قيمت تلويزيون سوني 55X7500J سايز 55 اينچ، سيستم عامل اندرويد 10

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سوني 55X7500J سايز 55 اينچ، سيستم عامل اندرويد 10

۱۹ بازديد

توضيحات تلويزيون سوني 55X7500J با قابليت Smart Fork در سال هاي اخير ، سوني يكي از پيشگامان توليد تلويزيون هاي هوشمند بوده است. تلويزيون هاي توليد شده توسط اين شركت از سوي ديگر داراي كيفيت بالايي هستند كه توجه كاربران را به خود جلب مي كند ، از طرفي با زيرساخت هاي فراوان توانسته است …

قيمت تلويزيون سوني 55X7500J سايز 55 اينچ، سيستم عامل اندرويد 10 https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سوني-55x7500j-سايز-55-اينچ،-سيستم/ تيتر نيوز Fri, 15 Oct 2021 05:58:17 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سوني-55x7500j-سايز-55-اينچ،-سيستم/ توضيحات تلويزيون سوني 55X7500J با قابليت Smart Fork در سال هاي اخير ، سوني يكي از پيشگامان توليد تلويزيون هاي هوشمند بوده است. تلويزيون هاي توليد شده توسط اين شركت از سوي ديگر داراي كيفيت بالايي هستند كه توجه كاربران را به خود جلب مي كند ، از طرفي با زيرساخت هاي فراوان توانسته است …

توضيحات تلويزيون سوني 55X7500J با قابليت Smart Fork

توضيحات تلويزيون سوني 55X7500J با قابليت Smart Fork

در سال هاي اخير ، سوني يكي از پيشگامان توليد تلويزيون هاي هوشمند بوده است. تلويزيون هاي توليد شده توسط اين شركت از سوي ديگر داراي كيفيت بالايي هستند كه توجه كاربران را به خود جلب مي كند ، از طرفي با زيرساخت هاي فراوان توانسته است جايگاه خود را در بين ساير برندهاي تلويزيون تقويت كند. تلويزيون سوني 55X7500J بدون شك ، اين يكي از بهترين تلويزيون هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 خواهد بود.

اين تلويزيون داراي صفحه تخت و LED است و مي تواند رنگ هاي زيادي را با استفاده از فناوري TRILUMINOS توليد كرده و آنها را به خوبي نمايش دهد. از قابليت بالايي براي توليد تصاوير با كيفيت برخوردار است و مي تواند نهايت لذت تماشاي تلويزيون را براي كاربران فراهم آورد. به اين ترتيب ، كاربر مي تواند چندين رنگ را پيدا كند ، كه باعث افزايش كيفيت تصوير خروجي و افزايش شدت آن مي شود.

سوني براي اين محصول از پردازنده X1 4K استفاده كرد كه يك پردازنده استاندارد است ، اما نسبت به قيمت آن قابليت ويرايش تصاوير و نمايش خوب آنها را دارد. اين دوربين مي تواند تصاوير با كيفيت پايين بگيرد و قسمت هايي از آنها را مي توان آنها را در 4K نمايش داد. سوني X7500J داراي فناوري X-Reality Pro 4K است كه مي تواند تصاوير با نويز بالا را تشخيص داده و تقويت كند و مي تواند اين تصاوير را با وضوح 4K نمايش دهد.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت بررسي كنيد.

همچنين تلويزيون X7500J داراي فناوري HDR است كه مي تواند محتواي HDR خوب و با كيفيت بالا را نمايش دهد. اين محصول داراي صداي با كيفيت و رسا بوده و با دو بلندگو ، اين محصول داراي توان خروجي 20 وات مي باشد و براي فضاهاي متوسط ​​و كوچك ارائه مي شود. اين محصول داراي سيستم عامل اندرويد است كه داراي محيطي ساده است كه مي تواند پاسخگوي نيازهاي كاربران براي انجام بسياري از كارها باشد.

