تردميل خوب چه تردميلي است؟

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

تردميل خوب چه تردميلي است؟

۹ بازديد

به گزارش دنياي 77 ، بسياري از دستگاه هايي كه هر روز با آنها كار مي كنيم سابقه اي دارند كه مي تواند به ما در درك بهتر ديد اين دستگاه ها در اطراف خود كمك كند. يكي از اين ابزارها كه امروزه به عنوان تردميل شناخته مي شود ، سابقه طولاني دارد و هدف …

تردميل خوب چه تردميلي است؟ https://d77.ir/تردميل-خوب-چه-تردميلي-است؟/ Sun, 26 Sep 2021 11:53:54 0000 اقتصاد و مالي https://d77.ir/تردميل-خوب-چه-تردميلي-است؟/ به گزارش دنياي 77 ، بسياري از دستگاه هايي كه هر روز با آنها كار مي كنيم سابقه اي دارند كه مي تواند به ما در درك بهتر ديد اين دستگاه ها در اطراف خود كمك كند. يكي از اين ابزارها كه امروزه به عنوان تردميل شناخته مي شود ، سابقه طولاني دارد و هدف …

به گزارش دنياي 77 ، بسياري از دستگاه هايي كه هر روز با آنها كار مي كنيم سابقه اي دارند كه مي تواند به ما در درك بهتر ديد اين دستگاه ها در اطراف خود كمك كند. يكي از اين ابزارها كه امروزه به عنوان تردميل شناخته مي شود ، سابقه طولاني دارد و هدف از اختراع آن هدفي غير از آنچه امروز انجام مي دهيم است. بيش از 4000 سال پيش ، مردم اين دستگاه را اختراع كردند تا زندگي در مزرعه براي خود راحت تر شود. اطلاعات دقيقي در مورد اينكه چه كسي اين ابزار بسيار مفيد را در زمان يا گروه يا نژاد خود اختراع كرده است ، مشخص نيست ، اما آنچه واضح است اين است كه اين ابزار ، كه روش كار آن شبيه تردميل فعلي است ، متفاوت است و براي بلند كردن اجسام يا پمپ هاي آب استفاده مي شود. يا دانه هاي دانه.

حدود 200 سال پيش ، يك مهندس انگليسي از تردميل استفاده كرد تا زندانيان سركش را شبيه تردميل هاي مدرن جلوه دهند. اما اين سازه تيغه اي بود كه حول يك محور دايره اي مي چرخيد و زندانيان مجبور بودند با تيغه هاي سفت آن راه بروند تا به پايين برسند و بي وقفه براي تغيير بيست و چهار ساعت در روز تلاش مي كردند. از انرژي ايجاد شده توسط اين كار ، آب به سمت بالا پمپ مي شود و دانه ها آسياب مي شوند. اين دستگاه بعداً از بريتانيا به ايالات متحده و حتي ساير كشورهاي اروپا ارسال شد. وحشتي كه Treadwell بر زندانيان وارد كرد قابل توصيف نيست. اما بعداً ، بيش از يك قرن بعد ، اين دستگاه ابتدا در ايالات متحده و بعداً در بريتانيا مونتاژ شد. در اواخر دهه 1960 ، كتابي به نام تمرين هوازي در ايالات متحده منتشر شد و توسط مهندس جواني به نام ويليام استاب خوانده شد. او ايده ايجاد دستگاهي را پيدا كرد كه هركسي بتواند به راحتي آن را در خانه انجام دهد و بدين ترتيب اولين تردميل جهان نام گرفت. ضربان ساز 600 ساخت نيوجرسي آمريكا

چه نوع تردميل براي ما مفيد است؟

تردميل ها با توجه به نوع و كاركرد خود به دسته هاي مختلفي تقسيم بندي مي شوند.يكي از اين دسته ها كه بيشتر مورد توجه كاربران قرار مي گيرد ، تردميل خانگي و تردميل باشگاه است. اگر صاحب شغلي مانند باشگاه بدنسازي يا باشگاه تخصصي هستيد ، هنگام خريد تردميل بايد مراقب باشيد. انواع تردميل هاي باشگاهي بازار مي تواند طيف وسيعي از تردميل ها را شامل شود كه بايد با توجه به نياز مشتريان باشگاه شما خريداري شوند. همچنين براي خريد تردميل خانگي بايد وزن سنگين ترين عضو خانواده را در نظر بگيريد و بر اين اساس تردميل خانگي بخريد.

