ال جي، سامسونگ و شيائومي برندهاي معتبر تلويزيون بانه

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

ال جي، سامسونگ و شيائومي برندهاي معتبر تلويزيون بانه

۹ بازديد

شايد براي شما هم عجيب باشد كه چرا با اختراع و آمدن طيف عظيمي از دستگاه ها و تكنولوژي هاي جديد باز هم استفاده و خريد تلويزيون جايگاه خود را حفظ كرده است. در حقيقت تلويزيون به عضو جدا ناپذير خانه ها تبديل شده است و درصد بالايي از افراد جامعه دوست دارند براي گذراندن …

منبع: خبرگذاري ايواره
ال جي، سامسونگ و شيائومي برندهاي معتبر تلويزيون بانه

ال جي، سامسونگ و شيائومي برندهاي معتبر تلويزيون بانه https://evarah.ir/2021/07/ال-جي،-سامسونگ-و-شيائومي-برندهاي-معتبر/ ايواره Wed, 21 Jul 2021 20:38:39 0000 عمومي https://evarah.ir/?p=6377

شايد براي شما هم عجيب باشد كه چرا با اختراع و آمدن طيف عظيمي از دستگاه ها و تكنولوژي هاي جديد باز هم استفاده و خريد تلويزيون جايگاه خود را حفظ كرده است. در حقيقت تلويزيون به عضو جدا ناپذير خانه ها تبديل شده است و درصد بالايي از افراد جامعه دوست دارند براي گذراندن …

منبع: خبرگذاري ايواره
ال جي، سامسونگ و شيائومي برندهاي معتبر تلويزيون بانه

شايد براي شما هم عجيب باشد كه چرا با اختراع و آمدن طيف عظيمي از دستگاه ها و تكنولوژي هاي جديد باز هم استفاده و خريد تلويزيون جايگاه خود را حفظ كرده است. در حقيقت تلويزيون به عضو جدا ناپذير خانه ها تبديل شده است و درصد بالايي از افراد جامعه دوست دارند براي گذراندن اوقات فراغت خود از آن استفاد كنند. در حقيقت انتخاب و خريد تلويزيون در ميان اين همه برند كار ساده اي نيست و هر كدام از برندها مزايا و معايب خاص خود را دارند، در اين نوشته مي خواهيم خريد تلويزيون از بانه براي سه برند معروف سامسونگ، ال جي و شياومي را مورد بررسي قرار دهيم.

خريد تلويزيون از بانه

اگر براي خريد تلويزيون به فروشگاه ها يا نمايندگي هاي عرضه كننده تلويزيون مراجعه كرده باشيد با سيل عظيمي از برندهاي معتبر روبرو مي شويد كه براي ماندن در ميدان رقابت هميشه در حال بروزرساني و آپديت شدن هستند. اگر تنوع امكانات و برنامه هاي كاربردي برايتان مهم است تلويزيون ال جي مي تواند گزينه ي مناسبي باشد، و اما تلويزيون هاي كيولد سامسونگ نيز به عنوان اصيل ترين تلويزيون ها در بين كاربران محبوبيت خاص خود را دارند، تلويزيون هاي شياومي نيز به دليل بهره گيري از امكانات گسترده و قيمت مقرون به صرفه توانسته اند از برندهاي زيادي پيشي بگيرند.

فاكتورهاي مهم خريد تلويزيون از بانه

لازم است در هنگام خريد تلويزيون از بانه فاكتورهايي نظير فناوري صدا و تصوير، محدوده ديناميكي، كيفيت تصوير، رزولوشن، سايز و نوع برند سازنده را در نظر بگيريد.

رزولوشن

انتخاب كيفيت تصوير تلويزيون از اهميت ويژه اي برخوردار است و به هر ميزان كه تلويزيون از كيفيت بالاتري بهره مند باشد كاربر احساس رضايت بيشتري نسبت به انتخاب و خريد خود دارد.

در واقع رزولوشن يك تلويزيون به معني تعداد پيكسل هايي است كه در كنار هم قرار مي گيرند تا تصوير را نمايش دهند و هر چه تعداد پيكسل ها بيشتر باشد پيكسل ها به نزديك تر مي شوند در نتيجه تصاوير با كيفيت بالاتري نمايان مي شوند. كيفيت تصوير در تلويزيون هاي فول اچ دي برابر 1080 پيكسل است اما تلويزيون هاي 4k داراي رزولوشن 2160*3840 پيكسل هستند.

