قيمت تلويزيون سوني 55X80J سايز 55 اينچ، داراي پرداشگر حرفه اي XR

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سوني 55X80J سايز 55 اينچ، داراي پرداشگر حرفه اي XR

۱۲ بازديد

توضيحات تلويزيون سوني 55X8000J با قابليت Smart Fork تلويزيون سوني 55X8000J يكي از تلويزيون هاي معرفي شده در سال 2021 است كه داراي كيفيت تصوير 4K است و بسيار قادر به نمايش تصاوير با كيفيت بالا و كنتراست بالا است. تلويزيون سوني 55X8000J داراي صفحه نمايش 55 اينچي و وضوح تصوير 2140 x 3840. اين …

قيمت تلويزيون سوني 55X80J سايز 55 اينچ، داراي پرداشگر حرفه اي XR https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سوني-55x80j-سايز-55-اينچ،-داراي/ تيتر نيوز Mon, 04 Oct 2021 04:19:09 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://mail.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سوني-55x80j-سايز-55-اينچ،-داراي/ توضيحات تلويزيون سوني 55X8000J با قابليت Smart Fork تلويزيون سوني 55X8000J يكي از تلويزيون هاي معرفي شده در سال 2021 است كه داراي كيفيت تصوير 4K است و بسيار قادر به نمايش تصاوير با كيفيت بالا و كنتراست بالا است. تلويزيون سوني 55X8000J داراي صفحه نمايش 55 اينچي و وضوح تصوير 2140 x 3840. اين …

توضيحات تلويزيون سوني 55X8000J با قابليت Smart Fork

توضيحات تلويزيون سوني 55X8000J با قابليت Smart Fork

تلويزيون سوني 55X8000J يكي از تلويزيون هاي معرفي شده در سال 2021 است كه داراي كيفيت تصوير 4K است و بسيار قادر به نمايش تصاوير با كيفيت بالا و كنتراست بالا است. تلويزيون سوني 55X8000J داراي صفحه نمايش 55 اينچي و وضوح تصوير 2140 x 3840. اين محصول داراي فناوري 4K X-Reality Pro است كه مي تواند تصاوير را با سرعت بالا بچرخاند و مي تواند تصاوير را با نويز تشخيص داده و نويز آن را ثبت كرده و كيفيت بالايي را ارائه دهد.

با استفاده از اين فناوري قادر است تصاوير زيبا و كاملاً متضاد را به نمايش بگذارد و با وجود نمايش عالي داخلي ، مي تواند هيجان كامل را براي كاربر به ارمغان آورد. فناوري HDR توانايي تلويزيون 55X8000J را براي توليد تصاوير زيبا افزايش مي دهد. سوني براي اين محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده كرده است كه يكي از ويژگي هاي جديد اين شركت است و نسبت به نسخه هاي قبلي تغييرات قابل توجهي در پردازش تصوير دارد.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

تلويزيون X8000J با اين كنترلر مي تواند صفحه نمايش با كيفيت خوبي را در داخل ارائه دهد. اين تلويزيون علاوه بر نمايش تصاوير با وضوح استثنايي ، از توليد صدا با كيفيت بالا نيز بهره مي برد. اين محصول از فناوري هاي Dolby Atoms و Vision پشتيباني مي كند كه در ارائه صداي محيط بسيار مثر است. اين محصول داراي دو بلندگو ساخته شده از اسپيكر X-Balanced است كه ظرفيت توليد مجموع 20 وات خروجي را دارد.

سوني براي اين محصول از سيستم عامل اندرويد نسخه 10 استفاده كرده است. بنابراين به كاربران امكان ايجاد يك محيط خوب و كارآمد را مي دهد. با استفاده از اين سيستم عامل ، كاربران مي توانند از انواع نرم افزارها استفاده كنند. اين محصول داراي شكل منحصر به فرد و زيبايي است كه نسبت به قبل نازك تر و ضخامت كمتري دارد كه زيبايي بي نظيري را به آن افزوده است.

تصوير در تلويزيون سوني 55X8000J

تصوير در تلويزيون سوني 55X8000J

خروجي تصوير اين تلويزيون بسيار با كيفيت است و بار سنگيني را بر دوش دارد. تلويزيون سوني 55X8000J داراي فناوري ريمستر HDR مبتني بر شيء است. اين فناوري با قدرت قدرتمند اين سيستم كه يك پردازنده X1 4K HDR است كنترل مي شود. اين فناوري قابليت تشخيص ساختار ، رنگ و كنتراست تصاوير را دارد و مي تواند آنها را تشخيص داده و در نهايت اين تصاوير را با كيفيت تقريبا 4K پخش كند.

