تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده

۱۰ بازديد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دنياي 77 ، “سيد جواد ساداتي نژاد” وزير جهاد كشاورزي امروز (پنجشنبه ، مهرماه آنلاين) به مناسبت روز ملي عشاير ، در جمع مردم ساوه و جرندي و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني گفت: و عشايري است و در اين زمينه ، رئيس جمهور دستور داد كه استخدام ظرف …

تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده https://d77.ir/تعيين-تكليف-احياي-جهاد-سازندگي-تا-۲۰-رو/ Thu, 07 Oct 2021 12:38:31 0000 عمومي https://d77.ir/تعيين-تكليف-احياي-جهاد-سازندگي-تا-۲۰-رو/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني دنياي 77 ، “سيد جواد ساداتي نژاد” وزير جهاد كشاورزي امروز (پنجشنبه ، مهرماه آنلاين) به مناسبت روز ملي عشاير ، در جمع مردم ساوه و جرندي و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني گفت: و عشايري است و در اين زمينه ، رئيس جمهور دستور داد كه استخدام ظرف …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دنياي 77 ،

“سيد جواد ساداتي نژاد” وزير جهاد كشاورزي امروز (پنجشنبه ، مهرماه آنلاين) به مناسبت روز ملي عشاير ، در جمع مردم ساوه و جرندي و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني گفت: و عشايري است و در اين زمينه ، رئيس جمهور دستور داد كه استخدام ظرف 20 روز آينده تكميل شود.

ساداتي نژاد افزود: رسيدگي به اقشار محروم جامعه به ويژه روستاييان و عشاير يكي از برنامه هاي دولت سيزدهم است و قسمت عمده اي از سفر استاني ما نافرماني اين ادارات است.

وي ادامه داد: فشارهايي از سوي دولت و رئيس جمهور براي احياي وزارت جهاد وجود داشته است ، زيرا پس از ادغام دو وزارتخانه سابق و تشكيل وزارت جهاد كشاورزي ، روستاييان ما دچار سردرگمي و درماندگي شدند و در نهايت تمركز اصلي بر روستا و توليد عشايري “

وزير جهاد كشاورزي گفت: تمركز اصلي دولت تمركز بر اقتصاد روستايي و عشايري است و اگر از اين مسائل چشم پوشي كنيم ، شاهد مهاجرت انسانها و جمعيت روستايي خواهيم بود و اكثر مهاجران به حاشيه رانده شده و هزينه پول زيادي در شهرها است. دولت تحميل مي كند ؛ بنابراين ، بهترين كار اين است كه از اين گروه مراقبت كنيم و از توليد روستا حمايت كنيم.

وي گفت: با تشكيل وزارت جهاد ساجندي ، روستاها احيا مي شوند و شاهد رونق فوق العاده اي در توليد ، كشاورزي و دامداري خواهيم بود.

وي گفت: عشاير ذخيره انقلاب و ضامن عرضه و توليد تقاضاي كشور و به ويژه پروتئين و لبنيات هستند. ما بايد با افتخار به بخش دامداري و كشاورزي يارانه بدهيم تا امنيت غذايي كافي را بدون نياز به سايرين تأمين كنيم.

ساداتي نژاد گفت: كشاورزان و دامداران حتي در توليد انرژي ملي نقش دارند ، زيرا يكي از اجزاي انرژي ، كمك هاي غذايي قابل اطمينان است و عشاير و كشاورزان همواره عناصر اقتدار جمهوري اسلامي محسوب مي شوند و اميدواريم در اين زمينه اقدامات بيشتري انجام دهند. احداث وزارت ساختمان.

وي گفت: در دولت سيزدهم براي افزايش اعتبار مرتبط با عشاير و روستاييان گام برمي داريم.

وزير جهاد كشاورزي در مورد درخواست عشاير در منطقه جرنديح گفت: با وزيران مربوطه صحبت خواهم كرد تا مشكل آموزش و پرورش 14 منطقه عشايري جرنديه را برطرف كرده و اينترنت و شبكه تلفن همراه را تقويت كنند.

وي گفت: موضوع گازرساني به مناطق عشايري و روستاهاي منطقه جرنديه نيز يك موضوع انگيزشي و رفاهي است و در جلسه بعدي هيات دولت گزارشي از اين وضعيت ارائه مي كنم. توسعه شهري ، ما بايد اين را دنبال كنيم.

ساداتي نژاد در مورد تقاضاي ديگر عشاير در مورد سهميه كم نهاده هاي گاو گفت: “ما به عنوان قطعنامه اين جلسه تخصيص ورودي را دنبال مي كنيم و سعي مي كنيم سطح توزيع ورودي گاوهاي سبك و سنگين را برگردانيم. و ورودي لازم. “ما همچنين با قيمت مناسب برنامه ريزي خواهيم كرد.

وزير جهادكشاورزي گفت: شركت پشتيباني امور دام استان مركزي نيز قرار است مازاد دام عشاير را با نرخ مصوب خريداري كند و اگر عشاير در نگهداري گاو با مشكل روبرو شوند ، مي توان نهال هاي مورد نياز را به صورت اقساط تامين كرد. در قالب توافق با اين شركت در استان مركزي.

وي در مورد صادرات دام اظهار داشت: برخي از دامها به صورت قاچاق از طريق مرز عبور مي كنند و قبلاً ممنوع شده بودند ، اما براي رفع اين مشكل ما مجوز صادرات دام به شركت پشتيباني دام را به عنوان يك مدير اجرايي صادر كرديم كه سال ها نگراني مهاجران را به دنبال داشته است. وي گفت:

وي با اشاره به پيشنهاد نماينده SAVE مبني بر ارائه بخشي از تجهيزات دامداري به عشاير بدون واسطه از ابتداي سال ، گفت: “ما موضوع را مطالعه خواهيم كرد.”

نزاد گفت: “من از رئيس سازمان عشاير ايران مي خواهم كه اين موارد را مطابق كد ملي بررسي و پيگيري كند.”
وي گفت: “هدف ما اين است كه مهاجرت را معكوس كرده و خانواده هاي روستايي را به شهرهاي خود بازگردانيم و در اين مورد ، بايد كساني را كه به روستا بازگشته اند تشخيص دهيم.”
وي در مورد مشكلات روستاييان و عشاير در مديريت منابع طبيعي با مقداري مالكيت زمين گفت: اكثر روستاها داراي مالكيت و مسائل مربوط به زمين هستند كه مستند نيست و زمين هاي كشاورزي ثبت نشده است. ضعف بزرگ.
وزير جهاد كشاورزي تاكيد كرد: حل اين موضوع يكي از برنامه هاي محوري دولت سيزدهم است و ما سعي خواهيم كرد تمام زمين هاي كشاورزي را به عنوان اسناد اين دولت نگه داريم و درگيري بين منابع طبيعي و روستاييان را پايان مي دهيم. زمين هاي كشاورزي “

وي گفت: ما اقدامات لازم را براي تسهيل ورود كشاورزان و محصولات عشايري به بازار مصرف انجام مي دهيم ، زيرا وجود دلالان و واسطه ها در حق اين گروه مولد بي انصافي است و در اين مورد با جهاد امور را به اتحاديه ها و تعاوني ها منتقل مي كنيم. ، ساخت و احياي وزارتخانه. “من آن را مي پذيرم.

ساداتي نژاد گفت: بدون حضور و نظر كشاورزان ، دهقانان و عشاير هيچ تصميمي نخواهيم گرفت و قطعا از حضور نمايندگان آنها در تصميم گيري استفاده خواهيم كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.