مروري بر بهترين برند هاي تلويزيون هاي LED در سال 2021

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

مروري بر بهترين برند هاي تلويزيون هاي LED در سال 2021

۸ بازديد

سامسونگ: تلويزيون هاي بسيار با كيفيت و زيبا و با كيفيت بسيار باورنكردني هنوز محبوب است سامسونگ مدتي است كه رهبر بازار تلويزيون است و سال به سال جايگاه برتر بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ ممكن است هميشه بهترين تلويزيون را در بازار ارائه ندهد – بررسي هاي ما به طور معمول …

مروري بر بهترين برند هاي تلويزيون هاي LED در سال 2021 https://d77.ir/مروري-بر-بهترين-برند-هاي-تلويزيون-هاي-led/ دنياي 77 Sat, 02 Oct 2021 20:03:22 0000 عمومي https://d77.ir/?p=5921 سامسونگ: تلويزيون هاي بسيار با كيفيت و زيبا و با كيفيت بسيار باورنكردني هنوز محبوب است سامسونگ مدتي است كه رهبر بازار تلويزيون است و سال به سال جايگاه برتر بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ ممكن است هميشه بهترين تلويزيون را در بازار ارائه ندهد – بررسي هاي ما به طور معمول …

سامسونگ: تلويزيون هاي بسيار با كيفيت و زيبا و با كيفيت بسيار باورنكردني هنوز محبوب است

سامسونگ مدتي است كه رهبر بازار تلويزيون است و سال به سال جايگاه برتر بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ ممكن است هميشه بهترين تلويزيون را در بازار ارائه ندهد – بررسي هاي ما به طور معمول از مدل هاي OLED كه سامسونگ ديگر آن را توليد نمي كند ، استقبال مي كند ، اما تلويزيون هاي نازك و براق آن در سراسر صفحه نمايش بسيار محبوب است كه در بين مصرف كنندگان بسيار محبوب است.

به نظر مي رسد ، تلويزيونهاي ال اي دي UHD LED حق بيمه سامسونگ – كه اكنون توسط سامسونگ “QLED” لقب گرفته اند، براي چندين سال تلاش كرده اند مدل هاي OLED رقيب را از بين ببرند ، اما در كل تلويزيون هاي اين شركت هنوز هم برخي از بهترين هاي بازار هستند. تلويزيون هاي سامسونگ به طور معمول بسيار زيبا طراحي شده اند و داراي مشخصات بالا و كيفيت ساخت عالي هستند.

مطمئناً براي نام سامسونگ (به ويژه در اوايل سال قبل از افت قيمت) ، مبلغ كمي (حتي كمي) هزينه پرداخت مي كنيد ، اما حتي اگر يك تن هم خرج نكنيد ، مي توانيد يك تلويزيون با كيفيت نيز بدست آوريد .

سوني: تشخيص نام و كيفيت تصوير پديده

سوني بازيگر نقش مهمي در بازار ايالات متحده نيست كه زماني بوده است. اين شركت حتي بخش تلويزيون خود را راه اندازي كرد (“BRAVIA” ، كه مخفف بهترين معماري با كيفيت تصويري با كيفيت تصويري با كيفيت تصويري است) ، كاري كه اين كار را براي تجارت لپ تاپ VAIO پر تلاش خود نيز انجام داد.

با اين حال ، به نظر مي رسد كه در سال 2019 ، سوني براي بازگشت به بازار آمادگي دارد و با ليست بلند تلويزيون هاي 4K و HDR از جمله چند مدل OLED فوق العاده عالي ، وارد بازار ايالات متحده مي شود. در حالي كه تلويزيونهاي سوني تمايل دارند كه از برخي رقباي خاص كمي قيمت تر باشند ، اما تمايل دارند تلويزيون هاي با كيفيت و خوبي باشند كه از نظر ظاهري عالي هستند.

البته ، مهم نيست كه اين نام تجاري باشد ، هر تلويزيون حتي اگر خروجي برند معمولاً قابل اعتماد باشد ، برنده خواهد شد – اين همان چيزي است كه بررسي هاي تلويزيون براي آن انجام مي شود. اما به طور كلي ، تلويزيون هاي رده بالا 4K و OLED سوني براي ديدن زيبايي دارند.

ال جي: تلويزيون هاي OLED برتر هستند ، اما قيمت ها هنوز هم نسبتاً بالا هستند

تلويزيونهاي OLED ال جي تقريباً حدود پنج سال است كه بهترين تلويزيون هاي موجود در بازار در نظر گرفته مي شوند. فناوري OLED (Organic Light Emiting Diode) با روشي متفاوت با فناوري LED / LCD سنتي كار مي كند ، و در اين مرحله همه ما مي توانيم قبول كنيم كه بهتر است – به خصوص در يك اتاق تاريك.

با اين حال ، تلويزيون هاي OLED برتر ال جي 2019 — از تلويزيون “ارزان قيمت” C9 OLED از طريق تصوير زمينه W9 “OLED” عجيب و غريب OLED — ارزان نمي آيند. حتي ارزان ترين قيمت هاي فروش ، تلويزيون هاي OLED 55 اينچي را بازسازي كرده و هنوز هم در حدود 1300 دلار فروخته مي شوند. آنها عالي به نظر مي رسند ، اما اين براي بسياري از مردم يك تن پول است.

در خارج از OLED هاي ال جي ، ما معمولاً بيش از حد تحت تأثير تلويزيون هاي LED مجهز به پانل IPS شركت قرار نگرفته ايم. آنها به هيچ وجه بد نيستند ، اما در براكت ها و دسته بندي ها به روشي كه OLED هاي شركت انجام مي دهند ، جايگاه اول را نمي گيرند. هنوز هم ، LG همچنان به تنهايي يكي از بهترين مارك هاي تلويزيون هاي OLED است.

ويزيو: هنوز برخي از بهترين تلويزيون ها را براي پول در اختيار شما قرار مي دهد

قبلاً تلويزيونهاي ويزيو شناخته مي شدند كه بهترين كيفيت تصوير را با كمترين قيمت ممكن به شما مي دهند. شما مي خواهيد يكي از Walmart يا غير مجاز مي باشدtco باشيد ، و به نظر مي رسد كه هر گوشه به جز كيفيت تصوير خام قطع شده است. اما اگر شما يك تلويزيون عظيم 70 اينچي را براي هزاران نفر كمتر از رقابت مي خواستيد ، راه رفتن Vizio بود.

