كشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاري

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

كشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاري

۱۷ بازديد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف شده است و تلاش همكاران مان باعث شده اين مقدار دارو وارد كشور نشود و از اين طريق ترانزيت شود. به گزارش دنياي 77 ، سردار مجيد كريمي وي در جريان يك كنفرانس ويدئويي از روساي پليس مبارزه …

كشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاري https://d77.ir/كشف-۹۵۰-تن-انواع-مواد-مخدر-در-سال-جاري/ دنياي 77 Tue, 16 Feb 2021 23:23:43 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/كشف-۹۵۰-تن-انواع-مواد-مخدر-در-سال-جاري/ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف شده است و تلاش همكاران مان باعث شده اين مقدار دارو وارد كشور نشود و از اين طريق ترانزيت شود. به گزارش دنياي 77 ، سردار مجيد كريمي وي در جريان يك كنفرانس ويدئويي از روساي پليس مبارزه …

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف شده است و تلاش همكاران مان باعث شده اين مقدار دارو وارد كشور نشود و از اين طريق ترانزيت شود.

به گزارش دنياي 77 ، سردار مجيد كريمي وي در جريان يك كنفرانس ويدئويي از روساي پليس مبارزه با مواد مخدر در سراسر كشور به خبرنگاران گفت: “هر ساله اين جلسه براي بررسي و ارزيابي عملكرد همكاران در سراسر كشور در زمينه مبارزه با مواد مخدر برگزار مي شود. حركت سردار حسين آستاري – ناجا فرمانده. “

وي ادامه داد: برنامه هاي ما براي 1400 سال و ارتباط آنها با كليه همكاران در سراسر كشور در دستور كار اين نشست قرار خواهد گرفت.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اينكه 76 درصد مواد مخدر كشف شده در داخل كشور شامل مناطق مصرف مواد مخدر و حومه شرقي است ، افزود: ما تمام تلاش خود را براي پيشگيري از مواد مخدر و جمع آوري معتادان انجام مي دهيم. ، خرده فروشان را رشد دهيد و معتادان را سازماندهي كنيد.

وي افزود: يك پايگاه هوشمند در داخل ناجا ايجاد شده و پليس متخصص در حال مطالعه و طراحي سيستم هاي هوشمند در زمينه هاي مختلف است. پليس مبارزه با مواد مخدر نيز سيستم ها و طراحي سيستم هاي خاص خود را در دستور كار دارد.

كريمي با بيان اينكه بخشي از اين تحريم ها شامل تجهيزات پليسي و فني است ، افزود: از ابتداي سال جاري به ويژه تعامل با سازمان هاي دانش بنيان را در نظر گرفتيم. ما اميدواريم كه به سمت توليد دانش و تجهيزات بومي در اين منطقه حركت كنيم.

به گزارش پايگاه خبري پليس نيوز ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به پيشرفت در شناسايي مجرمانه اظهار داشت: در اين مورد مأموران نخبه اطلاعاتي را توسعه داده اند ، اقدامات لازم براي شناسايي معتادان ، خرده فروشان و غيره انجام شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.