مشخصات ماشين ظرفشويي مبله بوش مدل SMS50E92GC (بخش دوم)

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

مشخصات ماشين ظرفشويي مبله بوش مدل SMS50E92GC (بخش دوم)

۱۲۵ بازديد

 

قفل كودك درب ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS50E92GC 

حالت قفل كودك باعث جلوگيري از باز شدن ناخواسته درب ماشين ظرفشويي مي شود و يا اگر اتفاقي يكي از كليدهاي تغيير برنامه را انتخاب كرديد، مشكلي در شستشو و تغيير برنامه شستشو ايجاد نخواهد شد.

تكنولوژي حفاظت از ظروف شيشه اي و حساس

از برنامه هاي بسيار كارآمد و به جاي ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS50E92GC، وجود برنامه حفاظت از ظروف حساس و شكننده است. از آنجا كه آب گرم باعث خوردگي شيشه مي شود، اين ظرفشويي با تكنولوژي محافظت شيشه اي به طور مداوم درجه سختي را تنظيم مي كند و از آسيب ناشي از فشار آب و گرماي زياد ظروف جلوگيري مي كند.

شستشوي خودكار

برنامه هاي خودكار شستشو در ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS50E92GC بهترين عملكرد تميز كردن را تضمين مي كنند. مصرف آب، درجه حرارت و زمان شستشو دقيقا مطابق با سطح كثيفي ظروف تنظيم مي شود. اين ويژگي، بهترين نتيجه را در صرفه جويي در آب و انرژي فراهم مي كند.

سيستم Aqua Stop 

سيستم Aqua Stop شامل يك شيلنگ دوشاخه اي، يك شير ايمني و همچنين يك سوپاپ كف با سوپاپ شناور است كه فشارهاي آب را كنترل مي كند. همچنين اين سيستم از چكه كردن آب جلوگيري مي كند.

فناوري Active Water

فناوري Active Water ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS50E92GC حداكثر بهره وري را در شستشو به ارمغان مي آورد در حالي كه با استفاده از توزيع دقيق آب هدفمند، فناوري فيلتر پيشرفته، گرمايش سريع تر و افزايش خروجي پمپ براي گردش آب بيشتر، بهترين نتيجه را به نمايش مي گذارد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.