فروش انواع راهبند و سيستم هاي كنترل تردد

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

فروش انواع راهبند و سيستم هاي كنترل تردد

۱۵ بازديد

بر روي بدنه دستگاه ۶ عدد چراغ LED مي باشد كه با منطق چراغ راهنمايي و رانندگي ( چراق قرمز، سبز، نارنجي) طراحي شده است. براي ديده شدن حداقل موقعيت ورودي در زمان تاريكي شب و چراغ ۵ متري براي بازوي آلومينيومي نيز از همين منطق تبعيت مي نمايد. نصب راهبند نيازمند يك صفحه ستون …

فروش انواع راهبند و سيستم هاي كنترل تردد https://titr-news.ir/2021/11/sales-of-barriers-and-traffic-control-systems/ تيتر نيوز Mon, 29 Nov 2021 15:36:57 0000 اخبار كسب و كار عمومي https://titr-news.ir/?p=16435 بر روي بدنه دستگاه ۶ عدد چراغ LED مي باشد كه با منطق چراغ راهنمايي و رانندگي ( چراق قرمز، سبز، نارنجي) طراحي شده است. براي ديده شدن حداقل موقعيت ورودي در زمان تاريكي شب و چراغ ۵ متري براي بازوي آلومينيومي نيز از همين منطق تبعيت مي نمايد. نصب راهبند نيازمند يك صفحه ستون …

بر روي بدنه دستگاه ۶ عدد چراغ LED مي باشد كه با منطق چراغ راهنمايي و رانندگي ( چراق قرمز، سبز، نارنجي) طراحي شده است. براي ديده شدن حداقل موقعيت ورودي در زمان تاريكي شب و چراغ ۵ متري براي بازوي آلومينيومي نيز از همين منطق تبعيت مي نمايد. نصب راهبند نيازمند يك صفحه ستون براي جلوگيري از لرزش دستگاه است كه آن را در بتن قرار مي دهند.

مجموعه فرتو بعنوان سازنده انواع تجهيزات ايمني و ترافيكي همچون توليد استوانه ايمني، كله قندي پلاستيكي، مخروط ترافيكي و موانع بولارد و سرعتگير، بشكه، نيوجرسي، گلميخ و رفلكتور و ديگر تجهيزات ترافيكي همچون فروش رنگ هاي اپوكسي و ترافيكي فعاليت مي كند.

چنانچه راهبند ستوني در فنداسيون اصولي و استاندارد قرار نگيرد مقاومت لازم را نخواهد داشته و از نيروي قابل تحمل توسط بولارد كاسته مي شود. بالا بردن عمر مفيد دستگاه و اطمينان از كاركرد آن براي مشتريان كمپاني بارزانته تثبيت شده و توانسته تا رضايت آنان را كسب كند.

با توجه به برند توليد كننده، كيفيت ساخت و قطعات، ميزان تردد و گارانتي درنظر گرفته شده، امكانات جانبي و متعلقات راهبند قيمت راهبند طيف وسيعي را در بر مي گيرد. شركت ايمن صنعت با جمع آوري بهترين راه بند اتوماتيك از سراسر جهان در سبد محصولات خود سعي دارد تا همواره بهترين و مناسب ترين پيشنهاد را به مشتريان خود عرضه بدارد . رضايت حداكثري مشتريان بهترين تبليغ و از مهم ترين اهداف براي ما محسوب مي شود . مي توان با توجه به نوع پروژه ، ميزان تردد ، عرض دهنه و هزينه ي درنظر گرفته شده از راهبندها استفاده كرد .

راهبند اتوماتيك هيدروليك مدل Sprint

به گزارش بخش بين الملل دنياي حفاظت تصويري ، اين پردازشگر يك پلت فرم كاملا جديد است… دليل نام گذاري راه بند آكاردئوني به علت داشتن شباهت به نوعي از آلات موسيقي گرفته شده است. بسيار مصرف ظاهر شده است چرا كه از ويژگي مسدود سازي به شكل آكاردئوني بهره برده است. همكاران ما در آتي دُر ، در تلاش هستند خدمات را به بهترين شكل ارائه دهند چون الويت ما رضايتمندي مشتريان گرامي مي باشد. تكنسين هاي باتجربه، حرفه اي و متعهد را انتخاب نموده ايم تا بهترين خدمات را عرضه كنيم.

جنس راه بند دروازه اي دستي

همچنين به دليل اينكه راهبند نيزه اي در داخل زمين قرار دارد و بايستي در فصول سرد و همچنين مناطق سردسير با همان سرعت عمل كند، اين نكته را در راهبند نيزه اي داراي اهميت مي كند از اين رو راهبند نيزه اي تا دماي منفي ۳۵ درجه نيز با همان سرعت عمل مي كند. به عبارتي قدرت راهبند نيزه اي به گونه اي است كه قادر به شكستن يخ زدگي مي باشد.

