بهترين دكتر جراح چاقي اسليو در تهران را چطور انتخاب كنيم؟

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

بهترين دكتر جراح چاقي اسليو در تهران را چطور انتخاب كنيم؟

۱۷ بازديد

لذا جراحان شيوه ديگري را به كار بردند كه در آن انجام جراحي را به دو مرحله تقسيم نمودند. استفاده از ويتامين ها و مواد معدني در تغذيه بسيار براي معده جديد شما بسيار با اهميت مي باشد. بعد از انجام اين جراحي سعي كنيد كه از خوردن نوشابه ها و محلول هاي الكلي و …

بهترين دكتر جراح چاقي اسليو در تهران را چطور انتخاب كنيم؟ https://titr-news.ir/2021/12/how-to-choose-the-best-sleeve-obesity-surgeon-in-tehran/ تيتر نيوز Wed, 01 Dec 2021 08:52:43 0000 اخبار كسب و كار عمومي https://titr-news.ir/?p=16540 لذا جراحان شيوه ديگري را به كار بردند كه در آن انجام جراحي را به دو مرحله تقسيم نمودند. استفاده از ويتامين ها و مواد معدني در تغذيه بسيار براي معده جديد شما بسيار با اهميت مي باشد. بعد از انجام اين جراحي سعي كنيد كه از خوردن نوشابه ها و محلول هاي الكلي و …

لذا جراحان شيوه ديگري را به كار بردند كه در آن انجام جراحي را به دو مرحله تقسيم نمودند. استفاده از ويتامين ها و مواد معدني در تغذيه بسيار براي معده جديد شما بسيار با اهميت مي باشد. بعد از انجام اين جراحي سعي كنيد كه از خوردن نوشابه ها و محلول هاي الكلي و همچنين تنقلات خودداري كنيد. كار بي نظير شما اميد به زندگي دوباره و سالم تر رو توي وجود من زنده كرد. سلام تعريف آقاي دكتر را خيلي شنيده ام و هم اينكه حتي آقاي دكتر تلفني هم جوابگو بيماراشون هستند.

در ادامه اين مقاله به معرفي بهترين جراح اسليو خواهيم پرداخت.

نشانه هاي بهترين جراح اسليو

دكتر خوب و با اخلاق به خاطر پول با جان و سلامتي بيمار خود بازي نمي كند وتنها در صورتي عمل جراحي لاغري را انجام مي دهد كه شخص كانديد مناسبي براي انجام عمل باشد. بهترين راهنما براي شما مي تواند مشاهده عكس هاي قبل و بعد بيماراني باشد كه جراح مورد نظر عمل آن ها را انجام داده است.

عكس هاي قبل و بعد بيماران كيفيت عمل و كار جراح را به طور واضح و مشخصي نشان مي دهد. شما مي توانيد در قسمت گالري سايت دكتر محمود حيدري و همچنين در صفحه اينستاگرام ايشان،تصاوير قبل و بعد عمل هايي كه دكتر حيدري انجام داده اند را، مشاهده كنيد.

احتمال بسيار زيادي دارد كه از عهده عوارض عمل جراحي نتواند بر بيايد. تنها افرادي كه بصورت فوق تخصصي در زمينه خاصي تحصيل كرده باشند همواره از اطلاعات روز آن رشته بهره مند مي‌باشند. بايد دانست علم پزشكي در اين روزگار به سرعت در حال تغيير است. پس همانطور كه مي‌بينيد باي‌پس معده موارد و بيماران مخصوص خود را دارد .

اين لوله به كمك يك بالون مخصوص يا يك كلاه، در داخل معده شما نگه داشته مي شود. شما يك سرم IV (داخل وريدي) را در دست يا بازوي خود داريد تا بتوانيد مايعات و داروهاي لازم را دريافت كنيد. با ارائه دهنده مراقبت هاي بهداشتي و درماني خود در مورد آنچه در طول قرارگيري لوله اتفاق مي افتد صحبت كنيد.

ممكن است از شما خواسته شود كه از مصرف آسپرين يا داروهاي ديگري كه خون را رقيق كرده و احتمال خونريزي را افزايش مي دهد اجتناب كنيد. در روزهاي قبل از عمل، در مورد هر دارويي كه مصرف مي كنيد، از جمله مكمل هاي گياهي و داروهاي بدون نسخه با پزشك معالج خود صحبت كنيد. هنگامي كه پگ را در معده خود داريد، حتما با پزشك خود جهت جلوگيري از بيرون آمدن لوله يا مسدود شدن آن در ارتباط باشيد.

بهترين جراح لاغري با زندگي بيمارانش سر پول و هزينه بازي نمي كند. اگر شما واقعا كانديد مناسبي براي عمل جراحي يا فلان جراحي خاص نباشيد او دست رد به سينه شما مي زند. او نه تنها شما را عمل نمي كند بلكه دلسوزانه به شما توصيه مي كند كه هيچگاه چنين عملي انجام ندهيد.

