فرانسه يك – مجارستان يك/ زور خروس‌ها به مجارها نرسيد

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

فرانسه يك – مجارستان يك/ زور خروس‌ها به مجارها نرسيد

۸ بازديد

فرانسه در چارچوب يورو 2020 مسابقه دوم خود را مقابل مجارستان به تعويق انداخت. به گزارش دنياي 77 ، فرانسه و مجارستان در دومين ديدار خود در مرحله گروهي يورو 2020 به مصاف هم رفتند كه اين بازي با تساوي به پايان رسيد. در نتيجه فرانسه و مجارستان به ترتيب با 4 و 1 امتياز …

فرانسه يك – مجارستان يك/ زور خروس‌ها به مجارها نرسيد https://d77.ir/فرانسه-يك-مجارستان-يك-زور-خروس‌ها-به-م/ دنياي 77 Sat, 19 Jun 2021 16:37:39 0000 ورزش https://d77.ir/فرانسه-يك-مجارستان-يك-زور-خروس‌ها-به-م/ فرانسه در چارچوب يورو 2020 مسابقه دوم خود را مقابل مجارستان به تعويق انداخت. به گزارش دنياي 77 ، فرانسه و مجارستان در دومين ديدار خود در مرحله گروهي يورو 2020 به مصاف هم رفتند كه اين بازي با تساوي به پايان رسيد. در نتيجه فرانسه و مجارستان به ترتيب با 4 و 1 امتياز …

فرانسه در چارچوب يورو 2020 مسابقه دوم خود را مقابل مجارستان به تعويق انداخت.

به گزارش دنياي 77 ، فرانسه و مجارستان در دومين ديدار خود در مرحله گروهي يورو 2020 به مصاف هم رفتند كه اين بازي با تساوي به پايان رسيد. در نتيجه فرانسه و مجارستان به ترتيب با 4 و 1 امتياز در گروه F به طور موقت اول و چهارم شدند.

فرانسه بازي را خيلي خوب شروع كرد و حتي در نيمه اول مي توانست گل اول بنزما را به ثمر برساند ، اما مهاجم فرانسوي توپ را ناديده گرفت. مجارستان در آخرين لحظه نيمه اول يك ضد حمله داشت و فيولا به دليل سهل انگاري مدافعان فرانسه توانست از موقعيت استفاده كند و دروازه حريف را باز كند.

در نيمه دوم مجارستان بازي را به خوبي كنترل كرد و توانست در دقيقه 66 چندين موقعيت خوب گلزني ايجاد كند ، نفوذ امباپه از جناح راست و پاس كاتابوليك او مقابل دروازه گريزمان را در موقعيت گلزني عالي و مهاجم مرغ قرار داد. او به راحتي دروازه را باز كرد.

بعد از اين گل ، تيم ديديه دشان كنترل بازي را بدست گرفت و تلاش زيادي كرد تا به گل پيروزي برسد ، اما عملكرد عالي گولاكي دروازه بان مجارستان مانع از گلزني فرانسوي ها شد.

اتفاقات اين مسابقه شامل گرماي آدام جالاي مهاجم مجارستاني در نيمه اول بود كه اين بازيكن را مجبور به تعويض كرد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.