با اين حال ، تصاوير توليد شده توسط اين محصول كيفيت بالاتري نسبت به محصولات بدون اين فناوري دارند. اين امر به ويژه هنگام پخش در HDR صادق است. بنابراين ، تصاوير توليد شده توسط تلويزيون 55X8000J سوني از كيفيت و كيفيت بالايي برخوردار است.

كيفيت صفحه نمايش 4K

كيفيت صفحه نمايش 4K

X8000J يكي از تلويزيون هاي معرفي شده در سال 2021 است كه عملكرد بالايي دارد و برخي از آنها تنها با معرفي كامل اين محصول در دسترس هستند. اين صفحه نمايش داراي صفحه نمايش 55 اينچي است و صفحه نمايش آن LED است و داراي رزولوشن 2140 در 3840 مي باشد.اين محصول از كيفيت تصوير 4K پشتيباني مي كند و داراي كيفيت تصوير بالا و نمايش تصوير با كنتراست مي باشد.

اين تلويزيون مي تواند تصاوير با كيفيت بالا را در اختيار كاربر قرار دهد. تعداد زيادي از تصاوير توليد شده توسط اين محصول به وضوح با جزئيات قابل مشاهده است و كاربر مي تواند رنگ هاي زيادي را مشاهده كند. پردازنده قدرتمند اين سيستم توانايي تشخيص تصاوير با كيفيت پايين و نمايش آنها در 4K پس از فشرده سازي را دارد. اين محصول مجهز به فناوري 4K X-Reality Pro است كه مي تواند نماي داخلي غني را در رنگ و نور عالي نمايش دهد و از كيفيت و وضوح بالايي برخوردار است.

تكنولوژي TRILUMINOSPRO

تكنولوژي TRILUMINOSPRO

TRILUMINOS PRO ™ يكي از فناوري هايي است كه مي تواند فضاي داخلي صفحه نمايش را به كارآمدترين و بهترين حالت نمايش دهد و با نمايش تصاوير واضح و طبيعي ، نقش عمده اي در بهبود كيفيت صفحه نمايش در اين محصول ايفا كرده است. تلويزيون 55X8000J داراي فناوري TRILUMINOS PRO Technology است كه مي تواند رنگ هاي طبيعي زيادي توليد كند و داراي وضوح بالايي است كه كيفيت و كنتراست بالايي با تصاوير توليد شده توسط اين تلويزيون ارائه مي دهد.

سوني در اين تلويزيون از فناوري 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده كرده است كه علاوه بر همكاري با ساير مناطق براي توليد تصوير با كيفيت بالا ، تصاوير با سرعت بالا و فضاي داخلي مانند تصاوير با سرعت بالا را ارائه مي دهد. حركت روان و روان است خوب توزيع شده با استفاده از اين فناوري ، تصوير خروجي داراي رنگهاي مشكي ، قرمز و سبز بالاتري در مقايسه با محصولات مشابه است.

نمايش صدا در تلويزيون Sony X80J

نمايش صدا در تلويزيون Sony X80J

تلويزيون سوني X80J داراي كيفيت صداي عالي در كنار كيفيت بالا مي باشد. اين محصول علاوه بر داشتن كيفيت تصوير بالا و كنتراست ، صدايي بسيار رسا و طبيعي نيز دارد. سوني يك تلويزيون 2021 با بلندگوي جديد X-Balanced ساخته است كه مي تواند صدايي با كيفيت بالا توليد كند. فناوري Clear Phase فركانس صدا را بهبود مي بخشد تا كاربران بتوانند صداي باكيفيت تري را از بلندگوهاي تلويزيون 55X8000J سوني بشنوند.

با كمك فناوري Dolby Atmos ، صدا در تمام زوايا پخش مي شود كه در ضبط محتواي ارائه شده بسيار مهم است. اسپيكرهاي اين محصول داراي توان خروجي 10 وات مي باشند كه اين تلويزيون داراي توان 20 وات مي باشد. اين محصول داراي فناوري Dolby Vision و Dolby Atmos است. با استفاده از اين فناوري ها ، آنها توانايي فوق العاده اي در ايجاد صداهاي پراكنده و فريبنده دارند و با كمك فناوري HDR ، با نمايش صحنه هاي طبيعي نهايت لذت را براي كاربران به ارمغان آورده اند.