در بولارد هيدروليكي مجموعه محفظه روغن و موتور و پمپ هيدروليك در فضاي داخل استوانه متحرك قرار داده مي شود. از راهبند آكاردئوني براي مسدود سازي مسيرهاي بزرگ و يا نواحي گسترده بهره گرفته مي شود، مي توان آنها را بصورت باز كرد كه مسيري فرعي با آن ايجاد كرده و يا برعكس كلا راه تردد در مسيري را مسدود ساخت. ت

فاوت هاي ديگر اين راهبند ارزان اقتصادي در محصولات جانبي از جمله فلاشر، ال اي دي روي بازو و آژير هشدار و… روي پك اين سيستم مي‌باشد. دو دسته بندي كلي و اصلي در مورد راهبند ها وجود دارد و مبناي اين دسته بندي نوع حركت آنها ميباشد .

در گروه اتوماتيك بالا و پايين شدن بوم يا بازو توسط موتور الكتريكي و بصورت اتوماتيك انجام ميشود ولي در نوع مكانيكي كه البته در سالهاي اخير ميزان استفاده از آنها به طرز زيادي كاهش پيدا كرده است نيروي مكانيكي است كه باعث بالا و پايين شدن بوم ميشود. مزيت مراكز تعميرات راهبند ستوني شبانه روزي اين است كه در هر ساعتي از شبانه روز و حتي روزهاي تعطيل كه مشكلي براي راهبندهاي شما بوجود بيايد نگران پيدا كردن تيمي متخصص و حرفه اي نخواهيد بود و بدون هيچ دغدغه اي مي توانيد با اين مراكز تماس بگيريد.

جنس راهبند

راه بندها در انواع مختلفي ساخته مي‌شوند و دسته‌بندي‌هاي متفاوتي براي آن‌ها در نظر گرفته شده است كه در ادامه مقاله به بررسي آن‌ها مي‌پردازيم. كاركرد راه بند هاي اتوماتيك در حالت الكترومكانيكي از طريق نيروي موتور و گيربكس مي باشد. به طور كلي در راه بند اتوماتيك بازويي چه در حالت الكترومكانيكي و چه در حالت الكتروهيدروليكي ، قسمت كمي از وزن بازو بر روي موتور بوده و بيشترين مسئوليت بر عهده سيستم فنر بالانس مي باشد .

اين مكانيزم كه شبيه وزنه آسانسور است از ايجاد فشار مضاعف به قسمت مكانيكي يا هيدروليكي جلوگيري بعمل مي آورد . ضمن اينكه علاوه بر اين موضوع مدار فرمان هاي راه بند اتوماتيك استاندارد داراي سنسور جريان بوده و در صورت فشار به موتور از كاركرد راهبند جلوگيري مي كند . راه بند اتوماتيك بازويي همانطور كه از نامش مشخص است ،متشكل از دو قسمت اصلي شامل كابين و بازوي آلومينيومي است .

عوارضي اتوبان ها ،ورودي پاركينگ هاي عمومي ،مراكز خريد ،كنترل ترافيك شهري ،نيروگاهها ،مكانهاي نظامي ،سفارتخانه ها ،اداره هاي پليس ،بانك هاي مركزي و مراكز صنعتي پر تردد. در سيستم هاي راهبند بازويي الكترومكانيك نوع موتور، نوع گيريبكس و برد الكترونيكي بسيار حائز اهميت مي‌باشد. سيستم راهبند بازويي الكترومكانيك نرمال آگسا يك راهبند ايراني ايده آل براي مجتمع هاي مسكوني و مجتمع هاي تجاري و اداري نسبتا بزرگ مي‌باشد.

كيفيت بالاي راهبند

لوپ دتكتور نام سنسوري است كه از آن براي تشخيص تغيير ميدان مغناطيسي استفاده مي شود. لوپ دتكتور به تنهايي قابل استفاده نيست و براي بهره مندي از آن بايد يك رشته سيم كه به صورت حلقه قرار داده شده است را به سنسور متصل نمود. سپس 4 عدد پيچ ذخيم را از طرف گل پيچ روي سطح صفحه ميگذاريم و دور گل پيچها را جوش ميدهيم.حال راهبند را سر جاي خود ميگذاريم و يراق الات راهبند را روي پيچها گذاشته و مهره را از بالا محكم ميكنيم. ميزان مصرف برق آن در حالت كاركرد 80w بوده كه در حالت استندباي حداكثر به 2W مي رسد.