تغييرات معده پس از عمل جراحي

يعني مقدار زيادي از حجم معده (حدود 70 درصد) را برداشته و ظرفيت آن را به شدت كاهش ميدهيم. برخلاف باي پس معده كه، هيچ بخشي از معده از شكم خارج نميشود، ما در عمل اسليو، آن 70 درصد برداشته شده را از شكم خارج ميكنيم. بيمار بعد از اين عمل، تنها ميتواند مقدار كمي غذا بخورد و بعد از آن، زود سير شده و ديگر غذا نميخورد در نتيجه خيلي زود وزن كمك ميكند. اين احتمال وجود دارد كه پس از جراحي كاهش وزن، وزن كافي از دست ندهيد يا دوباره وزن اضافه كنيد.

بعد از كاهش وزن افراد اعتماد به نفس بيشتري پيدا كرده و در روابط و حضور در جمع هاي مختلف موفق تر عمل مي كنند. رضايت ظاهري همچنين باعث پيشرفت هاي زياد كاري، عاطفي و تحصيلي مي شود. در زمان چاقي نيز مي توان زندگي سالمي داشت اما ممكن است چالش ها و مشكلاتي براي زندگي روزمره فرد به وجود آيد كه از عوارض چاقي است و باعث مي شود چاقي يك عارضه شناخته شود.

از جمله اين مشكلات مي توان مشكل پيدا كردن لباس با سايز مناسب را اشاره كرد. يكي از پرسش هاي مهم در مورد چاقي كه موجب اختلاف نظر محققان و كارشناسان شده است اين پرسش است كه چاقي يك عارضه است يا بيماري، براي پاسخگويي به اين پرسش نياز است كه وضعيت بدن در زمان چاقي از جهات مختلف بررسي شود. اين نوع عمل جراحي براي چاقي نتايج دائمي و اثرات مثبتي را به همراه دارد.

عمل جراحي باي‌پس كه در بالا نشان داده شده است،بايپس كلاسيك معده مي‌ باشد. بهترين راه اين است كه نمونه پروژه هاي دكتر مورد نظرتان را مشاهده كنيد و قبل از عمل و بعد از عمل بيمارهاي ايشان را مقايسه كنيد. كاهش وزن هيچ گاه آنچنان نمي شود كه بيمار دچار كاهش وزن بيش از حد شود. قسمت بالايي معده كه به آن فوندوس گفته مي‌شود يك محل مهم براي ترشح هورموني در بدن است كه موجب چاقي در افراد مي شود.

شرط اصلي مرخص شدن از بيمارستان پس از جراحي لاغري

در صورتي كه مايع از معده خارج نشود و در سلامت كامل باشد بيمار براي سپري كردن دوران نقاهت مرخص مي شود. همچنين نقاهت بعد از اين سبك جراحي ها نيز بسيار طولاني بود و مشكل مهم بعدي باقي ماندن رد بخيه ها در بدن بيمار بود. اين سبك جراحي امروزه منسوخ شده و تنها در شرايط خاص مورد استفاده قرار مي گيرد.

كدام جراحي لاغري مناسب است

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با كلينيك دكتر مهدي سليمي تماس بگيريد و پس از ويزيت اوليه مشخص شود كه كدام نوع عمل جراحي چاقي براي شما مناسب تر است. شما مي توانيد بر اساس رزومه و سابقه هر پزشك، خودتان متوجه شويد كه بهترين جراح چاقي در ايران چه كسي است و ما قضاوت را به شما واگذار ميكنيم.

اخيرا تحقيقاتي در بيمارستان و دانشگاه كلورادو آمريكاانجام گرديده كه نشان مي دهد جراحي چاقي در نوجوانان اين سن باعث بهبود كيفيت زندگي و شرايط روحي انها مي شود. حال اگر اين مزيت اساسي را در مورد جراحي چاقي در نظر نگيريم اين عمل موفق مي تواند مزاياي ديگري نيز داشته باشد و از بيماري هايي همچون فشار خون ، بيماري قلبي، ديابت و در برخي موارد سكته قلبي تا حدي جلوگيري نمايد. چون به كم شدن حجم كبد و دسترسي راحت تر به معده كمك مي كند و خطراتي را كه ممكن است در حين عمل به وجود بيايد را كاهش مي دهد.

پروتئين كمك مي كند تا از سوختن عضلات پيشگيري شود و بافت ماهيچه ها حفظ گردد. اين مورد به بدن كمك مي كند كه عضله بسازد و به همين دليل چربي سوزي بيشتري رخ مي دهد. پروتئين همچنين باعث مي شود كه بدن قوي بماند و سرعت ترميم و دوران نقاهت كوتاه تر شود. لازم است بيمار بداند كه بعد از انجام هر نوع عمل جراحي، احتمالا دچار درد خواهد شد.

اما به هر حال درصدي اين احتما وجود دارد كه بيمار دچار عوارض شود. اگر دكتر مورد نظر شما سايت و يا پيجي دارد از ايشان بخواهيد آدرس آن را به شما بدهد. سپس ميتوانيد نمونه كارهاي پزشك مورد نظرتان را بررسي كنيد و تصميم بهتري بگيريد.

بيمار معمولا روز عمل جراحي بستري شده و حدود يك ساعت عمل جراحي به طول مي‌انجامد. همانطور كه اشاره شد افرادي كه عدد BMI آنها بالاي ۴۰ است به عنوان چاقي مرضي قلمداد مي شوند. اما بايد بدانيم كه وقتي فرد زياد چاق مي شود ديگر رژيم و رزش به تنهايي موثر واقع نمي‌ شود.

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.