اين محصول داراي طراحي زيبا و منحصر به فرد مي باشد. در توليد تلويزيون 55X7500J ، سوني شكل كوچكتر و نازك تري را روي ديوار قرار داد ، بنابراين از عبارت Narrow Bezel براي توصيف شكل آن استفاده شد ، كه به معني حاشيه بسيار نازك در اطراف تلويزيون است. داراي دو شكل بالكن است كه فضاي كافي را براي نوار صوتي و سيستم صوتي فراهم مي كند.
اين محصول با كيفيت تاكنون توانسته بينندگان زيادي را به خود جلب كند ، زيرا قيمت تلويزيون سوني X7500J در مقايسه با عملكرد خوب آن است.

تصاوير زيبا با استفاده از پردازنده X1 4K HDR

تصاوير زيبا با استفاده از پردازنده X1 4K HDR

پردازنده در تلويزيون بسيار ارزشمند است زيرا قابليت اطمينان تلويزيون را كنترل مي كند و استفاده از پردازش با كيفيت بالا در نهايت كارايي تلويزيون را افزايش مي دهد. سوني از پردازنده X1 4K HDR براي تلويزيون سوني X7500J استفاده كرد. همچنين داراي كيفيت تصوير 4K است و مي تواند تصاوير را با وضوح 3840 21 2160 نمايش دهد.

اين محصول از فناوري HDR نيز بهره مي برد كه مي تواند محتواي پخش شده را با كيفيت و كنتراست بالا در تلويزيون نمايش دهد. اگرچه اين پردازنده ضعيف تر از پردازنده هاي ديگر است ، اما به دليل هزينه كم اين تلويزيون بسيار موثر است. اين تلويزيون فشرده 55X7500J سوني با قيمت مناسب عملكرد خوبي در رندر تصاوير دارد. با استفاده از فناوري هاي ديگر مانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K ، اين محصول داراي قابليت هاي داخلي با كيفيت بالا و شفاف است.

بهبود كيفيت تصوير با X-Reality Pro 4K

بهبود كيفيت تصوير با X-Reality Pro 4K

نمايش تصوير با وضوح بالا و وضوح بالا يكي از ويژگي هاي تلويزيون سوني است كه قدرت نمايش تصوير با وضوح بالا را ارائه مي دهد. تلويزيون 55X7500J مجهز به فناوري X-Reality Pro 4K است كه با استفاده از اين فناوري پردازنده مي تواند تصاويري با كيفيت پايين تر از ساير تصاوير را تشخيص داده و در محتواي 4K نمايش دهد و همچنين قادر به تشخيص نويز است. تصاوير نيز. اين يك محصول است و مي تواند سر و صداي خود را برداشته و با وضوح بالا نمايش دهد.

بنابراين ، تلويزيون سوني 55X7500J از كيفيت صفحه نمايش خوبي برخوردار است و مي تواند تصاوير با كيفيت بالا توليد كند و كاربران مي توانند از اين محصول استفاده كنند. اين پردازنده نه تنها قادر به تنظيم كل صحنه و افزايش كيفيت تصاوير در داخل است ، بلكه با كمك فناوري X-Reality Pro ، تصاويري را كه داراي كيفيت تصوير Full HD و HD هستند تا “نمايش تصوير 4K” افزايش مي دهد. كيفيت

تكنولوژي TRILUMINUS و Live Color

تكنولوژي TRILUMINUS و Live Color

X7500J داراي فناوري TRILUMINOS است كه از اين فناوري براي توليد طيف گسترده اي از رنگ ها استفاده مي كند. از سوي ديگر ، با استفاده از فناوري Live Color مي تواند تصاويري با رنگ هاي غني و شفاف ايجاد كرده و كيفيت تصوير را افزايش دهد. اين فناوري به تلويزيون اجازه مي دهد رنگ ها را به صورت جداگانه و به صورت طبيعي نمايش دهد.

