به دنبال ماجراجويي در ليگ‌يك!

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

به دنبال ماجراجويي در ليگ‌يك!

۱۰ بازديد

به گزارش خبرگزاري دنياي 77 ؛ فوتبال ايران به دليل مشكلاتش مانند يك رشته جداگانه بافته مي شود كه موفقيت با قوانين عادي اين ورزش متفاوت است. هركسي كه مي خواهد وارد زمين فوتبال شود به دليل نداشتن امكانات و عدم توازن در توزيع ، عدم سياست مالي مناسب و بسياري مشكلات ديگر ، براي …

به دنبال ماجراجويي در ليگ‌يك! https://d77.ir/به-دنبال-ماجراجويي-در-ليگ‌يك/ Thu, 23 Sep 2021 17:47:12 0000 ورزش https://d77.ir/به-دنبال-ماجراجويي-در-ليگ‌يك/ به گزارش خبرگزاري دنياي 77 ؛ فوتبال ايران به دليل مشكلاتش مانند يك رشته جداگانه بافته مي شود كه موفقيت با قوانين عادي اين ورزش متفاوت است. هركسي كه مي خواهد وارد زمين فوتبال شود به دليل نداشتن امكانات و عدم توازن در توزيع ، عدم سياست مالي مناسب و بسياري مشكلات ديگر ، براي …

به گزارش خبرگزاري دنياي 77 ؛ فوتبال ايران به دليل مشكلاتش مانند يك رشته جداگانه بافته مي شود كه موفقيت با قوانين عادي اين ورزش متفاوت است. هركسي كه مي خواهد وارد زمين فوتبال شود به دليل نداشتن امكانات و عدم توازن در توزيع ، عدم سياست مالي مناسب و بسياري مشكلات ديگر ، براي موفقيت نياز به يك جفت كفش آهني دارد. مربي جوان و تحصيلكرده ميلاد بلادي يكي از افرادي است كه با تلاش خود و شاگردانش توانست تيم تهران ويستوربين را به تدريج از دسته سوم به دسته اول منتقل كند و حالا بايد فصل آينده تيمش را در ليگ هدايت كند. جالب اينجاست كه تيم ويستاتوربين تنها نماينده پايتخت در ليگ دسته اول است و اين اهميت كار آنها را نشان مي دهد.

شما با ويستاتورباين در دسته سوم شروع به كار كرديد اما پس از صعود به دسته دوم ، مدتي تيم را ترك كرديد و به تيم بازگشتيد.

با اين حال ، اين حق طبيعي مديران است كه تجربه كار با مربيان مختلف و كار با افراد مختلف را داشته باشند و حق تصميم گيري براي تيم خود را دارند. پس از مدتي جدايي از تيم ، مديران باشگاه دوباره به سراغ من آمدند و همكاري ما دوباره برقرار شد. ما دو سال در ليگ دسته سوم تلاش كرديم ، اما در سال اول يك امتياز صعود نكرديم ، اما در سال دوم به عنوان تيم اول صعود كرديم. پس از آن ، آقاي فرشاد پيوس و سپس آقاي اكبر ميثاقيان به تيم آمدند و سرانجام بعد از چند بازي دوباره به تيم برگشتم.

پس از بازگشت به تيم ، بازگرداندن آن همبستگي قبلي براي شما و بازيكنان سخت نبود؟

واقعاً اينطور بود و ما در شرايط سختي قرار داشتيم زيرا چندين تيم وجود داشت ، برخي با آقاي پيوس و برخي ديگر با آقاي ميثاقيان آمدند كه تركيب آنها به سختي امكان پذير بود اما به لطف خدا ما توانستيم يك اتحاد خوب تشكيل دهيم و به پلي آف ليگ.

پس از بازگشت به تيم و سازماندهي مجدد آن ، موفق مي شويد تيم را به پلي آف ليگ دسته اول برسانيد و در نهايت به ليگ اول صعود كنيد.

