قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU7000 سايز 75 اينچ هوشمند-كيفيت تصوير 4k

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU7000 سايز 75 اينچ هوشمند-كيفيت تصوير 4k

۱۲ بازديد

معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 75AU7000 ، سايز 75 سانتي متر ، چنگال هوشمند يكي از محبوب ترين مدل هايي كه سامسونگ در سال 2021 توليد خواهد كرد تلويزيون سامسونگ 75AU7000 ديا در حقيقت ، مجموعه اي از تلويزيون هاي هوشمند در رديف تلويزيون هاي ارزان قيمت بازار قرار دارند و به دليل قيمت بسيار …

قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU7000 سايز 75 اينچ هوشمند-كيفيت تصوير 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-75au7000-سايز-75-اينچ-هوش/ تيتر نيوز Sun, 03 Oct 2021 04:08:46 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-75au7000-سايز-75-اينچ-هوش/ معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 75AU7000 ، سايز 75 سانتي متر ، چنگال هوشمند يكي از محبوب ترين مدل هايي كه سامسونگ در سال 2021 توليد خواهد كرد تلويزيون سامسونگ 75AU7000 ديا در حقيقت ، مجموعه اي از تلويزيون هاي هوشمند در رديف تلويزيون هاي ارزان قيمت بازار قرار دارند و به دليل قيمت بسيار …

معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 75AU7000 ، سايز 75 سانتي متر ، چنگال هوشمند

تلويزيون سامسونگ 75AU7000

يكي از محبوب ترين مدل هايي كه سامسونگ در سال 2021 توليد خواهد كرد تلويزيون سامسونگ 75AU7000 ديا در حقيقت ، مجموعه اي از تلويزيون هاي هوشمند در رديف تلويزيون هاي ارزان قيمت بازار قرار دارند و به دليل قيمت بسيار بالا ، مناسب ترين گزينه براي افرادي است كه نمي توانند هزينه زيادي براي هر دليلي هزينه كنند. براي خريد تلويزيون بودن.

در واقع مي توان گفت اين تلويزيون به دليل قيمت پايين از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است و رضايت مشتريان زيادي را به همراه دارد. در اين قسمت ، ما نگاهي به اندازه 75 اين تلويزيون مي اندازيم و در مورد نحوه عملكرد و نحوه منحصر به فرد بودن آن براي عزيزان به تفصيل صحبت مي كنيم. تلويزيون سامسونگ 75AU7000 به دليل اندازه بسيار مناسب براي جهان هاي بزرگ است و مي تواند با هر نوع دكوراسيون داخلي سازگار باشد.

اين تلويزيون به منظور داشتن كيفيت بهتر نسبت به تلويزيونهاي معمولي LED ، از فناوري شفاف در ساختن صفحه استفاده كرده است كه منجر به كيفيت تصوير بالاتر در محصول مي شود. براي بهبود كيفيت تصوير اين تلويزيون ، از پردازنده كريستالي به نام Crystal Processor 4K استفاده شده است كه مي تواند كيفيت تصوير ارائه شده در پروژه را تا حد زيادي بهبود بخشد.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت بررسي كنيد.

تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU7000 نيز از كيفيت صداي خوبي برخوردار است ، جايي كه از سيستم صوتي دو كاناله براي خروجي صدا استفاده مي كند. همچنين براي افزايش تعداد رنگ هاي قابل نمايش در تلويزيون ، از فناوري Billion Colors در اين محصول استفاده شده است كه مي تواند يك ميليارد رنگ مختلف را تشخيص دهد.

براي اتصال ساير دستگاه هاي خارجي ، مانند پورت هاي HDMI و USB ، از درگاه هاي مختلف مختلفي استفاده شده است كه مي توانند با استفاده از درگاه هاي USB براي تماشاي تلويزيون و مشاهده محتويات آن به درايوهاي فلش خارجي متصل شوند. اين تلويزيون از سيستم عامل Tizen شركت استفاده مي كند كه ويژگي هاي مختلفي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد.

