قيمت تلويزيون سوني 75X80J سايز 75 اينچ- كيفيت تصوير 4K

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سوني 75X80J سايز 75 اينچ- كيفيت تصوير 4K

۱۴ بازديد

توضيحات چنگال چنگال هوشمند سوني 75X80J سايز 75 اينچ سوني يكي از توليدكنندگان تلويزيون هاي هوشمند است كه هر ساله مدل هاي مختلفي را با ويژگي هاي خاص خود عرضه مي كند. تلويزيون سوني يكي از تلويزيون هاي توليد شده در سال 2021 است كه نسبت به مدل هاي قبلي از كيفيت بالاتري برخوردار است. …

قيمت تلويزيون سوني 75X80J سايز 75 اينچ- كيفيت تصوير 4K https://titr-news.ir/2021/11/قيمت-تلويزيون-سوني-75x80j-سايز-75-اينچ-كيفيت-ت-2/ تيتر نيوز Tue, 09 Nov 2021 02:16:40 0000 اجتماعي اخبار كسب و كار استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/11/قيمت-تلويزيون-سوني-75x80j-سايز-75-اينچ-كيفيت-ت-2/ توضيحات چنگال چنگال هوشمند سوني 75X80J سايز 75 اينچ سوني يكي از توليدكنندگان تلويزيون هاي هوشمند است كه هر ساله مدل هاي مختلفي را با ويژگي هاي خاص خود عرضه مي كند. تلويزيون سوني يكي از تلويزيون هاي توليد شده در سال 2021 است كه نسبت به مدل هاي قبلي از كيفيت بالاتري برخوردار است. …

توضيحات چنگال چنگال هوشمند سوني 75X80J سايز 75 اينچ

توضيحات تلويزيون فورك هوشمند سوني 75X8000J

سوني يكي از توليدكنندگان تلويزيون هاي هوشمند است كه هر ساله مدل هاي مختلفي را با ويژگي هاي خاص خود عرضه مي كند. تلويزيون سوني يكي از تلويزيون هاي توليد شده در سال 2021 است كه نسبت به مدل هاي قبلي از كيفيت بالاتري برخوردار است. سوني از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR تلويزيون سوني 75X80J از پردازنده هاي جديد اين شركت استفاده مي كند و تغييرات قابل توجهي در پردازش تصوير نسبت به نسخه قبلي دارد.

تلويزيون سوني X8000J با اين پردازنده مي تواند محتواي نمايشي با كيفيت خوبي ارائه دهد. اين محصول داراي فناوري 4K X-Reality Pro مي باشد كه مي تواند تصاوير را با سرعت بسيار بالا بچرخاند و مي تواند تصاوير داراي نويز را تشخيص داده و صدا را ضبط كند و كيفيت بالايي ارائه دهد. با استفاده از اين فناوري مي تواند تصاويري خوب و با كنتراست بالا نمايش دهد و ضمن ارائه محتواي عالي بيشترين هيجان را براي كاربران به ارمغان آورد.

اگر مي خواهيد تلويزيون 2021 بخريد شما و مي خواهيد آخرين مدل هاي تمام شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ، ال جي، هايسنس، شيائومي و سوني را با هم ببينيد.

اين محصول با كيفيت تصوير 4K توانايي بسيار خوبي در نمايش تصاوير با كيفيت بالا و كنتراست فوق العاده دارد. تلويزيون 75 اينچي سوني X8000J داراي صفحه نمايش 75 اينچي با رزولوشن 3840 در 2160 مي باشد كه تصاوير اين محصول از كيفيت بالايي برخوردار بوده و كاربر مي تواند با تماشاي تلويزيون آن را تجربه كند. اين محصول Dream يك صفحه نمايش بزرگ است كه به كاربران اجازه مي دهد در حين تماشاي آن بر روي چندين قسمت تمركز كنند.

اين تلويزيون علاوه بر نمايش تصاوير با وضوح استثنايي، از مزيت توليد صداي باكيفيت نيز برخوردار است. فناوري HDR توانايي تلويزيون سوني X8000J 2021 را براي انتقال تصاوير زيبا بهبود بخشيده است. اين محصول از فناوري هاي Dolby Atoms و Vision پشتيباني مي كند كه در ارائه صداي محيط بسيار موثر هستند. اين محصول داراي دو اسپيكر X-Blanced است كه قادر به توليد صداي خروجي 20 وات مي باشد.

