بارگذاري روزانه بيش از ۳۰ميليون محتوا در فضاي ديجيتال

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

بارگذاري روزانه بيش از ۳۰ميليون محتوا در فضاي ديجيتال

۸ بازديد

دبير فرهنگ اقتصاد دانش بنيان با بيان اينكه اقتصاد محتوا به محتواي كاربردي و قوي نياز دارد ، از بارگذاري روزانه بيش از 30 ميليون محتوا در فضاي ديجيتال خبر داد و يادآور شد: بله. به گزارش ايواره ، پرويز كرمي ، دبير دفتر فرهنگ و توسعه اقتصاد دانش بنيان و صنايع نرم و هويت …

منبع: خبرگذاري ايواره
بارگذاري روزانه بيش از ۳۰ميليون محتوا در فضاي ديجيتال

بارگذاري روزانه بيش از ۳۰ميليون محتوا در فضاي ديجيتال https://evarah.ir/2021/09/بارگذاري-روزانه-بيش-از-۳۰ميليون-محتوا/ Sun, 26 Sep 2021 12:14:34 0000 اقتصادي https://evarah.ir/2021/09/بارگذاري-روزانه-بيش-از-۳۰ميليون-محتوا/

دبير فرهنگ اقتصاد دانش بنيان با بيان اينكه اقتصاد محتوا به محتواي كاربردي و قوي نياز دارد ، از بارگذاري روزانه بيش از 30 ميليون محتوا در فضاي ديجيتال خبر داد و يادآور شد: بله. به گزارش ايواره ، پرويز كرمي ، دبير دفتر فرهنگ و توسعه اقتصاد دانش بنيان و صنايع نرم و هويت …

منبع: خبرگذاري ايواره
بارگذاري روزانه بيش از ۳۰ميليون محتوا در فضاي ديجيتال

دبير فرهنگ اقتصاد دانش بنيان با بيان اينكه اقتصاد محتوا به محتواي كاربردي و قوي نياز دارد ، از بارگذاري روزانه بيش از 30 ميليون محتوا در فضاي ديجيتال خبر داد و يادآور شد: بله.

به گزارش ايواره ، پرويز كرمي ، دبير دفتر فرهنگ و توسعه اقتصاد دانش بنيان و صنايع نرم و هويت معاون وزير علوم و فناوري محتوا در رسانه هاي ديجيتال و صنايع خلاق ، گفت: در شروع هر كسب و كاري ، مي توانيم ما شكست مي خوريم ، اين مشكلي نيست و هر شكست مقدمه و پل موفقيت است. “شكست منجر به تجربه و مهارت مي شود و ما ياد مي گيريم و ياد مي گيريم. اما هميشه بايد به خاطر داشته باشيم كه داشتن هدف در زندگي و كار مهم است.

كرمي ادامه داد: توليد محتوا يك حوزه مهم و تأثيرگذار است و از آن به عنوان اقتصاد محتوا نيز ياد مي شود. در رسانه هاي اجتماعي ، شخصي به اندازه كافي قدرتمند است كه محتواي مفيد و قدرتمندي توليد كرده و برند سازماني خود را ارتقا دهد. تأثير محتوا بر مارك تجاري براي اشخاص حقوقي و افراد بسيار زياد است. محتوا بايد داراي استراتژي باشد.

معاون علمي و فناوري رئيس جمهور همچنين اظهار داشت: هر محصول يا خدمتي را مي توان كپي يا به اصطلاح مهندسي معكوس كرد ، اما در توليد محتوا اين موضوع متفاوت است و اين تغيير در تأثير محتوا است. آمارها نشان مي دهد روزانه بيش از 30 ميليون قطعه محتوا در فضاي ديجيتال بارگذاري مي شود كه بسياري از آنها مي توانند به عنوان داده براي ما عمل كنند. آنها مي توانند راهنمايي هايي براي جذب مشتري ، معرفي مشاغل و موارد ديگر باشند. برنامه ها ، وب سايت ها و شبكه ها نيز مكان هايي براي ارائه محتوا هستند.