كيفيت تصوير در تلويزيون سامسونگ 75AU7000

قيمت و خريد تلويزيون سامسونگ 75AU7000

مطمئناً مهمترين عاملي كه هنگام خريد تلويزيون بر مصرف كننده تأثير مي گذارد ، كيفيت تصوير آن محصول است. در حقيقت خريد اين تلويزيون هنگام تماشاي آن منطقي تر است. بدين منظور ، سازندگان و توليدكنندگان تلويزيون سامسونگ 75AU7000 تمام تلاش خود را به كار گرفته اند تا از بهترين فناوري براي بهبود كيفيت تصوير اين تلويزيون استفاده كنند.

براي اينكه اين تلويزيون نسبت به تلويزيون هاي معمولي LED داراي كيفيت بالاتر و قابليت اطمينان بيشتري باشد ، از فناوري كريستال براي صفحه نمايش اين مدل استفاده شده است كه مي تواند رنگهاي رنگارنگ تري نسبت به LED ها داشته باشد. تصوير استاندارد همچنين كنتراست بسيار بالايي را نشان مي دهد كه مي تواند دقيق ترين جزئيات را در اختيار كاربر قرار دهد.

اين مدل داراي وضوح تصوير 2160 38 3840 پيكسل است و همچنين كيفيت تصويري كه توليد مي كند 4K است كه عمق خروجي تصوير را به كاربر مي دهد. از فناوري Contrast Enhancer براي افزايش كنتراست تصوير در اين تلويزيون استفاده مي شود. مي توان گفت كه پرتو تلويزيون سامسونگ 75AU7000 از فناوري Edge LED استفاده مي كند.

اين محصول همچنين از پنل VA استفاده مي كند كه مي تواند زاويه ديد بسيار وسيعي را براي كاربر فراهم كند ، يعني كاربر مي تواند در هر مكان و مكاني مربوط به خروجي تلويزيون با كيفيت بالا صفحه را ببيند. براي بهبود فضاي داخلي تصوير دره تلويزيون سامسونگ 75AU7000 از فناوري HDR استفاده مي شود. اين فناوري از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند و مي تواند عناصري مانند تصاوير كنتراست و ارائه رنگ را به حداكثر برساند.

طراحي زيبا Samsung 2021 TV 75AU7000

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 75 اينچي سامسونگ 75AU7000

تلويزيون سامسونگ 75AU7000 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون داراي ضخامت نازك و نازك است كه براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و دكوراسيون خاصي به خانه شما مي بخشد و هنگام تماشاي تلويزيوني كه ارائه مي دهد نماي بازتري ايجاد مي كند و مي توانيد از تماشاي برنامه هايي كه دوست داريد به ويژه يا فيلم بيشتر لذت ببريد. به

تلويزيون سامسونگ داراي پايه محكم در هر دو طرف است كه باعث افزايش قدرت تلويزيون مي شود و به راحتي مي توانيد تلويزيون را روي ميز قرار دهيد.

پردازنده تلويزيون قدرتمند سامسونگ 75AU7000

قيمت و خريد تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU7000

براي بهبود بيشتر تصوير و كيفيت تلويزيون سامسونگ 75AU7000 ، از پردازنده قدرتمندي با نام Crystal Processor 4K استفاده شده است كه با استفاده از روش هاي مختلف ، به بهبود تصوير و كيفيت تلويزيون كمك مي كند. براي وي تعريف شده است. به منظور نمايش سريع عمل و نمايش در اين تلويزيون و هنگام پخش تصاوير با مشكل كيفيت پايين و بوي عكس مواجه نمي شويم.

از فناوري Auto Motion Plus استفاده مي شود. اين مدل همچنين داراي فركانس 60 هرتز است كه مي تواند تصاوير را با وضوح مناسب محصول نمايش دهد. اگر تصوير دريافت شده از منبع يا تصويري كه در تلويزيون پخش مي شود داراي كيفيت غير ضروري باشد ، با استفاده از فناوري 4k Upscaling ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K افزايش مي يابد و تصوير با بالاترين كيفيت و استاندارد منتقل شود براي مخاطب

براي بهبود كيفيت صدا ، از ويژگي Adaptive Sound با اين كنترلر استفاده شد. اين فناوري مي تواند به طور خودكار كبد و ژان رنو را كه در تلويزيون بازي مي كنند تشخيص دهد و بلافاصله صداي شنيده شده از بلندگو را به آن كبد تنظيم كند. تنظيم كنيد. يكي از فعاليتهاي مهم اين عكاس.

