قيمت تلويزيون ال جي 55NANO80 سايز 55 اينچ صفحه نمايش 4k

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون ال جي 55NANO80 سايز 55 اينچ صفحه نمايش 4k

۱۴ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 55NANO80 اندازه نانوسل 55 سانتيمتر از جمله مدلهايي كه توسط اين شركت در سال 2021 ايجاد شده و به بازار جهاني ارائه شده است مي توان به موارد زير اشاره كرد: تلويزيون ال جي 55NANO80 وي خاطرنشان كرد: اين مدل بسته به نياز كاربران مختلف در اندازه ها و …

قيمت تلويزيون ال جي 55NANO80 سايز 55 اينچ صفحه نمايش 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-55nano80-سايز-55-اينچ-صفحه-نم/ تيتر نيوز Thu, 14 Oct 2021 13:49:28 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://mail.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-55nano80-سايز-55-اينچ-صفحه-نم/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 55NANO80 اندازه نانوسل 55 سانتيمتر از جمله مدلهايي كه توسط اين شركت در سال 2021 ايجاد شده و به بازار جهاني ارائه شده است مي توان به موارد زير اشاره كرد: تلويزيون ال جي 55NANO80 وي خاطرنشان كرد: اين مدل بسته به نياز كاربران مختلف در اندازه ها و …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 55NANO80 اندازه نانوسل 55 سانتيمتر

تلويزيون 55 اينچي ال جي 55NANO80

از جمله مدلهايي كه توسط اين شركت در سال 2021 ايجاد شده و به بازار جهاني ارائه شده است مي توان به موارد زير اشاره كرد: تلويزيون ال جي 55NANO80 وي خاطرنشان كرد: اين مدل بسته به نياز كاربران مختلف در اندازه ها و اشكال مختلف ساخته مي شود. در اين قسمت نگاهي به اندازه تلويزيون 55 اينچي كه به طور خلاصه 55NANO80 ناميده مي شود مي اندازيم و آن را براي شما عزيزان توضيح مي دهيم.

برند ال جي يكي از محبوب ترين برندها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند است كه سابقه و فعاليت طولاني در اين زمينه دارد. اين شركت سعي مي كند محصولات خود را هر ساله با جديدترين و بهترين تكنولوژي ارائه دهد و رضايت هرچه بيشتر مشتريان خود را به همراه داشته باشد.

تلويزيون ال جي 55NANO80 از فناوري نانوسل براي طراحي صفحه استفاده كرده است كه كيفيت تصوير را بسيار بهتر از تلويزيون هاي LED معمولي مي كند و تصاوير به شكل جذاب تري به مخاطب ارائه مي شود. صداي اين تلويزيون نيز وضوح بسيار خوبي دارد و بهترين صداي ممكن را به مخاطب مي دهد كه از توان 20 وات اين تلويزيون استفاده كرده است.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

رابط كاربري اين تلويزيون از سيستم عامل محبوب WebOs استفاده مي كند كه مي تواند ويژگي هاي كاربر پسندي را ارائه دهد. پردازنده چهار هسته اي قدرتمند در تلويزيون LG 55NANO80 براي پردازش بهتر تصوير استفاده مي شود.

اين تلويزيون پورت HDMI2.1 ندارد ، اما براي طرفداران بازي ما فناوري هايي مانند ALLM و HGIG Mode را در نظر گرفته ايم كه مي توانند بازي ها را به خوبي روي تلويزيون انجام دهند. براي اتصال ساير دستگاه هاي خارجي به تلويزيون از درگاه هاي مختلف. ، به عنوان مثال ، پورت هاي USB و HDMI.

طراحي زيبا براي تلويزيون LG 55NANO80

قيمت و خريد تلويزيون 55 اينچ ال جي 55NANO80

تلويزيون ال جي 55NANO80 داراي ضخامت و حاشيه نازك و شكل نازك است. اين تلويزيون به دليل ضخامت كم براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و مي توانيد آن را به راحتي روي ديوار نصب كنيد. قاب باريك تلويزيون ال جي هنگام نگاه به داخل ، نماي فشرده تري دارد. همچنين نتايج مورد نظر را به شما مي دهد. داشتن پايه محكم در دو طرف تلويزيون قدرت آن را افزايش مي دهد و مي توانيد تلويزيون را بدون گرم شدن بيش از حد روي ميز قرار دهيد و از تماشاي آن لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون ال جي 55NANO80 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 55 اينچي LG 55NANO80

هنگام ساخت و طراحي تلويزيون ، كيفيت تصاوير آن از اهميت بالايي برخوردار است و تأثير عمده اي بر ساير جنبه هاي تلويزيون دارد. در واقع مي توان گفت هنگام خريد تلويزيون ، جنبه بصري تلويزيون اولين عاملي است كه مصرف كنندگان به آن توجه مي كنند.

در تلويزيون ال جي 55NANO80 از كيفيت تصوير خروجي 4K استفاده مي شود كه مي تواند بيش از 4 برابر كيفيت تصوير بهتري نسبت به تلويزيون هاي Full HD ارائه دهد. اين تلويزيون همچنين داراي رزولوشن 2160 38 3840 پيكسل است كه در آن تراكم پيكسلي جزئيات استثنايي را در تصوير موجود در محصول نشان مي دهد.