با استفاده از اين فناوري مي توان رنگ ها را به وضوح تشخيص داد و از وضوح بالايي برخوردار بود. اين فناوري مي تواند عمق رنگ ها ، به ويژه سياه ، قرمز و سبز را افزايش دهد و در بهبود مناطق تاريك روي صفحه بسيار مثر است. اين به كاربران اجازه مي دهد تا تنوع رنگ هاي مختلف را مشاهده كرده و از آن لذت ببرند.

صداي خوب و دلپذير در تلويزيون سوني 55X7500J 2021

صداي خوب و دلپذير در تلويزيون سوني 55X7500J 2021

تلويزيون سوني X75J علاوه بر كيفيت خروجي ، توانايي بالايي در توليد صداي رسا و طبيعي دارد. اين محصول داراي دو بلندگو است كه توان خروجي آن 20 وات است. بلندگوهاي مورد استفاده در اين محصول قادر به تقويت صداي خروجي هستند و براي زنگ هاي كم صدا به خوبي كار مي كنند. صداي توليد شده توسط اين محصول از كيفيت بالايي برخوردار است و در مكان هاي با مقياس متوسط ​​و كوچك بسيار مناسب و موثر است.

سوني اين اسپيكرها را به صورت جداگانه طراحي كرده است تا كيفيت صداي خوبي را ارائه دهد. اين بلندگوها صداي بيس را به خوبي پخش مي كنند و هنگام پخش صداي بيس از جزئيات و كيفيت صدا كاسته نمي شود. سوني در اين محصول از فناوري هاي Dolby Atmos ، Dolby Audio و DTS HD استفاده كرده است كه مي تواند طول مدت صدا را افزايش داده و كيفيت صداي خروجي تلويزيون 55X7500J سوني را افزايش دهد.

صداي توليد شده توسط اين محصول بسيار خوب است ، اما به هر دليلي ، اگر كاربر به صداي بلندتري نياز داشته باشد ، مي تواند اين مشكل را از طريق سيستم صوتي يا نوار صوتي حل كند.

سيستم عامل اندرويد در تلويزيون 55X7500J

سيستم عامل اندرويد در تلويزيون 55X7500J

همانطور كه مي دانيد ، سوني از سيستم عامل اندرويد در تلويزيون هاي با كيفيت بالا استفاده مي كند. سوني از سيستم عامل اندرويد براي تلويزيون هوشمند سوني 55X7500J استفاده كرد. اين سيستم عامل داراي ويژگي هاي هوشمندي است كه كاربران مي توانند از آن استفاده كنند. اين سيستم عامل نسبت به نسخه هاي قبلي پيشرفت هايي داشته است ، بنابراين سرعت بيشتري در اجراي دستورات نصب دارد و به خوبي كار مي كند.

و آنها مهارت هاي زيادي در اجراي برنامه ها دارند. تلويزيون سوني X7500J از دستورات صوتي پشتيباني مي كند. همچنين مجهز به Google Voice Assistant است و كاربران مي توانند از اين فناوري براي انجام ويژگي هايي مانند جستجوي صوتي ، ويرايش كانال ، ويرايش كتاب و اجراي برنامه استفاده كنند. اين محصول داراي حافظه داخلي 16 گيگابايتي است ، بنابراين با استفاده از اين سيستم عامل ، كاربران مي توانند بسياري از برنامه ها را مستقيماً از Google Play بر روي تلويزيون خود نصب و استفاده كنند.

كنترل از راه دور جادويي در تلويزيون 55X7500J سوني

كنترل از راه دور جادويي در تلويزيون 55X7500J سوني

تلويزيون سوني 55X7500J همچنين داراي يك كنترل از راه دور م thatثر است كه داراي يك دكمه اختصاصي براي مديريت Google Assistant است. كاربران مي توانند از اين كنترل از راه دور براي كنترل و مديريت ساير دستگاه هاي خانه استفاده كنند. اين ريموت كنترل داراي ميكروفون داخلي است تا كاربر بتواند به راحتي دستورات صوتي را صادر كرده و از طريق كنترل از راه دور دستورات را ايجاد كند.

