قيمت تلويزيون ال جي 65UP7550 سايز 65 اينچ اسمارت 4k

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون ال جي 65UP7550 سايز 65 اينچ اسمارت 4k

۱۴ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65UP7550 سايز 65 اينچ ال جي يكي از با تجربه ترين شركت ها در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند است. اين شركت اغلب يكي از پيشگامان استفاده از جديدترين و بزرگترين فناوري هنگام توليد تلويزيون است كه كاربران محصولات اين شركت را راضي كرده است. يكي …

قيمت تلويزيون ال جي 65UP7550 سايز 65 اينچ اسمارت 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-65up7550-سايز-65-اينچ-اسمارت-4/ تيتر نيوز Wed, 13 Oct 2021 21:41:09 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-65up7550-سايز-65-اينچ-اسمارت-4/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65UP7550 سايز 65 اينچ ال جي يكي از با تجربه ترين شركت ها در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند است. اين شركت اغلب يكي از پيشگامان استفاده از جديدترين و بزرگترين فناوري هنگام توليد تلويزيون است كه كاربران محصولات اين شركت را راضي كرده است. يكي …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65UP7550 سايز 65 اينچ

تلويزيون 65 اينچي LG 65UP7550

ال جي يكي از با تجربه ترين شركت ها در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند است. اين شركت اغلب يكي از پيشگامان استفاده از جديدترين و بزرگترين فناوري هنگام توليد تلويزيون است كه كاربران محصولات اين شركت را راضي كرده است. يكي از محصولات با كيفيت اين شركت تلويزيون ال جي 65UP7550 ديا

از جمله مدلهايي كه در سال 2021 توسط برند LG عرضه شد ، مي توان به مدل UP7550 اشاره كرد كه در اندازه ها و اشكال مختلف ساخته شده است و بنابراين ، سايز مورد نظر ما 65 اينچ است كه به دليل اندازه بزرگ آن ، آن را بسيار مناسب براي محوطه وسيع و زيبايي منحصر به فردي به دكوراسيون و ساختار خانه مي بخشد.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني 2021 و دسته بندي هاي تلويزيوني را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

اين تلويزيون همچنين مي تواند بر روي ديوار نصب شود و با استفاده از آن مي توان به عنوان يك تصوير بسيار زيبا استفاده كرد. صفحه نمايش تلويزيون 65UP7550 LED است و كيفيت تصوير آن 4K است. براي بهبود چشمگير كيفيت تصاوير نمايش داده شده در محصول ، از پردازنده بسيار قدرتمندي استفاده شده است كه كيفيت تصوير و تلويزيون را از جهات مختلف بهبود مي بخشد.

قابليت تشخيص صدا يكي ديگر از ويژگي هاي عالي است كه روي اين تلويزيون اعمال مي شود. كاربران مي توانند به راحتي از صدا براي انجام دستورات و اقدامات مورد نظر در تلويزيون استفاده كنند. كيفيت صداي اين تلويزيون نيز بسيار خوب است ، بدين منظور از توان 20 وات در محصول استفاده شده است.

سيستم عامل تلويزيون LG 65UP7550 WebOs نام دارد كه يك سيستم عامل بسيار محبوب است و قابليت استفاده بسيار خوبي را براي كاربران خود ارائه مي دهد. همچنين مي توانيد از پورت USB روي تلويزيون براي اتصال دستگاه هايي مانند فلش مموري و ديسك هاي خارجي يا از پورت HDMI براي افزايش صدا و تصوير داخلي استفاده كنيد.

طراحي زيبا بر روي تلويزيون LG 65UP7550

قيمت و خريد تلويزيون 65 اينچي ال جي 65UP7550

تلويزيون ال جي 65UP7550 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد. اين تلويزيون داراي ضخامت كمي است كه آن را براي نصب روي ديوار بسيار مناسب مي كند و فقط مي توانيد براكت را روي يك تلويزيون روي ديوار نصب كنيد.

تلويزيون ال جي داراي يك پايه مركزي است كه قدرت تلويزيون را افزايش مي دهد و شما به راحتي مي توانيد تلويزيون را روي ميز گذاشته و فضاي داخلي مورد نظر خود را تماشا كنيد. همچنين داراي يك باريك باريك است كه حواس شما را پرت مي كند در حالي كه مانع تماشاي فيلم ها يا برنامه هاي مورد علاقه شما مي شود.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 65UP7550 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 65 اينچي LG 65UP7550

طراح و موسس تلويزيون ال جي 65UP7550 به منظور جلب رضايت هرچه بيشتر كاربران ، آنها سعي كرده اند از جديدترين فناوري براي بهبود كيفيت تصوير اين محصول استفاده كنند. صفحه نمايش تلويزيون LG 65UP7550 LED است و صفحه آن صاف است.

پنل طراحي شده براي اين تلويزيون IPS است كه مي تواند زاويه ديد وسيعي را در اختيار كاربر قرار دهد ، بدين معني كه كاربر در موقعيت و زاويه يكسان تلويزيون قرار دارد ، بدون از دست دادن نور و كيفيت. تصاوير مي توانند نتايج را مشاهده كنند. يا به عبارت ديگر ، با استفاده از زاويه ديد ، به عنوان مثال ، مي توانيد در آشپزخانه باشيد و فضاي داخلي مورد نظر خود را در تلويزيون تماشا كنيد.