هفته گذشته دو بازي پلي آف مقابل شهرداري ماهشهر انجام داديم كه در خانه با اين تيم يك بر يك مساوي كرديم و در ماهشهر به دليل گل هاي بيشتر با تساوي 2-2 به ليگ يك صعود كرديم. شرايط ما دشوار بود زيرا ما در گروه A بوديم و گروه B موارد آشتي و غيره داشت. ما حدود دو ماه منتظر درخواست تجديد نظر بوديم. خسته اما به لطف خدا توانستيم صعود كنيم.

به دنبال يك ماجراجويي در ليگ هستيد!

پرونده فصل گذشته دير براي تيم شما بسته شد ، چقدر برنامه هاي خود را براي فصل آينده پيش گرفته ايد؟

از آنجا كه كار تيمي ما به دليل همان مسائل به تعويق افتاد ، همانطور كه گفتم ، پايان بازي هاي ما زماني بود كه تيم هاي ديگر شروع به جذب و آموزش آنها براي فصل جديد كردند. حتي برخي از تيم هاي رقيب به چند اردو رفتند ، اما باشگاه ، كادر فني و بازيكنان خسته بودند. به همين دليل ، ما تمرينات خود را از پنجشنبه آغاز كرده و برنامه را مي دهيم ، اما هر برنامه اي كه ارائه دهيم بستگي به جذب بازيكن و تجهيزات لازم دارد. البته ما ساختار اوليه تيم را داريم ، اما ما نيز بايد تغيير كنيم و اميدواريم بتوانيم در ليگ يك حرفي براي گفتن داشته باشيم.

در ليگ يك ، آيا قصد داريد در فصل اول به ليگ برتر برسيد يا فقط در حال كسب تجربه و فكر فصل آينده ليگ برتر هستيد؟

من خودم يك ماجراجو هستم و مي خواهم در هر بازي برنده شوم. از سوي ديگر ، در طول سالها ، تيم ويستاتوربين بيشترين گل و كمترين گل را در ليگ ما بازي كرده است. به همين دليل ، در ليگ يك ، ما براي موفقيت به ميدان مي رويم و با نگرش برنده به ميدان مي رويم تا چيزي بگوييم. با اين حال ، فوتبال قانوني نانوشته است و نمي توان چيزي را حدس زد.

چطور تيم را بستيد؟ آيا مي خواهيد با بازيكنان برجسته كار كنيد يا به جوانان اعتماد كنيد؟

ما هر سال يك يا دو بازيكن داريم و اكثر بازيكنان جوان را نام برده ايم. حتي يك بازيكن 16 ساله در تيم ما حضور داشت زيرا من خودم جوان هستم و دوست دارم برايم ارزش قائل شوند ، من مي خواهم براي جوانان ارزش قائل شوم.

و آخرين نكته اما مهم …

ما از فدراسيون فوتبال مي خواهيم نظم و انضباط را حفظ كند و به گونه اي برنامه ريزي كند كه تيم هاي شاغل در بخش خصوصي آرزوهاي خود را از دست ندهند. در مورد داوري ، در مديريت افراد مراقب باشيد و از طرف ديگر امنيت كافي را براي داور فراهم كنيد تا داور كه به فكر سوت زدن در مقابل سيل تماشاگران در شهرهاي مختلف است ، بتواند با ايمني و راحتي كميته اخلاق همچنين بايد در برخي از مسائل مانند شرط بندي و اتحاد مداخله كند ، به طوري كه بخش خصوصي مايل و علاقه مند به كار در سالهاي آينده خواهد بود.

از سوي ديگر ، حزب ما تنها نماينده استان تهران و يكي از احزاب بخش خصوصي است. بسياري از تيم هاي خصوصي وارد فوتبال شده اند اما پس از يكي دو سال به دليل فشارهاي مختلف اين تيم را ترك كرده اند. سال گذشته ، تيم هواداران تحت فشار مالي زيادي قرار گرفت و حتي تعدادي از بازيكنان اصلي خود را فروخت ، اما آنها تيم را سازماندهي كردند و صعود كردند. در شهر تهران نبايد آنقدر بزرگ باشد كه فقط يك نماينده در ليگ يك حضور داشته باشد ، زيرا امكانات و فرصت ها وجود دارد و اميدواريم حمايت هاي خوبي صورت گيرد تا بتوانيم موفق شويم.

257 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.