اتوبخار فيليپس  مدل GC2990 

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

اتوبخار فيليپس  مدل GC2990 

۲۴ بازديد

سيستم قطع خودكار: خير

سيستم ضدچكه: بله

بخاردهي عمودي: بله

سيستم ضد رسوب: بله

مخزن رسوب: خير

جنس كفه: سراميك

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فيليپس  مدل GC2990 

اتوبخار فيليپس  مدل GC2990  https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فيليپس-مدل-gc2990/ https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فيليپس-مدل-gc2990/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Mon, 15 Feb 2021 18:40:46 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=935

سيستم قطع خودكار: خير

سيستم ضدچكه: بله

بخاردهي عمودي: بله

سيستم ضد رسوب: بله

مخزن رسوب: خير

جنس كفه: سراميك

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فيليپس  مدل GC2990 

معرفي و قيمت اتوبخار فيليپس  مدل GC2990

شركت فيليپس با بيش از يك قرن سابقه موفق بوده و اتو بخار فليپس با كيفيت بالايي كه دارد لباس شما را صاف و مرتب و تازه نگه مي دارد و اين امكان را به شما مي دهد كه به استفاده روزانه آن پبردازيد. خروجي بخار مداوم از اين اتو باعث مي شود به آساني چين و چروك لباس را از بين ببرد. اين اتو بخار از طراح هاي  عالي شركت فليپس است كه از خصوصيات و ويژگي هاي ماهرانه و يونيك برخوردار مي باشد. توان (2300 وات ) بسيار زياد اين اتو باعث سريع گرم شدن و قدرت بالاي اتو است. به طوري كه 40  گرم  شدت بخار در دقيقه به پارچه وارد مي كند. با فشار دادن دكمه روي دسته آن مي توان شدت بخار را تا 140 گرم بالا برد كه به جنگ چين هاي لجباز و عمق پارچه ها مي رود.

سيستم Calc Clean به كار برده شده در اين اتو بسيار پر قدرت بوده كه براي تميز كردن قسمت هاي داخلي و از بين بردن تجمع رسوبات آب مي باشد و از رسوب كردن مواد آهكي در مجراي بخار جلوگيري مي كند. سيستم ضد رسوب و رسوب زدايي كه عملكرد اوج اتو بخار را حفظ مي كند. كاربرد ديگر اتو بخار فيليپس  بسيار جالب مي باشد، بخار عمودي موجود در اين اتو براي پارچه هايي كه در شرايط عمودي آويزان مي باشند بسيار حائز اهميت است و چين و چروك را هم در شرايط عمودي هم از بين برد. همچنين كاربرد { Drip Stop} هنگام اتو كردن لباس ها را بدون هيچ كم و كاستي بدون چين نگه مي دارد و قطرات آب هيچ لكه اي بر روي لباس نمي گذارد.

راهنماي استفاده از دستگاه اتوبخار

 با قابليت تنظيم بخار آب مي توان براي لباس هاي حساس از بخار زياد و دماي كم استفاده كرد و يا براي انواعي ديگر از پارچه ها اصلا از بخار استفاده نكنيم. تنظيم دما صفحه اتو به صورت دكمه ولومي بوده كه براي انواع پارچه قابل استفاده مي باشد و تنظيم آن به صورت دستي است كه براي پارچه هاي نازك و توري بايد از كمترين دما استفاده كرد و براي پارچه هاي ابريشمي و ضخيم از دما و بخار بالاتر استفاده نمود.اتوكشي لباس‌ها يكي از فرآيند‌هاي بسيار اهميت براي داشتن ظاهري تميز و آراسته است. لباس‌ها بعد از شست‌وشو با دست يا ماشين لباس‌شويي، حتي آن‌ها كه داراي برنامه پيشرفته هستند، چروك شده و نيازمند اتوكشي مي‌شوند. خوشبختانه با پيشرفت تكنولوژي امروزه اتوها با تنوع بسيار بالا و با امكانات گوناگون به بازار عرضه مي‌شوند.