براي افزايش فضاي داخلي تصوير ، از فناوري HDR در اين تلويزيون استفاده شده است كه از هر دو فرمت HDR10 PRO و HLG پشتيباني مي كند. در حقيقت ، پشتيباني از قابليت هاي HLG باعث افزايش رنگ تصوير مي شود و در نتيجه تصوير با كيفيت تري براي مخاطب ايجاد مي شود. فناوري نورپردازي LED براي نورپردازي در اين تلويزيون و فناوري Local Dimming نيز براي افزايش كنتراست تصاوير استفاده مي شود.

اين تلويزيون با كمك فناوري نانو رنگ ، طيف بسيار بيشتري از تلويزيون را نمايش مي دهد و همچنين از برنامه Billion Rich Color استفاده مي كند ، حدود يك ميليون رنگ در تلويزيون نمايش داده مي شود و اين دو عامل مي توانند با يكديگر همكاري كنند يك تصوير. واقعاً به كاربر مي دهد.

اين تلويزيون براي داشتن كيفيت تصوير بهتر از تلويزيون هاي LED معمولي ، از فناوري نانوسل در ساخت صفحه استفاده كرد. براي صفحه نمايش اين مدل از پنل هاي IPS نيز استفاده شده است.

تلويزيون 55 اينچي هوشمند LG NANO80

قيمت و خريد تلويزيون 55 اينچي LG NANO80

تلويزيون ال جي 55nano80 ويژگي هاي هوشمند زيادي براي كاربران خود دارد. اين تلويزيون داراي سيستم عامل Webos است. تلويزيون ال جي داراي 4 پورت HDMI و 2 پورت USB است. يكي از ويژگي هاي جذاب LG Sports TV Notification رويدادهاي مهم بازي و زمان شروع و پايان آن را در قالب بيانيه در تلويزيون به شما نشان مي دهد.

همچنين ، با فناوري داخلي On On With Mobile ، مي توانيد تلويزيون را بر روي يك تلفن همراه بلند بالا روشن كرده و از تماشاي آن لذت ببريد. تلفن همراه خود را به تلفن همراه خود متصل كرده و محتواي مورد نظر خود را در صفحه تلويزيون مشاهده كنيد. همچنين مي توانيد با مرورگر تلويزيون ال جي از مرور وب خود لذت ببريد.

LG NANO80 توليد كننده تلويزيون هاي 55 اينچي

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG NANO80 ، اندازه 55 اينچ

استفاده از فيلترهاي جداگانه اين مزيت را دارد كه تلويزيون را در جنبه هاي مختلف مانند كيفيت تصوير و صدا ، كنتراست تصوير و همچنين رنگ بندي قابل نمايش بر روي تلويزيون بهبود مي بخشد.

تلويزيون 55 اينچي LG NANO80 از پردازنده تصوير Quad Core 4K استفاده مي كند كه از الگوريتم هاي مختلف مانند يادگيري عميق و همچنين هوش مصنوعي بسيار قدرتمند كه داراي تصاوير يكپارچه و تصاوير لحظه اي است ، استفاده مي كند. بهبود كيفيت.

يكي از عملكردهاي اصلي كه براي بهبود فضاي داخلي تصوير در اين تلويزيون استفاده شده است ، 4k Upscaling نام دارد ، عملكرد اصلي آن در صورتي است كه تصوير بدست آمده از منبع با كيفيت پايين و غير ضروري نباشد ، با استفاده از اين ويژگي ، كيفيت كيفيت اين تصاوير به 4K ارتقا يافته است و در نتيجه ، كاربران هميشه قادر خواهند بود تصاويري با كيفيت بالا و وضوح بالا با كيفيت تضميني محصول را مشاهده كنند.

يكي ديگر از ويژگي هاي جالب كه در اين تلويزيون استفاده شده است عملكرد افزايش تصوير است كه مي تواند تصوير را در تلويزيون افزايش دهد و در نتيجه تصاوير با وضوح بيشتري در تصوير نمايش داده مي شوند. همچنين با قابليت كنترل روشنايي AI امكان پذير است كه در آن با استفاده از اين فناوري نور صفحه به طور خودكار با توجه به روشنايي محيط كار تنظيم مي شود.

كيفيت صدا در تلويزيون LG 55NANO80

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 55NANO80

تلويزيون ال جي كيفيت و كيفيت صداي بالاتر را در اختيار كاربر قرار مي دهد. اين تلويزيون داراي سيستم صوتي 2 كاناله و توان خروجي 20 وات است. يكي از فناوري هاي موجود در اين تلويزيون AI Sound است كه مناسب ترين حالت است. صداي مناسب را به قلب نوازنده مي دهد.

تلويزيون ال جي 55NANO80 داراي ويژگي هاي اشتراك گذاري بلوتوث و صدا است كه به شما امكان مي دهد تلويزيون و دستگاه هاي خارجي خود را متصل كرده يا موسيقي مورد نظر خود را از تلفن خود به تلويزيون پخش كنيد. تلويزيون ال جي داراي دو بلندگو است كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. اتصال Bluetooth Surround Ready و LG Sound تلويزيون خود را از طريق بلوتوث و فناوري بي سيم براي صدايي با كيفيت بالا متصل كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 55NANO80 سايز 55 اينچ صفحه نمايش 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.