در واكسيناسيون به مرز ۵۰ ميليون رسيده‌ايم

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

در واكسيناسيون به مرز ۵۰ ميليون رسيده‌ايم

۱۱ بازديد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دنياي 77 ، سيد ابراهيم رئيسي ، رئيس جمهور حجه الاسلام والمسلمين امروز (شنبه ، 2 اكتبر) در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا ، با اشاره به هفته دفاع مقدس و همدردي اربعين حسين:. وي گفت اگر روح جهاد به ميدان بيايد نه تنها كرونا بلكه همه سختي ها …

در واكسيناسيون به مرز ۵۰ ميليون رسيده‌ايم https://d77.ir/در-واكسيناسيون-به-مرز-۵۰-ميليون-رسيده/ Sat, 25 Sep 2021 12:23:01 0000 عمومي https://mail.d77.ir/در-واكسيناسيون-به-مرز-۵۰-ميليون-رسيده/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني دنياي 77 ، سيد ابراهيم رئيسي ، رئيس جمهور حجه الاسلام والمسلمين امروز (شنبه ، 2 اكتبر) در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا ، با اشاره به هفته دفاع مقدس و همدردي اربعين حسين:. وي گفت اگر روح جهاد به ميدان بيايد نه تنها كرونا بلكه همه سختي ها …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دنياي 77 ،

سيد ابراهيم رئيسي ، رئيس جمهور حجه الاسلام والمسلمين امروز (شنبه ، 2 اكتبر) در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا ، با اشاره به هفته دفاع مقدس و همدردي اربعين حسين:.

وي گفت اگر روح جهاد به ميدان بيايد نه تنها كرونا بلكه همه سختي ها و مشكلات پشت سر گذاشته مي شود.

حجت الاسلام والمسلمين رئيسي با قدرداني از دست اندركاران پروژه سليماني گفت: اين پروژه بايد ادامه يابد زيرا سيستم بهداشتي كشور را از موقعيت واكنشي و منفعل به موقعيت فعال در برابر شيوع بيماري رسانده است. . “

رئيس جمهور گفت: علاوه بر گسترش واكسن ها ، نكته مهم اين است كه پايبندي به شيوه هاي بهداشتي كاهش نمي يابد. اجراي قانون و نظارت بر اجراي آن بايد با گسترش واكسن ها بيشتر تضمين شود تا از واكسيناسيون هاي م effectiveثر جهاني اطمينان حاصل شود.

حجه الاسلام والمسلمين رئيسي با تاكيد بر ضرورت كنترل شديد ورود و خروج افراد از كشور ، گفت: كساني كه مشكوك به عفونت هستند بايد در اين كنترل جداگانه نگهداري شوند.

وي گفت: “محدوديت هاي هوشمند بجاي محدود كردن نياز به تعطيلي مشاغل دارد و اين مستلزم برنامه ريزي دقيق است.” اين ترتيب را به وزارت بهداشت ارائه دهيد.

حجت الاسلام و المسلمين رئيسي از پيشنهاد استفاده از كارشناسان هوش مصنوعي براي تكميل سيستم استقبال كردند: نكته مهم ديگر تهيه پيوست اطلاعاتي درباره كارآيي سيستم است تا همزمان با آزمايش از كارايي آن اطمينان حاصل شود. و نگراني در مورد عملكرد آن.

رئيس جمهور گفت: مقامات كميته اطلاع رساني در ستاد ملي مبارزه با كرونا و كساني كه تريبون دارند بايد جامعه را از شرايط جديد و نيازهاي آنها و نياز به پيروي از سيستم بهداشتي حتي پس از بهبود و كاهش اوضاع آگاه كنند.

وي افزود: براي موفقيت اين كار بايد از روش دستوري اجتناب شود و توضيح و اقناع در دستور كار قرار گيرد تا بتواند همكاري بيشتري از سوي مردم جلب كند.

رئيس حجت الاسلام والمسلمين رئيس جمهوري عراق با اشاره به تمهيدات دولت عراق براي اعزام حجاج ، گفت: “من از آنها مي خواهم كه با كساني كه براي زيارت اباعبدالله الحسين (ع) به مرز رفته اند با احترام و وقار برخورد شود و دولت عراق بايد از محدوديت هاي تعداد سهميه اختصاص داده شده به آنها مطلع و مطمئن شود. . “

وي گفت: “ما بايد خدا را براي كاهش تاج و مرگ و مير شكر كنيم.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.