاي داخلي تصوير استفاده مي شود. اين فناوري از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند.

اين فناوري مي تواند تا حد زيادي در بهبود كنتراست تصاوير و طيف رنگي نمايش داده شده در تلويزيون كمك كند. نور پس زمينه اين تلويزيون از فناوري Edge LED استفاده مي كند. از فناوري تقويت كنتراست در تلويزيون سامسونگ 65AU9000 براي بهبود كنتراست تصوير استفاده مي شود. به منظور نمايش رنگهاي مختلف در اين مدل ، از فناوري One Billion Color استفاده شده است كه مي تواند يك ميليارد رنگ مختلف را در اين تلويزيون به نمايش بگذارد.

همانطور كه قبلاً مي دانيد ، هرچه آهنگ بزرگتر در تلويزيون نمايش داده شود ، تصاويري واقع بينانه تر در هنگام انتشار به كاربر نشان داده مي شود و رنگهاي استفاده شده در آنها با اعداد طبيعي يكسان است. پنل مورد استفاده در اين تلويزيون از نوع VA است و همچنين زاويه ديد وسيعي را براي كاربر فراهم مي كند به اين معنا كه مي توان آن را در هر مكاني در ارتباط با تلويزيون بدون آسيب رساندن به وضوح و كيفيت قرار داد. عكس. به صفحه نمايش نگاه كن.

طراحي زيبا براي تلويزيون سامسونگ 65AU9000 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 65 اينچي سامسونگ 65AU9000

تلويزيون سامسونگ داراي طراحي زيبا و منحصر به فرد است كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است. صفحه نمايش در اطراف اين تلويزيون باريك است كه باعث مي شود هنگام تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود حواس شما را پرت نكند. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون AirSlim است. ضخامت كوچك و شكل نازك بدنه ، كه آن را براي نصب روي ديوار بسيار مناسب كرده و دكوراسيوني خاص براي محيط مورد علاقه شما ايجاد مي كند.

داشتن يك پايه محكم در مركز تلويزيون سامسونگ قدرت آن را افزايش مي دهد و مي توانيد تلويزيون را بدون ترديد روي ميز بگذاريد و از تماشاي محتواي مورد علاقه خود لذت ببريد.

پردازنده تلويزيون 65 اينچي سامسونگ AU9000 كريستال

تلويزيون سامسونگ 65AU9000 از پردازنده كريستالي به نام Crystal Processor 4K استفاده مي كند كه از هوش داخلي بسيار قوي و الگوهايي مانند يادگيري عميق براي بهبود بيشتر عناصر مانند كيفيت صدا ، تصوير ، كنتراست و همچنين رنگ بندي قابل نمايش در تلويزيون كمك زيادي خواهد كرد.

اين اغلب زماني اتفاق مي افتد كه كاربر در حال تماشاي يك فيلم اكشن يا بازي با سرعت بالا باشد ، با مشكل تار شدن تصوير و كاهش كيفيت تصوير مواجه مي شود. براي جلوگيري از اين مشكل ، سازندگان و توليد كنندگان تلويزيون سامسونگ 65AU9000 از Motion استفاده مي كنند. استفاده كنيد. آنها از Xcelerator Turbo استفاده كردند كه باعث مي شود تصوير به خوبي روي تلويزيون كار كند.

اگر كيفيت تصاوير دريافتي از منبع پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از ويژگي موسوم به 4k Upscaling ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد و اين به كاربران اين امكان را مي دهد كه هميشه با كيفيت ترين تصاوير را از محصول دريافت كنند. و اين كار را بدون نگراني در مورد كيفيت پايين تصوير انجام ندهيد.

از فناوري هاي Digital Clean View و Analog Clean View براي حذف نويز تصوير استفاده شده است كه باعث حذف نويز در تصاوير ديجيتال و آنالوگ مي شود و تصوير را در اختيار كاربر قرار مي دهد. بخشيدن.

قابليت هاي تلويزيون سامسونگ AU9000

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 65 اينچي سامسونگ AU9000

تلويزيون سامسونگ داراي سيستم عامل Tizen است كه سيستم عامل اختصاصي سامسونگ است و دسترسي آسان به منو دارد. اين تلويزيون داراي 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB مي باشد. يكي از فناوري هاي موجود در تلويزيون مولتي ويو سامسونگ اين است كه مي توانيد دو يا چند صفحه را به طور همزمان روي تلويزيون نمايش دهيد و از نگاه كردن به آن لذت ببريد.

همچنين مي توانيد از قابليت هاي Wi-Fi و بلوتوث براي اتصال دستگاه هاي صوتي خارجي خود به تلويزيون و تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود روي صفحه بزرگتر استفاده كنيد. يكي ديگر از ويژگي هاي جالب اين تلويزيون هوشمند اين است كه مي توانيد ساير دستگاه هاي هوشمند خانه خود را با صفحه تلويزيون كنترل كنيد.

اين تلويزيون داراي دستيار صوتي Bixby است كه به شما امكان مي دهد از صداي هوشمند خود براي فرمان دادن به تلويزيون و دسترسي به برخي از عملكردها و كانال ها استفاده كنيد. همچنين مي توانيد سايت را در مرورگر وب مرور كرده و از آن لذت ببريد. در نهايت ، ما تصميم داريم محصول خاصي را با كارايي بالا به شما معرفي كنيمآتش تلويزيون سرد سامسونگ 85Q90T اين يكي از مدل هاي منحصر به فرد شركت سامسونگ است. اين مدل نيز بسيار محبوب است.

كيفيت صدا در تلويزيون سامسونگ 65AU9000

بهترين و جديدترين تلويزيون 2021 سامسونگ AU9000

تلويزيون سامسونگ از كيفيت صداي بسيار بالايي برخوردار است. اين تلويزيون داراي يك سيستم صوتي دو كاناله است كه از عملكردهايي مانند Dolby Digital Plus ، Multiroom Link براي ارائه صدا و وضوح با كيفيت بالا استفاده مي كند. تلويزيون هاي سامسونگ از ويژگي Object Tracking Sound براي ايجاد صداهاي سه بعدي در حال پخش استفاده مي كنند و شما مي توانيد از گوش دادن به برنامه هاي مورد علاقه خود يا فيلم هاي بيشتر لذت ببريد.

ويژگي ديگر تلويزيون سامسونگ 65AU9000 كه جالب هم هست Q-Symphony ، كه به تلويزيون اجازه مي دهد صداها و بلندگوها را با هم پخش كرده و بخواند. همچنين داراي قابليت حذف نويز است كه نويز اضافي را در فايل صوتي در حال پخش كاهش مي دهد. و صدايت را بهتر مي شنوي

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 65AU9000 سايز 65 اينچ با كيفيت تصوير 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.