 تكنولوژي صفحه نمايش

تلويزيون هاي موجود در بازار بانه داراي تكنولوژي صفحه نمايش OLED، QLED و يا LED هستند كه در نحوه نمايش تصاوير با هم تفاوت دارند.

تلويزيون هاي LED

در اين نوع از تلويزيون ها، تصاوير توسط لامپ هاي بسيار كوچكي ايجاد مي ‌شود كه براي مصرف كمتر برق و همچنين نمايش تصاوير با كنتراست بالا مناسب مي باشند و از مزاياي آن مي‌ توان به كم مصرف بودن، داغ نكردن، نازكي و زيبايي آن اشاره نمود. ولي در عين حال به دما حساس هستند و داراي قيمت مناسبي نيز مي باشند.

تلويزيونOLED ال جي و شيائومي

تلويزيون هاي ال جي و شيائومي از صفحه نمايش اولد پشتيباني مي كنن و تصاوير در اين نوع از تلويزيون ها، با استفاده از بعضي از مواد كربني به نمايش گذاشته مي ‌شود و بهره گرفتن از اين تكنولوژي سبب مي ‌شود كه سازندگان به توليد تلويزيون هاي نازك تر بپردازند كه بسيار گران قيمت هستند. ولي تصاوير با كيفيت، پردازش سريع، انعطاف پذيري و نازك بودن آن بسيار مورد توجه قرار مي‌ گيرد.

تلويزيون QLEDسامسونگ

تلويزيون هايي از نوع كيولد هستند داراي ساختار كريستالي هستند و تصوير در آنها از طريق ذرات ريز كوانتومي به وجود مي ‌آيد. اين تكنولوژي باعث افزايش كيفيت رنگ، افزايش روشنايي تصاوير و اشباع آنها مي ‌شود. ولي معايبي از جمله زاويه ديد محدود، كيفيت متوسط رنگ آبي و كنتراست پايين را دارند، همچنين تلويزيون هاي كيولد سامسونگ براي محيط هاي روشن مناسب تر هستند.

محدوده ديناميكي گسترده

HDR  يا به اصطلاح محدوده ي ديناميكي وسيع كه مخفف كلمه High Dynamic Range مي باشد. يكي ازاستانداردهاي تلويزيون هاي هوشمند نسل جديد به شمار مي آيد. محدوده ديناميكي به معني نمايش دقيق جزئيات موجود در صحنه يا به عبارتي ديگر به معني واقعي تر نشان دادن تصاوير و جزئيات آنها مي باشد.

HDR يكي ازجديد ترين پيشرفت ها در زمينه ي كيفيت تصوير براي ايجاد رنگهاي طبيعي و دقيق تراست. اين تكنولوژي با توليد فرمت هاي جديد مدام در حال پيشرفت است و مي تواند بهترين كيفيت تصوير را در تلويزيون ها ايجاد كند. اگر تلويزيون شما مجهز به تكنولوژي HDR باشد هنگامي كه فيلم ها و تصاوير بسيار تاريك يا بسيار روشن را نگاه مي كنيد مي توانيد جزئيات آنها را بهتر درك كنيد. لازم به ذكر است كه محدوده ديناميكي برند ال جي نسبت به ساير برندها گسترده تر است.

نرخ تازه سازي

به تعداد دفعاتي كه تصوير بر روي صفحه نمايش تلويزيون در طول هر ثانيه به روز رساني مي شود را نرخ تازه سازي يا رفرش ريت مي گويند كه براي به وجود آوردن يك تصوير با كيفيت بسيار لازم است و واحد اندازه گيري آن نيز هرتز بر ثانيه مي باشد.

اگر رفرش ريت يا نرخ تازه سازي در تلويزيون، 60 هرتز در ثانيه باشد، يعني تصاوير 60 بار در ثانيه تازه سازي مي شوند و اگر مثلاً 120 هرتز بر ثانيه باشد، يعني 120 بار تازه سازي روي مي‌ دهد. هر چه رفرش ريت بيشتر باشد، تاري تصاوير از بين مي ‌رود و بسيار با كيفيت تر و تميز تر و واضح تر نمايش داده مي شوند.

