معرفي ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS51E28EU

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

معرفي ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS51E28EU

۸۶ بازديد

ماشين‌هاي ظرف‌شويي براي زندگي امروزي بسيار كاربردي هستند ولي اكثر افراد با شنيدن نام ماشين ظرف‌شويي دستگاهي بزرگ در قد و قواره ماشين‌هاي لباس‌شويي در ذهنشان تصور مي‌شود و با اولين محدوديت كه همان فضاي نصب آن است، با خريد و استفاده از آن مخالفت مي‌كنند. با در نظر گرفتن نياز افراد، فضاي محدود آپارتمان‌ها و… توليد كنندگان لوازم خانگي برقي، ماشين‌هاي ظرف‌شويي رو‌ميزي را طراحي و ارائه كرده‌اند كه بسيار كاربردي است. اين دستگاه‌ها براي نصب نياز به فضاي كمي دارند و در آشپزخانه‌هاي قديمي نيز قابل استفاده هستند؛ كافي است به شير آب وصل شوند و خروجي فاضلاب آنها در نظر گرفته شود، پس از اين بايد كابل برق را به پريز وصل كرد و از دستگاه استفاده كرد.

ماشين ظرف‌شويي «بوش» مدل «SKS51E28EU» با رده انرژي +A از محصولات باكيفيت و پركاربرد عرضه ‌شده توسط اين شركت است. اين ماشين ظرف‌شويي در رده ماشين‌هاي روميزي دسته‌بندي مي‌شود و براي خانواده‌هاي كم‌جمعيتي كه در آشپزخانه‌يشان جايي براي ماشين ظرف‌شويي‌هاي بزرگ در نظر گرفته نشده بسيار كاربرد دارد. با قرار دادن اين ماشين ظرف‌شويي روي كانتر يا ميز و اتصال آن به شير آب و برقراري سيستم آب خروجي و البته تأمين برق آن، مي‌توان از قابليت‌هايش بهره برد. اين ماشين ظرف‌شويي براي خانواده‌هاي كم‌جمعيت يا ميهماني‌هاي كوچك بسيار كاربرد دارد و ظروف استفاده ‌شده توسط ۶ نفر را مي‌تواند در خود جاي‌ داده و با عملكردي بي‌صدا بشويد. براي گذاشتن و برداشتن ظروف در ماشين نيازي به خم شدن نيست چرا كه دستگاه روي كانتر، كابينت يا ميز قرار گرفته است.

ماشين ظرف‌شويي بوش مدل SKS51E28EU داراي ۶ برنامه شستشو است تا ظروف مختلف را بهتر شستشو كند. اين دستگاه داراي يك سبد است كه فضاي كافي براي قرارگيري ظروف و ليوان‌ها را فراهم مي‌سازد. محل ريختن پودر و مواد شوينده روي در تعبيه ‌شده است كه با باز كردن در ماشين ظرف‌شويي در دسترس قرار مي‌گيرد. در سمت بيروني دستگاه نشانگرها و دكمه‌هاي كنترلي دستگاه در نظر گرفته ‌شده‌اند. سيستم الكترونيكي تأخير در شروع برنامه: ۲۴-۱ سـاعت هم به كمك كاربر مي‌آيد تا براي شروع شستشو برنامه‌ريزي داشته باشد. بوش از توليد كنندگان و عرضه‌ كنندگان مطرح لوازم ‌خانگي برقي است كه ارائه محصولات باكيفيت همواره سرلوحه كار اين شركت بوده است و مشتريان فراوان خود در سراسر جهان را راضي نگه‌ داشته است. اكثر مدل‌هاي بوش داراي عملكرد خشك‌كن به صورت محدود هستند تا در مصرف انرژي صرفه‌جويي شود، ولي در اين مدل مي‌توان Extra Dry را هم فعال كرد و بشقاب و ليوان‌ها را پس از شست‌وشو كاملاً خشك تحويل گرفت.

فناوري Active water استفاده شده در اين ظرفشويي علاوه بر مصرف كمتر آب و انرژي حين شستشو موجب گردش آب هدفمند، گرمايش سريع آب و بهبود عملكرد پمپ مي شود. درون اين ظرفشويي يك سبد از جنس استيل ضدزنگ براي قرارگيري بشقاب، ليوان و قاشق و چنگال تعبيه شده است. ظرفشويي SKS51E28EU روي پنل خود داراي يك ولوم چرخشي براي انتخاب برنامه شستشو و يك كليد براي روشن و خاموش نمودن دستگاه مي باشد. برنامه شستشو دستگاه شامل شستشوي قوي، معمولي، اقتصادي، ملايم و شستشوي سريع مي باشد. از شستشوي قوي براي ظروف چرب، شستشوي ملايم براي ظروف حساس و شيشه اي و از شستشوي سريع براي ظروف نسبتا كثيف استفاده مي شود. در صورت باقي ماندن آب پس از شستشو بر روي ظروف مي توان از خشك كن مجدد اضافه نمود. ظرفشويي بوش مجهز به سيستم تشخيص وزن بوده و در صورت كم بودن ظروف مقدار آب كمتري استفاده مي نمايد. سيستم Aqua stop نيز از نشت آب جلوگيري مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.