راهبند وسيله اي مي باشد كه راه را مي بندد و مسدود مي كند و در صورت نياز از طريق سيستم نگهباني راهبند باز مي گردد. وسيله بسيار پركاربرد جهت مسدود سازي مسيرهاي طولاني است و در عين حال براي انبار كردن آن فضاي بسيار اندكي نياز است. بيشتر افراد همواره قصد استفاده از راهبندي را دارند كه بر روي تايمر فعاليت داشته باشد ؛ در نتيجه استحقاق اين امر نياز به انتخاب مانعي دارد كه اتوماسيون را ارائه بدهد .

اخبار راهبند

Amajsanat.com ارائه توضيحات در مورد فعاليت و كسب و كار شما مي توانيد توضيحات در مورد سايت و فعاليت خود را در اين قسمت وارد كنيد. در صورت نياز به هرگونه مشاوره و اطلاعات در زمينه طراحي سايت و درآمدزايي اينترنتي مي توانيد به سايت ما مراجعه كنيد. شما مي توانيد به راحتي و بوسيله طراحي سايت دروازه اي به سوي موفقيت را باز كنيد و با انتقال از كسب و كار سنتي به كسب و كار مدرن و اينترنتي علاوه بر حفظ موقعيت شغلي بستر درآمدزايي خود را به طور نامحدود گسترش دهيد.

براي اتصال استاپ بايد از كليد نرمال Close يا Nc استفاده كنيد و سر ديگر كليد را به Stop در برد كنترل متصل نماييد تا به محض فشردن كليد Com و Stop از هم جدا شده و راهبند توقف كند. در صورت نصب كليد Stop حتما جامپر روي برد كنترل كه بالاتر توضيح داديم را برداريد ،در غير اين صورت استاپ عمل نخواهد كرد.

براي نصب چشمي راهبند بهتر است از چشمي رفلكتوري يا همان اينه دار استفاده كنيد تا نيازي به كندن زمين و رد كردن سيم براي قسمت فرستنده چشمي نباشد زيرا يك اينه كار بازتاب سيگنال چشمي را انجام ميدهد و سيم كشي شما را كاهش ميدهد. تنظيمات راهبند معمولا به طور فابريك انجام شده است و معمولا نيازي به تنظيم مجدد نيست.

در صورتي كه ميخواهيد راهبند بصورت اتوماتيك پايين بيايد حتما از چشمي ايمني استفاده كنيد تا اسيبي به خودروها و راهبند وارد نشود. در صورتيكه اتاق نگهباني يا ساختماني كه پشت دستگاه قرار ميگيرد داراي بالكن يا پيشاني است محل احداث فنداسيون بايد جايي باشد كه مركز آن (يعني محل برخورد قطرهاي مربع كف فنداسيون) از لبه پيشاني حداقل 40 سانتيمتر فاصله داشته باشد تا وقتيكه تيرك عمود ميشود با آن برخورد نكند.

بااين‌حال گرچه تعداد آن در بازار محدود بوده اما همين تعداد هم از قيمت تقريبا مناسبي برخوردار هستند و معمولاً با استقبال شايسته مشتريان روبرو بوده‌اند. در اين ميان عده‌اي هم ترجيح مي‌دهند در اين رنج امكانات به سراغ محصولات ارزانتر و كيفيت پايين تر چيني بروند. راه بند اتوماتيك يك‌دستگاه حفاظت و مانع فيزيكي است كه به منظور كنترل تردد خودرو در مكان هاي پر تردد از قبيل جلوي درب ورودي پاركينگ ها، ادارات كارخانجات ،عوارضي اتوبانها، نمايندگي ايران خودرو و سايپا و يا در مسير خيابان ها و كوچه ها نصب مي گردد .

به اين معني كه سقف پاركينگ امكان باز شدن يا بالا رفتن بوم را نخواهد داد. كمپاني هاي سازنده براي اين اماكن نوع بازويي طراحي كرده اند كه با بالا رفتن تيرك، بوم از وسط تا شده و مي تواند در زاويه 90 درجه اي در زير سقف قرار بگيرد و يا 180 درجه بچرخد و در كنار بدنه دستگاه قرار بگيرد. در انتهاي كار آموزش كلي در مورد نصب خواهيم گذاشت كه بررسي آن را پيشنهاد مي كنيم.

سرعت حركت بوم در راه بند اتوماتيك فك 615 در اندازه ي 2 متري 3 ثانيه و در اندازه ي 4 متري 8 ثانيه مي باشد كه در ابتدا و انتهاي به آهستگي حركت مي كند و در آخر نيز بوم به آرامي مي ايستد. يكي از متداول ترين نوع راهبندهاي پاركينگي ، راهبند زومر ASB-6010A است كه بيشترين استفاده از آن ميشود.

