قيمت تلويزيون سامسونگ 75Q60A سايز 75 اينج صفحه نمايش QLED

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سامسونگ 75Q60A سايز 75 اينج صفحه نمايش QLED

۱۲ بازديد

مشخصات اندازه Samsung 75Q60A Fork Smart 75 سامسونگ هر سال تلويزيون هاي جديدي را با توجه به نياز كاربر و شخصي عرضه مي كند. يكي از مدل هاي ارائه شده توسط اين برند در بازار جهاني در سال 2021 ، مدل Q60A نام دارد. در واقع مي توان گفت مدل Q60A جايگزين سري Q60T مي …

قيمت تلويزيون سامسونگ 75Q60A سايز 75 اينج صفحه نمايش QLED https://titr-news.ir/2021/09/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-75q60a-سايز-75-اينج-صفح/ تيتر نيوز Thu, 30 Sep 2021 19:41:15 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/09/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-75q60a-سايز-75-اينج-صفح/ مشخصات اندازه Samsung 75Q60A Fork Smart 75 سامسونگ هر سال تلويزيون هاي جديدي را با توجه به نياز كاربر و شخصي عرضه مي كند. يكي از مدل هاي ارائه شده توسط اين برند در بازار جهاني در سال 2021 ، مدل Q60A نام دارد. در واقع مي توان گفت مدل Q60A جايگزين سري Q60T مي …

مشخصات اندازه Samsung 75Q60A Fork Smart 75

سامسونگ هر سال تلويزيون هاي جديدي را با توجه به نياز كاربر و شخصي عرضه مي كند. يكي از مدل هاي ارائه شده توسط اين برند در بازار جهاني در سال 2021 ، مدل Q60A نام دارد. در واقع مي توان گفت مدل Q60A جايگزين سري Q60T مي شود. مدل هاي Q60A در اندازه هاي مختلف و در رنج قيمت متفاوت توليد مي شوند. در اين پست ، سايز 75 اينچ خواهيم داشت تلويزيون سامسونگ 75Q60A همچنين ناميده مي شود ، با دقت در نظر بگيريد.

تلويزيون 75Q60A از فناوري QLED براي طراحي صفحه نمايش با كيفيت بهتر و بالاتر از LED هاي معمولي استفاده مي كند. اين فناوري مي تواند تصاوير را واضح تر بر روي صفحه نمايش دهد. كيفيت تصوير اين تلويزيون 4K است كه مي تواند 4 برابر بهتر از كيفيت مانند Full HD تصاوير ارائه دهد.

رابط كاربري در اين مدل از سيستم عامل اختصاصي Tizen استفاده مي كند كه ويژگي هاي منحصر به فردي را در اختيار كاربر قرار مي دهد. سري سامسونگ Q60A را بخريد كه به دليل اندازه در يك خانه بزرگ داراي طراحي براق ، ظريف و شيك است و همچنين مي تواند روي ديوار نصب شود. اين مدل داراي شاخص كيفيت تصوير 3100 است.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

به منظور پردازش بهتر تصاوير در اين تلويزيون ، ما از پردازنده اي با كيفيت استفاده كرديم كه مي تواند با استفاده از الگوريتم هايي مانند تجزيه و تحليل عميق ، الگوريتم هايي با منحصر به فردترين تصاوير محصول ارائه دهد. كيفيت دوربين تلويزيون نيز خوب است ، كه با وجود قدرت صداي 20 وات به دست مي آيد. تلويزيون همچنين از جستجوي صوتي پشتيباني مي كند و كاربر مي تواند دستورات صوتي را از طريق صدا به تلويزيون منتقل كند.

طراحي بي نظير تلويزيون سامسونگ 75Q60A

تلويزيون سامسونگ 75Q60A به دليل پنل پشت تلويزيون ، بسيار نازك است و براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است. لبه پاييني اين تلويزيون مانع از حواس پرتي شما هنگام تماشاي تلويزيون مي شود و نماي بهتري را براي شما به ارمغان مي آورد و همچنين در صورت راحتي ، با قرار دادن پايه ها در دو طرف صفحه نمايش. تلويزيون ، شما به راحتي مي توانيد تلويزيون را روي روي ميز و از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون 75 اينچي سامسونگ Q60A

كيفيت تصوير در تلويزيون 75 اينچي سامسونگ Q60A بسيار بالا است. اولين چيزي كه در صفحه نمايش اين تلويزيون مشاهده مي شود استفاده از فناوري QLED است. اين فناوري قادر است 100٪ رنگ توليد كند و اين باعث مي شود كه تصوير نمايش داده شده روي صفحه داراي رنگي بسيار طبيعي و معتبر باشد. اين بايد براي كاربران جذابتر باشد.

تلويزيون سامسونگ 75Q60A همچنين داراي رزولوشن 2160 در 3840 پيكسل است كه در آن اين پيكسل قادر است طيف وسيعي از جزئيات تصوير را روي صفحه نمايش دهد. كيفيت تصوير توليد شده توسط اين مدل نيز 4K است. يكي از منحصر به فردترين فناوري هاي مورد استفاده در اين تلويزيون Dual LED نام دارد كه از دو LED در صفحه اين مدل استفاده مي كند.

