قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU9000 سايز 75 اينچ اسمارت فوركي

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU9000 سايز 75 اينچ اسمارت فوركي

۱۱ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون سامسونگ 75AU9000 سايز 75 سانتي متر تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ يكي از گران قيمت ترين و محبوب ترين مدل هاي موجود در بازار هستند. يكي از مدل هايي كه در سال 2021 با اين نام تجاري توليد كرده ايد و در بازار جهاني عرضه كرده ايد ، تلويزيون سامسونگ 75AU9000 در …

قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU9000 سايز 75 اينچ اسمارت فوركي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-75au9000-سايز-75-اينچ-اسم/ تيتر نيوز Wed, 13 Oct 2021 05:34:16 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-75au9000-سايز-75-اينچ-اسم/ قيمت و مشخصات تلويزيون سامسونگ 75AU9000 سايز 75 سانتي متر تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ يكي از گران قيمت ترين و محبوب ترين مدل هاي موجود در بازار هستند. يكي از مدل هايي كه در سال 2021 با اين نام تجاري توليد كرده ايد و در بازار جهاني عرضه كرده ايد ، تلويزيون سامسونگ 75AU9000 در …

قيمت و مشخصات تلويزيون سامسونگ 75AU9000 سايز 75 سانتي متر

تلويزيون 75 اينچي سامسونگ 75AU9000

تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ يكي از گران قيمت ترين و محبوب ترين مدل هاي موجود در بازار هستند. يكي از مدل هايي كه در سال 2021 با اين نام تجاري توليد كرده ايد و در بازار جهاني عرضه كرده ايد ، تلويزيون سامسونگ 75AU9000 در اندازه هاي مختلف ساخته مي شود.

حداكثر اندازه توليد شده در اين سري 75 سانتيمتر است كه به طور خلاصه 75AU9000 ناميده شد و در اين قسمت قصد داريم به طور كامل و كامل نحوه عملكرد اين محصول را براي شما عزيزان توضيح دهيم. يكي از ويژگي هاي متمايز اين تلويزيون نسبت به تلويزيون هاي LED سنتي ، استفاده از فناوري كريستال در ساخت صفحه است ، به همين دليل به تلويزيون سامسونگ 75AU9000 تلويزيون كريستال نيز گفته مي شود.

در واقع استفاده از فناوري كريستال اين مزيت را دارد كه رنگ هاي بسيار بيشتري قابل نمايش در تلويزيون وجود دارد و در نتيجه ، تصوير نمايش داده شده در محصول جذابيت بيشتري دارد و با كيفيت بالاتري به مخاطبان ارائه مي شود. اين مدل از كيفيت بسيار خوبي نيز برخوردار است و صدا را در اندازه بسيار بزرگ به شنونده منتقل مي كند كه در اين تلويزيون از توان 20 وات استفاده كرده است.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

براي رابط كاربري اين مدل ، سيستم عامل اختصاصي Tizen ، طراحي شده توسط خود سامسونگ ، استفاده شده است كه مي تواند امكانات بي شماري را در اختيار كاربر قرار دهد. تلويزيون سامسونگ 75AU9000 به دليل اندازه مناسب براي محيط هاي بزرگ مناسب است و جذابيت خاصي براي دكوراسيون داخلي دارد و همچنين به راحتي بر روي ديوار نصب مي شود.

تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU9000 همچنين داراي قابليت جستجوي صوتي است و به كاربر اين امكان را مي دهد تا به راحتي از طريق صدا عملكردهاي دلخواه را بر روي تلويزيون انجام دهد. براي اتصال دستگاه هاي خارجي به تلويزيون ، پورت هايي نيز وجود دارد. و از پورت هاي مختلف استفاده مي شود ، به عنوان مثال ، پورت هاي HDMI و USB.

كيفيت تصوير در تلويزيون سامسونگ 75AU9000

قيمت و خريد تلويزيون 75 اينچي ال جي 75AU9000

كيفيت تصوير يكي از مهمترين عواملي است كه بسيار مهم است و هر فردي هنگام خريد تلويزيون ، كيفيت تصوير خود را خوب بررسي كرده و سپس به سراغ عوامل ديگر مي رود. تلويزيون سامسونگ 75AU9000 از فناوري شفاف براي طراحي صفحه استفاده مي كند كه باعث مي شود كيفيت تصوير بالاتري نسبت به تلويزيون هاي LED معمولي داشته باشد و تصاوير جذاب تري را به مخاطب ارائه دهد.

اين تلويزيون داراي كيفيت تصوير خروجي 4K است و همچنين داراي رزولوشن 2160 38 3840 پيكسل است كه با تركيب اين دو ويژگي ، جزئيات باورنكردني تصوير را در خروجي به كاربر نشان مي دهد. همانطور كه مي دانيد ، هرچه طيف رنگ هاي ديده شده در تلويزيون بيشتر باشد ، تصاوير به خروجي تصاوير واقعي نزديكتر مي شوند ، براي مخاطب جذابتر است.

بدين منظور ، تلويزيون سامسونگ 75AU9000 از فناوري One Billion Color استفاده مي كند كه مي تواند يك ميليارد رنگ مختلف را روي تلويزيون نمايش دهد و با اين كار ، كاربران از تماشاي برنامه مورد نظر خود لذت خواهند برد. در اين مدل از فناوري Edge LED به عنوان نور پس زمينه استفاده شده است. Contrast Enhancer نيز براي افزايش كنتراست تصوير استفاده مي شود.

