قيمت تلويزيون سوني 65X7500J سايز 65 اينچ OLED با كيفيت تصوير 4K

به مرجع به روز لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

قيمت تلويزيون سوني 65X7500J سايز 65 اينچ OLED با كيفيت تصوير 4K

۱۳ بازديد

توضيحات تلويزيون سوني 65X7500J ، اندازه 65 اينچ ، 4K به جرات مي توان گفت قيمت آن تلويزيون سوني 65X7500J يكي از بهترين تلويزيون هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 است ، از نظر كيفيت خوب است. تلويزيون سوني 65X7500J اين صفحه نمايش 65 اينچي LED دارد و مي تواند رنگ هاي …

قيمت تلويزيون سوني 65X7500J سايز 65 اينچ OLED با كيفيت تصوير 4K https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سوني-65x7500j-سايز-65-اينچ-oled-با-كيف/ تيتر نيوز Thu, 07 Oct 2021 04:38:28 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سوني-65x7500j-سايز-65-اينچ-oled-با-كيف/ توضيحات تلويزيون سوني 65X7500J ، اندازه 65 اينچ ، 4K به جرات مي توان گفت قيمت آن تلويزيون سوني 65X7500J يكي از بهترين تلويزيون هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 است ، از نظر كيفيت خوب است. تلويزيون سوني 65X7500J اين صفحه نمايش 65 اينچي LED دارد و مي تواند رنگ هاي …

توضيحات تلويزيون سوني 65X7500J ، اندازه 65 اينچ ، 4K

توضيحات تلويزيون سوني 65X7500J 65 اينچي 4K

به جرات مي توان گفت قيمت آن تلويزيون سوني 65X7500J يكي از بهترين تلويزيون هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 است ، از نظر كيفيت خوب است. تلويزيون سوني 65X7500J اين صفحه نمايش 65 اينچي LED دارد و مي تواند رنگ هاي زيادي را با استفاده از فناوري TRILUMINOS توليد كرده و آنها را به خوبي نمايش دهد. از قابليت بالايي براي توليد تصاوير با كيفيت برخوردار است و مي تواند نهايت لذت را براي كاربران در حال تماشاي تلويزيون فراهم كند.

سوني براي اين محصول از پردازنده X1 4K استفاده كرد كه يك پردازنده استاندارد است ، اما نسبت به قيمت آن قابليت ويرايش تصاوير و نمايش خوب آنها را دارد. اين پردازنده مي تواند تصاوير با كيفيت پايين را تشخيص دهد و با نمايش بخشي از آن مي تواند آنها را در 4K نمايش دهد.

سوني X7500J داراي فناوري X-Reality Pro 4K است كه مي تواند تصاوير با نويز بالا را تشخيص داده و تقويت كند و مي تواند اين تصاوير را با وضوح 4K نمايش دهد. به اين ترتيب ، كاربر مي تواند چندين رنگ را پيدا كند ، كه باعث افزايش كيفيت تصوير حاصله و افزايش شدت آن مي شود. همچنين تلويزيون 65 اينچي سوني X7500J داراي فناوري HDR است كه مي تواند محتواي HDR خوبي را نمايش دهد و كيفيت بالايي دارد.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت بررسي كنيد.

اين محصول داراي صداي با كيفيت و رسا بوده و با دو بلندگو ، اين محصول داراي توان خروجي 20 وات مي باشد و براي فضاهاي متوسط ​​و كوچك ارائه مي شود. اين محصول داراي طراحي زيبا و منحصر به فرد مي باشد. با توليد تلويزيون 65X7500J ، سوني يك قاب كوچكتر و نازك تر به شكل اضافه كرد و از عبارت Narrow Bezel براي توصيف شكل استفاده كرد كه به معني حاشيه بسيار نازك در اطراف تلويزيون است.

داراي دو شكل بالكن است كه فضاي كافي را براي نوار صوتي و سيستم صوتي فراهم مي كند. اين محصول داراي سيستم عامل اندرويد است كه با محيطي ساده مي تواند پاسخگوي نيازهاي كاربران براي انجام بسياري از كارها باشد. اين محصول داراي سيستم عامل اندرويد نسخه 10 است كه كاربران مي توانند از آن براي انجام كارهاي مختلف استفاده كنند.

