قيمت تلويزيون ال جي 75UP7550 سايز 75 اينچ، 4k اسمارت

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون ال جي 75UP7550 سايز 75 اينچ، 4k اسمارت

۱۷ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 75UP7550 سايز 75 اينچ يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين مارك در سال 2021 و بسيار محبوب ، تلويزيون ال جي 75UP7550 ديا در واقع اين مدل يكي از ارزان ترين مدل هاي موجود در بازار است ، اما به دليل قيمت مناسب ، طراحي بي نظيري …

قيمت تلويزيون ال جي 75UP7550 سايز 75 اينچ، 4k اسمارت https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-75up7550-سايز-75-اينچ،-4k-اسما/ تيتر نيوز Thu, 14 Oct 2021 05:44:36 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-75up7550-سايز-75-اينچ،-4k-اسما/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 75UP7550 سايز 75 اينچ يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين مارك در سال 2021 و بسيار محبوب ، تلويزيون ال جي 75UP7550 ديا در واقع اين مدل يكي از ارزان ترين مدل هاي موجود در بازار است ، اما به دليل قيمت مناسب ، طراحي بي نظيري …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 75UP7550 سايز 75 اينچ

تلويزيون 75 اينچي ال جي 75UP7550

يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين مارك در سال 2021 و بسيار محبوب ، تلويزيون ال جي 75UP7550 ديا در واقع اين مدل يكي از ارزان ترين مدل هاي موجود در بازار است ، اما به دليل قيمت مناسب ، طراحي بي نظيري دارد كه بيشتر رضايت مشتريان را جلب كرده است. تلويزيون ال جي 75UP7550 به دليل اندازه اي كه دارد ، براي محيط هاي بزرگ بسيار مناسب است و جذابيت خاصي به سيستم خانه مي بخشد.

همچنين ، اين مدل را مي توان روي ديوار نصب كرد ، بنابراين اين تلويزيون يك تلويزيون بسيار خوب است. صفحه نمايش استفاده شده در تلويزيون ال جي 75UP7550 به صورت LED است و همچنين كيفيت تصوير خروجي 4K است كه با خروجي بالا مي تواند نتيجه را بدهد.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني 2021 و دسته بندي هاي تلويزيوني را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

براي بهبود كيفيت تصاوير نمايش داده شده در توسعه اين تلويزيون ، از پردازنده قدرتمند Alpha 5 استفاده شده است كه از روشهاي متنوعي براي بهبود هرچه بيشتر تصوير خروجي استفاده مي كند. سيستم عامل مورد استفاده در تلويزيون سري LG UP7550 75 اينچي ، سيستم عامل محبوب WebOs است كه عملكرد خوبي را براي كاربران خود ارائه مي دهد.

اين تلويزيون از كيفيت صداي خوبي نيز برخوردار است و صدا را با وضوح خوب به بيننده اي كه از توان خروجي صوتي 20 وات براي اين منظور استفاده كرده است ، منتقل مي كند. از ديگر عملكردهايي كه در اين محصول استفاده شده است مي توان به ويژگي هاي صوتي اشاره كرد كه به كاربر اجازه مي دهد عملكرد مورد نظر را از طريق صدا در تلويزيون انجام دهد. اگر مي خواهيد دستگاه هايي مانند فلش مموري يا هارد اكسترنال را وصل كنيد ، مي توانيد از پورت USB داخلي اين تلويزيون استفاده كنيد.

طراحي زيبا براي تلويزيون LG 75UP7550

قيمت و خريد تلويزيون 75 اينچي ال جي 75UP7550

تلويزيون ال جي 75UP7550 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد. اين تلويزيون داراي ضخامت كمي است كه براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و دكوراسيون خاصي به خانه شما مي بخشد. لبه هاي باريك اين تلويزيون مانع از حواس پرتي شما هنگام تماشاي محتواي مورد علاقه شما مي شود. همچنين اين تلويزيون داراي پايه اي در وسط است كه قدرت تلويزيون را افزايش مي دهد و مي توانيد آن را روي ميز بگذاريد و از تماشاي فيلم يا برنامه مورد علاقه خود لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 75UP7550 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 75 اينچي LG 75UP7550

به جرات مي توان گفت كه ويژگي اصلي تلويزيون كيفيت تصوير آن است يا به عبارت ديگر مي توان گفت تلويزيون هاي مختلف را مي توان با استفاده از كيفيت تصويرشان مقايسه كرد و هر مشتري كيفيت تصوير تلويزيون تلويزيون را خريداري مي كند. او مشاهده مي كند و اگر به همين دليل رضايت داشته باشد ، به مورد بعدي مي رود.

براي اين منظور ، توليدكنندگان مختلف تلويزيون سعي مي كنند با استفاده از آخرين فناوري ، كيفيت محصولات خود را افزايش دهند تا بيشترين رضايت را به كاربران خود بدهند. در تلويزيون ال جي 75UP7550 از صفحه نمايش LED استفاده شده و كيفيت تصوير 4K است كه مي تواند تصاوير بهتري نسبت به تلويزيون Full HD ارائه دهد.