اقتصاد خلاق با گردش مالي بيش از 2.7 تريليون دلار

دبير دفتر توسعه فناوري هاي نرم و صنايع خلاق معاون وزير علوم و فناوري در خصوص رسانه خواني تاكيد كرد: بازار بسيار خوبي وجود دارد. اقتصاد خلاق با گردش مالي بيش از 2.7 تريليون دلار بازار خوبي را ايجاد كرده است و توليد محتوا يكي از بخش هاي اين بازار است.

وي همچنين اظهار داشت: تنها در ژاپن و توكيو 2600 استوديو توليد انيميشن وجود دارد. اين همه براي ژاپن توليد نمي شود. اما قطعاً صادرات وجود دارد و بيشتر محصولات به كشورهاي ديگر مي رود. به عنوان مثال ، اگر به ايران يا كشورهاي حاشيه خليج فارس نگاه كنيم ، اين محصولات را مي بينيم. از جايي مي آيد كه هيچ ارتباط فرهنگي با ما ندارد ، اما براي ما محتوا توليد مي كند.

كرمي ادامه داد: چرا اين مهارت را در اختيار جوانان و مشاغل حوزه توليد محتوا در كشور نگذاريد. استوديوهاي خوب با منابع انساني خلاق و كارآمد قطعاً در كشور در قالب اينفلوئنسرها فعال هستند كه مي توانند به يك مركز منطقه اي تبديل شوند. البته برپايي خانه هاي خلاقانه و ابتكاري در شهرهاي مختلف كشور و در زمينه هاي مختلف مي تواند زمينه ساز اين كار از جمله صرفه اقتصادي محتوا و انيميشن باشد. در زمينه انيميشن نيز قول خبرهاي خوب در اين زمينه را مي دهيم. همچنين در استانهايي مانند تهران ، همدان ، آذربايجان شرقي و غربي ، كردستان و سيستان و بلوچستان ، حركتهاي خوبي آغاز شده و شروع خوبي داشته است.

دبير دفتر فناوري هاي نرم و توسعه صنايع خلاق ، معاون وزير علوم با اشاره به اينكه نيروي كار خلاق و مبتكر و مزايا و دارايي هاي فرهنگي و تمدني اساس اقتصاد خلاق را تشكيل مي دهد ، افزود: ايران داراي يك دوره 7000 ساله تمدن قديمي. ظرفيت بسيار بالايي در اين زمينه داريم. در اين زمينه نمونه هايي وجود دارد. ما مي توانيم از جاذبه هاي گردشگري و جغرافيايي و ميراث و تمدن كشور براي توليد محتوا و درآمدزايي با پذيرش گردشگر استفاده كنيم. همچنين مي توان اقدامات گسترده اي را در زمينه توليد محتوا و موزه هاي مجازي با ارائه آثار موزه اي و ميراثي انجام داد. اما ما بايد شيوه كار خود را تغيير دهيم.

كرمي همچنين از استفاده از ادبيات و اسطوره هاي كهن ايران براي توليد محتوا استفاده كرد.

به گفته كرمي ، در حال حاضر مشاغل جديدي در اين زمينه ها با استفاده از فناوري هايي مانند واقعيت مجازي و واقعيت افزوده مشغول به كار هستند. بنابراين با استفاده از خلاقيت ، نوآوري و فناوري مدرن ، مي توانيم م effectiveثر باشيم و علاوه بر ايجاد اشتغال براي كشور ثروت ايجاد كنيم.

به گفته معاون علمي رئيس جمهور ، در اين رويداد آموزش هايي براي افراد خلاق و جوان در زمينه توليد محتوا و مديريت رسانه هاي اجتماعي ارائه شد. اين اردو شامل سه بخش بود: آموزش ، ارزيابي و جذب بازار. آشنايي با فناوري هاي نوظهور ، آگاهي از شبكه هاي اجتماعي ، آشنايي با انواع مختلف محتواي رسانه هاي اجتماعي ، توليد محتواي متني ، مارك تجاري رسانه هاي اجتماعي ، راه هاي كسب درآمد از رسانه هاي اجتماعي و استراتژي بازاريابي محتوا برخي از آموزش هايي بود كه به شركت كنندگان در اين حذف داده شد. رويدادي براي توانمندسازي نيروي كار خلاق در توليد محتوا.

انتهاي پيام

منبع: خبرگذاري ايواره
بارگذاري روزانه بيش از ۳۰ميليون محتوا در فضاي ديجيتال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.