امروزه ، نه تنها Vizio هنوز تلويزيون هايي توليد مي كند كه بيش از وزنشان مشتبه باشد ، بلكه Vizio نيز در حوزه حق بيمه بسيار با هم رقابت مي كند. در سال گذشته سري P سري سري بزنيد : يك تلويزيون هوشمند 65 اينچي 4K / HDR با نقاط كوانتومي كه فقط با 2200 دلار شروع شد و اكنون با قيمتي در حدود 1500 دلار در دسترس است. با برخي از بهترين تلويزيون هاي سال 2021 “QLED” سامسونگ و حتي تلويزيونهاي OLED ال جي از لحاظ كيفيتي در آنجا قرار داشت.

امسال ، ما انتظار بسياري از تلويزيون هاي فوق العاده 2019 از Vizio را داريم ، از جمله سري جديد “V” كه ظاهراً به عنوان سريال ورود به سطح Vizio عمل مي كند. در حالي كه برخي از تلويزيون هاي Vizio هدف كمي بيش از حد پايين براي سليقه هاي ما، مدل هاي متوسط و بالاي لايه (M-سري، سري P) ميدارد كيفيت سال پس از سال.

TCL: بازيكن جديدتر با تلويزيون هاي فوق العاده زير 1000 دلار

اگر از TCL نشنيده ايد ، براي تعجب وارد مي شويد. بسياري از مارك هاي “من هرگز در مورد آن مارك نشنيده ام” در بازار تلويزيون وجود دارد كه معمولاً بايد از آنها دوري كنيد . بازيكناني مانند Element ، SuperSonic و حتي مارك هاي شناخته شده تر مانند Westinghouse ، Insignia و Dynex ممكن است در رادار شما باشند اما در تجربه ما آنها معمولاً در شرايط روزمره غير قابل اعتماد هستند.

TCL چين استثنا است. طي دو سال اخير ، اين مارك در اكثر سايت ها دسته بندي هاي “ارزش بالا” را به خود جلب كرده است ، و

تلويزيون هاي 4K / HDR Roku به طور مداوم و عالي را منتشر مي كند كه حتي حرفهايها و cinephiles AV بسيار هيجان زده هستند.

ما هنوز نسخه 2019 را نديده ايم ، اما تلويزيونهاي سري TCL 6 2018 به دلايل خوبي برخي از موارد مورد علاقه ما بودند: شما مي توانيد يك تلويزيون هوشمند 55 اينچي 4K / HDR را با قيمت 600 دلار دريافت كنيد و واقعاً خوب بود. اين رويا ، مردمي است و اين چيزي است كه TCL در حال تحقق آن است.

اگر ارزش بازي شماست ، دفعه ديگر كه به فكر ارتقا هستيد ، به تلويزيونهاي TCL نگاهي بيندازيد.

Hisense به: يك نيروي عظيم در سراسر جهان فقط بازار ايالات متحده را خراب مي كند

آخر اينكه ، تلويزيون هاي Hisense به چند سال گذشته با اين شركت صاحب بازاريابي قابل توجهي در سطح جهان و بازارهايي مانند استراليا شده اند. در حالي كه اين شركت تلاش كرده است تا جاي پاي تميز در بازار ايالات متحده كسب كند ، به طور كلي تلويزيون هاي Hisense به تلويزيون (كه شامل مجموعه هاي مارك شارپ در ايالت ها هستند) تلويزيون هاي با كيفيت و خوبي هستند.

مسئله اصلي در دسترس بودن Hisense به. ما بعضي از تلويزيون هاي عالي Hisense به عالي را آزمايش كرده ايم كه آنها براي ماه ها “پشت سر هم” گير نيايند. به نظر مي رسد اين روند بهتر شده است ، اما بايد تحقيق خود را انجام دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه مدل Hisense به شما در مورد خريد واقعاً ارزش آن را دارد.

در انتهاي پايين ، تلويزيونهاي Hisense به تمايل بيشتري به بازار عرضه مي شوند و اغلب با بهترين تلويزيون ها در حدود 500 دلار رقابت مي كنند. تلويزيون هاي Roku اين شركت (و به ويژه سري 8 آن از دو سال گذشته) از گزينه هاي ارزشمندي برخوردار بوده و مطمئناً مورد توجه است

بهترين مارك تلويزيون چيست ؟چه مارك تلويزيوني بخريم؟

پاسخ به اينكه بهترين مارك تلويزيون كدامست كمي دشوارست و نيازمند بررسي و تأمل‌هاي جامع است. با توجه به اينكه انواع مارك تلويزيون براي جلب توجه مشتريان با يكديگر رقابت مي‌كنند و با قيمت‌هاي متفاوت، فناوري‌هاي گوناگون پنل و پشتيباني از فرمت‌هاي مختلف محصولات خود را عرضه مي‌كنند، چگونه مي‌توان بهترين برند تلويزيون را انتخاب كرد؟

بررسي بهترين مارك تلويزيون هاي موجود در بازار ايران

براي اينكه در مورد بهترين مارك هاي تلويزيون به قطعيت برسيم بايد در مورد مشخصاتي نظير رابط كاربري و سيستم عامل تلويزيون هوشمند، نوع عملكرد و پشتيباني از فرمت مورد انتظار و قابليت‌هاي Dolby Vision يا HDR10اطلاعات كافي داشته باشيم.

منطق حكم مي‌كند كه براي خريد بهترين مارك تلويزيون راهنماي فراهم شده از استدلال‌هاي هر مارك و بهترين برند هاي تلويزيون و همچنين مجموعه‌هايي از كاتالوگ آنها را خواه به دنبال يك تلويزيون اقتصادي يا يك مدل گران قيمت باشيد مد نظر قرار دهيد. با فروشگاه اينترنتي دوزين كالا همراه باشيد تا با بهترين ماركهاي تلويزيون به تفصيل آشنا شويم.

بهترين مارك تلويزيون ال اي دي – بررسي برند تي سي ال

آيا نام TCL را شنيده‌ايد؟ بدون شك اين نام برايتان آشناست، با توليد حدود ۱۰٪ از سهم بازار جهاني تلويزيون، اين توليد كننده لوازم الكترونيكي چيني در چند سال گذشته به خانه‌هاي ما هجوم آورده و عنوان بهترين برند چيني تلويزيون را از آن خود كرده است و از نظر مقياس پشت سر سامسونگ و ال جي قرار دارد. اين برند با نمايندگي شركت ماديران با قيمت بسيار خوب در بازار ايران به فروش مي‌رسد و رتبه‌ي دوم محبوبيت را در آمريكا دارد.

