بررسي مختصر مشخصات ماشين ظرفشويي كرال مدل DS-15069

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

بررسي مختصر مشخصات ماشين ظرفشويي كرال مدل DS-15069

۱۵۲ بازديد

 

شايد در گذشته تصور اينكه بعد از رفتن ميهمان‌ها آسوده بنشينيم و به استراحت بپردازيم خيلي سخت و بعيد به نظر مي‌رسيد. اين‌كه آخر شب بايد انبوهي از ظرف‌هاي كثيف را بشوييم و خشك كنيم عذاب‌آور بود. اما اين روزها ماشين‌هاي ظرفشويي ما را از دست اين ظروف راحت كرده‌اند. تنها كافي است ظروف كثيف را درون محفظه ماشين ظرفشويي بچينيد، ماده شوينده را به ماشين اضافه كنيد، برنامه شستشوي دلخواه را انتخاب كرده و تا اتمام شستشوي ظروف به استراحت بپردازيد. ماشين ظرفشويي كرال DS-15069 از طراحي مطلوب و مدرني برخوردار است. پنل كنترل اين محصول تا زمان باز شدن درب دستگاه قابل رويت نيست و همين امر ظاهري يكدست را به اين ماشين ظرفشويي داده است و ظاهر خوش ‌ساخت اين محصول، آن براي آشپزخانه‌هاي مدرن مناسب كرده است. بازكردن درب اين ماشين ظرفشويي به كمك دستگيره آن و به راحتي انجام مي‌شود. نمايشگر كاملاً خوانايي هم در كنار پنل كنترل اين ماشين ظرفشويي قرار گرفته است كه به كاربر كمك مي‌كند به راحتي برنامه مورد نظرش را انتخاب كند.

ماشين ظرفشويي كرال مدل DS-15069 داراي دو سبد يا طبقه است و با قسمت بندي دقيقي كه انجام شده ظرفيت بالايي براي نگهداري ظروف دارد. در سبد پايين ظروف بزرگ مانند بشقاب‌ها و در طبقه بالا ليوان و فنجان‌ها و نيز قاشق و چنگال‌ها قرار مي گيرند. تعداد 7 برنامه‌ شست‌وشو باعث مي‌شود تا راندمان كاري دستگاه بالا رود و بسته به نوع ظرف و ميزان كثيفي بهترين برنامه توسط كابر انتخاب شود. از برنامه‌هاي اين محصول مي توان به حالت خودكار (Auto) اشاره كرد. اين برنامه ظروف را به صورت معمولي شست‌وشو مي‌دهد. برنامه ECO هم در پنل انتخاب امكان شست‌وشوي ظروف با حداقل انرژي را امكان‌پذير مي‌كند. نكته جالب‌ توجه در ماشين ظرفشويي DS-15069 امكان شست‌وشوي ظروف بزرگي مانند قابلمه است. اين امكان ارزش خريد زيادي به اين محصول داده است. اين ماشين ظرفشويي داراي 3 بازوست كه با توان بالا آب را به تمامي سطوح مي‌پاشند تا نتيجه راضي ‌كننده‌اي از شسست‌وشو را به كاربر تحويل دهند.

از ديگر ويژگي‌هاي اين ماشين ظرفشويي مي‌توان به امكان شست‌وشوي ميوه و سبزي اشاره كرد. از آنجا كه ميوه و سبزيجات بايد به خوبي شست‌وشو شوند و شست‌وشوي كامل اين مواد غذايي نيازمند زمان و دقت بالاست، اين ويژگي بسيار كاربردي است. دغدغه بسياري از دارندگان ماشين‌هاي ظرفشويي اين است كه بايد منتظر شوند تا ظرفيت ماشين تكميل شود و بعد اقدام به روشن ‌كردن آن كنند. اين مشكل را شركت كرال توانسته به‌خوبي حل كند. به شكلي كه برنامه‌اي براي شستشوي تنها يكي از قفسه‌ها (نصف ظرفيت) توسط ماشين فراهم‌ شده است. از ديگر امكانات اين محصول مي‌توان به قابليت ضدعفوني كردن ظروف اشاره كرد. اگر در خانه فرزند كوچك داريد مي‌توانيد با اطمينان خاطر از DS-15069 استفاده كنيد؛ چراكه اين محصول داراي قفل كودك است. شركت كرال تمام تلاش خود را كرده است تا دستگاهي كم‌ مصرف را به بازار عرضه كند. مصرف انرژي در اين ماشين ظرفشويي ميزان مطلوبي است كه با داشتن رتبه انرژي A مصرف انرژي كمي دارد. صداي دستگاه هم كم است و اصلا آزاردهنده نيست. كرال توليد كننده و عرضه كننده لوازم برتر خانگي برقي است كه در سراسر جهان به خوبي شناخته شده است و مشتريان خود را با ارائه محصولات كارآمد و با كيفيت راضي نگه داشته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.