سيستم با تلويزيون هوشمند سوني 55X8000J كار مي كند

سيستم با تلويزيون هوشمند سوني 55X8000J كار مي كند

همانطور كه مي دانيد ، سوني از سيستم عامل اندرويد براي تلويزيون هاي بلند و بالا استفاده مي كند كه در آن از سيستم عامل Android 10 استفاده مي كند. همانطور كه مي دانيد ، تلويزيون هاي Android از محبوب ترين تلويزيون هاي جهان هستند و داراي صفحه نمايش با كيفيت بالا و دسترسي آسان اين سيستم عامل سريعتر از سيستم عامل قبلي است و قابليت اجراي دستورات ورودي با سرعت بسيار بالا را دارد.

تلويزيون هوشمند سوني 55X8000J دستورات صوتي را دنبال مي كند و با دستيار صوتي Google همراه است. همچنين از دستيار صوتي آمازون (الكسا) و دستيار صوتي Google Home پشتيباني مي كند. بنابراين ، اين برنامه قابليت مديريت چندين برنامه را دارد كه براي كاربر بسيار مهم است.

كنترل هاي مختلف از راه دور براي تلويزيون 55X8000J 2021 سوني

كنترل هاي مختلف از راه دور براي تلويزيون 55X8000J 2021 سوني

سوني 55X8000J Smart TV Remote Control آن را از ساير محصولات متمايز مي كند. اين كنترل از راه دور علاوه بر اجراي دستورات صوتي داراي قابليت هاي متنوعي است كه كاربران مي توانند از آن استفاده كنند. با اين كنترل مي توانيد ساير دستگاه هاي متصل به تلويزيون را كنترل كنيد. دكمه ها طوري طراحي شده اند كه كار با آنها آسان است.

كنترل از راه دور داراي دكمه هاي اختصاصي براي اجراي برنامه هاي Netflix و You Tube است. اين دو شبكه محبوب ترين شبكه هاي پخش آنلاين و پخش ويدئو هستند. كاربر مي تواند به راحتي و با فشردن يك دكمه فيلم يا فيلم هاي مورد نظر را ادامه دهد يا محتواي مورد نظر را پيدا كند. يكي از عملكردهايي كه Sony X8000J را توسط Netflix ارائه مي دهد دكمه اختصاصي براي اجراي برنامه Netflix است.

همانطور كه گفته شد ، اين محصول قابليت سازماندهي فرمان هاي صوتي را به بهترين شكل ممكن دارد. اين محصول داراي ميكروفون داخلي است و كاربر مي تواند بدون استفاده از كنترل از راه دور آن را كنترل و كنترل كند. اين تلويزيون مجهز به دستيار صوتي Google است و عملكردهايي مانند جستجوي صوتي ، ويرايش كانال ، ويرايش كتاب و اجراي برنامه را ارائه مي دهد.

Google Voice Assistant ويژگي هاي بيشتري نسبت به ساير دستيارهاي صوتي دارد. كاربران مي توانند با فشار دادن يك دكمه در كنترل از راه دور به اينترنت متصل شده و از قابليت هاي Google Assistant استفاده كنند. تلويزيون 49 اينچي سوني 49W800F ممكن است يكي از بهترين گزينه ها براي انتخاب شما باشد و با عملكرد شگفت انگيز خود از آن نهايت لذت را ببريد.

قيمت تلويزيون 55X8000J سوني

قيمت تلويزيون سوني X8000J

تلويزيون سوني 55X8000J اين يكي از بهترين تلويزيون هايي است كه تا كنون توسط سوني ساخته شده است. از نظر طراحي ، اين محصول داراي پايه بسيار نازكي است كه در مركز تلويزيون يافت مي شود. اين اردوها از فلز درجه بالا ساخته شده اند و داراي گيره اي هستند كه مي تواند سيم هايي را كه تلويزيون را به درستي كنترل مي كنند متصل كرده و هيچ اطلاعاتي در مورد مونتاژ آنها در كنار تلويزيون وجود ندارد.

اين محصول همچنين داراي لبه آلومينيومي است كه داراي طراحي زيبا است و يكي از جالب ترين ويژگي ها در طراحي تلويزيون X80J است. اين مرزهاي باريك به كاربر كمك مي كند تا روي تلويزيون متمركز بماند. اين محصول ، مانند ساير محصولات سوني ، داراي طراحي چشمگير و منحصر به فرد است كه تأثير زيادي در انتخاب كاربر دارد.

اين دستگاه داراي تيونر DVB-T / T2 است و قابليت پشتيباني از شبكه هاي ديجيتال را دارد. از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند. سوني از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB براي اين محصول استفاده كرده است. تلويزيون سوني 55X8000J همچنين مي توان آن را روي ديوار قرار داد و با طراحي زيبا ، به خوبي با دكوراسيون هماهنگ مي شود.

منبع : قيمت تلويزيون سوني 55X80J سايز 55 اينچ، داراي پرداشگر حرفه اي XR

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.