چهارشنبه ۰۷ آبان ۹۹ | ۰۴:۵۱ ۵۱ بازديد
3 ويژگي كه يك برنامه بازاريابي از طريق ايميل بايد داشته باشد
ايميل همچنان در ميان بهترين ابزارهاي بازاريابي است كه مي توانيد براي بهبود بازدهي كسب و كار خود استفاده كنيد. با يك استراتژي مناسب ، مي توانيد منجر به پرورش و افزايش فروش شويد زيرا ايميل سهولت جذب مشتري ، آگاهي ، حفظ و در نهايت تبديل مشتري را فراهم مي كند. با استفاده از …
3 ويژگي كه يك برنامه بازاريابي از طريق ايميل بايد داشته باشد
ايميل همچنان در ميان بهترين ابزارهاي بازاريابي است كه مي توانيد براي بهبود بازدهي كسب و كار خود استفاده كنيد. با يك استراتژي مناسب ، مي توانيد منجر به پرورش و افزايش فروش شويد زيرا ايميل سهولت جذب مشتري ، آگاهي ، حفظ و در نهايت تبديل مشتري را فراهم مي كند. با استفاده از …