امكانات ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS62E28IR (بخش سوم)

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

امكانات ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS62E28IR (بخش سوم)

۹۶ بازديد

 

برنامه‌ي شستشوي ظروف شيشه‌اي با آب 40 درجه سانتي‌گراد

با استفاده از اين برنامه مي‌توان ظروف شيشه‌اي و كريستال را به خوبي تميز كرده و در عين حال پس از شستشو نيز آن‌ها را به صورتي خشك و براق از دستگاه بيرون آورد. اين برنامه شستشو با اين كه در دمايي پايين كار مي‌كند، ولي به دليل دماي آخرين آب‌كشي و همچنين بيشتر كردن زمان خشك كردن ظروف، آن‌ها را شفاف و تميز تحويل مي‌دهد.

بي‌صدا و آرام

اين محصول در رده ماشين‌هاي ظرفشويي Silence Plus بوش قرار مي‌گيرد. در واقع موتور با عملكرد الكترونيكي اين دستگاه به همراه المان‌هاي كاهش صداي متعددي كه در آن كار شده، باعث مي‌شود تا اين محصول صدايي در حد تنها 48 دسي‌بل توليد ‌كند. همين موضوع موجب مي‌شود تا صداي اين محصول در زمان صرف غذا يا كار در آشپزخانه مزاحمت چنداني ايجاد نكند.

انتخاب زمان شستشو از قبل

با استفاده از گزينه مشخص كردن زمان شروع شستشوي اين دستگاه مي‌توان زمان شروع به كار آن را بر حسب نياز تعيين كرد. در واقع اين موضوع باعث مي‌شود تا بتوان در هر زمان از روز و شب زمان شروع كار دستگاه را مشخص كرد.

نتيجه‌گيري

ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS62E28IR، دستگاهي با ظرفيت كم و مناسب براي شستشوي ظروف 6 نفر مي باشد. ظرفشويي روميزي بوش مناسب براي خانه هاي كم جا بوده و روي كابينت قرار گرفته مي شود. موتور اين ظرفشويي از نوع BLDC مي باشد كه علاوه بر صداي بسيار كم حين كار، طول عمر طولاني نيز دارد. درون اين ظرفشويي يك سبد از جنس استيل ضدزنگ براي قرارگيري بشقاب، ليوان و قاشق و چنگال تعبيه شده است. پنل اين دستگاه از يك صفحه نمايشگر، ولوم چرخشي براي تنظيم برنامه شستشو و كليدهاي تنظيم عملكرد تشكيل شده است. برنامه هاي شستشوي اين ظرفشويي شامل شستشوي سريع، شستشوي قوي، شستشوي خودكار، شستشوي اقتصادي، شستشوي ظريف و پيش شستشو مي باشد. از پيش شستشو براي ظروف چرب استفاده مي شود و قبل از فرآيند شستشو در فواصل زماني مشخصي آب داغ بر روي ظروف ريخته مي شود. ظرفشويي SKS62E28IR قابليت شروع با تاخير داشته كه مي توانيد از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعويق بيندازيد. توسط اين ويژگي مي توانيد در زمان دلخواه حتي هنگامي كه در منزل نيستيد ماشين ظرفشويي را روشن نماييد. سيستم تشخيص تعداد ظروف نيز متناسب با ظروف داخل دستگاه، آب استفاده مي نمايد و از اسراف جلوگيري مي كند. اين ظرفشويي داراي سيستم Aqua stop بوده كه از نشت آب جلوگيري مي نمايد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.