قيمت تلويزيون ال جي 50NANO86 سايز 50 اينچ صفحه نمايش nanocell

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون ال جي 50NANO86 سايز 50 اينچ صفحه نمايش nanocell

۱۳ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50NANO86 سايز 50 اينچ ال جي در توليد محصولات خانگي ، به ويژه تلويزيون هاي هوشمند مشاركت دارد و كارشناسان صنعت از جديدترين و بهترين فناوري استفاده مي كنند تا هر ساله محصولات خود را براي رضايت مشتريان خود تا حد ممكن به بازار عرضه كنند. در بين مدلهايي …

قيمت تلويزيون ال جي 50NANO86 سايز 50 اينچ صفحه نمايش nanocell https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-50nano86-سايز-50-اينچ-صفحه-نم/ تيتر نيوز Thu, 14 Oct 2021 21:53:19 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-50nano86-سايز-50-اينچ-صفحه-نم/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50NANO86 سايز 50 اينچ ال جي در توليد محصولات خانگي ، به ويژه تلويزيون هاي هوشمند مشاركت دارد و كارشناسان صنعت از جديدترين و بهترين فناوري استفاده مي كنند تا هر ساله محصولات خود را براي رضايت مشتريان خود تا حد ممكن به بازار عرضه كنند. در بين مدلهايي …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50NANO86 سايز 50 اينچ

تلويزيون 50-LG LG 50NANO86

ال جي در توليد محصولات خانگي ، به ويژه تلويزيون هاي هوشمند مشاركت دارد و كارشناسان صنعت از جديدترين و بهترين فناوري استفاده مي كنند تا هر ساله محصولات خود را براي رضايت مشتريان خود تا حد ممكن به بازار عرضه كنند. در بين مدلهايي كه در سال 2021 عرضه شد ، تلويزيون ال جي 50NANO86 ناميده مي شود كه در اندازه هاي مختلف توليد مي شود.

در اين قسمت نگاهي به اندازه 50 اينچي اين تلويزيون كه به طور خلاصه 50NANO86 نام دارد مي اندازيم و ويژگي هاي كامل را براي شما عزيزان توضيح مي دهيم. تلويزيون ال جي 50NANO86 از فناوري نانوسل براي ساختن صفحه استفاده مي كند تا كيفيت تصوير بالاتري نسبت به تلويزيون هاي LED معمولي داشته باشد. اين فناوري كيفيت تصوير را روشن تر مي كند و تصاوير به شكل جذاب تري به مخاطب منتقل مي شوند.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

براي مراقبت هرچه بيشتر از تصوير ، از پردازنده بسيار قدرتمندي در اين تلويزيون استفاده شده است كه با استفاده از روش هاي مختلف به بهبود هر چه بيشتر كيفيت تصوير كمك مي كند. در مورد كيفيت صداي اين تلويزيون مي توان گفت رزولوشن بسيار خوبي دارد و صدا را با كيفيت مناسب به شنونده منتقل مي كند.

تلويزيون ال جي NANO86 50 اينچي يك پيشنهاد خوب براي علاقه مندان به بازي و كنسول هاي بازي است زيرا داراي درگاه HDMI2.1 است و همچنين از فناوري هايي مانند ALLM و VRR پشتيباني مي كند كه به اين فناوري ها اجازه مي دهد بازي براي شما بي دردسر اجرا شود. تصوير بايد به شيوه اي واضح و با كيفيت بالا به مخاطب ارائه شود.

اين تلويزيون همچنين داراي طراحي بسيار ظريفي است كه ظرافت زيادي به دكوراسيون و ساختار خانه مي بخشد و همچنين قابليت نصب بر روي ديوار را نيز دارد. اگر مي خواهيد ساير دستگاه هاي خارجي را به تلويزيون وصل كنيد ، پورت ها و پورت هاي مختلفي مانند پورت HDMI و USB در اين تلويزيون نصب شده است.

طراحي زيبا بر روي تلويزيون LG 50NANO86

قيمت و خريد تلويزيون 50 اينچي LG 50NANO86

تلويزيون ال جي 50NANO86 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد كه توجه افراد زيادي را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون داراي يك محفظه باريك است كه مانع از حواس پرتي شما هنگام تماشاي محتواي مورد علاقه خود مي شود. ضخامت تلويزيون LG براي آن خوب است ، براي ديوار خوب است. برويد و دكوراسيوني زيبا به خانه خود بدهيد. همچنين پايه تلويزيون ال جي در مركز قرار دارد كه قدرت تلويزيون را بسيار افزايش مي دهد و شما به راحتي مي توانيد تلويزيون را روي ميز بگذاريد و فيلم ها يا برنامه هاي مورد علاقه خود را تماشا كنيد. از خود لذت ببريد.

كيفيت تصوير تلويزيون 2021 ال جي 50NANO86 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون 50 اينچي LG 50NANO86

كيفيت تصوير يكي از مهمترين عناصر در ارزيابي تلويزيون است كه از همه مهمتر است و هر مشتري هنگام خريد تلويزيون ابتدا به كيفيت تصوير خود نگاه مي كند و سپس به دلايل ديگر توجه مي كند. تلويزيون ال جي 50NANO86 براي ساختن صفحه نمايش خود از فناوري نانوسيل استفاده مي كند كه مي تواند طيف گسترده اي از رنگ ها را نمايش دهد و در نتيجه كيفيت تصوير بسيار بهتري نسبت به تلويزيون هاي LED استاندارد دارد.

كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است و همچنين برش تصوير آن 2160 x 3840 پيكسل است. اين سطح پيكسل مي تواند جزئيات تصوير را در خروجي نمايش دهد. نور پس زمينه اين تلويزيون از فناوري Edge LED استفاده مي كند و همچنين از فناوري Local Diming براي افزايش كنتراست تصاوير در اين تلويزيون استفاده شده است.

تلويزيون 50 اينچي LG NANO86 از فناوري HDR استفاده مي كند كه از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند. در حقيقت ، استفاده از فناوري HDR مي تواند بر بسياري از جنبه هاي تلويزيون ، از جمله كنتراست تصوير ارائه شده ، و همچنين رنگ بندي قابل نمايش بر روي تلويزيون ، تأثير مثبتي داشته باشد.

پنل اين محصول از نوع VA است و اين مدل از فناوري Telegram Wide Views Angle نيز پشتيباني مي كند به اين معنا كه كاربر در هر موقعيتي و در هر گوشه اي از تلويزيون قرار دارد ، بدون وضوح خروجي و پايين. كيفيت تصوير مي تواند نتيجه را روي صفحه مشاهده كند. به يكي از منحصر به فردترين عملكردها براي طرفداران سريال و تلويزيون در اين تلويزيون ، حالت FilmMaker است كه اجازه مي دهد تصوير با نيت فيلمساز و كارگردان در مطابقت كامل با كاربر ارائه شود ، در نتيجه بينندگان از تماشاي فيلم مورد علاقه خود لذت مي برند. فيلم ها.

پردازنده تلويزيون 50 اينچي LG NANO86

قيمت و خريد تلويزيون ال جي NANO86 50 اينچ

استفاده از پردازنده جداگانه باعث مي شود تلويزيون ها كيفيت تصوير و صدا بسيار بهتري نسبت به تلويزيون هايي كه از پردازنده جداگانه استفاده نمي كنند داشته باشند. تلويزيون ال جي 50NANO86 از پردازنده بسيار قدرتمندي به نام α7 Gen4 Processor 4K استفاده مي كند كه مي تواند با استفاده از الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق و همچنين هوش مصنوعي ، در بهبود كيفيت صدا و كيفيت تلويزيون بسيار قدرتمند باشد.

يكي از عملكردهايي كه براي بهبود محتواي صوتي اين تلويزيون استفاده شده است AI Sound نام دارد كه وظيفه اصلي آن تشخيص محتوا و نوع پخش در تلويزيون از طريق اين برنامه و صداي پخش كننده است. اين كبد به خودي خود مي رود يكي از جالب ترين تكنيك هاي مورد استفاده در اين صفحه ، Face Face (افزايش چهره) نام دارد كه به طور خودكار صورت شخص را تشخيص داده و از الگوريتم خاصي براي نمايش آن چهره طبيعي استفاده مي كند.

اگر كيفيت تصاوير دريافتي از منبع پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از ويژگي 4K AI Upscaling ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد و در نتيجه نگراني در مورد كيفيت پايين تصوير وجود نخواهد داشت. با بالاترين كيفيت ارائه مي شود.

كيفيت صدا در تلويزيون LG NANO86 ، اندازه 50 اينچ

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون LG NANO86 ، اندازه 50 اينچ

تلويزيون ال جي 50nano86 داراي سيستم صوتي دو كاناله با توان خروجي 20 وات است. اين تلويزيون داراي قابليت AI Sound است كه بسته به محتواي پخش شده از صدا پشتيباني مي كند. تلويزيون ال جي داراي سيستم كاهش نويز است كه باعث كاهش نويز در صدا شده و صدايي با كيفيت بالا را به شما ارائه مي دهد.

اين تلويزيون مي تواند از طريق بلوتوث به بلندگوها متصل شود و صدا و وضوح بالايي را به شما ارائه مي دهد. تلويزيون ال جي داراي فناوري بلوتوث است كه به شما امكان مي دهد لوازم جانبي بي سيم را به تلويزيون متصل كنيد.

تلويزيون هوشمند ال جي 50NANO86

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 50NANO86

تلويزيون ال جي 50nano86 داراي سيستم عامل Webos است كه برنامه هاي متنوعي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. اين تلويزيون داراي 4 پورت HDMI و 3 پورت USB است كه مي توانيد از آنها براي مشاهده محتويات فلش مموري يا ديسك خود از طريق كابل استفاده كنيد. از USB استفاده كنيد. يكي از عملكردهاي جذاب اين تلويزيون AI ThinQ يا هوش مصنوعي است كه كار با تلويزيون را ساده مي كند.

تلويزيون ال جي 50NANO86 دستگاه هاي خارجي مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هاي هوشمند را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلفن خود متصل كرده و برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود را روي صفحه بزرگتر تماشا كنيد. همچنين مي توانيد از فناوري LG ThinQ در تلفن همراه خود استفاده كنيد. شبكه مورد علاقه خود را پيدا كرده و ريموت تلويزيون خود را كنترل كنيد. همچنين مي توانيد از مرور اينترنت از طريق وب سايت داخلي در تلويزيون لذت ببريد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 50NANO86 سايز 50 اينچ صفحه نمايش nanocell

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.