در اين ميان اتوبخارها پرطرفدارترين نوع اتو هستند كه به علت كاربري آسان و كاركرد بهينه‌ي خود جاي خود را در اكثر خانه‌ها پيدا كرده‌اند. اتوهاي بخار خانگي به‌سرعت آماده كار شده و با عملكرد بخاردهي قدرتمند لحظه‌اي يا مداوم و آرام، لباس‌ها را به‌راحتي اتو مي‌كنند. اتوبخار فيليپس يكي از محصولات زيبا و باكيفيت شركت فيليپس است كه با امكانات كارآمد خود اتوكشي لباس‌‌ها را به امري آسان و بي‌دردسر تبديل مي‌كند.

خصوصيات اتوبخار فيليپس 

اتو فيليپس GC2990 مانند ديگر اتو بخارهاي اين شركت ابعاد كوچك و خوش دستي دارد. براي  اين اتوبخار  حركت دادن و كار كردن با اين دستگاه را آسان نموده است و در مدت زمان طولاني باعث خستگي شما نخواهد شد. فيليپس براي رنگبندي اين اتو از دو رنگ محبوب آبي و سفيد استفاده برده است، كه باعث افزايش جذابيت ظاهري آن شده است. اتو فيليپس در قسمت نوك بسيار باريك و تيز شده و اين حالت تيزي و باريكي دسترسي اتو را به قسمت هاي غير قابل دسترسي لباس، مانند يقه و بين دكمه ها و غيره را آسان كرده است. مخزني از جنس پلاستيك شفاف در اين اتو قرار داده شده كه داراي ظرفيت 320 ميلي ليتري است.

اين مخزن شما را از شر پر كردن هاي پي در پي مخزن راحت مي كند و مي توان ساعتها با اين ميزان آب لباس هاي چروكتان را اتو كنيد. بر روي دسته ي اتو بخار دريچه اي وجود دارد. آب مخزن از طريق اين دريچه وارد مي شود و كافي است درپوش را برداريد و آب را بريزيد. بر روي دسته همچنين دكمه هاي مربوط به اسپري كردن آب و عملكرد لحظه اي فشار بخار وجود دارد كه با فشار دادن دكمه هاي مربوطه مي توان عملكرد مورد انتظار را فعال نمود.كابل برق اين اتو بخار 2.5 متر طول دارد و در محل اتصال سيم به بدنه ي اتو نيز داراي قابليت چرخش 360 درجه مي باشد. اين قابليت حركت آزادانه و همه جانبه را براي اتو به ارمغان آورده است.

طراحي و جنس بدنه دستگاه اتوبخار فيليپس

بر روي اين سيم روكشي از جنس پارچه استفاده شده، اين روكش بافتهاي بسيار ريزي دارد و مقاومت آن را بسيار بالا مي برد و از سيم در برابر ضربه ها و صدمات احتمالي محافظت خواهد كرد. كفي از جنس استيم گلايد حركت روان و راحتي را براي اتو بخار به همراه داشته و از خط و خراش برداشتن كفي اتو جلوگيري مي كند. هنگام بررسي كفي اتو بخار فيليپس بايد به چند نكته توجه كنيد كه :

1} جنس كفي: جنس كفي مي تواند استيل، سراميك و تيتانيوم باشد. كفي استيل كه بيشتر براي اتو بخار‌هاي خشك به كار گرفته مي‌ شدند، كفي هاي سراميك و تيتانيوم بهترين كفي‌هاي موجود در بازار مي‌باشند كه هم از لحاظ سر خوردن روي البسه و هم از لحاظ سهولت در پاكيزگي محبوبيت زيادي نزد خريداران اتوبخار دارد.

