استارت سه شنبه‌هاي بدون تخلف در جزيره كيش

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

استارت سه شنبه‌هاي بدون تخلف در جزيره كيش

۱۴ بازديد

به گزارش خبرگزاري دنياي 77 از كيش ، سعيد سعيد دي پورعلي در همايش فرهنگ دوستان و رانندگان نمونه هاي راهنمايي و رانندگي گفت: كار مسئولانه براي زندگي اجتماعي يك اصل است و هر انساني مسئول محيطي است كه ما در آن نگهداري مي كنيم و مراقبت كنيد. زنده نشان دهيد. “ وي با بيان …

استارت سه شنبه‌هاي بدون تخلف در جزيره كيش https://d77.ir/استارت-سه-شنبه‌هاي-بدون-تخلف-در-جزيره/ Thu, 14 Oct 2021 12:04:27 0000 استاني https://d77.ir/استارت-سه-شنبه‌هاي-بدون-تخلف-در-جزيره/ به گزارش خبرگزاري دنياي 77 از كيش ، سعيد سعيد دي پورعلي در همايش فرهنگ دوستان و رانندگان نمونه هاي راهنمايي و رانندگي گفت: كار مسئولانه براي زندگي اجتماعي يك اصل است و هر انساني مسئول محيطي است كه ما در آن نگهداري مي كنيم و مراقبت كنيد. زنده نشان دهيد. “ وي با بيان …

به گزارش خبرگزاري دنياي 77 از كيش ، سعيد سعيد دي پورعلي در همايش فرهنگ دوستان و رانندگان نمونه هاي راهنمايي و رانندگي گفت: كار مسئولانه براي زندگي اجتماعي يك اصل است و هر انساني مسئول محيطي است كه ما در آن نگهداري مي كنيم و مراقبت كنيد. زنده نشان دهيد. “

وي با بيان اينكه براي دستيابي به اين قوانين و اخلاق مهم ، جامعه بايد مسئولانه كار كند ، يادآور شد: مقوله فرهنگ ترافيك توانسته آن را به خوبي نشان دهد به طوري كه فرهنگ رانندگي در جزيره اكنون به عنوان يك جاذبه گردشگري شناخته مي شود.

كيش به معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد يادآور مي شود: براي ترويج اين فرهنگ ، سازمان منطقه آزاد از حمايت آموزشي برخوردار بوده و با فناوري پيشرفته مديريت ترافيك جاده ها را در دستور كار قرار داده است.

جانشين فرمانده ويژه جزيره كيش نيز در اين مراسم گفت: پليس هوشمند ركن اصلي امنيت پايدار است كه در دو قسمت شامل تجهيزات مدرن شامل پليس آموزش ديده و تخصصي به دست آمده است.

سرهنگ فرج نظري گفت: فرماندهي انتظامي دانش كافي براي تحقق پليس هوشمند جزيره را دارد ، ماموران اين فرماندهي مورد نياز هستند و تداوم آن نياز به خريد و به روز رساني تجهيزات مختلف دارد.

وي با بيان اينكه هدف از اين همايش افزايش مشاركت عمومي در كاهش تخلفات رانندگي است ، افزود: كيش با فرهنگ رسمي و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي يكي از محبوب ترين جاذبه هاي گردشگري جزيره است. كنفرانس فرهنگ ياران و رانندگان ما ، براي كساني كه در سال گذشته هيچ گونه تخلفي در رانندگي مرتكب نشده اند ، و همچنين 10 مربي از آموزشگاه رانندگي كيش كه بالاترين امتياز را در ترويج فرهنگ ترافيك داشته اند يا افرادي در فرهنگ ، در كاهش تخلفات شركت مي كنند. جزيره كيش بايد.

در ادامه اين همايش ، سرگرد مهدي توانگر روز سه شنبه كيش را بدون نقض به كيش اطلاع داد و گفت: برنامه اي با عنوان سه شنبه بدون تخلف در كيش براي افزايش تخلفات رانندگي و كاهش تصادفات اجرا مي شود.

لازم به ذكر است به همين مناسبت از 10 راننده ناوگان حمل و نقل عمومي جزيره كيش كه سال گذشته تخلفي انجام نداده بودند به همراه مربيان آموزشگاه رانندگي كيش به مناسبت ناجا از سوي پليس راهور تجليل شد. هفته

46

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.