با پردازنده X1 4K HDR وارد صفحه داخلي شويد

با پردازنده X1 4K HDR وارد صفحه داخلي شويد

تلويزيون هاي قدرتمند داراي پردازنده هاي قدرتمند هستند. پردازنده مي تواند عملكرد تلويزيون را تا حد زيادي افزايش دهد. اپليكاتور سوني X1 4K HDR سوني تلويزيون سوني 65X7500J قبلاً استفاده شده است. همچنين داراي كيفيت تصوير 4K است و مي تواند تصاوير را با وضوح 3840 21 2160 نمايش دهد. اين محصول همچنين از فناوري HDR بهره مي برد كه مي تواند محتواي پخش شده بر روي تلويزيون را با كيفيت بالا و تضاد سطح بالا نمايش دهد.

اگرچه اين پردازنده ضعيف تر از پردازنده هاي ديگر است ، اما به دليل هزينه كم اين تلويزيون بسيار موثر است. اين اپراتور اين تلويزيون با كيفيت بالا عملكرد بسيار خوبي در ارائه تصاوير دارد. تلويزيون سوني 65X7500J با استفاده از فناوري هاي ديگر مانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K اين قابليت را دارد كه فضاي داخلي را با كيفيت بالا و شفاف توليد كند.

تكنولوژي TRILUMINUS

تكنولوژي TRILUMINUS

تلويزيون هاي سوني عملكرد بالا و بي نظيري در نمايش تصاوير با جزئيات بيشتر دارند. تلويزيون سوني 65X7500J از طرف ديگر ، با فناوري TRILUMINOS ، با اين فناوري ، تلويزيون X7500J مي تواند رنگ هاي متنوعي را توليد كند. از سوي ديگر ، با استفاده از فناوري Live Color مي تواند تصاويري با رنگ هاي غني و شفاف ايجاد كرده و كيفيت تصوير را افزايش دهد.

اين فناوري به تلويزيون اجازه مي دهد تا رنگ ها را جداگانه و به صورت طبيعي نمايش دهد. با استفاده از اين فناوري مي توان رنگ ها را به وضوح تشخيص داد و از وضوح بالايي برخوردار بود. اين فناوري مي تواند عمق رنگ ها ، به ويژه سياه ، قرمز و سبز را افزايش دهد و در بهبود نقاط تيره روي صفحه بسيار مثر است. اين به كاربران اجازه مي دهد تا تنوع رنگ هاي مختلف را مشاهده كرده و از آن لذت ببرند.

تصاوير با كيفيت بالا با استفاده از X-Reality Pro 4K در تلويزيون سوني 65X7500J

تصاوير با كيفيت بالا با استفاده از X-Reality Pro 4K در تلويزيون سوني 65X7500J

تصاوير واضح و كيفيت بالاي صفحه نمايش از ويژگي هاي بارز تلويزيون هاي سوني است. تلويزيون 65X7500J مجهز به فناوري X-Reality Pro 4K است كه با استفاده از اين فناوري پردازنده مي تواند تصاويري را كه كيفيت پايين تري نسبت به ساير تصاوير دارد تشخيص داده و در محتواي 4K نمايش دهد و همچنين قادر به تشخيص نويز و تصاوير نيز مي باشد. اين يك محصول است و مي تواند سر و صداي خود را برداشته و با وضوح بالا نمايش دهد.

بنابراين ، تلويزيون سوني 65X7500J از كيفيت صفحه نمايش خوبي برخوردار است و مي تواند تصاوير با كيفيت بالا توليد كند و كاربران مي توانند از اين محصول استفاده كنند. اين پردازنده نه تنها مي تواند كل صحنه را تنظيم كرده و كيفيت تصوير را در فرد افزايش دهد ، بلكه با كمك فناوري X-Reality Pro تصاويري را كه داراي كيفيت Full HD و HD هستند در ارتفاع تصاوير با كيفيت نمايش 4K افزايش مي دهد.