اين محصول داراي وضوح تصوير 2160 38 3840 پيكسل است كه به اين تراكم پيكسلي اجازه مي دهد تا جزئيات بيشتري را در جزئيات تصوير به بيننده ارائه دهد. از فناوري HDR براي افزايش محتواي تصوير اين تلويزيون استفاده مي شود كه از فرمت هاي HDR10 PRO و HLG پشتيباني مي كند. استفاده از فناوري HLG رنگ ها را در تصوير قوي تر و بهتر مي كند و در نتيجه جزئيات بيشتري در اختيار مخاطب قرار مي گيرد.

اين تلويزيون براي علاقه مندان به فيلم ها و سريال ها داراي حالتي به نام ModeMaker Mode است كه نمايش را در راستاي اهداف واقعي فيلمساز و كارگردان نشان مي دهد و لذت ديدن فضاي داخلي مورد نظر كاربر را افزايش مي دهد. اين تلويزيون از Dimming محلي استفاده نمي كند اما از فناوري LG Local Contrast در اين تلويزيون براي افزايش كنتراست تصاوير استفاده شده است.

پردازنده تلويزيون 75 اينچي LG UP7550

قيمت و خريد تلويزيون ال جي UP7550 75 اينچ

استفاده از پردازش جداگانه مي تواند يكي از مزاياي اصلي تلويزيون باشد و از طريق اين پردازش مي توان كيفيت بسياري از جنبه هاي تلويزيون را افزايش داد ، از جمله كيفيت تلويزيون ، تصوير و صدا و همچنين كنتراست تصوير. تلويزيون ال جي 75UP7550 از پردازنده آلفا نسل پنجم استفاده مي كند كه با نام پردازنده A5 AI 4K نيز شناخته مي شود.

با استفاده از الگوريتم هاي مختلف مانند يادگيري عميق و همچنين هوش مصنوعي بسيار قوي كه در آن گنجانده شده است ، اين پردازنده قادر است تصاوير را با توجه به شكل آنها بچرخاند و با نتايج آنها در بهبود كيفيت تصوير نمايش دهد. يكي از جالب ترين فناوري هايي كه براي بهبود فضاي داخلي تصوير در اين تلويزيون استفاده مي شود ، 4k Upscaling نام دارد.

عملكرد اصلي اين فناوري اين است كه اگر كيفيت تصاوير دريافتي از منبع پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از اين ويژگي كيفيت به 4K ارتقا مي يابد. ‘اين تصاوير و در نتيجه كاربر تصاوير را به خوبي مشاهده مي كند بالاترين كيفيت و بالاترين استانداردهاي كيفيت.

يكي ديگر از ويژگي هاي عالي اين تلويزيون ، كنترل روشنايي AI است كه با تشخيص نور محيط و تنظيم روشنايي صفحه نمايش مطابق با نور محيط كار مي كند. به عنوان مثال ، هنگام مشاهده يك صحنه تاريك ، نور صفحه به طور خودكار كاهش مي يابد تا جزئيات بيشتري از صحنه را به كاربر نشان دهد.

كيفيت صدا در تلويزيون 75 اينچي LG UP7550

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون LG UP7550 ، اندازه 75 اينچ

تلويزيون ال جي داراي سيستم صوتي دو كاناله ، دو بلندگو و توان خروجي 20 وات است كه صدايي با كيفيت را به شما ارائه مي دهد. يكي از ويژگي هاي جذاب اين تلويزيون Bluetooth Surround Ready است كه به شما امكان مي دهد بلندگوي بلوتوث را به تلويزيون متصل كنيد. و افزايش حجم

تلويزيون ال جي همچنين داراي قابليت هاي Dolby Digital و Dolby Atmos است كه كيفيت و صداي سينمايي را به شما مي دهد. تلويزيون ال جي داراي فناوري تنظيم صدا AI است كه صدا را با توجه به محيط تلويزيون تنظيم مي كند. يكي ديگر از ويژگي هاي اين تلويزيون خروجي صدا است. ، كه مي تواند با تلويزيون و صدا به گوش شما منتقل شود.

عملكرد واضح در تلويزيون LG 75UP7550

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 75UP7550

تلويزيون ال جي 75UP7550 ويژگي هاي هوشمند زيادي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. سيستم عامل اين تلويزيون Webos است كه دسترسي به آن از طريق منو بسيار آسان است. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون Sport Alert يا زنگ ورزش است كه از آن استفاده مي كند. ديگر لازم نيست نگران فراموش كردن رويدادهاي مهم ورزشي باشيد ، حتي اگر به جاي ديگري نگاه كنيد ، رويدادهاي مهم بازي را در تلويزيون به شما نشان مي دهد.

تلويزيون ال جي 75UP7550 داراي 2 درگاه HDMI و يك درگاه USB 1. همچنين مي توانيد دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هاي هوشمند را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود را روي صفحه بزرگتر مشاهده كنيد. با استفاده از اين تلويزيون مي توانيد از وب سايت ساخته شده براي حركت در وب سايت و استفاده از عملكردهاي آن استفاده كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 75UP7550 سايز 75 اينچ، 4k اسمارت

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.