انتخاب سايز

درهنگام خريد تلويزيون از بانه يكي از مهمترين نكاتي كه بايد مورد توجه قرار بگيرد انتخاب سايز مناسب تلويزيون مي باشد. به طور كلي براي انتخاب سايز تلويزيون يك قانون كلي وجود دارد و بايستي فاصله ميان تلويزيون و چشم بيننده حدود 1.8 برابر قطر تلويزيون باشد. مثلا براي يك تلويزيون 32 اينچي، فاصله توصيه شده يك و نيم متر مي ‌باشد. اگر تلويزيون شما 43 اينچي باشد، فاصله مناسب حدود 2 متر در نظر گرفته مي شود. اين فاصله براي يك تلويزيوني كه سايز آن 65 اينچ باشد، 3 متر است و همينطور اينچ هاي ديگري كه در بازار وجود دارد، از فاصله هاي مختلفي تشكيل مي شوند.

خريد تلويزيون سامسونگ از بانه

سامسونگ، اين برند معروف از كره جنوبي داراي تلويزيون هايي با كيفيت عالي است كه هميشه توسط فروشندگان به عنوان اولين گزينه به مشتريان معرفي مي شوند. تلويزيون سامسونگ با طراحي منحصر به فرد و كيفيت فوق العاده تصوير تجربه مشاهده عميق را براي شما به ارمغان مي آورند.

تلويزيون هاي سامسونگ از فناوري صفحه نمايش QLED پشتيباني مي كنند. پنل بكار رفته در تلويزيون هاي سامسونگ VA است اما سامسونگ در جديدترين توليدات خود از فناوري Quantum Dot براي تشكيل رنگ ها استفاده مي كند وهمين موجب ايجاد تنوع رنگ و افزايش كيفيت تصوير مي شود. تلويزيون هاي سامسونگ قابليت بروزرساني دارند و مي تواند هميشه مطابق آخرين استانداردها عمل كنند.

اگر واقعا قصد خريد تلويزيون سامسونگ از بانه را داريد و دلتان براي سفر تنگ شده است وقت آن است كه خود را براي سفر به بانه آماده كنيد تا هم روحيه تان عوض شود و هم با كيفيت ترين تلويزيون سامسونگ را با نازل ترين قيمت خريداري كنيد، البته در طي دو سال اخير به دليل شيوع ويروس كرونا و ايجاد محدوديت ها سفر به بانه كمي سخت شده است و بهتر است از راه دور و بصورت آنلاين محصولات مورد نظر خود را تهيه كنيد.

خريد تلويزيون ال جي از بانه

كمپاني ال جي يكي از شركت‌هاي بزرگ مستقر در كره جنوبي است كه در زمينه الكترونيك و فناوري اطلاعات بسيار موفق عمل كرده است و تا حد زيادي توانسته اند برنده رقابت باشد و محبوبيت فراواني را در بين كاربران بدست آورده است.

تلويزيون هاي اولد ال جي با ظاهري زيبا و طراحي منحصر به فرد، نقطه كانوني هر خانه اي هستند. تلويزيون هاي ال جي از فناوري صفحه نمايش اولد پشتيباني مي كنند همچنين سيستم عامل اين برند Webos مي باشد، تلويزيون هاي ال جي داراي كيفيت تصوير 4K،8K مي باشد و به كاربر امكان ارائه جزئيات بيشتر، رنگ و كنتراست بالا و زاويه ديد گسترده را مي دهند، قطعات و كالاهاي برند ال جي داراي طول عمر طولاني تري نسبت به ساير برندها هستند و در برابر ضربه مقاوم تر هستند.

اگر تلويزيون هاي ال جي هوش را از سر شما برده اند و تصميم نهايي خود را گرفته ايد، دو راه براي خريد تلويزيون ال جي از بانه وجود دارد شما يا بايد حضوري به شهر مرزي بانه سفر كنيد و با قيمت بسيار مناسب تلويزيون ال جي را از مراكز تجاري بانه خريداري كنيد يا يك فروشگاه اينترنتي كه داراي سابقه درخشاني در زمينه فروش محصولات الكترونيكي بويژه تلويزيون است مراجعه كنيد.

