معرفي ماشين ظرفشويي مبله بوش مدل SMS67MW01E (بخش دوم)

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

معرفي ماشين ظرفشويي مبله بوش مدل SMS67MW01E (بخش دوم)

۱۶۳ بازديد

 

VarioDrawer Pro

سبد بالايي در اين ظرفشويي از طراحي بي نظيري برخوردار مي باشد كه با كمي جابجايي قطعات مي توانيد فضاي بيشتري را براي تعبيه فنجان، كاسه و قاشق و چنگال تعبيه نماييد.

برابر شستشوي سريع تر

از قابليت VarioSpeed Plus براي شستشو و خشك نمودن عالي ظروف در كوتاه ترين زمان ممكن استفاده مي شود. تنها با فشردن يك كليد تا 66%، زمان شستشوي ظروف كاهش مي يابد. اين قابليت بيشتر مناسب براي شستشوي ظروف در مهماني ها مي باشد و در مدت زمان كوتاهي، ظروف كثيف را به بهترين نحو شستشو مي دهد.

سبد VarioFlex Pro  

طراحي جديد سبد VarioFlex pro انعطاف پذيري بي نظيري را براي تعبيه ظروف بيشتر در اختيار شما قرار مي دهد. با كمك نقاط قرمز يا آبي و اهرم هاي Rackmatic مي توانيد به راحتي سبد را متناسب با ميزان ظروف تنظيم نماييد. به اين ترتيب در هر بار استفاده از دستگاه، ظروف بيشتري تميز و درخشنده مي شوند.

Hygiene Plus

اين ويژگي جديد در بسياري از برنامه ها قابل فعال سازي بوده و بالاترين سطح تميزي را به همراه ميكروب زدايي به ارمغان مي آورد. اين عملكرد با شستشوي ظروف در دماي بالاي 70 درجه به مدت 10 دقيقه انجام مي گيرد و مناسب براي كساني بوده كه در خانه بچه كوچك يا افراد مبتلا به حساسيت دارند.

برنامه هاي اتوماتيك تضمين كننده بهترين عملكرد

مصرف آب، ميزان حرارت آب و زمان شستشو دقيقا مطابق با ميزان كثيفي ظروف تنظيم مي شوند كه علاوه بر نتيجه عالي در شستشو، موجب صرفه جويي در مصرف آب و انرژي مي شود.

برنامه GLASS 40̊

برنامه شستشوي شيشه با دماي 40 درجه، موجب شستشوي ظروف شيشه اي و كريستالي با كيفيت و درخشندگي بالا مي گردد. مكانيسم اين برنامه كاهش دما و افزايش زمان خشك كن مي باشد.

Intensive Zone

در Intensive Zone دو شستشوي جداگانه در يك چرخه شستشو انجام مي شود و ظروف در سبد بالايي به صورت ملايم تري شسته مي شوند، در حالي كه در طبقه پايين ظروف بزرگ و قابلمه هاي كثيف با فشار آب و حرارت بالاتري شستشو مي شوند. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.