قيمت تلويزيون سامسونگ 55Q70A سايز 55 اينچ با صفحه نمايش QLED

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سامسونگ 55Q70A سايز 55 اينچ با صفحه نمايش QLED

۱۳ بازديد

معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 55Q70A Cold 55 تلويزيون سامسونگ يكي از بهترين و داراي بالاترين رتبه تلويزيون هاي موجود در بازار است. سازندگان و توليدكنندگان مدل هاي مختلف اين برند سعي مي كنند تا با استفاده از جديدترين فناوري ها رضايت هرچه بيشتر مشتريان خود را جلب كنند. يكي از مدل هايي كه سامسونگ …

قيمت تلويزيون سامسونگ 55Q70A سايز 55 اينچ با صفحه نمايش QLED https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-55q70a-سايز-55-اينچ-با-ص/ تيتر نيوز Sun, 03 Oct 2021 08:10:38 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://mail.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-55q70a-سايز-55-اينچ-با-ص/ معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 55Q70A Cold 55 تلويزيون سامسونگ يكي از بهترين و داراي بالاترين رتبه تلويزيون هاي موجود در بازار است. سازندگان و توليدكنندگان مدل هاي مختلف اين برند سعي مي كنند تا با استفاده از جديدترين فناوري ها رضايت هرچه بيشتر مشتريان خود را جلب كنند. يكي از مدل هايي كه سامسونگ …

معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 55Q70A Cold 55

تلويزيون سامسونگ 55Q70A

تلويزيون سامسونگ يكي از بهترين و داراي بالاترين رتبه تلويزيون هاي موجود در بازار است. سازندگان و توليدكنندگان مدل هاي مختلف اين برند سعي مي كنند تا با استفاده از جديدترين فناوري ها رضايت هرچه بيشتر مشتريان خود را جلب كنند. يكي از مدل هايي كه سامسونگ در سال 2021 توليد خواهد كرد و بسيار محبوب است تلويزيون سامسونگ 55Q70A در اندازه هاي مختلف ساخته مي شود.

تلويزيون 55Q70A مدلي است كه در اين قسمت به دنبال آن هستيم ، مي خواهيم در مورد عملكردها و ويژگي هاي آن براي شما عزيزان صحبت كنيم. تلويزيون سري Samsung Q70A از فناوري QLED در صفحه نمايش خود استفاده مي كند تا تصاوير كنتراست بهتري نسبت به تلويزيون هاي LED معمولي ارائه دهد.

كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است كه مي تواند تا 4 برابر كيفيت تصوير بهتري نسبت به كيفيت Full HD ارائه دهد. براي پردازش بهتر تصوير ، اين تلويزيون از پردازنده Qualitum استفاده مي كند كه مي تواند با استفاده از روش هاي مختلف ارائه شده به آن ، تا حد ممكن كيفيت تصوير را بهبود بخشد.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت بررسي كنيد.

در مورد كيفيت صداي اين مدل مي توان گفت كه صدا را با يك راه حل مناسب به شنونده منتقل مي كند و به همين دليل از توان 20 وات در خروجي استفاده كرد. براي علاقه مندان به بازي و بازي ، اين تلويزيون يك سرويس بسيار راحت است زيرا داراي درگاه HDMI2.1 است و همچنين از فناوري FreeSync Premium Pro پشتيباني مي كند ، كه از اين ويژگي براي ايجاد صاف و بدون دردسر تصوير استفاده مي كند. در تلويزيون خواهد بود.

براي رابط كاربري ، تلويزيون 55 اينچي سامسونگ Q70A همچنين از سيستم عامل Tizen استفاده مي كند كه مي تواند ويژگي هاي كاربري منحصر به فردي را در اختيار كاربر قرار دهد. اين مدل نيز بسيار خوب ساخته شده است كه با هر نوع الگوي خانه متناسب است و به راحتي بر روي ديوار نصب مي شود.

كيفيت تصوير در تلويزيون سامسونگ 55Q70A

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 55 اينچي سامسونگ 55Q70A

در تلويزيون سامسونگ 55Q70A به منظور داشتن كنتراست تصوير بهتر ، از فناوري QLED در ساخت صفحه استفاده شده است كه باعث مي شود تصوير در نتيجه واقعي تر و جذاب تري به كاربر نمايش داده شود. كيفيت تصوير اين تلويزيون 4K است و همچنين اين مدل داراي رزولوشن 2160 38 3840 پيكسل است.

از فناوري كوانتوم HDR براي افزايش بيشتر فضاي داخلي تصوير استفاده شده است كه از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند و اين فناوري مي تواند فضاي داخلي تصاوير نمايش داده شده در تلويزيون ، كنتراست تصاوير و رنگ ها را تا حد زيادي بهبود بخشد. رنگهايي وجود دارند كه مي توانند نمايش داده شود بسيار خوب پنل مورد استفاده در تلويزيون 55Q70A سامسونگ VA است كه مي تواند زاويه ديد بسيار وسيعي را به كاربر ارائه دهد.

زاويه ديد به اين معني است كه كاربر در هر مكان و بازه زماني مرتبط با تلويزيون ، قادر به مشاهده خروجي روي صفحه بدون آسيب رساندن به وضوح و كيفيت تصوير است. از فناوري Mega Contrast and Contrast Enhancer براي افزايش كيفيت تصوير نمايش داده شده در تلويزيون استفاده مي شود.

اين تلويزيون داراي چراغ عقب LED است و همچنين از فناوري Supreme UHD Dimming براي كنترل نور پشت صفحه استفاده مي كند. تلويزيون 55Q70A سامسونگ از فناوري Quantum Dot براي نمايش چند رنگ استفاده مي كند كه مي تواند رنگ قابل نمايش بر روي تلويزيون را تا حد زيادي افزايش دهد.

