قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU8000 سايز 75 اينچ -فناوري HDR 10+

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU8000 سايز 75 اينچ -فناوري HDR 10+

۱۴ بازديد

توضيحات چنگال سامسونگ 75AU8000 سايز 75 اينچ تيز اين يكي از مشهورترين و با تجربه ترين برندها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ است. محصولات اين شركت هر ساله با جديدترين و پيشرفته ترين فناوري روانه بازار مي شود و به طرز وسيعي ، كاربران توانسته اند سطح كيفيت محصول را برآورده كنند. يكي …

قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU8000 سايز 75 اينچ -فناوري HDR 10 https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-75au8000-سايز-75-اينچ-فنا/ تيتر نيوز Fri, 01 Oct 2021 15:51:39 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://www.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-75au8000-سايز-75-اينچ-فنا/ توضيحات چنگال سامسونگ 75AU8000 سايز 75 اينچ تيز اين يكي از مشهورترين و با تجربه ترين برندها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ است. محصولات اين شركت هر ساله با جديدترين و پيشرفته ترين فناوري روانه بازار مي شود و به طرز وسيعي ، كاربران توانسته اند سطح كيفيت محصول را برآورده كنند. يكي …

توضيحات چنگال سامسونگ 75AU8000 سايز 75 اينچ تيز

تلويزيون سامسونگ 75AU8000

اين يكي از مشهورترين و با تجربه ترين برندها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ است. محصولات اين شركت هر ساله با جديدترين و پيشرفته ترين فناوري روانه بازار مي شود و به طرز وسيعي ، كاربران توانسته اند سطح كيفيت محصول را برآورده كنند. يكي از انواع مدل هاي عرضه شده توسط اين شركت در بازار جهاني در سال 2021 تلويزيون سامسونگ 75AU8000 اين مدل كه در 5 اندازه مختلف و با قيمت هاي مختلف توليد مي شود ، توليد مي شود.

در اين مقاله ، ما اندازه 75 اينچي را كه به طور خلاصه 75AU8000 ناميده مي شود ، بررسي مي كنيم و نحوه عملكرد آن را براي شما توضيح مي دهيم. تلويزيون 75AU8000 به دليل اندازه اي كه دارد براي خانه هاي بزرگ ايده آل است و مي تواند جلوه خاصي به دكور ببخشد. كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است كه اين كيفيت تصوير را با وضوح باورنكردني روي صفحه نمايش مي دهد.

پنل مورد استفاده در اين تلويزيون از نوع VA است كه مي تواند زاويه ديد بسيار وسيعي را در اختيار كاربر قرار دهد. اين تلويزيون همچنين داراي كيفيت صداي خوبي است كه با استفاده از دو بلندگو به دست مي آيد. هر يك از اين بلندگوها مي توانند 10 وات خروجي صدا توليد كنند. براي پردازش بهتر تصوير ، از پردازنده تصوير كريستالي در اين مدل استفاده شده است.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

تلويزيون هاي سري AU8000 سامسونگ داراي قابليت جستجوي صوتي هستند ، جايي كه كاربر به سادگي فرمان مورد نظر را از طريق صدا به تلويزيون منتقل مي كند. همچنين از سيستم عامل مهم ايجاد شده توسط خود سامسونگ ، معروف به Tizen ، براي رابط كاربري خود استفاده مي كند. تلويزيون سامسونگ 75AU8000 همچنين از IoT پشتيباني مي كند كه به شما امكان مي دهد ساير دستگاه هاي هوشمند را در خانه خود كنترل كنيد.

كيفيت تصوير تلويزيون 2021 سامسونگ 75AU8000

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 65 اينچي سامسونگ AU8000

يكي از تفاوت هاي عمده بين تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU8000 و تلويزيون LED استاندارد ، استفاده از فناوري شفاف براي نمايش آن است. در واقع مي توان گفت كه اين فناوري باعث مي شود تصاوير نمايش داده شده در تلويزيون كريستال عمر طولاني تري داشته و تصاوير به شكل جذاب تري به بينندگان ارائه شود.

اين مدل داراي كيفيت تصوير با وضوح 4K و همچنين برش تصوير آن 2160 x 3840 پيكسل است كه مي تواند جزئيات تصويري باورنكردني در مورد اين تصوير را روي صفحه مشاهده كنيد. تلويزيون سامسونگ 75AU8000 از فناوري Dynamic Crystal Color براي نمايش چندين رنگ در تلويزيون استفاده مي كند.

اين فناوري مي تواند تعداد رنگ هاي قابل نمايش بر روي تلويزيون را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد و اين باعث مي شود تصاوير نمايش داده شده روي محصول بيشتر شبيه تصاوير اصلي شود. از ويژگي Contrast Enhancer براي بهبود بيشتر كنتراست تصوير استفاده شد.

ويژگي ديگري كه براي بهبود كيفيت تصوير اين تلويزيون استفاده شده است Micro Dimming نام دارد كه مي تواند جزئيات واضحي از تصوير را در اختيار كاربر قرار دهد و وضوح و كنتراست تصوير را تا حد زيادي بهبود بخشد. اين تلويزيون همچنين از فناوري Edge LED براي كنترل روشنايي استفاده مي كند.

يكي از عملكردهاي اصلي مورد استفاده علاقه مندان به فيلم و تلويزيون در اين تلويزيون حالت Filmmaker است كه مي تواند تصاويري را كه واقعاً مورد نظر فيلمساز است در اختيار كاربر قرار دهد.