از فناوري HDR كه از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند نيز براي بهبود فضاي داخلي تصوير استفاده شد. فناوري HDR مي تواند بر عناصري مانند كنتراست تصوير و همچنين طيف رنگي نمايش داده شده در تلويزيون تأثير بگذارد. متأسفانه اين تلويزيون فاقد فناوري Local Dimming است ، اما از فناوري موسوم به LG Local Contrast در برخي موارد استفاده مي كند ، مي تواند كنتراست تصوير و نمايشگر را افزايش داده و كيفيت مناسب را در اختيار كاربر قرار دهد.

وضوح اين تلويزيون 2160 38 3840 پيكسل و كيفيت تصوير خروجي 4K است و تركيب اين دو ويژگي مي تواند جزئيات استثنايي را در تصوير در خروجي كاربر نشان دهد. LG 65UP7550 براي علاقمندان به سينما و تلويزيون قابليتي به نام FilmMaker را منتشر كرده است كه تصاوير و صحنه هاي مشابه تصاوير مورد نظر فيلمساز و كارگردان را ضبط مي كند.

عملكرد واضح در تلويزيون 65 اينچي LG UP7550

قيمت و خريد تلويزيون ال جي UP7550 65 اينچي

تلويزيون ال جي داراي سيستم عامل Webos است كه انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختيار شما قرار مي دهد. تلويزيون ال جي مجهز به هوش مصنوعي ThinQ است كه بسياري از عملكردهاي مربوط به صفحه تلويزيون را انجام مي دهد. اين تلويزيون داراي 2 درگاه HDMI و 1 درگاه USB است كه مي توانيد با استفاده از كابل USB محتويات هارد ديسك يا فلش مموري خود را مشاهده كنيد.

همچنين مي توانيد با پيمايش در وب سايت ها و استفاده از برنامه ها و ويژگي ها ، وب سايت ها را مرور كرده و لذت ببريد. نگران نباشيد ، حتي اگر به جاي ديگري نگاه كنيد ، رويدادهاي بزرگ بازي را در تلويزيون به شما نشان مي دهد.

همچنين مي توانيد دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هاي هوشمند را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و محتواي مورد نظر خود را تماشا كنيد.

كنترلر قدرتمند تلويزيون 65 اينچي LG UP7550

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG UP7550 ، اندازه 65 اينچ

تلويزيون هاي هوشمند به منظور بهبود كيفيت تصوير و حتي صداي تلويزيون ، از يك دستگاه كمكي به نام پردازنده استفاده مي كنند كه مي تواند تصاوير را قبل از ظاهر شدن در خروجي بچرخاند. نتيجه با بهبود كيفيت تصوير سري 65 اينچي LG UP7550 از پردازنده آلفا نسل پنجم استفاده مي كند كه به پردازنده A5 AI 4K معروف است.

اين پردازنده مي تواند با استفاده از هوش قوي در آن و همچنين پردازش فوري تصوير ، بسياري از جنبه هاي تلويزيون مانند كيفيت صدا و كنتراست تصوير و تصوير را تا حد زيادي بهبود بخشد.

يكي از جالب ترين عملكردهاي مورد استفاده در تلويزيون LG 65UP7550 ، كنترل روشنايي هوش مصنوعي است كه به گونه اي كار مي كند كه به طور خودكار نور محيط و نوري را كه از صفحه نمايش داده مي شود ، نمايش مي دهد. به عبارت ديگر ، نور صفحه با نور محيط تنظيم مي شود.

به عنوان مثال ، هنگامي كه يك صحنه تاريك را مشاهده مي كنيد ، روشنايي صفحه كاهش مي يابد تا جزئيات بيشتري از تصوير را به كاربر منتقل كند. اگر تصوير نمايش داده شده در تلويزيون از كيفيت مطلوبي برخوردار نباشد ، استفاده از 4K Upscaling كيفيت تصوير را به كيفيت 4K ارتقا مي دهد و در نتيجه ، كاربران هميشه تصاوير باكيفيت ترين محصول را مشاهده خواهند كرد.

كيفيت صدا در تلويزيون LG 65UP7550

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 65UP7550

تلويزيون ال جي از كيفيت و وضوح صوتي بالايي برخوردار است. اين تلويزيون داراي سيستم صوتي 2 كاناله و دو بلندگو است كه هر كدام صدايي با قدرت 10 وات توليد مي كنند و توان خروجي اين تلويزيون 20 وات است. يكي از فناوري هاي موجود در اين تلويزيون تنظيم صدا AI است كه صدا را با توجه به محيط تلويزيون براي شما تنظيم مي كند.

همچنين تلويزيون ال جي 65UP7550 داراي ويژگي بلوتوث Surround Ready است كه به شما امكان مي دهد دو بلندگوي بلوتوث را همزمان به تلويزيون متصل كرده و صدا را تقويت كنيد. همچنين از فناوري حذف نويز براي افزايش نويز اضافي و پخش واضح تر صدا براي شما استفاده مي كند. يكي ديگر از فناوري هاي موجود در تلويزيون LG ، AI Sound است كه صدا را بر اين اساس تنظيم مي كند. پخش ، ويرايش و كيفيت صدا را به شما مي دهد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 65UP7550 سايز 65 اينچ اسمارت 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.