كنترل از راه دور اين محصول داراي يك دكمه اختصاصي براي پخش برنامه هاي Netflix و YouTube است. اين دو شبكه يكي از محبوب ترين شبكه هاي زنده اينترنتي و تصويري هستند. كاربر با فشردن يك دكمه مي تواند محتواي مورد نظر را پيدا كند. اين محصول داراي دكمه شبكه Netflix است كه كاربران مي توانند در اين شبكه نيز از آن استفاده كنند.

قيمت در تلويزيون سوني 55X7500J

قيمت در تلويزيون سوني X7500J

شركت سوني در حال توليد تلويزيون سوني 55X7500J، طرحي نازك و نازك را روي ديوار پياده سازي كرد ، بنابراين از عبارت Narrow Bezel براي توصيف شكل آن استفاده شده است ، كه به معني حاشيه بسيار نازك در اطراف تلويزيون است. تلويزيون سوني در سال 2021 طراحي بسيار خوبي دارد و اين ويژگي در انتخاب كاربر بسيار مهم است.

اين محصول نيز مانند ساير محصولات سوني داراي گوشه باريكي از آلومينيوم است و بيشتر فضاي جلوي صفحه نمايش صفحه است كه به كاربر اجازه مي دهد هنگام تماشاي تلويزيون تمركز خود را حفظ كند. از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند. سوني از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB براي اين محصول استفاده كرده است.

تلويزيون سوني 55X7500J همچنين مي توان آن را روي ديوار قرار داد و با طراحي زيبا ، به خوبي با دكوراسيون هماهنگ مي شود. اين محصول داراي تيونر DVB-T / T2 نيز مي باشد. اين محصول داراي دو پايه است كه در هر دو طرف تلويزيون بسيار زيبا و زيبا هستند. اين ايستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه فضا در مقابل تلويزيون باز است و كاربر همچنين مي تواند از نوار صوتي يا سيستم صوتي در اين منطقه استفاده كند. يكي ديگر از محصولات موجود در فروشگاه ما تلويزيون 43 اينچي Sony 43W800F است كه يكي از بهترين مدل ها نيز مي باشد.

منبع : قيمت تلويزيون سوني 55X7500J سايز 55 اينچ، سيستم عامل اندرويد 10

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون

شبیه ساز ios برای اندروید

دنبال بهترین برنامه های شبیه ساز آی او اس برای اندروید می گردید؟ پس به مطلب امروز ما خیلی خوش آمدید! ما قرار است امروز چند تا از بهترین برنامه های شبیه ساز آی او اس برای اندروید را به شما معرفی کنیم. در ضمن لینک دانلود این برنامه ها را هم در اختیار شما می گذاریم تا خیلی راحت و سریع آنها را روی گوشی تان نصب کنید.

مطلب ما شامل 6 اپلیکیشن برتر شبیه ساز آی او اس برای سیستم عامل اندروید است که به شما امکان می دهند از برنامه ها و بازی های آی او اس در دستگاه اندرویدی خودتان استفاده کنید. این نرم افزارها بسیار ساده هستند و کاربرد آسانی هم دارند. ضمنا هیچ کدام از این برنامه ها را نمی توانید در گوگل پلی استور پیدا کنید.

واقعیت این است که همه ما توانایی خرید گوشی های آیفون را نداریم و مسلما در حالت عادی نمی توانیم از برنامه ها و بازی هایی که برای سیستم عامل آی او اس طراحی شده در گوشی اندرویدی مان استفاده کنیم. اما اصلا جای نگرانی نیست! با داشتن یک برنامه شبیه ساز خوب، به راحتی می توانید این مشکل را دور بزنید!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.