2} طراحي: طراحي كفي اتو بخار در ابتدا به عريض بودن و ابعاد آن مي توان اشاره نمود تا بتوانيد به راحتي البسه خود را اتوكشي كنيد. دهانه‌ي كفي نيز يكي از معيارهاي مهم براي خريد بهترين اتوبخار فيليپس در بازار مي‌باشد. زيرا متناسب با دهانه اتو مي‌توانيد قسمت‌هاي ظريف و سخت البسه مانند بين دكمه‌ها كه فاصله‌ي كمي مي‌باشد را به راحتي اتوكشي كنيد. نكته ديگري كه بايد به طراحي كفي توجه نمود تعداد روزنه‌هاي موجود در كفي است. ازآنجايي كه كفي ارتباط مستقيم با البسه دارد، پس هرچه تعداد روزنه موجود در كفي بيشتر باشد هنگام خروج بخار، بخاردهي به تناسب بهتر صورت ميگيرد و در نتيجه به راحتي چين و چروك موجود در البسه را از بين مي‌برد.

3} از ديگر ملاك‌هاي اصلي براي خريد اتو بخار خوب مي توان به ظرفيت مخزن آب آن اشاره نمود. قطعا براي اتوكشي البسه نيازمند گرما و بخار مي‌باشيد، اين امر با گرم شدن آب داخل مخزن به انجام مي رسد. براي اتوكشي به مدت نسبتا طولاني پيشنهاد مي‌شود كه اتوبخاري را انتخاب نماييد كه داراي ظرفيت مخزن آب بالايي است. زيرا آب موجود در مخزن گرم شده و به صورت بخار از روزنه زير كفي خارج مي‌شود. ظرفيت مخزن اين نوع اتو در محدوده 300تا 350 ميلي ليتر است. بعدي ويژگي‌هاي كاربردي اين اتوبخار قابليت بخاردهي عمودي آن است كه بخاردهي لباس‌هاي مجلسي و كارشده را كه امكان اتوكشي آن‌ها به‌صورت عادي وجود ندارد، فراهم كرده است.

خصوصيات بارز اتوبخار 2990

به شما اين امكان را مي دهد تا لباس هاي خود را به صورت آويزان بخاردهي كنيد و از پوشيدن لباس‌هاي بدون چروك لذت ببريد. اين اتو بخار مجهز به سيستم بخاردهي لحظه‌اي است. زماني‌كه دكمه‌ي بخاردهي لحظه‌اي را فشار مي‌دهيد بخار با فشار زيادي از منافذ كفي خارج مي‌شود. به كمك اين سيستم چروك‌هاي عميق پارچه به‌راحتي اتو مي‌شوند. طراحي خلاقانه، نوك تيز اين اتو مي باشد كه مي توان از اين خصوصيت براي اتو كردن تمام قسمت لباس استفاده كرد. بر روي دسته اين اتو دكمه اي وجود دارد كه آب مخزن را روي لباس براي اتو كردن بهتر بپاشد. دكمه ديگر بر روي دسته اتو كه كنار دكمه اسپري آب قرار دارد براي شدت بخشيدن به فشار بخار مي باشد و اين عملكرد را به اتو مي دهد كه فشاربخار را تا 140 گرم برساند.

اما زير اين دو دكمه هم دكمه اي ديگر با كارايي بسيار جالب تنظيم كردن فشار بخار در چهار حالت مختلف مي بشد.  دسته اي با قابليت ارگونوميك  كه  باعث شده است اتو به هيچ عنوان در حين اتو كردن نلغزد و از دست جدا نشود. سيم مورد استفاده در اين اتو حداكثر مقاومت را داشته كه از تست و آزمايش مخصوص نمره بالايي را گرفته است. فيليپس با اين همه طراحي و جزئيات طبيعت را فراموش نكرده و كارايي سبز را فراموش نكرده و كاغذ هاي راهنما و بسته بندي 100% قابل بازيافت مي باشد. وزن  اتو بسيار قابل قبول بوده و موقع استفاده به هيچ عنوان احساس سنگيني براي فرد استفاده كننده ندارد.

اطلاع از قيمت اتوبخار 2990 فيليپس

جهت اگاهي از قيمت اتو بخار فيليپس در اين مدل و خريد ان به سايت “تاپ فروش” مراجعه كنيد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فيليپس  مدل GC2990 

https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فيليپس-مدل-gc2990/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.