خريد تلويزيون شيائومي از بانه

شيائومي يك كمپاني معروف چيني است، اين شركت يكي از بزرگترين شركت‌هاي الكترونيك در زمينه طراحي، توسعه و فروش گوشي‌هاي هوشمند، برنامه‌هاي تلفن همراه و لوازم مصرفي الكترونيك بويژه تلويزيون است. امروزه شيائومي بزرگترين شركت حاكم بر بازار است. اين برند فناوري بسيار بالايي را در محصولات خود گنجانده است كه به آنها امكان مي دهد با مارك هاي داراي رتبه برتر با محصولات مشابه رقابت كنند.

تلويزيون هاي شيائومي با فناوري صفحه نمايش OLED و عملكرد بالا و اندازه صفحه نمايش 32 اينچ تا 65 اينچ و قابليت اتصال چندگانه و قيمت مقرون به صرفه توانسته اند به سرعت در به بازار لوازم الكترونيكي نفوذ كنند و جايگاه ويژه اي را براي خود رقم بزنند.

خريد تلويزيون شيائومي از بانه يك فرصت استثايي است زيرا بانه به دليل شرايط جغرافيايي خاص و هم مرز بودن با كشور عراق، عوارض و ماليات كمتري براي واردات اين كالاها مي پردازد. پس اخذ نكردن هزينه‌هاي گمركي و داشتن ارتباطات مرزي مطلوب از جمله اساسي ‌ترين دلايلي هستند كه منجر شده‌اند كالاهاي شهر بانه نسبت به ساير شهرهاي همجوار ارزانتر باشند.

مزيت خريد تلويزيون از بانه

تنوع كالا

فروشگاه ها و مراكز تجاري بانه به دليل هم مرز بودن با كشورهاي همسايه بطور مستقيم تلويزيون و ساير كالاها را وارد مي كنند به همين دليل تنوع كالا در اين شهر تجاري بسيار بالا است و شما با هر بودجه اي كه در اختيار داريد مي توانيد تلويزيون مورد نظر خود را تهيه كنيد.

خريد آنلاين

همه فروشگاه هاي موجود در بانه امكان خريد آنلاين را براي كاربران خود فراهم كرده اند زيرا به دليل كوهستاني بودن منطقه سفر كردن در فصول سرد سال به اين شهر كمي مشكل است پس شما مي توانيد در منزل با استفاده از گوشي تلفن همراه سسفارش خود را ثبت كنيد.

ارزان بودن قيمت كالا

شهر بانه به دليل هم مرز بودن با كشور همسايه هزينه هاي بسيار كمتري براي ماليات و گمرك پرداخت مي كند به همين دليل شما با پرداخت هزينه هاي بسيار كمتر نسبت به شهرهاي همجوار مي توانيد تلويزيون ال جي، سامسونگ و شيائومي را از بانه خريداري كنيد.

انتخاب برند مناسب براي خريد تلويزيون در بانه

برندهاي معتبر و معروف زيادي در زمينه توليد و عرضه لوازم الكترونيكي بويژه تلويزيون فعاليت مي كنند اما از معروف ترين اين برندها در بازار بانه مي توانيم به سامسونگ، ال جي و شيائومي اشاره كنيم.

كلام آخر

اگر خواهان خريد تلويزيون از بانه هستيد بايد بدانيد كه قيمت تلويزيون در فروشگاه آگرين شاپ بانه (https://agrinshop.com) نسبت به ديگر فروشگاه هاي بانه، ارزان تر است، همچنين تمام تلويزيون هاي موجود در آگرين شاپ داراي گارانتي معتبر و ضمانت اصل بودن كالا و همچنين 7 روز مهلت تست مي باشند كه در صورت نارضايتي كاربر بدون هيچ مشكلي كالا برگشت داده مي شود، پس شما مي توانيد با خيال راحت سفارش خود را ثبت كنيد تا در كوتاه ترين زمان ممكن برايتان ارسال كنيم و شما محصول مورد نظر خود را درب منزل تحويل بگيريد.

اطلاعات تماس:

آدرس: بانه، فروشگاه اينترنتي آگرين شاپ

پست الكترونيكي: info@agrinshop.ir

شماره تماس: 09187178700

منبع: خبرگذاري ايواره
ال جي، سامسونگ و شيائومي برندهاي معتبر تلويزيون بانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.