طراحي زيبا از تلويزيون سامسونگ 55Q70A 2021

تلويزيون 55 اينچي سامسونگ Q70A

تلويزيون سامسونگ 55Q70A طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد. اين تلويزيون داراي يك حاشيه كوچك است كه هنگام تماشاي تلويزيون ديد راحت تري را به شما ارائه مي دهد. راحت است و فقط يك دسته تلويزيون وجود دارد كه مي توانيد روي ديوار بگذاريد و از تماشاي فضاي داخلي مورد علاقه خود لذت ببريد.

همچنين اين تلويزيون داراي پايه اي در وسط است كه قدرت تلويزيون را بسيار افزايش مي دهد و به راحتي مي توانيد آن را روي ميز قرار دهيد.

پردازنده 55 اينچي تلويزيون سرد سامسونگ Q70A

قيمت و خريد تلويزيون سرد 55 اينچي سامسونگ Q70A

يكي از عواملي كه تأثير بسزايي در بهبود كيفيت تصوير و حتي صداي تلويزيون دارد ، استفاده از پردازنده جداگانه است. به عبارت ديگر ، تلويزيوني كه از پردازنده جداگانه استفاده مي كند كيفيت تصوير بهتري نسبت به تلويزيوني كه از پردازنده جداگانه استفاده نمي كند دارد. بدين منظور ، تلويزيون 55Q70A سامسونگ از پردازنده تصوير Quantum Processor 4K استفاده مي كند.

اين پردازنده قادر است جنبه هاي بصري تلويزيون از جمله صدا و تصوير و همچنين كنتراست تصوير را از طريق الگوريتم هاي مختلف مانند تجزيه و تحليل عمق و همچنين هوش مصنوعي تعبيه شده در آن بهبود بخشد. يكي از عملكردهاي اصلي مورد استفاده در اين تلويزيون رايگان 4K Upscaler نام دارد ، عملكرد اصلي در صورت وجود مشكل يا كيفيت پايين و نيازي به تصوير گرفته شده نيست.

با اين ويژگي ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K افزايش مي يابد و در نتيجه ، كاربران هميشه تصاويري با كيفيت بالا دريافت مي كنند. همچنين از ويژگي Adaptive Picture استفاده مي كند كه مي تواند روشنايي محيط را تشخيص دهد و همچنين از آن براي تنظيم خودكار روشنايي صفحه استفاده مي كند.

براي بهبود محتواي صدا ، از سيستم Adaptive Sound استفاده شد كه مي تواند نوع و محتواي پخش شده در تلويزيون را به طور خودكار تشخيص داده و با استفاده از اين محتوا صداي شنيده شده از آن را تنظيم كند.

تلويزيون هوشمند سامسونگ 4K بهترين و جديدترين تلويزيون 2021 سامسونگ 55Q70A

تلويزيون سامسونگ 55Q70A داراي سيستم عامل Tizen است كه انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختيار شما قرار مي دهد. اين تلويزيون داراي 4 پورت HDMI و 2 پورت USB است. يكي از عملكردهاي اين تلويزيون Smart Things است كه به همراه آن وجود دارد ، شما مي توانيد ساير وسايل هوشمند موجود در خانه خود را با صفحه تلويزيون كنترل كنيد.

همچنين مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، تبلت و گوشي هاي رده بالا را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و محتواي مورد نظر را در صفحه بزرگتر مشاهده كنيد. صداي شما عاقلانه است

فناوري ديگر اين تلويزيون Multi View است كه به شما امكان مي دهد دو محتواي مختلف را به طور همزمان روي تلويزيون نمايش داده و از آن لذت ببريد. همچنين مي توانيد از سايت براي مرور وب سايت ها استفاده كنيد. براي انتخاب محصول خاصي از مارك سامسونگ ، مي توانيد تلويزيون سرد سامسونگ 75Q60A را قرار دهيد.

كيفيت صدا در تلويزيون سامسونگ 55Q70A

خريد و فروش تلويزيون 55Q70A

كيفيت صدا يكي از مهمترين ويژگي ها در انتخاب تلويزيون براي مصرف كننده است. تلويزيون 55Q70A سامسونگ از توان خروجي 20 وات استفاده مي كند كه مي تواند صدا را با راه حل هاي مناسب به كاربران منتقل كند و سيستم صوتي مورد استفاده در اين مدل 2 كاناله است. براي بهبود محتواي صوتي از Dolby Digital quality Plus استفاده شده است كه به از طريق اين صفحه يك صداي كامل و چند بعدي را به كاربر منتقل كنيد.

يكي از جالب ترين عملكردهاي مورد استفاده در اين تلويزيون Multiroom Link نام دارد كه مي تواند براي اتصال چندين دستگاه از طريق اتصال بي سيم و پخش صدا از يك دستگاه به دستگاه ديگر استفاده شود. مسلماً جالب ترين و سرگرم كننده ترين فناوري مورد استفاده در تلويزيون 55Q70A سامسونگ ، Active Voice Amplifier نام دارد كه نه تنها صداي تلويزيون را به صدايي كه از آن ساطع مي كند ، بلكه صدا را نيز تنظيم مي كند. بنابراين آن را بررسي و حذف كنيد و همچنين كيفيت بحث را افزايش دهيد.

اگر كاربر نياز به افزايش اندازه تلويزيون دارد ، مي توانيد يك سيستم صوتي يا نوار صدا ، در اين مورد ، در تلويزيون سامسونگ 55Q70A از دستگاهي به نام Q-Symphony استفاده مي شود كه از اين عملكرد براي تنظيم صداي تلويزيون و سيستم صوتي و پخش صدا با هم استفاده مي كند.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 55Q70A سايز 55 اينچ با صفحه نمايش QLED

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.