تلويزيون سوني 75X80J شكلي منحصر به فرد و زيبا دارد كه نازكتر از هميشه و با ضخامت بسيار كم ساخته شده است كه زيبايي منحصر به فردي به آن بخشيده است. سوني براي اين محصول از سيستم عامل اندرويد نسخه 10 استفاده كرده است. بنابراين اين فرصت را به كاربر مي دهد كه محيطي بسيار زيبا و متنوع ايجاد كند. با استفاده از اين سيستم عامل كاربران مي توانند از انواع نرم افزارها استفاده كنند. اين محصول در مقايسه با ساير محصولات داراي شكل منحصربفردي با ضخامت كم است كه نقش مهمي در انتخاب محصول توسط كاربران داشته است.

نمايشگر 4K در تلويزيون سوني 75X8000J

نمايشگر 4K در تلويزيون سوني 75X8000J

تلويزيون سوني 75X80J داراي صفحه نمايش 75 سانتي متري و نمايشگر LED و وضوح 2140*3840 اين محصول از كيفيت تصوير 4K پشتيباني مي كند و كيفيت و كنتراست بالايي در رندر تصوير دارد. اين تلويزيون مي تواند تصاوير با كيفيتي را در اختيار كاربران قرار دهد. به طوري كه در تصاوير منتشر شده توسط اين محصول، جزئيات به وضوح قابل مشاهده است و كاربر مي تواند رنگ هاي مختلف را مشاهده كند.

پردازنده قدرتمند اين سيستم اين قابليت را دارد كه تصاوير با كيفيت پايين را تشخيص داده و پس از فشرده سازي به صورت 4K نمايش دهد. اين محصول همچنين داراي فناوري 4K X-Reality Pro است كه مي تواند محتواي غني را با رنگ و نور خوب، با كيفيت و وضوح بالا به نمايش بگذارد. تلويزيون سوني 75X8000J يكي از تلويزيون هاي معرفي شده در سال 2021 است كه كارايي بالايي دارد و برخي از آنها تنها با معرفي كامل اين محصول در دسترس هستند.

تكنولوژي TRILUMINOSPRO.

تكنولوژي TRILUMINOSPRO

داشتن طيف متنوع و متنوعي از فناوري ها نقش مهمي در افزايش اثربخشي تلويزيون دارد و كاربران شخصاً به آن توجه مي كنند. فناوري TRILUMINOS PRO™ يكي از فناوري هايي است كه مي تواند محتواي نمايش داده شده را به صورت كارآمد و موثر به نمايش بگذارد و با نمايش تصاوير واضح و طبيعي، نقش عمده اي در بهبود كيفيت صفحه نمايش اين محصول داشته باشد.

TV75 ityسوني X8000J انتقال با فناوري TRILUMINOS PRO فناوري كه توانايي ارائه رنگ هاي طبيعي بسياري را دارد و وضوح بالايي دارد كه كيفيت و كنتراست بالايي را در تصاوير توليد شده در اين تلويزيون فراهم مي كرد.

سوني در اين تلويزيون از فناوري 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده كرده است كه علاوه بر همكاري با ساير بخش‌هاي توليد تصوير با كيفيت، باعث مي‌شود تصاوير و محتواهاي پرسرعت به صورت پرسرعت و اكشن، آرام و خوب پخش شوند. . . با استفاده از اين فناوري، تصوير خروجي نسبت به محصولات مشابه داراي عمق مشكي، قرمز و سبز بالاتري است.

تصاوير واضح و با كيفيت در تلويزيون سوني 75X8000J

تصاوير واضح و با كيفيت در تلويزيون سوني 75X8000J

تلويزيون 75X8000J داراي فناوري بازسازي HDR مبتني بر شي است. اين فناوري مي تواند تصاوير را به صورت پويا و جذاب نمايش دهد و كاربر بتواند رنگ ها و جزئيات زيادي را ببيند. اين فناوري توسط مركز اين سيستم كه پردازنده X1 4K HDR است كنترل مي شود. اين فناوري توانايي تشخيص رنگ ها، سايه ها و كنتراست تصاوير را دارد و مي تواند آنها را شناسايي كرده و در نهايت آن تصاوير را با كيفيت تقريبا 4K پخش كند.

اما تصاوير تلويزيون سوني 75X8000J از كيفيت بالاتري نسبت به محصولات فاقد اين فناوري برخوردار است. اين امر به ويژه در هنگام پخش محتواي HDR صادق است. بنابراين تصاوير توليد شده توسط اين تلويزيون از كيفيت و وضوح بالايي برخوردار است. بنابراين اين محصول با صفحه نمايش بزرگ مي تواند جزئيات بيشتري را نشان دهد.

صدايي با كيفيت بالا در تلويزيون سوني 75X8000J توليد مي كند

صدايي با كيفيت بالا در تلويزيون سوني 75X8000J توليد مي كند

علاوه بر تصاوير با كيفيت و كنتراست، تلويزيون X8000J همچنين صداي بسيار بلند و طبيعي دارد. به كمك فناوري Dolby Atmos صدا در تمام جهات منتقل مي شود كه در ثبت محتواي نمايش داده شده بسيار مهم است. قدرت بلندگوهاي اين محصول 10 وات است كه اين تلويزيون در مجموع 20 وات قدرت دارد.

