پايان سرقت‌هاي خشن از زنان در غرب تهران

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

پايان سرقت‌هاي خشن از زنان در غرب تهران

۹ بازديد

رئيس پليس مقاومت پايتخت از دستگيري فردي متهم به سرقت خشونت آميز طلا و جواهرات از زنان در غرب تهران خبر داد. به گزارش دنياي 77 ، سرهنگ جليل موكفاحي در زمان دستگيري ها گفت: «زني در پايان شهريور امسال به كلانتري شهرجيب رفت و اعلام كرد يك پژو 206 با دو سرنشين هنگام رانندگي …

پايان سرقت‌هاي خشن از زنان در غرب تهران https://d77.ir/پايان-سرقت‌هاي-خشن-از-زنان-در-غرب-تهرا/ Sat, 02 Oct 2021 12:15:38 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/پايان-سرقت‌هاي-خشن-از-زنان-در-غرب-تهرا/ رئيس پليس مقاومت پايتخت از دستگيري فردي متهم به سرقت خشونت آميز طلا و جواهرات از زنان در غرب تهران خبر داد. به گزارش دنياي 77 ، سرهنگ جليل موكفاحي در زمان دستگيري ها گفت: «زني در پايان شهريور امسال به كلانتري شهرجيب رفت و اعلام كرد يك پژو 206 با دو سرنشين هنگام رانندگي …

رئيس پليس مقاومت پايتخت از دستگيري فردي متهم به سرقت خشونت آميز طلا و جواهرات از زنان در غرب تهران خبر داد.

به گزارش دنياي 77 ، سرهنگ جليل موكفاحي در زمان دستگيري ها گفت: «زني در پايان شهريور امسال به كلانتري شهرجيب رفت و اعلام كرد يك پژو 206 با دو سرنشين هنگام رانندگي ناگهان متوقف شد. در جاده. “اين زن با گاز اشك آور تهديد شد و پس از سرقت دستبند خود فرار كرد.

وي گفت كه چندين شكايت مشابه در پليس در همان منطقه ثبت شده است. پژو 206 به سرقت رفت بر اساس اين اطلاعات و ثبت گزارش هاي مشابه ، گشت هاي هدفمند در منطقه براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز شد و سرانجام ماموران گشت پليس موفق به يافتن خودروي سارق شدند.

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ ادامه داد: به محض شناسايي خودروهاي سارقان ، يك طرح بازدارنده اجرا شد و هنگامي كه رانندگان و سرنشينان پژو توسط ماموران محاصره شدند ، آنها سعي در فرار كردند و از توقف پليس براي رانندگي بي پروا چشم پوشي كردند. در همين راستا عمليات تعقيب و گريز آغاز شد و پس از تعقيب و گريز حدود 30 دقيقه اي ماموران چندين گلوله شليك كردند. پس از فرار جنايتكاران ، مأموران با رعايت قانون استفاده از سلاح ، اتومبيل را با لاستيك شليك كردند ، خودروها را متوقف كردند ، يك مظنون را دستگير و به مقر پليس منتقل كردند.

اوقاف مي گويد دو سارق ديگر متواري شده اند و عنوان مي كند: با انتقال متهم به كلانتري به جرم خود اعتراف كرده است. تا كنون 11 زن مفقود شده به كلانتري ارجاع شده و شكايات آنها از اين افراد ثبت شده است.

به گفته وي ، دو همدست ديگر سارق دستگير شده دستگير شده اند و تحقيقات براي دستگيري سارق طلا و جواهرات سرقتي ادامه دارد و متهم دستگير شده براي ادامه تحقيقات به دادسرا فرستاده شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.