قيمت تلويزيون ال جي 55NANO86 سايز 55 اينچ هوشمند 4k

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون ال جي 55NANO86 سايز 55 اينچ هوشمند 4k

۱۵ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 55NANO86 سايز 55 اينچ خريد تلويزيون هوشمند در خانه بسيار مهم است و يكي از محصولات خانگي است كه همه مصرف كنندگان هزينه زيادي براي آن هزينه مي كنند. برند ال جي يكي از برندهايي است كه مدت هاست در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند فعاليت …

قيمت تلويزيون ال جي 55NANO86 سايز 55 اينچ هوشمند 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-55nano86-سايز-55-اينچ-هوشمند-4/ تيتر نيوز Fri, 15 Oct 2021 01:55:09 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-55nano86-سايز-55-اينچ-هوشمند-4/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 55NANO86 سايز 55 اينچ خريد تلويزيون هوشمند در خانه بسيار مهم است و يكي از محصولات خانگي است كه همه مصرف كنندگان هزينه زيادي براي آن هزينه مي كنند. برند ال جي يكي از برندهايي است كه مدت هاست در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند فعاليت …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 55NANO86 سايز 55 اينچ

تلويزيون ال جي 55NANO86 55 اينچ

خريد تلويزيون هوشمند در خانه بسيار مهم است و يكي از محصولات خانگي است كه همه مصرف كنندگان هزينه زيادي براي آن هزينه مي كنند. برند ال جي يكي از برندهايي است كه مدت هاست در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند فعاليت مي كند و هر سال محصولات خود را به بازار جهاني عرضه مي كند. يكي از مدلهاي منحصر به فرد اين شركت تلويزيون ال جي 55NANO86 ديا

از جمله مدلهايي كه در سال 2021 به مرحله توليد اين برند رسيد NANO86 است كه در اين مقاله با اندازه 55 سانتي متر به آن مي پردازيم. تلويزيون 55NANO86 از فناوري نانوسل براي طراحي صفحه استفاده كرد كه اين فناوري مي تواند طيف بسيار گسترده اي از اشكال را نشان دهد. رنگ صفحه تلويزيون ، بنابراين تصوير نشان داده شده در محصول واضح تر ، جذاب تر و جذاب تر است.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

اين تلويزيون همچنين داراي طراحي بسيار شيك و زيبا ، مناسب براي همه اشكال و دكوراسيون داخلي است و علاوه بر اين ، قابليت قرارگيري بر روي ديوار را نيز دارد و از آن به عنوان هنري بسيار ظريف استفاده مي شود. فرم. بسياري از اين تلويزيون همچنين داراي كيفيت صداي عالي است و با وضوح خوبي صدا را به شنونده منتقل مي كند كه از توان 20 وات در خروجي استفاده مي كند.

تلويزيون ال جي 55NANO86 داراي قابليت جستجو است و كاربر مي تواند به راحتي صداي مورد نظر را در تلويزيون ايجاد كند. اين تلويزيون همچنين داراي پردازنده بسيار قدرتمندي است كه تصاوير را فوراً تبديل كرده و با كيفيت بالا نمايش مي دهد. تلويزيون 55 اينچي LG NANO86 انتخاب خوبي براي دوستداران بازي است زيرا هر دو داراي پورت HDMI2.1 است و از ويژگي هايي مانند VRR و ALLM پشتيباني مي كند.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 55NANO86

قيمت و خريد تلويزيون ال جي 55NANO86

كيفيت تصوير يكي از مهمترين عواملي است كه هنگام در نظر گرفتن تلويزيون هوشمند بيشترين تأثير را بر مصرف كنندگان مي گذارد. تلويزيون ال جي 55NANO86 داراي فناوري نانوسل در ساخت صفحه نمايش خود است كه از اين فناوري براي ايجاد رنگ هاي بيشتر قابل نمايش بر روي تلويزيون استفاده مي كند و همانطور كه مي دانيد تلويزيون تا حد ممكن تصاوير رنگي را نمايش مي دهد.

تصاويري كه آنها در محصول نشان مي دهند بيشتر شبيه تصاوير واقعي تر و براي مخاطب جذاب تر است. كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است و همچنين برش تصوير اين محصول 2160 x 3840 پيكسل است كه تعداد پيكسلي است كه مي تواند جزئيات تصوير را در اختيار شنونده قرار دهد. از فناوري Local Dimming براي افزايش كنتراست تصوير نمايش داده شده روي محصول استفاده مي شود.

به منظور نمايش رنگهاي مختلف در تلويزيون ، از فناوري Billion Rich Color استفاده شده است كه مي تواند يك ميليارد رنگ مختلف را در تلويزيون نمايش دهد و در نتيجه اين رنگها در واقعيتهاي بيشتري به كاربر نشان داده مي شود. پنل اين تلويزيون از نوع IPS است و همچنين از ويژگي Wide Views Angle استفاده مي كند كه به بيننده اجازه مي دهد طيف وسيعي از زاويه ديد افقي را داشته باشد.

