امكانات ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS62E28IR (بخش دوم)

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

امكانات ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS62E28IR (بخش دوم)

۱۰۵ بازديد

 

موتور اكوسايلنس درايو

اين موتور به جاي برس‌هاي كربني معمول داراي يك آهن‌رباي دائمي بوده و هيچ اصطكاك مكانيكي ندارد كه همين موضوع باعث مي‌شود تا بدون اتلاف انرژي كار كند. اين طراحي همچنين موجب مي‌شود تا اين دستگاه نياز به تعمير و نگه‌داري بسيار كمتري پيدا كند و براي مدتي طولاني بدون هيچ مشكلي كار كند. استفاده از اين موتور كاهش صداي دستگاه در زمان كار كردن را نيز در پي دارد كه كمك مي‌كند تا بتوان در زمان شستن ظروف از داشتن يك ماشين ظرفشويي كم‌صدا در خانه لذت برد.

تكنولوژي Active Water

بوش با استفاده از تكنولوژي Active Water در اين دستگاه سعي كرده تا عملكردي حداكثري براي آن تهيه كند كه در عين حال به حفظ  محيط ‍‌زيست هم كمك كند. اين تكنولوژي كه شامل توزيع آب هدفمند، تكنولوژي فيلتر بهبود يافته، گرم شدن و قدرت بيشتري براي چرخش آب بوده، كمك مي‌كند تا ماشين ظرفشويي با مصرف مناسب انرژي، نتيجه خوبي به همراه داشته باشد.

شستشوي سريع با Vario Speed 

Vario Speed يكي از گزينه‌هاي اين دستگاه بوده كه مي‌توان آن را در بسياري از برنامه‌هاي شستشو فعال كرد. اين گزينه باعث مي‌شود تا دستگاه مقادير زيادي از ظروف را در مدت كوتاهي به خوبي تميز كند. در واقع اين گزينه كه با يك دكمه قابل دسترسي بوده، زمان آب‌كشي را كاهش مي‌دهد و همچنان ظروفي تميز را به شما تحويل مي‌دهد تا در مواقع مانند مهماني‌ها بتوانيد به سرعت ظروف خود را تميز كنيد.

سيستم ضد نشت آب Aqua Stop

بوش براي اينكه استفاده از اين محصول خود را مطمئن‌تر سازد، براي آن از سيستم ضد نشت آب Aqua Stop بهره برده است. اين سيستم كه شامل يك شلنگ آب دو‌جداره، يك شير ايمني و يك خروجي آب سوييچ‌دار بوده كمك مي‌كند تا احتمال نشت آب به صفر درصد رسيده و بتوان با خيالي راحت‌تر از اين محصول در آشپزخانه بهره برد.

خشك‌كن Extra Dry

اكثر مدل‌هاي بوش داراي عملكرد خشك‌كن به صورت محدود هستند تا در مصرف انرژي صرفه‌جويي شود، ولي در اين مدل مي‌توان گزينه‌ي Extra Dry هم فعال كرد و بشقاب و ليوان‌ها را پس از شست‌وشو كاملاً خشك تحويل گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.