تلويزيون‌هاي تي سي ال بيشتر گزينه‌هاي اقتصادي هستند كه از ويژگي‌هاي خوبي بهره مي‌برند، اما نبايد انتظار زيادي از آنها داشت. كيفيت و پردازش تصوير براي محصولاتي با چنين برچسب قيمتي رضايت بخش است.

بيشترين تلويزيون‌هاي TCL براي استفاده خانگي خود بازار چين طراحي مي‌شوند ، اما مدل‌هاي سري ۵ و ۶ آن از بهترين مواردي است كه مي‌توانيد با صرف هزينه مقرون به صرفه تهيه كنيد، به خصوص كه به پلتفورم هوشمند Roku مجهز شده‌اند. لازم به ذكرست در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ي ارزان‌ترين تلويزيون ۸K ساخته شده نيز هستيم.

بررسي برند جي پلاس

برند تازه نفس جي پلاس به طور رسمي از سال ۱۳۹۷ در ايران شروع به فعاليت كرد و توسط شركت ماديران معرفي شد. تلويزيون‌هاي جي پلاس قيمت خريد بسيار عالي و كيفيت قابل توجهي دارند. اين محصولات دوام و عمر طولاني دارند و تا ساليان سال مهمان منازل گرم شما هستند.

تلويزيون‌هاي جي پلاس شايد به پاي بسياري از برندهاي درجه يك نرسد، اما از متريال با كيفيت ساخته شده و به طور پيوسته در سري‌هاي جديد خود از طراحي و ديزاين پيشرفته‌تر استفاده مي‌كند. اساساً شركت گلديران براي ارتقاي كيفي و كمي اين محصولات برنامه‌ريزي‌هايي كارآمد دارد. خدمات پس از فروش و گارانتي معتبر تلويزيون‌هاي جي پلاس از نقاط قوت آنها محسوب مي‌شود.

اين تلويزيون‌ها سبك و سويي ايراني و متناسب با سليقه ايرانيان داند زيرا بزرگترين بازار فروش آنها مربوط به داخل كشور عزيزمان است. تلويزيون‌هاي جي پلاس در محيط‌هاي روشن عملكرد و روشنايي قابل قبولي دارند، اما عمق رنگ سياه چندان مطلوب نيست.

بررسي برند ايكس ويژن

يكي از برندهاي خصوصي فعال در زمينه توليد تلويزيون برند ايكس ويژن است كه فعاليت خود را تحت نظر شركت ماديران در ايران آغاز كرده است. تلويزيون‌هاي ايكس ويژن خدمات پس از فروش و گارانتي معتبر ارائه مي‌دهند، بنابراين پس از خريد اين تلويزيون‌ها خيالتان كاملاً راحت باشد.

اگر كمي به عقب برگرديم متوجه مي شويم كه در ابتدا ايكس ويژن وظيفه‌ي مونتاژ و گارانتي مانيتورهاي ال جي را بر عهده داشت، اما بعدها گام در عرصه‌ي توليد تلويزيون گذاشت و كار خود را با توليد تلويزيون كوچك آغاز كرد، اما رفته رفته تلويزيون‌هاي جديدي با برخورداري از تكنولوژي روز دنيا راهي بازار مي‌كند.

كاربري آسان، كيفيت تصوير مناسب با قيمت، پردازش سريع، كيفيت صوتي خوب و برچسب قيمتي مقرون به صرفه از جمله مزاياي خريد تلويزيون ايكس ويژن است. اين حقيقت بر كسي پوشيده نيست كه برندي نظير ايكس ويژن نمي‌تواند با برندهاي نظير ال جي، سامسونگ، سوني و … رقابت كند، اما نسبت به همتايان مشخصات بسيار خوبي دارد كه آن را در فهرست بهترين مارك تلويزيون داخلي قرار داده است.

بررسي برند بلست

برند بلست كه در انحصار نمايندگي ايران رهجو قرار دارد تلويزيون بلست را توليد مي‌كند. تلويزيون‌هاي بلست از گارانتي معتبر بهره مي‌برند و همگام با تكنولوژي روز دنيا طراحي مي‌شوند. قيمت تلويزيون بلست باعث شده تا در بازار ايران طرفداران زيادي داشته باشد و فروش خوبي را براي اين شركت رقم بزند.

اين برند نوظهور در انواع مدل‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها توليد مي‌شود كه سعي برآن دارد نيازهاي متفاوت كاربران مختلف را پوشش دهد. تلويزيون بلست ويژگي‌هاي تصويري و صوتي خوبي نسبت به برچسب قيمتش عرضه مي‌كند كه هم برخورداري از سيستم صوتي دوگانه و هم از كيفيت تصوير ۴K در ميان ساير ويژگي‌ها به چشم مي‌خورد. در اين محصولات معمولاً از پردازنده‌هاي قدرتمند استفاده مي‌شود و همچنين تصاويري واضح و شارپ از خود به نمايش مي‌گذارد.

تلويزيون‌هاي بلست شايد نسبت به برندهاي ديگر كمتر شناخته شده هستند، اما در اين عرصه روندي پيشتازانه دارند كه قيمتشان هم نسبت به امكاناتي كه ارائه مي‌دهند كاملاً مناسب است. اين تلويزيون‌هاي خوش ساخت كه طراحي چشم‌نوازي دارند تجربه بصري لذت بخشي را براي كاربر به وجود مي‌آورند.

بررسي برند سامسونگ

سامسونگ با توجه به موقعيت خود به عنوان بزرگترين فروشنده تلويزيون‌هاي جهان و بهترين برند تلويزيون دنيا، نام تجاري است كه بسيار ديده و شنيده‌ايد. اين توليدكننده لوازم الكترونيكي كره جنوبي طرفداران زيادي دارد و دليل اصلي آن ارائه طيف وسيعي از محصولات با برچسب‌هاي قيمتي متفاوت و با كيفيت عالي است. هرساله شاهد عرضه‌ي گسترده‌ي انواع تلويزيون‌هاي LED / LCD و تلويزيون‌هاي ۴K با قيمت متعادل از اين برند هستيم.