يكي از LED ها براي نمايش رنگهاي گرم و شاد و LED ديگر براي نمايش رنگهاي دلپذير استفاده مي شود كه باعث مي شود تصوير نمايش داده شده در تلويزيون شبيه تصوير اصلي باشد. هر چه تلويزيون بتواند رنگ بيشتري توليد و نمايش دهد ، تصوير محصول واضح تر و جذاب تر است ، كه سازندگان تلويزيون سامسونگ 75Q60A از فناوري به نام One Billion Color استفاده كرده اند.

اين فناوري مي تواند تقريباً يك ميليارد رنگ توليد كند و در نتيجه ، بسياري از رنگها را مي توان از طريق اين تلويزيون نمايش داد و مي توان گفت رنگهاي ديده شده در محصول مشابه رنگهاي موجود در طبيعت است. حنانا از قابليت HDR در اين تلويزيون براي بهبود بيشتر كيفيت تصوير استفاده شده است. اين قابليت از فرمت هاي HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند.

پردازنده تلويزيون قدرتمند سامسونگ 75Q60A 2021

تلويزيون سامسونگ 75Q60A از پردازنده قدرتمند تصوير موسوم به Quantum Processor Lite 4K استفاده مي كند و در واقع اين پردازنده از هوش مصنوعي تعبيه شده در آن و الگوريتم هاي مختلف تعبيه شده در آن استفاده مي كند. به بهبود كنتراست تصوير و بهبود كيفيت صدا و تصوير تا حد امكان كمك مي كند.

يكي از عملكردهاي اصلي مورد استفاده در اين تلويزيون فناوري 4K Upscaler نام دارد. 4K بهبود يافته است و در نتيجه كاربران قادر خواهند بود تصاوير با كيفيت بالا توليد شده توسط محصول را مشاهده كنند.

از فناوريهاي Digital Clean View و Analog Digital View براي حذف نويز در تصاوير ديجيتال و آنالوگ استفاده مي شود. اين مدل براي بهبود كيفيت صدا از فناوري Adaptive Sound استفاده مي كند كه هدف اصلي آن تشخيص نوع و محتواي منتقل شده به تلويزيون است و صداي تلويزيون با محتواي پخش شده سازگار است. به صورت خودكار اصلاح مي شود.

تلويزيون سامسونگ 75Q60A هوشمند است

سيستم تلويزيون 75 اينچي سامسونگ Q60A داراي سيستم عامل Tizen است كه دسترسي به منوها را بسيار آسان كرده و برنامه هاي مختلفي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. مي توانيد از دستگاه هاي خارجي مانند لپ تاپ با استفاده از Wi-Fi و بلوتوث استفاده كنيد. رايانه لوحي يا تلفن هوشمند خود را به تلويزيون متصل كرده و محتواي مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده كنيد.

اين تلويزيون داراي 2 پورت USB و 3 پورت HDMI است. همچنين مي توانيد از دستيارهاي صوتي Google و Alexa در تلويزيون براي انجام كارهاي مربوط به تلويزيون استفاده كنيد. با استفاده از وب سايت تعبيه شده در تلويزيون ، مي توانيد وب سايت را مرور كنيد. پرداخت كنيد و لذت ببريد. يكي از محبوب ترين و محبوب ترين محصولات در ده ها وب سايت ، تلويزيون سامسونگ 65TU7172 است.

كيفيت صدا در تلويزيون سامسونگ 75Q60A

تلويزيون 75 اينچي سامسونگ Q60A كيفيت صداي خوبي دارد و صدا را با لحن مناسب براي شنونده ارسال مي كند. سيستم صوتي مورد استفاده در اين تلويزيون دو كاناله است و اين مدل داراي دو بلندگو است كه هر دو قادر به توليد 10 وات قدرت هستند و بنابراين اين تلويزيون به طور كامل 20 وات توان خروجي توليد مي كند. او انجام مي دهد.

فناوري هاي مختلفي براي نزديك كردن كيفيت صداي اين تلويزيون به سطح مورد انتظار بينندگان استفاده شده است. يكي از مهمترين فناوري هاي به كار رفته در اين مدل ، Dolby Digital Plus است. با استفاده از فناوري Object Tracking Sound Lite كه در اين تلويزيون استفاده مي شود ، صدا مستقيماً در محلي كه تصوير پخش شده است به شنونده منتقل مي شود و باعث مي شود صداي زنده و دقيق در تلويزيون در دسترس قرار گيرد.

همچنين ، اگر نياز به افزايش صداي تلويزيون خود داريد ، مي توانيد يك سيستم صوتي يا يك نوار صدا خريداري كنيد و براي اين منظور در تلويزيون سامسونگ 75Q60A از فناوري H H براي تطبيق صداي تلويزيون و سيستم هاي صوتي استفاده مي شود. صداي تلويزيون خود را روي تلفن همراه خود پخش كنيد و برنامه هاي مورد علاقه خود را در تلفن خود تماشا كنيد ، كه از فناوري Tv Sound To Mobile استفاده مي كند.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 75Q60A سايز 75 اينج صفحه نمايش QLED

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.