در اين نوع راهبند داراي يك بوم تلسكوبي كه طول آن ميتواند از 1.5 متر تا 6 متر است (بستگي به بزرگي يا كوچكي محل متغيير است). درب اتوماتيك پاركينگ راهبند داراي دو نوع هيدروليكي و اتوماتيك است و توسط يك دكمه كار ميكند و ميله آن توسط جك و موتور به حركت در مي آيد. شايان ذكر است جنس بدنه راهبند ستوني از متريال هاي گوناگوني مثل فولاد و بتن مي باشد.

تمام مدل هاي راهبند شركت فك FAAC ايتاليا قابليت اتصال به كليه دستگاه هاي كنترل تردد مانند كارت خوان يا RFID ،دوربين پلاك خوان ،حس گر اثر انگشت ،ريموت كنترل ،پوش باتن و غيره را دارا مي باشند. راه بند پاركينگ از دو جهت تقسيم مي شوند. يكي از جهت نوع كاركرد كه به صورت افقي و عمودي و از جهت ديگر به صورت نوع موتور و سيستم داخلي تقسيم مي شوند.راهبند پاركينگ با طول هاي گوناگون با ارتفاعي يك متر از زمين ، مسير عبور و مرور را محدود و مسدود مي كند .

تجهيزات اصلي مكانيكي و الكتريكي راه بند اتوماتيك از قبيل موتور ، گيربكس ، مدارفرمان ، فنر بالانس هستند .اين اقلام راهبند در داخل كابين قرار مي گيرند .چشم الكترونيكي و فلاشر كاركرد هم روي كابين نصب مي گردد . بازوي آلومينيومي راه بند اتوماتيك از طريق قطعه اي به نام نگهدارنده بازو به گيربكس متصل مي گردد .

با صدور فرمان باز وبسته شدن به مدار فرمان موتور بحركت درآمده و راهبند دهانه تردد را كنترل ميكند . اما اين رتبه كيفي خدشه ناپذير نبوده و هر كدام از اين محصولات ضعف هاي طراحي و عملكردي و يا ضعف هايي ناشي از عدم كارايي مواد مصرفي را نيز به همراه داشتند. بدنه اصلي مانع B800 Beta نسبت به مدل هاي قبلي كمي بلندتر و پهن تر است و از لحاظ ظاهري به مارك هاي برجسته ايتاليايي شباهت دارد.اين مانع داراي بوم LED 5 متري است.

راه بند اتوماتيك پاركينگ يك راه حل مدرن و مؤثر براي پاركينگ و مديريت منطقه است. هركدام از توليدات سيستمهاي امنيتي در حال افزايش ما براي مقاومت در برابر نيروهاي ضربه بالا طراحي شده و آزمايش شده اند و در همه شرايط محيطي با قدرت و آرامش و سرعت كار مي كنند. آنها همچنين به عنوان بيسهاي امنيتي در حال افزايش شناخته مي شوند و كاربرد آنها شامل مناطقي با ترافيك زياد است كه استقرار و عقب نشيني با فركانس بيشتر است.

اين نوع از راهبندها شامل صفحات فولادي ضخيم و در مواردي همراه با نيزه هايي در ابتدا مي باشد كه در مواقع نياز از زمين به سمت بالا حركت مي كنند و مسير پيش بيني شده را مسدود مي نمايند. اين راهبندها در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند و ارزان بودن آن ها موجب شده كه طرفداران بسياري داشته باشند.

راهبندهاي اهرمي به صورت عمودي نصب شده و طول هاي مختلفي بين 2-8 متر دارند، از اين رو مي توانند انتخاب بسيار مناسبي براي كنترل ورود و خروج خودروها به پاركينگ ها و اماكن مختلف باشند. راهبندپاركينگ هيدروليك FAAC 615 محصولي از FAAC ايتاليا است كه يك سيستم هيدروليكي است و از كيفيت و مقاومت خوبي با گارانتي طولاني مدت برخوردار است.

سيستم محرك راهبند از يك بلوك پمپ هيدروليك (پمپ روغن) ، مخزن روغن هيدروليك و شيرآلات مربوطه تشكيل شده است كه كاملاً آب بندي شده و غليظ هستند و همچنين براي بازوهاي هيدروليكي متعددي كه بخشي از اين سيستم هيدروليك هستند ، طراحي شده اند. اين امر محصول را كاملاً برتر و متفاوت از ساير راهبند موجود در بازار مي كند.

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.