برخلاف بسياري از رقبا، برند سامسونگ به سراغ پنل‌هاي OLEDدر تلويزيون‌هاي بالارده خود نرفته و به جاي آن به استفاده از پنل‌هاي LED كوانتومي “QLED” اصرار دارد زيرا اين پنل‌ها كنتراست بالا همراه با هزاران نيت روشنايي را براي نمايش خيره كننده تصاوير ارائه مي‌دهند.

در حالي كه تلويزيون‌هاي اولد رقابت سختي را در بازار لوازم خانگي رقم زده‌اند، پيشرفت‌هايي مانند فناوري Ultra Views Angle سامسونگ و قيمت‌هاي مطلوب به اين كمپاني كمك مي‌كند تا برتري خود را حفظ كند، در حالي كه برنامه‌هاي هيبريدي QD OLED مي‌تواند سلطه سامسونگ بر اين بازار را بيشتر تقويت كند.

سامسونگ همچنين قصد دارد از قابليت ۸K در تلويزيون‌هاي جديد خود استفاده كند و همراه با تلويزيون‌هاي پرچمدار اولد خود هرساله وضوح فوق العاده بالايي را فراهم كند، اگرچه تا به اكنون تلويزيون‌هاي ۴K سامسونگ متداول بوده‌اند.

سامسونگ همچنين تنها توليد كننده تلويزيون است كه دستيار صوتي اختصاصي تحت عنوان Bixby دارد. برخلافAlexa AI آمازون يا Google Assistant و با توجه به قابليت‌هاي كمتر Bixby، از آن استفاده‌ي زيادي نمي‌شود . با اين وجود، اين قابليت در بهترين مارك تلويزيون سامسونگ نصب مي‌شود تا امكان تشخيص صدا و پيمايش رابط كاربري Tizen سامسونگ را فراهم كند.

بررسي برند ال جي

اگر چشم شما توسط تلويزيون OLED جلب شده است، مي‌توانيد از LG تشكر كنيد. اين كمپاني پانل‌هاي OLED را هم براي خود و هم براي رقبا مي‌سازد و سال‌ها پس از كم شدن علاقه به اين فناوري، امكان احياي مجدد OLED را فراهم كرده است.

آيا اين امر به اين معنيست كه بهترين مارك تلويزيون اولد متعلق به ال جي است؟ احتمالاً LG CXدر رده نخست بهترين مدل اولد قرار گرفته است، اينكه در سال ۲۰۲۱ اين شركت محصولاتي با اندازه ۸۳ اينچ و مدل‌هاي ۴۲ اينچي جديدي را راهي بازار كرده است، تا حدود زيادي طيف گسترده‌تري از بودجه، اندازه و نيازهاي مصرف كننده را فراهم مي‌كند.

با خريد تلويزيون ال جي از پكيج كاملي نظير رنگ‌هاي درخشان و زنده، كنتراست شارپ، عمق قابل توجه رنگ سياه، پلتفورم پيشرو ال جي webOS بهره مند خواهيد شد. همچنين ال جي بر آنست تا از فيلتر رنگ پاپ در پنل‌هاي خود بيشتر استفاده كند.

ال جي ازHDR10 پلاس مانند سامسونگ يا پاناسونيك پشتيباني نمي‌كند، اما پشتيباني Dolby Vision و Dolby Atmos را در تلويزيون‌هاي LG پيدا خواهيد كرد.

جمع بندي

در اين مطلب سعي شد تا چند برند خارجي و داخلي كه در زمينه توليد تلويزيون فعاليت مي‌كنند و نامشان در بازار ايران بيشتر از ساير برندها شنيده مي‌شود را جهت تعيين بهترين مارك تلويزيون مورد بررسي قرار دهيم. اساساً اگر بخواهيم با در نظر گرفتن طراحي، كيفيت ساخت، كيفيت بصري و صوتي و قيمت به سوال «بهترين برند تلويزيون چيست» پاسخ دهيم بايد گفت كه در بين برندهاي خارجي تلويزيون سامسونگ در جايگاه بالاتري قرار دارد و اگر كيفيت و بهره‌مندي از تكنولوژي مدرن برايتان در اولويت قرار دارد به سراغ اين برند برويد.

برندهاي تلويزيون ايراني گزينه‌هاي مناسبي هستند كه هم از نظر اقتصادي، قيمت مناسبي دارند و هم انتظارات كاربران را برآورده مي‌كنند. از آنجايي كه در حال حاضر به دليل تحريم‌ها به سختي مي‌توان نسبت به خريد مارك خارجي اقدام كرد؛ تلويزيون‌هاي داخلي بيشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و فروش بهتري نسبت به قبل دارند. برندهاي معرفي شده در اين مطلب همگي جزء محبوب‌ترين و خوشنام‌ترين مارك‌هاي داخلي هستند كه براساس قيمت و ويژگي‌هاي متنوع قدرت انتخاب بالايي براي كاربر فراهم مي‌كنند.

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ اگر قصد خريد يك تلويزيون جديد با امكانات بروز و پيشرفته را داريد، بي  گمان با توجه به  تنوع و گستره انتخاب و حال و هواي رقابتي كه ميان برند هاي مختلف جريان دارد، اين سوال به ذهن شما خطور كرده است. ” كدام يك بهتر است ؟”

شكي در اين نيست كه هر برندي تلاش خواهد كرد كه خود را در اين زمينه يك سر و گردن بالاتر از رقباي خود نشان دهد و محصولات خود را به عنوان بهترين محصولات موجود در بازار معرفي كند. اما واقعا كدام يك از اين برند ها به اين ادعاي خود نزديك تر است ؟ به عبارت ساده تر، كدام برند توانسته محصولات بهتري نسبت به رقباي خود توليد كند و مالك راستين اين جايگاه باشد؟

در ادامه اين مطلب از وبلاگ خبري دوزين كالا ، سعي خواهيم كرد با معرفي، معروف ترين كمپاني ها و برند هاي موجود، ضمن رعايت بي طرفي شما را در پاسخ به اين سوال ياري كنيم.

چرا انتخاب برند مهم است ؟

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ،امروزه با توجه به تنوع و گستردگي تلويزيون ها و برند هاي توليد كننده آن ها، خريد يك تلويزيون مناسب كاري دشوار و زمان بر است. علاوه بر اين امر انتخاب برند تلويزيون نه تنها براي خريداران بلكه براي فروشندگان تلويزيون، توليد كنندگان و منتقدين همواره كاري بسيار پيچيده بوده است.

