مشكل كمبود تعرفه نداريم

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

مشكل كمبود تعرفه نداريم

۸ بازديد

براساس پايگاه داده دنياي 77 ، عبدالرضا رحماني فضلي با اشاره به برنامه تيتر امشب با اشاره به چهار انتخابات در كشور اظهار داشت: “ما در اين زمان چهار انتخابات داشته ايم ، انتخابات عمومي شوراهاي شهر و روستا و انتخابات رياست جمهوري و دو انتخابات ديگر. خبرگان برگزار مي شوند در چهار كرسي. وزير …

مشكل كمبود تعرفه نداريم https://d77.ir/مشكل-كمبود-تعرفه-نداريم/ دنياي 77 Wed, 16 Jun 2021 23:20:07 0000 عمومي https://d77.ir/مشكل-كمبود-تعرفه-نداريم/ براساس پايگاه داده دنياي 77 ، عبدالرضا رحماني فضلي با اشاره به برنامه تيتر امشب با اشاره به چهار انتخابات در كشور اظهار داشت: “ما در اين زمان چهار انتخابات داشته ايم ، انتخابات عمومي شوراهاي شهر و روستا و انتخابات رياست جمهوري و دو انتخابات ديگر. خبرگان برگزار مي شوند در چهار كرسي. وزير …

براساس پايگاه داده دنياي 77 ،

عبدالرضا رحماني فضلي با اشاره به برنامه تيتر امشب با اشاره به چهار انتخابات در كشور اظهار داشت: “ما در اين زمان چهار انتخابات داشته ايم ، انتخابات عمومي شوراهاي شهر و روستا و انتخابات رياست جمهوري و دو انتخابات ديگر. خبرگان برگزار مي شوند در چهار كرسي.

وزير كشور با اشاره به اينكه هر يك از اين انتخابات قوانين خاص خود را دارد ، افزود: انجام اين چهار انتخابات در يك روز براي وزارت كشور يك مرحله بسيار پيچيده ، دشوار و دشوار است.

بيش از 66000 شعبه اخذ رأي براي انتخابات رياست جمهوري

وي اظهار داشت: حدود 66 هزار و 600 شعبه اخذ رأي براي انتخابات رياست جمهوري و حدود 755 هزار و 15 شعبه براي دهياري ها و شوراهاي شهر پيش بيني شده است.

رحماني فضلي افزود: تمام 24 مرحله اين انتخابات به صورت الكترونيكي انجام مي شود و حدود 33 شهر ، 24 مركز استان و 9 شهر ديگر را شامل مي شود و ما در هر 25 مرحله انتخابات را به صورت الكترونيكي انجام خواهيم داد.

چاپ 15٪ وظيفه در كليه مدارك

وزير كشور با بيان اينكه مشكلي در كمبود وظيفه نداريم ، گفت: براي 10 تا 15 درصد از كل افراد واجد شرايط ، اين وظيفه چاپ و به شعبه عرضه شده است.

رحماني فضلي درباره برگزاري انتخابات در سفارتخانه هاي ايران در خارج از كشور افزود: “ما سعي كرده ايم شرايط را براي حضور ايرانيان عزيزمان در خارج از كشور به شكلي كاملاً منطبق با سلامتي با كمك وزارت امور خارجه و سفارتخانه ها آماده كنيم.

وي گفت: “مردم نبايد رأي سفيد دهند ، زيرا انتخابات بيانگر اراده آنها است.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.