از فناوري HDR براي بهبود فضاي داخلي تصوير استفاده مي شود كه از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند. در واقع ، مي توان گفت كه فناوري HDR تأثير عمده اي بر عناصري مانند كنتراست تصوير و نمايش رنگ در تلويزيون دارد و آنها را تا حد زيادي بهبود مي بخشد. پنل مورد استفاده در تلويزيون سامسونگ 75AU9000 از قابليت VA استفاده مي كند.

طراحي زيبا براي تلويزيون سامسونگ 75AU9000 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 75 اينچي LG 75AU9000

تلويزيون سامسونگ 75AU9000 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد كه توجه بسياري از كاربران را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون ضخامت بسيار كمي دارد و به همين دليل عنوان AirSlim را دارد و براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و طراحي بي نظيري دارد و زيبايي را به خانه شما مي بخشد.

داشتن يك پايه در مركز تلويزيون باعث افزايش استحكام و دوام آن مي شود و مي توانيد تلويزيون را بدون لرزش اضافي روي ميز بگذاريد و از تماشاي برنامه يا فيلم مورد علاقه خود لذت ببريد. همچنين ، لبه باريك اين تلويزيون داراي زاويه ديد وسيع تري است كه هنگام تماشاي تلويزيون به شما مي دهد و مي تواند بدون وقفه تلويزيون تماشا كند.

پردازنده تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU9000

قيمت و خريد تلويزيون 65 اينچي سامسونگ AU9000

استفاده از فيلتر جداگانه اين مزيت را براي تلويزيون دارد كه كيفيت تصوير و صدا را بهتر از تلويزيوني كه از فيلتر جداگانه استفاده نمي كند دارد. تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU9000 از پردازنده تصوير قدرتمند Crystal Processor 4K استفاده مي كند كه از هوش داخلي قوي و الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق براي بهبود بيشتر تصوير و كيفيت تلويزيون استفاده مي كند.

يكي از جالب ترين تكنيك هايي كه براي بهبود فضاي داخلي تصوير در اين تلويزيون استفاده شده است 4K Upscaling نام دارد. اگر كيفيت تصاوير دريافتي از منبع پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از ابزار 4K Upscaling ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد و در نتيجه تصاوير با كيفيت بالا دريافت خواهيد كرد. كاربر هميشه بالا است روي محصول به

از فناوري هاي Digital Clean View و Analog Clean View براي حذف نويز تصوير استفاده شده است كه باعث حذف نويز در تصاوير ديجيتال و آنالوگ مي شود و تصوير را به صورت شفاف در اختيار كاربر قرار مي دهد. بخشيدن. اگر كاربري در حال تماشاي يك فيلم اكشن يا انجام يك بازي ويديويي با سرعت پخش بالا باشد ، ممكن است با مشكل كاهش كيفيت تصوير يا پراكندگي آن روبرو شود ، اين مشكل را برطرف كرده و از استفاده از فناوري Motion Xcelerator Turbo استفاده شده خودداري كند. كه مي تواند دسترسي كاربر را فراهم كند به صورت شفاف و روان

كيفيت صدا در تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU9000

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون AU9000 سامسونگ ، اندازه 75 اينچ

تلويزيون سامسونگ از كيفيت و وضوح صداي بالايي برخوردار است. اين تلويزيون داراي سيستم صوتي 2 كاناله است و داراي 2 بلندگو است كه هركدام 10 وات قدرت دارند و در مجموع خروجي صدا و صدا اين تلويزيون 20 وات است. ويژگي جالب اين تلويزيون Q-Symphony به تلويزيون اجازه مي دهد تا صدا و بلندگوها را همزمان و با هم پخش كند.

همچنين فناوري ديگر اين تلويزيون Object Tracking Sound است كه صداهاي سه بعدي را در پخش ايجاد مي كند و مي توانيد از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود لذت ببريد.

قابليت تلويزيون سامسونگ 75AU9000

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 75AU9000

تلويزيون سامسونگ داراي سيستم عامل Tizen است كه سيستم عامل سامسونگ است و برنامه هاي متنوعي را در اختيار شما قرار مي دهد. اين درگاه داراي 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است كه مي توانيد به داخل هارد اكسترنال دسترسي داشته باشيد يا از كابل USB براي درايو فلش خود استفاده كنيد. يكي از ويژگي هاي جذاب اين تلويزيون Smart چيزي است كه به شما اجازه مي دهد ساير دستگاه هاي هوشمند سامسونگ در خانه خود را روي صفحه تلويزيون كنترل كنيد.

تلويزيون سامسونگ 75AU9000 داراي يك دستيار صوتي Bixby است كه به شما امكان مي دهد از صداي هوشمند خود براي انجام اقدامات مربوط به تلويزيون و دسترسي به موقعيت تلويزيون استفاده كنيد. همچنين مي توانيد از قابليت هاي Wi-Fi و بلوتوث دستگاه هوشمند خارجي خود استفاده كنيد. به تلويزيون متصل شويد و از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود در تلويزيون لذت ببريد.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU9000 سايز 75 اينچ اسمارت فوركي

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.