در حقيقت ما بايد بين هزاران گزينه ي موجود، انتخاب هاي خودمان را آنقدر محدود كنيم كه نهايتا به تلويزيون ايدآل مد نظر خود برسيم. چون در غير اين صورت سردرگم مي شويم. انتخاب برند تلويزيون مورد نظر يكي از اين محدوديت ها مي باشد كه گفته مي شود شما با انتخاب برند مورد نظرتان، 50 درصد راه را رفته ايد. بنابر اين داشتن شناخت نسبت به برند توليد كننده تلويزيون بسيار مهم است.

معرفي و آشنايي مختصر با تاريخچه برندهاي معتبر جهاني

Samsung electronics Co. Lt

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ Samsung electronics Co. Ltd  كمپاني است در  كشور كره كه دفتر مركزي آن در شهر سوان قرار دارد. سامسونگ آمار توليد بيشترين تعداد تلويزيون و ال سي دي را از سال ۲۰۰۶ در سرتاسر دنيا به خود تخصيص داده است.

اين كمپاني اولين سازنده‌ اي بود كه تلويزيون هاي  LED HDTV 3D  را در رويداد CES سال ۲۰۱۰ به دنيا عرضه نمود، و از سال ۲۰۱۲، از ديگر رقباي خود پيشي گرفت. تنها در مدت شش ماه اين كمپاني بيش از يك ميليون دستگاه فروخت و اين در حالي بود كه كل فروش جهان ۱.۲۳ ميليون بود. و اينگونه بود كه سامسونگ بيش از ۸۰٪ از فروش تلويزيون در دنيا را به خود اختصاص داد.

LG Electronics

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ ال‌ جي الكترونيكس يك كمپاني چند مليتي فعال در زمينه توليد محصولاتي متنوعي نظير موبايل، لوازم خانه و آشپزخانه، رايانه و … است. مهم تر از همه مي توان ال‌ جي را به عنوان جزيي از سازندگان برتر تلويزيون و به طور كل  Home Entertainment Appliances  در جهان دانست. نام ال‌ جي در واقع مخفف عبارت Life’s Good  مي باشد.

اين كمپاني جايگاه دوم را پس از كمپاني سامسونگ اكتساب كرده است و مجموعه‌هاي مختلفي از انواع تلويزيون هاي پلاسما، ال سي دي، ال اي دي، HDTV،  تلويزيون هاي سه بعدي و غيره را در دست توليد دارد. اين كمپاني كه از ۸۲ هزار كارمند حرفه اي تشكيل شده است در سال ۲۰۰۷ اولين اينترنت تي وي با نام  LG Smart TV را در دنيا توليد كرد. اين نام به دليل ويژگي‌هاي هوشمندي(كنترل از طريق تشخيص صدا و حركت) كه در اين تلويزيون جاي داده شده بودند انتخاب شده بود.

Sony Corporation

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ در رتبه سوم از فهرست توليد كنندگان تلويزيون، كمپاني سوني  مي ايستد. اين كمپاني نيز يك سازنده چند مليتي است. كمپاني سوني محصولات الكترونيكي گوناگوني چون لوازم خانگي، موبايل و دستگاه‌ هاي سرگرمي خانگي مثل لپ تاپ‌ ها، مجموعه تلويزيون ها و غيره را توليد مي‌كند.

بعلاوه اين كمپاني توليد كننده مجموعه‌ اي متنوع از تلويزيون ها از نوع آنالوگ گرفته تا  ال سي دي ها و سيستم‌هاي اچ دي است. تلويزيون هاي آنالوگ اين كمپاني با نام Trinitron شناخته مي‌ شوند و پس از آن ها مجموعه اي گسترده از  ال سي دي ها آغاز بكار كردند. سري براويا جديدترين مجموعه و با كيفيت ترين بوده و مجهز به افكت هاي تصويري اچ دي هستند. از سوني به عنوان سازنده اي ياد مي شود كه هيچگاه كيفيت را فداي كميت نكرده است.

Panasonic

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، شركت ژاپني – چند مليتي پاناسونيك الكترونيك در سال ۱۹۱۸ آغاز بكار كرد. اين شركت كه دفتر مركزي آن در اوساكاي ژاپن قرار دارد بيش از ۳۳۰۰۰۰ كارگر داشته كه در بيش از ۵۸۰ زير مجموعه آن مشغول به كارند. در ابتدا اين كمپاني فقط تلويزيون هاي آنالوگ توليد مي ‌كرد ولي از سال ۲۰۰۶ براي اولين بار شروع به ساخت مجموعه هاي ديجيتال نمود.

اين كار باعث شد كه سود شركت ۳۰٪ كاهش يابد و پس از آن پاناسونيك تصميم گرفت كه تلويزيون هاي اچ دي پايين تر را خريداري كند و شروع به توليد تلويزيون هاي پلاسما با ويژگي‌هاي كاملا جديد كرد. پس از آن با MySpace  وارد قراردادي شد كه اين قرارداد به توليد تلويزيون هاي MySpace  انجاميد. ويژه ترين قابليت اين تلويزيون آن بود كه به كاربران امكان مي داد به صورت همزامان با تماشاي تلويزيون به صورت آنلاين به چت كردن بپردازند.

Sharp

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، يكي ديگر از كامپاني هاي ژاپني سازنده وسايل الكترونيكي شارپ نام دارد. دفتر مركزي اين كمپاني در آبنوكو، اوساكاي ژاپن قرار دارد. اين كمپاني در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ با نام Sharp Corporation آغاز بكار كرد و در مدت كمي مقام پنجمين توليد كننده تلويزيون در دنيا را ازان خود نمود.

از محصولات شارپ مي‌توان به پروژكتورهاي تلويزيون، تجهيزات صدا، تجهيزات صوتي و تصويري و غيره اشاره كرد. بي شك وقتي  صحبت از ساخت تلويزيون مي كنيم خود به خود، سري AQUOS  ساخت اين كمپاني در يادها تداعي مي‌شود. تلويزيون هايي عظيم الجثه  كه رنگ هاي روشن تر، كنتراست بيشتر، فناوري  UV 2A، نور پس زمينه  ال اي دي، ركوردر بلوري، Quattron3D  و … را به كاربر هديه مي دادند.

Vizio

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، سازنده اي است كه كار خود را در سال 2002 در ايالات متحده امريكا آغاز كرد .نام بنيانگذار vizio inc.  ويليام ونگ بود. طولي نكشيد كه اين كمپاني كار خود را به فراتر از مرزهاي آمريكا كشانيد و ادامه داد. ويزيو با توليد تلويزيون هايي مثل EcoHD ،M ،E  و XVT از سال ۲۰۰۹ محدوده كاري خود را وسيع تر كرده است كه پس از آن و در سال ۲۰۱۰، اين سازنده يازده گروه از محصولات خود را معرفي كرد.