با فرض اينكه كاربر در هر مكان و فاصله زماني مربوط به تلويزيون باشد ، مي تواند خروجي را بدون از دست دادن كيفيت تصوير روي صفحه مشاهده كند. براي افزايش كيفيت تصوير در تلويزيون 55 اينچي LG NANO86 ، از فناوري HDR استفاده شده است كه از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند. فناوري HDR قابليت استفاده برخي از تلويزيون ها مانند تصوير كنتراست و طيف رنگ را تا حد زيادي بهبود مي بخشد.

طراحي منحصر به فرد تلويزيون LG 55NANO86 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 55 اينچي LG 55NANO86

تلويزيون ال جي 55NANO86 ضخامت كم ، كم و باريك دارد. اين محصول به دليل ضخامت كم براي نصب روي ديوار مناسب است و مي توانيد تلويزيون را با نصب يك براكت روي ديوار نصب كنيد و دكوراسيون خاصي به خانه خود ببخشيد.

حاشيه و حاشيه وسيع تلويزيون ال جي هنگام مشاهده فضاي داخلي موردنظر ، ديد بيشتري به شما مي دهد. همچنين داراي يك پايه مركزي است كه استحكام و دوام تلويزيون را افزايش مي دهد و مي توانيد آن را بدون فشار اضافي اضافه كنيد. پشت ميز بنشينيد و از تماشاي فيلم يا برنامه مورد علاقه خود لذت ببريد.

ظرفيت صفحه نمايش 55 اينچي LG NANO86 شارپ

قيمت و خريد تلويزيون 55 اينچي LG NANO86

تلويزيون ال جي 55 nano86 داراي ويژگي هاي هوشمند زيادي است. اين تلويزيون از سيستم عامل Webos تهيه شده است كه به راحتي از منوي آن قابل دسترسي است و به راحتي مي توانيد از برنامه ها و ويژگي ها استفاده كنيد. يكي از ويژگي هاي جذاب اين تلويزيون زنگ ورزش است كه به شما امكان مي دهد زمان شروع و پايان و رويدادهاي مهم يك رويداد ورزشي را تماشا كنيد ، حتي اگر به دنبال مكان ديگري هستيد. يك درگاه HDMI و يك درگاه USB 3. همچنين با تلويزيون ال جي ، دستگاههاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن هاي رده بالا را با استفاده از Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و از تماشاي محتواي مورد نظر خود لذت ببريد.

پردازنده قدرتمند تلويزيون LG NANO86 ، اندازه 55 اينچ

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG NANO86 ، اندازه 55 اينچ

به منظور بهبود و ارتقاء جنبه هاي مختلف تلويزيون ، از جمله كيفيت صدا و تصوير ، و همچنين كنتراست تصوير و در نهايت نمايش رنگي نشان داده شده در تلويزيون ، تجهيزات مورد نياز است. . ساز توسط پردازنده نواخته مي شود. متوقف كردن پردازنده با روش ها و الگوريتم هاي مختلف تعبيه شده در آن مي تواند به بهبود هرچه بيشتر اجزاي مختلف صفحه كمك كند.

تلويزيون 55 اينچي LG NANO86 از پردازنده Z استفاده مي كند كه تصاوير را در هر فريم تبديل كرده و در خروجي با كيفيت بالا نمايش مي دهد. اگر كيفيت تصاوير ضبط شده پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از قابليت ارتقاء سطح هوش مصنوعي 4K ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد و در نتيجه هميشه به بالاترين مخاطبان ممكن داده مي شود. تصاوير. كيفيت مناسب

يكي از ديگر فناوري هاي جالب استفاده شده در اين تلويزيون AI Brightness Control است كه با استفاده از حسگري كه در آن تعبيه شده است مي تواند ميزان نور محيط را تشخيص داده و بر اساس آن روشنايي را تنظيم كند. بودن. به عنوان مثال ، هنگامي كه كاربر يك صحنه تاريك را مشاهده مي كند ، با مشاهده جزئيات بيشتر در تصوير ، روشنايي صفحه كاهش مي يابد.

براي بهبود محتواي صوتي ، از ويژگي AI Sound استفاده شد كه از اين ويژگي براي تشخيص خودكار محتوا و نوع پخش در تلويزيون استفاده مي كند و صداي تلويزيون با توجه به محتوا تنظيم مي شود. به كاربر اجازه مي دهد برنامه مورد نظر دو برابر بيشتر از آن لذت ببريد.

كيفيت صدا در تلويزيون LG 55NANO86

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 55NANO86

سري تلويزيون 55 اينچي LG nano86 داراي سيستم صوتي 2 كاناله با منبع تغذيه 20 وات است كه صدا و وضوح بالايي را به شما ارائه مي دهد. اين تلويزيون براي كاهش نويز صدا از كاهش نويز استفاده مي كند. صداي واضح و مختصر گفتگو را ارائه مي دهد. همچنين داراي فناوري Ultra Surround و Dolby Atmos است كه صدايي با كيفيت و هماهنگ را براي شما پخش مي كند.

تلويزيون ال جي 55NANO86 داراي AI Acoustic Tuning است كه از آن براي تقويت صداي تلويزيون بسته به محيط استفاده مي كند و بيننده از تماشاي فضاي داخلي مورد نظر لذت مي برد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 55NANO86 سايز 55 اينچ هوشمند 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.