طراحي منحصر به فرد تلويزيون سامسونگ 75AU8000

قيمت و خريد تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU8000

تلويزيون سامسونگ 75 اينچي AU8000 باريك است و حاشيه نازكي دارد ، به همين دليل تا حدي عنوان Slim Fit را دارد كه به ضخامت نازك آن اشاره دارد و براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و داراي دكوراسيون منحصر به فرد و زيبايي است. همچنين وزن كمي دارد ، به همين دليل به آن Air Slim گفته مي شود. همچنين با قرار دادن پايه ها مي توانيد تلويزيون را بدون تكان دادن روي ميز بگذاريد و از تماشاي برنامه ها و فيلم هاي مورد علاقه خود لذت ببريد.

پردازنده تلويزيون هوشمند سامسونگ 75AU8000

تلويزيون هوشمند سامسونگ 75AU8000

تلويزيون هايي كه از پردازنده هاي جداگانه استفاده مي كنند كيفيت تصوير و صدا بهتري نسبت به تلويزيون هايي كه از پردازنده هاي جداگانه استفاده نمي كنند ، دارند. خوشبختانه تلويزيون 75 اينچي سامسونگ سري AU8000 از پردازنده اي به نام Crystal Processor 4K استفاده مي كند كه قادر به استفاده از الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق و همچنين گوش هاي مصنوعي است كه تلويزيون را از نظر تصوير و صدا متمايز مي كند. كنتراست آنها را به خوبي بهبود دهيد.

يكي از فناوري هايي كه براي بهبود كيفيت تصوير در اين تلويزيون استفاده مي شود ، افزايش كيفيت 4K نام دارد. عملكرد اين فناوري اين است كه تا زماني كه تصاوير پخش شده در تلويزيون كم و غير ضروري نباشند ، با استفاده از اين ويژگي كيفيت اين تصاوير به 4K ارتقا مي يابد و نگراني كاربر در مورد كيفيت پايين را نخواهد داشت. و هميشه به دنبال تصاويري با بالاترين استانداردهاي ممكن محصول باشيد.

همچنين ، اين مدل از ويژگي Motion Xcelerator استفاده مي كند تا مجبور نباشيد با مشكل اجراي فيلم ها يا بازي ها با سرعت بالا روبرو شويد ، كه باعث مي شود تصاوير با نتيجه هموار شوند. همچنين تلويزيون 75 اينچي سري AU8000 سامسونگ مي تواند فوراً فضاي داخلي و نوع پخش تلويزيون را تشخيص داده و اندازه تلويزيون را با توجه به فضاي داخلي تنظيم كند.

كيفيت صدا در تلويزيون سامسونگ AU8000 Sai 75 اينچي 4K

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU8000

تلويزيون هايي كه از پردازنده هاي جداگانه استفاده مي كنند از كيفيت تصوير و صدا بهتري نسبت به تلويزيون هايي كه از پردازنده هاي جداگانه استفاده نمي كنند برخوردارند. خوشبختانه تلويزيون 75 اينچي سامسونگ سري AU8000 از پردازنده اي به نام Crystal Processor 4K استفاده مي كند كه قادر به استفاده از الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق و همچنين گوش هاي مصنوعي است كه تلويزيون را از نظر تصوير و صدا متمايز مي كند. كنتراست آنها را به خوبي بهبود دهيد.

يكي از فناوري هايي كه براي بهبود كيفيت تصوير در اين تلويزيون استفاده مي شود ، 4K Upscaling نام دارد. عملكرد اين فناوري اين است كه اگر تصاوير پخش شده در تلويزيون كم و نامناسب باشند ، با استفاده از اين ويژگي كيفيت اين تصاوير به 4K ارتقا مي يابد و جاي نگراني در مورد كيفيت پايين كاربر وجود ندارد. تصاوير نخواهد داشت و هميشه تصاويري با بالاترين استانداردهاي ممكن محصول را مشاهده مي كند.

همچنين ، اين مدل از ويژگي Motion Xcelerator براي جلوگيري از هر گونه مشكلي در اجراي فيلم ها يا بازي ها با سرعت بالا استفاده مي كند ، كه باعث مي شود تصاوير با نتيجه هموار شوند. همچنين تلويزيون 75 اينچي سري AU8000 سامسونگ مي تواند فوراً فضاي داخلي و نوع پخش تلويزيون را تشخيص داده و اندازه تلويزيون را با توجه به فضاي داخلي تنظيم كند.

قابليت تلويزيون سامسونگ 75AU8000

تلويزيون سامسونگ 75AU8000

سيستم عامل تلويزيون سامسونگ Tizen است كه دسترسي به آن از منوي شما آسان است و انواع برنامه ها و برنامه ها را در اختيار شما قرار مي دهد. انجام دهيد. اين پورت داراي 3 پورت HDMI و 2 پورت USB براي حافظه فلش يا هارد اكسترنال مي باشد. از كابل USB استفاده كنيد.

همچنين دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هاي هوشمند را از طريق Wi-Fi يا بلوتوث به تلويزيون خود وصل كنيد. تلويزيون سامسونگ 75AU8000 از مرور وب خود لذت ببريد. اگر هنوز تصميم به خريد نداريد ، به ما توصيه كنيد تلويزيون Samsung 50AU8000 را به ليست بررسي خود اضافه كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU8000 سايز 75 اينچ -فناوري HDR 10

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.