اين نويز تصوير را كه توسط فناوري Digital Clean View براي از بين بردن نويز در تصاوير ديجيتالي استفاده مي شود و همچنين فناوري Analog Clean View كه براي حذف نويز در تصاوير آنالوگ استفاده مي شود ، حذف مي كند.

تلويزيون با كيفيت 75 اينچ سامسونگ AU7000

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 75 اينچي سامسونگ AU7000

كيفيت صداي تلويزيون سامسونگ 75AU7000 وضوح خوبي دارد و مي تواند صدا را به مخاطب منتقل كند. سيستم صوتي مورد استفاده در اين تلويزيون دو كاناله است و دو اسپيكر به كار رفته در اين مدل مي توانند هر كدام 10 وات توان خروجي توليد كنند كه در مجموع توان آن 20 وات خواهد بود.

به طور كلي ، مي توان گفت كه كيفيت صداي اين محصول در نظر گرفته شده است ، اما اگر مي خواهيد اندازه تلويزيون را افزايش دهيد ، مي توانيد يك سيستم صوتي يا نوار صوتي بخريد ، اگر در حال حاضر با اين تلويزيون شكل Q-Symphony استفاده شده. كه مي تواند با صداي بين تلويزيون و سيم ها مطابقت داشته باشد و صداهاي آنها را با هم پخش كند.

اگر مي خواهيد به محتواي صوتي تلفن خود در تلويزيون گوش دهيد ، مي توانيد از ويژگي صوتي بلوتوث استفاده كنيد. همچنين امكان تغيير حالت وجود دارد و مي توانيد از ويژگي Tv Sound To Mobile براي انتقال صدا از تلويزيون به تلفن همراه استفاده كنيد. صفحه نمايش خوب ديگري كه در اين تلويزيون استفاده شده است و تأثير بسزايي در بهبود كيفيت صدا دارد.

فناوري Dolby Digital Plus كه مي تواند صدا را به صورت كامل و چند بعدي در اختيار مخاطبان قرار دهد. از فناوري Multiroom Link نيز مي توان براي اتصال چندين دستگاه از طريق Wi-Fi و پخش صدا از يك دستگاه به منبع ديگر استفاده كرد. كيفيت صداي محصولات سامسونگ بدون شك بسيار بالا است ، تلويزيون 65 اينچي سامسونگ 65Q8F محصولي با كيفيت و منحصر به فرد است.

قابليت تلويزيون هوشمند سامسونگ 75AU7000

قيمت و خريد تلويزيون 75AU7000

تلويزيون سامسونگ 75AU7000 ويژگي هاي هوشمند زيادي را ارائه مي دهد كه مي توانيد به راحتي از آنها استفاده كنيد. اين تلويزيون داراي سيستم عامل Tizen است كه دسترسي به آن از طريق منو بسيار آسان است. با استفاده از اين تلويزيون ، مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هاي هوشمند را از طريق بلوتوث داخلي و Wi-Fi به تلويزيون متصل كنيد. و محتواي مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر ببينيد.

يكي از جالب ترين آثار تلويزيون سامسونگ 75AU7000اين يك چيز هوشمند است ، جايي كه مي توانيد ساير دستگاه هاي هوشمند خانه خود را روي صفحه تلويزيون كنترل كنيد. همچنين مي توانيد ماوس يا صفحه كليد را به تلويزيون متصل كرده و با قابليت هاي BT HID و USB HID كار كنيد. اين تلويزيون داراي 3 پورت HDMI و 1 پورت USB است. همچنين مي توانيد با استفاده از نرم افزار موجود در وب به مرور وب بپردازيد و لذت ببريد.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 75AU7000 سايز 75 اينچ هوشمند-كيفيت تصوير 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.