با توجه به نوع عملكرد ، تردميل به دو مدل تردميل مكانيكي و تردميل برقي تقسيم مي شود. تردميل هاي مكانيكي بدون نياز به برق كار مي كنند و طول عمر بيشتري نسبت به تردميل هاي برقي دارند ، اما تردميل هاي برقي داراي كليد خاموش شدن اضطراري و سيستم نظارت بر كاربر هستند كه تمام رفتارهاي خود را از دويدن و اسكراب تا سوزاندن كالري در نظر مي گيرد. اين يك مزيت مهم براي تردميل هاي برقي است. ارزان بودن تردميل هاي مكانيكي نسبت به مدل هاي برقي نيز از مزاياي تردميل هاي مكانيكي است.

تردميل   هايپرگام

در اينجا نكاتي وجود دارد كه به شما در خريد تردميل خانگي خوب كمك مي كند

هنگام خريد تردميل خانگي ، اولين چيزي كه بايد به آن توجه شود ظرفيت حمل بار تردميل خانگي يا ظرفيت آن است. براي خريد تردميل خانگي ابتدا بايد وزن و اندام سنگين ترين عضو خانواده را در نظر گرفته و متناسب با وزن و اندام وي تردميل خانگي خريداري كنيد.

موضوع بعدي ساختار بدن و اجزاي كمربند تردميل است. هرچه بدن روي تردميل خانگي قوي تر باشد ، وزن بيشتري را مي تواند تحمل كند و اين باعث فشار بيشتر افراد براي راه رفتن و دويدن مي شود.

جنس بدنه انواع تردميل هاي خانگي از آلياژهايي مانند آلومينيوم و فولاد ساخته شده است. در موارد نادر ، بدنه تردميل خانگي از فولاد ساخته شده است. مقاومت تحمل و دوام بدنه آلومينيومي نسبت به دو مثال ديگر كمتر است. همچنين دوام بدنه فولادي نسبت به دو تاي ديگر بيشتر است.

البته قيمت تردميل خانگي با بدنه استيل بيشتر از قيمت تردميل خانگي با آلومينيوم يا بدنه استيل است. تردميل هاي خانگي كوچكتر از تردميل هاي باشگاهي هستند و اگر فضاي خانه شما كوچك است ، بهتر است يك مدل تاشو انتخاب كنيد. يكي ديگر از عوامل مهم در خريد و توجه به قيمت تردميل خانگي در فروشگاه اينترنتي ، تأكيد بر قدرت حركتي آن تردميل است.

قدرت موتور بين 1 تا 4 اسب بخار در انواع مختلف تردميل هاي خانگي متغير است و البته هرچه قدرت موتور تردميل خانگي شما بيشتر باشد ، در تمرين بعدي فشار كمتري به آن وارد مي كند. نمايش تردميل خانگي نيز يكي از مهمترين مواردي است كه مي توانيد هنگام خريد تردميل خانگي از فروشگاه اينترنتي هايپرگام به آن توجه كنيد. و همه اينها بر قيمت تردميل خانگي تأثير مي گذارد.

خريد تردميل باشگاه:

هنگام خريد تردميل باشگاهي بايد بيشتر مراقب باشيد زيرا تردميل باشگاهي از افراد مختلف در ارتفاع و وزن هاي مختلف استفاده مي كند كه بسياري از آنها ورزشكار و وزنه بردار هستند و اگر مي خواهند با سرعت زياد تردميل رانندگي كرده و فشار زيادي را وارد كنند. ماشين. بهتر است تردميل باشگاهي را در مرحله اول با توجه به نوع و ظرفيت موتور آن خريداري كنيد.

قدرت موتور تردميل چوبي از 4 تا 7 اسب بخار متغير است و هرچه قدرت بيشتر باشد ، ظرفيت حمل تردميل بيشتر است و وزن ، فشار و ضربه بيشتري مي تواند تحمل كند. نكته ديگري كه هنگام خريد تردميل باشگاهي بايد به آن توجه كرد ظرفيت و تركيب بدن آن است كه بايد بتواند حداكثر وزني را كه ورزشكار مي تواند تحمل كند تحمل كند. صفحه نمايش تردميل كلوپ يكي ديگر از اجزاي تردميل است كه داراي ويژگي هاي مشابه صفحه اصلي است و بر اين اساس تردميل چوبي بايد خريداري شود.

تردميل   هايپرگام

اگر قصد خريد تردميل باشگاهي يا خانگي را داريد ، مي توانيد با كارشناسان ما در فروشگاه اينترنتي هايپرجيم براي مشاوره رايگان تماس بگيريد و بهترين انتخاب را براي خود يا مجموعه ورزشي خود انجام دهيد. مي توانيد به صورت حضوري به فروشگاه اينترنتي هايپرژم مراجعه كرده و خريد خود را به صورت حضوري انجام دهيد. ما به شما مشاوره رايگان و خريد آنلاين تردميل مورد نظر را ارائه مي دهيم تا در صورت تمايل اين محصول به درب يا محل كار شما ارسال شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.