Philips

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ اين كمپاني كار خود را در سال ۱۸۹۱ و با تلاش جرارد و فردريك فيليپس آغاز كرد . نام كامل كمپاني فيليپس .Koninklijke Philips N.V يا Royal Philips است. كمپاني فليپس در حال حاضر با بيش از ۱۲۲۰۰۰ هزار كارمند در ۶۰ كشور جهان، يكي از كمپاني‌ هاي چند مليتي بزرگ دنياست.

دفتر مركزي اين كمپاني در آمستردام است. اين سازنده به ذخيره سازي انرژي اعتقاد دارد و در محصولاتش به جاي استفاده از ال اي دي هاي معمول از ويژگي AmbiLight بهره مي‌برد. بعلاوه اين فيليپس بود كه تلويزيون هاي هوشمند جديدي را كه مجهز به دو پردازشگر بودند ساخت. از ديگر كارهاي نو آورانه اين برند مي‌توان به ساخت ريموت كنترل هايي با صفحه كليد كيوورتي اشاره كرد.

Toshiba Corporation

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ نام اصلي توشيبا .Tokyo Shibaura Electric K.K بوده و در سال ۱۹۳۹ تاسيس شد، اما پس از سال ۱۹۷۸ بود كه نام اين كمپاني به Toshiba Corporation تغيير يافت. توشيبا يك كمپاني بزرگ چند مليتي متشكل از Shibaura Seisaku-sho و Tokyo Denki است كه در توكيوي ژاپن قرار گرفته و در دسامبر سال ۲۰۱۰، توشيبا تلويزيون‌ هاي سه بعدي ال سي دي با نور پس زمينه ال اي دي را پس از معرفي  CEATEC10  روانه بازار كرد.

اين تلويزيون ها از ديد بدون عينك سه بعدي پشتيباني مي‌ كردند. اين كمپاني بيش از ۲۰۶۰۸۷ كارمند دارد و انواع  گوناگوني از تلويزيون‌هاLCD ،LCD full HD ،LED ،LED full HD TV3D ،Smart 3D LED ،Smart TV ،4K LED TV را در اندازه و رزولوشن‌هاي مختلف توليد مي‌كند.

Mitsubishi Electric Corporation

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ ميتسوبيشي يك كمپاني بزرگ ژاپني است كه Yataro Iwasaki در سال 1870 تاسيس كرد. اين برند در زمينه فروش محصولات الكترونيكي و تجهيزات الكتريكي در سرتاسر دنيا فعاليت دارد. معني واژه Mitsubishi “سه الماس” است. Mitsubishi Electric Corporation هسته مجموعه ميتسوبيشي است.

ميتسوبيشي اولين سازنده تلويزيون هاي پروجكشن بوده و معرف اولين تلويزيون اچ دي در تاريخ ايالات متحده به شمار مي رود. DLP 3D  هم يك سينماي خانگي ساخت اين كمپاني است كه تجربه‌ اي متفاوت را به كاربرانش ارائه مي‌دهد.

RCA

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ RCA يا همان Radio Corporation of America يك كمپاني آمريكايي است كه به عنوان اولين طراح اولين الگوهاي تلويزيوني در ايالات متحده آمريكا شناخته مي شود. از اين كمپاني به عنوان قديمي ترين كمپاني تلويزيون ساز آمريكا ياد مي شود كه اولين پخش تجاري تلويزيون را در جولاي ۱۹۴۱ انجام داد.

اين كمپاني علاوه بر تلويزيون، لوله هاي خلا نيز توليد مي‌كند كه بخش بسيار مهمي از يك تلويزيون است. RCA از يك لابراتوار فوق پيشرفته برخوردار است كه در نيوجرسي واقع شده است.

مقايسه برندها برتر جهان

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ حال كه به صورت كلي با برند ها و تاريخچه اجمالي آن ها آشنا شديم، قصد داريم به مقايسه اين برندها با هم بپردازيم. البته شايان توجه است كه اين مقايسه كلي نيست بلكه بر اساس ملاك هاي مشتريان دسته بندي شده اند لذا ممكن است هر كدام از اين برندها در يك يا چند زمينه خاص نسبت به ديگر رقباي خود برتري داشته باشند كه اين برتري بنا به ملاك هاي شما نسبي است نه مطلق.

بهترين از نظر قيمت

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، قيمت در هنگام خريد همواره يك مسئله حياتي بوده و است و نمي توان به آساني در رابطه با آن نظر داد اما با در نظر گرفتن امكانات و كيفيت تصوير و صدا مدل هاي گوناگون ميتوان به اين نتيجه رسيد كه تلويزيون هاي ال اي دي ساخت شركت ال جي به نسبت محصولات ساير برند ها ، حرف اول را ميزنند.

با توجه به ويژگي هاي فوق الذكر مي توان مارك تلويزيون ها را به صورت زير از لحاظ مناسب ترين قيمت نسبت به كارايي، ليست كرد :

1. برند ال جي

شركت ال جي از سال 2013 يعني پس از سرمايه گذاري بر روي تكنولوژي  OLED در زمينه تلويزيون هاي هوشمند پيشرفت چشم گيري داشته است. تكنولوژي  OLED، تكنولوژي بود كه براي ال جي ريسك بزرگي محسوب مي شد. اين شركت تمام سعي خود را گذاشت تا با تمام مشكلات و تقص هاي اين پنل مبارزه كند و به بهترين نحو ممكن آن را ارائه دهد. كه در نهايت نيز نتايج رضايت بخشي برايش دربر داشت.

از اولين مدل هاي موفق اين تكنولوژي مي توان به ec970 و ec930 در سال 2015 اشاره كرد كه در آن ها از تكنولوژي پنل اولد با ساختار SRGB بكار رفته بود، كه بسيار محبوب و موفق بودند و برتري نسبت به ديگر رقبا را براي ال جي به ارمغان آوردند. نانوسل نيز نام تكنولوژي ديگري است كه جديدا در تلويزيون ها پرچمدار غير اولد ال جي به كار رفته كه براي مشتريان جذابيت به همراه داشته است.