سوني يك تلويزيون 2021 با يك بلندگوي جديد X-Blanced دارد كه مي تواند صدايي با كيفيت بالا توليد كند. همچنين فناوري Clear Phase ميزان صدا را بهبود مي بخشد تا كاربر بتواند صداي بهتري از بلندگوهاي اين تلويزيون بشنود. تلويزيون 4K سوني 75X8000J داراي فناوري Dolby Vision و Dolby Atmos است. با اين فناوري ها توانايي زيادي در ايجاد صدايي پراكنده و فريبنده دارند و به كمك فناوري HDR با نمايش صحنه هاي طبيعي نهايت لذت را براي كاربران به ارمغان آورده است.

سيستم عامل تلويزيون سوني 75X8000J

سيستم عامل تلويزيون سوني 75X8000J

تلويزيون هوشمند سوني X8000J داراي سيستم عامل اندرويد نسخه 10 مي باشد.همانطور كه مي دانيد سوني از سيستم عامل اندرويد براي تلويزيون هاي رده بالا استفاده مي كند كه از اندرويد نسخه 10 براي اين محصول استفاده كرده است و اندرويد تي وي اين شركت يكي از بهترين ايستگاه هاي تلويزيوني در جهان است. ، و نمايش با كيفيت بالايي دارد. و ورود به آن آسان است.

اين سيستم عامل سريعتر از سيستم عامل قبلي بوده و قابليت اجراي دستورات ورودي را با سرعت بسيار بالا دارد. تلويزيون سوني 75X8000J از دستورات صوتي پيروي مي كند و داراي دستيار صوتي گوگل است. همچنين از دستيار صوتي آمازون (الكسا) و دستيار صوتي Google Home پشتيباني مي كند. از اين رو قابليت اجراي بسياري از برنامه ها را دارد كه براي كاربران بسيار مهم است.

كنترل از راه دور قابل استفاده در تلويزيون سوني 75X8000J

چندين كنترل از راه دور در تلويزيون سوني 75X8000J

ريموت كنترل تلويزيون سوني X8000J داراي دكمه مخصوص اجراي برنامه هاي نتفليكس و يو تيوب مي باشد. اين دو شبكه از محبوب ترين شبكه ها براي پخش فيلم هاي اينترنتي و پخش ويدئو هستند.

يكي از ويژگي هايي كه باعث شده اين تلويزيون توسط شبكه نتفليكس ارائه شود، داشتن دكمه مخصوص اجراي برنامه هاي نتفليكس است. دستيار صوتي گوگل بيش از هر دستيار صوتي ديگري قابليت‌هاي بيشتري دارد. كاربران مي توانند با فشردن يك دكمه روي كنترل از راه دور به اينترنت متصل شده و از قابليت هاي Google Assistant استفاده كنند.

طراحي بر روي تلويزيون سوني 75X80J

طراحي بر روي تلويزيون سوني 75X8000J

بدون شك مي توان 75X8000J را يكي از زيباترين تلويزيون هاي ساخت سوني دانست. از نظر طراحي، اين محصول داراي پايه نرمي است كه در اطراف تلويزيون يافت مي شود. و وزن تلويزيون را تحمل كنيد. اين محصول داراي لبه باريكي نيز مي باشد كه شكل بسيار زيبايي دارد و يكي از جالب ترين ويژگي ها در طراحي اين محصول مي باشد.

اين لبه هاي باريك به كاربر كمك مي كند تا روي تماشاي تلويزيون تمركز كند. تلويزيون X8000J مانند ساير محصولات سوني داراي طراحي شگفت انگيز و منحصر به فردي است كه واقعاً بر انتخاب كاربر تأثير مي گذارد. اين دستگاه داراي تيونر DVB-T / T2 است و مي تواند شبكه هاي ديجيتال را پشتيباني كند.

از طريق پورت هاي USB و HDMI، كاربران مي توانند به دستگاه هاي ديگر خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند. سوني براي اين محصول از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB استفاده كرده است. تلويزيون سوني 75X80J مي توان آن را روي ديوار هم قرار داد و با طراحي شيك به خوبي با دكور هماهنگ مي شود. محصولي ديگر از فروشگاه دوزين كه يكي از بهترين مدل ها نيز مي باشد تلويزيون سوني 49X8000J تلفيقي از زيبايي و ظرافت است.

منبع : قيمت تلويزيون سوني 75X80J سايز 75 اينچ- كيفيت تصوير 4K

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.