روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت

۹ بازديد

مديرعامل شركت نفت سپاهان گفت: “ماه گذشته ، ما موفق شديم تائيديه بنز آلمان را براي يك محصول استاندارد جهاني به نام مارك Maglob دريافت كنيم. در عين حال ، در حال مذاكره با سه توليدكننده بزرگ خودرو براي افزايش گروه تأييديه هستيم”. به گزارش ايواره ، محمدحسين رزاقي امروز در يك نشست خبري اظهار …

منبع: خبرگذاري ايواره
روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت

روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت https://evarah.ir/2021/09/روغن-موتور-ايراني-تائيديه-بنز-را-گرفت/ Tue, 14 Sep 2021 12:03:19 0000 اقتصادي https://evarah.ir/2021/09/روغن-موتور-ايراني-تائيديه-بنز-را-گرفت/

مديرعامل شركت نفت سپاهان گفت: “ماه گذشته ، ما موفق شديم تائيديه بنز آلمان را براي يك محصول استاندارد جهاني به نام مارك Maglob دريافت كنيم. در عين حال ، در حال مذاكره با سه توليدكننده بزرگ خودرو براي افزايش گروه تأييديه هستيم”. به گزارش ايواره ، محمدحسين رزاقي امروز در يك نشست خبري اظهار …

منبع: خبرگذاري ايواره
روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت

مديرعامل شركت نفت سپاهان گفت: “ماه گذشته ، ما موفق شديم تائيديه بنز آلمان را براي يك محصول استاندارد جهاني به نام مارك Maglob دريافت كنيم. در عين حال ، در حال مذاكره با سه توليدكننده بزرگ خودرو براي افزايش گروه تأييديه هستيم”.

به گزارش ايواره ، محمدحسين رزاقي امروز در يك نشست خبري اظهار داشت: تأييديه سازندگان خودرو اين است كه علاوه بر فرمولاسيون ، مراحل توليد و بسته بندي را نيز تأييد مي كنند. همچنين ، عملكرد روغن موتور بايد با توجه به ويژگي هاي موتور تأييد شود: بنابراين ، روغن موتور Maglob فراتر از استانداردهاي جهاني EPI است و يك رويداد بزرگ در صنعت روغن موتور در كشور را رقم زده است.

وي گفت: “اين محصول براي خودروهاي درجه يك است كه ما وارد كرده ايم ، اما اكنون تمركز اصلي ما كمك به رفع نياز به واردات خودروهاي گران قيمت است كه به حفظ عرضه كشور نيز كمك مي كند.”

رزاقي در پاسخ به سوالي در مورد فروش كشتي هاي اين شركت گفت: از هشت نفتكش اين شركت ، تنها دو نفتكش باقي مانده است كه نگهداري آنها به دليل مصرف اين كشتي ها مقرون به صرفه نبوده و تحت شرايط بين المللي است. قانون ، فقط يك مسير. “مخصوص هند قابل استفاده بود. بنابراين بهترين راه فروش اين كشتي ها بود كه آخرين آنها اخيراً فروخته شد.

وي در مورد معوقات وزارت نفت گفت: اين مطالبات در اصل 102 ميليون دلار بوده كه با اسناد شركت به 110 ميليون دلار افزايش يافته است. با توجه به اهميت تحقيقات دقيق تر ، موفق نشديم و پرونده هنوز باز است و اميدواريم در آينده نزديك شاهد دريافت اين درخواست ها باشيم.

مديرعامل شركت نفت سپاهان افزايش حجم فروش اين شركت را 10 درصد و افزايش پنج ماهه را 5 درصد عنوان كرد و گفت: اين بيشترين افزايش در بين شركت هاي روغنكاري است.

وي گفت: “ما اكنون با مشكل غذايي روبرو هستيم.”

رزاقي گفت: بر اساس آمار بورس كالا ، حجم لابي ها در پالايشگاه هاي تهران و اصفهان 130 هزار تن (حدود 30 درصد) كاهش يافته است كه رقم قابل توجهي است.

وي با اشاره به دلايل كاهش توليد غذا تصريح كرد: پالايشگاه اصفهان سه تنظيم عمده داشت كه منجر به كاهش مصرف مواد غذايي شد ، در حالي كه ما 30 هزار تن خوراك از اين پالايشگاه دريافت كرديم ، اما با وجود اين موانع با مديريتي كه اعمال مي شود ما لوبكت را وارد كرديم از بندرعباس ، اما با وجود كاهش مصرف غذا ، ما توانستيم جهش توليد و فروش داشته باشيم.

وي گفت: هرگونه اختلال در توليد ما بازار را نيز به چالش مي كشد و به موضوع قيمت خوراك دام اشاره كرد و گفت: در حال حاضر قيمت خوراك به بالاترين سطح خود يعني 10 هزار و 500 دلار رسيده است ، اما از سوي ديگر ، قيمت نفت پايه يك روند ثابت بوده و رو به كاهش بوده است ، اما بر اساس توافق بين صادركنندگان ، ما اجازه نداديم قيمت مناطق صادر كننده نفت ايران كاهش يابد.

مديرعامل شركت نفت سپاهان تصريح كرد: متوسط ​​قيمت غذا نسبت به سال گذشته 50 تا 60 درصد افزايش يافته است.
رزاقي ابراز اميدواري كرد كه پالايشگاه هاي آبادان و تبريز لابي هاي سنگيني را وارد توليد كنند ، زيرا كمبود اين محصول بر صنعت روانكاري از جمله حمل و نقل تأثير مي گذارد.

وي اظهار داشت: لوبكات سالانه به دو ميليون تن در كشور نياز دارد كه مي تواند توسط پنج پالايشگاه در كشور توليد شود.
وي يادآور شد: روغن سپاهان اين توانايي را دارد كه روزانه 15 هزار و 500 تن لوبكت دريافت كند اما به دليل كمبود ، در حال حاضر 13 هزار و صد تن دريافت مي كنيم.

وي از تغيير روغن ها به عنوان حلقه مفقوده اين زنجيره ياد كرد و افزود: موضوع بعدي كمبود روغن است كه با توجه به راه حل ، تمام پايانه هاي بار و مسافر و فروش روغن و تعويض صندلي هاي اين محصول ”

وي گفت: از نظر صادرات ، ما 2 درصد از نظر حجم رشد كرده ايم. ما هم وارد كشور مي شويم.

رزاقي هزينه سرمايه گذاري در اجراي پروژه هاي مذكور را حدود شش هزار ميليارد دلار عنوان كرد و گفت: شش پروژه توسط شركت فناوري اطلاعات در حال اجرا است كه آخرين پروژه ما پايانه صادراتي 35000 تن تانك است كه اميدواريم تا ماه فوريه عملياتي مي شود. “آنها همچنين به بندرعباس اعزام مي شوند.

وي ادامه داد: افزايش ظرفيت صد هزار تني از ديگر برنامه هايي است كه در دستور كار قرار دارد اما البته براي تكميل ظرفيت 15 هزار و 500 بشكه غذا با موانعي روبرو هستيم ، اگر اين مشكل نبود دو هزار تن هر روز به محصولات شركت اضافه شود. ”

به گفته وي ، برنامه ما صادرات عمده از پايانه صادراتي چابهار است تا سهم خود را در بازارهاي كشورهاي منطقه افزايش دهيم.
انتهاي پيام

منبع: خبرگذاري ايواره
روغن موتور ايراني تائيديه بنز را گرفت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.