خصوصيات تلويزيون هاي  LG

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، كمپاني ال جي همه ساله دست به عرضه تلويزيون هاي متنوعي با نازل ترين قيمت ممكن مي كند كه البته با مقايسه به رقبايشان به ندرت ارزش خوبي دارند. در طول چند سال گذشته، LG  به خاطر تلويزيون هاي LCD OLED و IPS شناخته شده اش بسيار محبوب شده است. توضيع OLED ها براي اولين بار به عنوان تكنولوژي انحصاري ال جي امري جالب توجه است. OLED ها كماكان شاهكار شركت ال جي هستند كه نقش بسيار تاثير گذاري روي بازار ايفا مي كنند و هنوز هم توليد كنندگان ديگر براي توليد اين تلويزيون ها از قطعات خوب ال جي بهرمند مي شوند.

مقايسه مزيت ها و معايب ال جي نسبت به ساير رقيبان

مزاياي تلويزيون هاي ال جي

    به طور كلي هر دو تلويزيون هاي LED و OLED داراي زاويه ديد بسيار خوبي هستند زاويه ديدي بزرگ و وسيع.

    يكي ديگر از ويژگي هاي بي نظير ال جي پلت فرم بسيار هوشمند WebOS 3.5 هست كه همچنان به عنوان يكي از بهترين پلتفرم هاي هوشمند شناخته مي شود.

معايب تلويزيون هاي ال جي

    بجز مدل هاي OLED بالارده اكثر تلويزيون هاي ال جي داراي مشكل عمق سياه و سفيد يا به عبارتي كنتراست ضعيف هستند كه باعث مي شود كيفيت تصوير متوسط باشد. ( كنتراست به تضاد رنگي بين دو نقطه مجاور گفته مي شود.)

    ال اي دي هاي ال جي معمولا از يكنواخت خاكستري بدي برخوردارند.

    رقباي ال جي داراي طراز عجيب و غريبي هستند كه ، ارزش ضعيف محصولات ال جي اغلب در مقايسه با آن ها و در نتيجه بررسي ها به ندرت توصيه مي شود.

تلويزيون هاي Smart كمپاني ال جي

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، ال جي در نام گذاري مدل هاي خود از ساختار جالبي استفاده مي كند كه تمامي محصولاتش را از تلويزيون هاي ارزان قيمت و كوچك با رزولوشن پايين تا OLED هاي بسيار بالارده پوشش مي دهد. ساختاري كه به شرح زير است :

    مدل S * = Premium LED

    * J = 2017

    * H = 2016

    * F = 2015

    U * = 4K

    L * =1080p

مثال :

UH750 = تلويزيون 4K مدل 2016

لذا با توجه توضيحات فوق، با ملاك قرار دادن قيمت، ال جي در جايگاه اول قرار مي گيرد. زيرا در هر بازه سايزي و قدرتمندي، ال جي محصولات بسيار ارزشمند به نسبت قيمت ارائه مي كند كه در سال هاي اخير به اوج خودش رسيد است.

2. برند سامسونگ

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، قرار گرفتن سامسونگ در رتبه دوم با توجه به در دست داشتن عمده سهم بازار تلويزيون ( بالاي 80 درصد بازار)  چيزي بسيار عجيب و دور از تواقع است اما خراب كاري سامسونگ در سال 2017 در محصولات پرچمدار خود  و قيمت نامعقولي كه براي آن ها و بعضي كالا هاي ديگر به نسبت پيشرفت هاي اندكي كه داشتند تعيين شد باعث شد كه شاهد نزول اين برند به رتبه دوم باشيم.

اميد است كه سامسونگ بار ديگر به عملكرد تحسين برانگيز سال هاي قبل خود برگشته و دوباره شاهد حضور پرقدرت اين برند جهاني در بين رقباي خود باشيم. پس از اين دو برند، برندهاي ديگر با فاصله نسبتا زيادي در رتبه هاي زير قرار مي گيرند

    3- برند شارپ

    4-  برند سوني

    5-  برند پاناسونيك

    6-  برند فليپس

    و …

بهترين كيفيت تصوير

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، زماني كه مي خواهيم كيفيت تصوير را مورد بررسي قرار دهيم، مي بايد مقوله هاي زيادي را در نظر بگيريم، از جمله زاويه ديد، پشتيباني از رنگ خاكستري و مشكي، رفرش ريت، كنتراست، گاما ريت  و… لذا در هنگام مقايسه تلويزيون ها از نظر كيفيت معمولا نمي توان برتري مطلق را به يك برند داد چرا كه ممكن است تلويزيون ال جي رنگ مشكي را به نسبت سوني بهتر نشان دهد اما سوني زاويه ديد بهتري برخوردار باشد.

شايد هم اينگونه نباشد، و براي مثال در سال 2017 برند سوني در تمامي استاندارد ها و ارائه كيفيت پنل رتبه نخست را از آن خود كرده بود با اينكه اولد هاي پرچمدار ال جي از كيفيت بسيار بالايي برخوردار بودند اما سوني در آن سال در تمام ضمينه ها چه اولد چه ال اي دي و چه بالارده و ميان رده بهترين را ارائه داد. كه البته از آن تاريخ تا به امروز ادامه دار بوده پس فعلا مي توان گفت كه بهترين مارك تلويزيون ها از لحاظ كيفيت تصوير بايد به اين صورت رده بندي شود:

1. برند سوني

شكي در اين نيست كه اكثر كاربران نام سوني را مترادف كيفيت مي دانند چرا كه سوني يك شركت بسيار خوش نام هست كه تماما بر پايه و اساس كيفيت و رضايت مشتري و كاربران بنا نهاده شده و وقتي حرف از كيفيت پنل و عمر و كيفيت قطعات مي شود محال است اسمي از سوني در آن بين برده نشود. سوني ميتوان گفت كه بخش عمده اي از شهرت خودش را از كنسول هاي بازيش يعني پلي استيشن هايش به دست آورده است.

اين برند كه يك كمپاني اصيل و بسيار با اقتدار ژاپني هست ، در زمينه صوتي تصويري فعاليت دارد و در مقوله تلويزيون نيز هر سال به تلاش هايش  مي افزايد و با تلاش و كوشش مهندسان و كارشناسان بسيار متجرب شاهد اين هستيم كه هرساله ديوايس هاي بسيار باكيفيتي از سوني به بازار هاي جهاني ارائه مي شود.

 مخصوصا در سال هاي اخير مي توان گفت كه سوني واقعا قوي ظاهر شده و محصولات واقعا قدرتمندي براي هر بازه قيمتي و هر رنج تلويزيوني ارائه داده است كه واقعا شايدستگي خودش را براي جايگيري در مقام اول و يا حداقل جايگاهي نزديك به اول اثبات مي كند.

خصوصيات تلويزيون هاي  سوني

همان طور كه قبلا هم اشاره كرديم شركت سوني همواره ارائه بهترين كيفيت را متناسب با قيمت محصول سرلوحه كار خود قرار داده است بنا بر اين تلويزيون هاي سوني به كلي يك انتخاب كاملا امن محسوب مي شوند. سوني تمايل دارد كه در اين دسته از محصولات خود با رعايت نسبت خوبي از قيمت به كارايي ، كيفيتي عالي از تصوير را داشته باشد.  درست است مدل هاي بودجه اي و مقرون به  صرفه اين شركت ، رقابتي ترين تلويزيون ها آن نيستند اما تلويزيون هاي با كيفيت بالا و به ويژه تلويزيون هاي متوسط خود را در ميان بهترين ها قرار مي دهند، البته معمولا با قيمت بالا.

مزايا و معايب سوني نسبت به برندهاي رقيب

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، همانند ال جي، بهترين تلويزيون هاي سوني هم OLED ها هستند كه همان طور كه گفته شد از قطعات خوب كمپاني ال جي استفاده مي كنند ولي بر عكس ال جي ، تاثير گذار ترين نقش اين برند را در بازار ، LED هاي صاحب نام آن بازي مي كنند.

مزاياي تلويزيون هاي كمپاني سوني

    بي گمان الگوريتم ها و تكنيك هاي بزرگ نمايي هوشمندانه در تلويزيون هاي سوني يكي از فوق العاده ترين ويژگي هاي محصولات اين شركت است كه فارغ از قيمت به يكي از خصوصيات توليدات اين شركت بدل گرديده است. به نحوي كه حتي مدل هاي ارزان قيمت اين شركت هم اين قابليت را بهتر از حد متوسط ارئه مي دهند.

    مديريت حركت ( motion management ) زمينه اي است كه كمپاني سوني به عنوان يك سازنده تلويزيون هاي بالارده در آن پيشگام است و به بهترين نحو ممكن ويژگي هاي مربوط به آن را ارائه مي دهد. معمولا اكثر تلويزيون هاي سوني يك ويژگي فليكر تصوير براي افزايش وضوح در حركت دارند . اين شركت عموما بهترين حد اشباع از بهترين قابليت ها را در اين زمينه ارائه مي دهد.

معايب تلويزيون هاي سوني

    امكانات هوشمند سنگين ، با وجود اين كه امكانات تلويزيون هاي آندرويد فوق العاده هستند اما حجم بالاي پردازش ، باعث كندي ( به اصطلاح تنبلي ) اين تلويزيون ها مي شود. تلويزيون هاي سوني در حالي كه از ويژگي هاي خود در حال استفاده باشند، مستعد كاهش سرعت معمول هستند.

    قيمت گران. تلويزيون هايي كه توسط سوني توليد مي شوند معمولا از قيمت بالايي در رده خود برخودردارند.

تلويزيون ها هوشمند سوني

مدل هاي تلويزيون هاي سوني

مدل هاي تلويزيون هاي سوني بر اين اساس نام گذاري مي شوند.

    * E = 2017

    * D = 2016

    * C = 2015

    * B = 2014

مدل هاي بودجه با “KDL” آغاز مي شوند و بقيه محدوده سوني با XBR آغاز مي شود.

اولين رقم در كد اندازه آن مي باشد، 3 تاي آخر گوياي مدل هستند. هرچه شماره مدل بالاتر باشد، گران تر خواهد بود.

براي مثال :

XBR55X900E  يك مدل 55 اينچ با وضوح بالا توليد سال 2017 است، در حالي كه KDL32W600D  مدل 2016 32 اينچ  مي باشد.

پلتفرم هوشمند سوني ( Sony smart platform )

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ، اگر تا كنون از سيستم عامل آندرويد بر روي گوشي هاي همراه يا تبلت ها استفاده كرده باشيد ، اينتر فيس اين پلتفورم براي شما آشنا خواهد بود. گرچه اين پلتفورم سريع ترين و با كيفيت ترين پلتفورم موجود نيست اما ويژگي هاي آن دسته بندي شده و تعامل خوبي با تلفن هاي همراه ايجاد مي كند كه به دسترسي سريع تر به محتوا مي انجامد.

اگر تا به حال از تلفن يا رايانه لوحي Android استفاده كرده ايد، شما خودتان را بسيار آشنا با اينترفيس اين پلتفورم پيدا ميكنيد و براحتي از آن سردرمياوريد. اين پلتفورم باكيفيت ترين و سريعترين موجود نيست، اما ويژگي آن بسته بندي شده و تعامل خوبي با دستگاه هاي تلفن همراه ايجاد مي كند و دسترسي به محتواي بسيار سريع تر را فراهم مي كند. در حالي كه رابط كاربري خود تغيير زيادي نداشته است، عملكرد آن به تدريج در طول سال ها به نقطه اي رسيد كه كمي بيشتر ميتوان با آن بعنوان يك پلتفورم تلويزيون كنار آمد.

2. برند ال جي

ال جي برندي است كه در اين قسمت حتي ميتوانستيم آنرا به عنوان رتبه اول معرفي كنيم اما دليل اين كار ما اين بود كه مفهوم بهترين كيفيت را تنها مربوط به سايز و نوع خاصي از تلويزيون يك شركت و برند نمي دانيم. به جرعت مي توان گفت OLED هاي وايلا ساخت كمپاني ال جي با كيفيت ترين پنل ها را بين تلويزيون ها دارا مي باشند اما فقط پرچمدارهاي گران قيمت آن كه بالاي 55 اينچ هستند.

    برند سامسونگ

    برند پاناسونيك

    برند شارپ

    برند توشيبا

    برند تي سي

و…

بالاترين كيفيت صدا

معرفي برندهاي معتبر تلويزيون ؛ در زمان حاضر با روي كار آمدن محصولاتي از دسته سينماي خانگي و ساندباكس ها ، ديگر كاربران توجه زيادي به كيفيت صداي تلويزيون ها نمي كنند. ولي اگر بخواهيم برندهاي گوناگون را از نظر كيفيت صدا رده بندي كنيم ليست ما اين گونه خواهد بود:

ب?

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.