سيستم عامل اندرويد براي تلويزيون سوني 65X7500J

سيستم عامل اندرويد براي تلويزيون سوني 65X7500J

تلويزيون هاي Android يكي از بهترين تلويزيون هاي سوني هستند كه بسياري از آنها در سال 2021 معرفي خواهند شد. Sony for تلويزيون X7500J از سيستم عامل اندرويد استفاده مي كند. اين سيستم عامل داراي عملكردهاي هوشمندي است كه كاربران مي توانند از آنها استفاده كنند. اين سيستم عامل نسبت به نسخه هاي قبلي پيشرفت هايي داشته است ، بنابراين سرعت بالايي در اجراي دستورات نصب دارد و بسيار كارآمد است.

تلويزيون سوني 65X7500J از دستورات صوتي پشتيباني مي كند. همچنين مجهز به دستيار صوتي Google است و كاربران مي توانند از اين فناوري براي انجام ويژگي هايي مانند جستجوي صوتي ، ويرايش كانال ، ويرايش حجم و اجراي برنامه استفاده كنند. اين محصول داراي حافظه داخلي 16 گيگابايتي است ، بنابراين با استفاده از اين سيستم عامل ، كاربران مي توانند بسياري از برنامه ها را مستقيماً از Google Play بر روي تلويزيون خود نصب و استفاده كنند.

كنترل از راه دور جادويي در تلويزيون سوني 65X7500J 4K

كنترل از راه دور جادويي در تلويزيون سوني 65X7500J 4K

داشتن كنترل از راه دور با كيفيت نقش مهمي در تسهيل تعامل با تلويزيون دارد. كنترل از راه دور شركت تعامل با تلويزيون را براي كاربر بسيار آسان مي كند. تلويزيون سوني X7500J 4K همچنين داراي يك كنترل از راه دور م thatثر است كه داراي يك دكمه اختصاصي براي مديريت Google Assistant است. كاربران مي توانند از اين كنترل از راه دور براي كنترل و مديريت ساير دستگاه هاي خانه استفاده كنند.

اين ريموت كنترل داراي ميكروفون داخلي است تا كاربر بتواند به راحتي دستورات صوتي را صادر كرده و از طريق كنترل از راه دور دستورات را انجام دهد. كنترل از راه دور تلويزيون Sony X7500J داراي يك دكمه اختصاصي براي پخش برنامه هاي Netflix و YouTube است. اين دو شبكه يكي از محبوب ترين شبكه هاي زنده اينترنتي و تصويري هستند.

كاربر با فشردن يك دكمه مي تواند محتواي مورد نظر را پيدا كند. اين محصول داراي دكمه شبكه Netflix است كه كاربران مي توانند در اين شبكه نيز از آن استفاده كنند.

طراحي زيبا و منحصر به فرد تلويزيون سوني 65X7500J

طراحي زيبا و منحصر به فرد تلويزيون سوني 65X7500J

شركت سوني در حال توليد تلويزيون هوشمند سوني 65X7500J ، طرحي نازك و نازك را روي ديوار پياده سازي كرد ، بنابراين از عبارت Narrow Bezel براي توصيف شكل آن استفاده شد ، كه به معني حاشيه بسيار نازك در اطراف تلويزيون است. LED سوني X7500J 2021 داراي دو پايه است كه در هر دو طرف تلويزيون منظم و منظم قرار گرفته اند.

اين ايستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه فضا در مقابل تلويزيون باز است و كاربر همچنين مي تواند از نوار صوتي يا سيستم صوتي در اين منطقه استفاده كند. تلويزيون سوني در سال 2021 طراحي بسيار خوبي دارد و اين ويژگي در انتخاب كاربر بسيار مهم است.

اين محصول مانند ديگر محصولات سوني داراي گوشه باريكي از آلومينيوم است و بيشتر فضاي جلوي صفحه نمايش صفحه است كه به كاربر اجازه مي دهد هنگام تماشاي تلويزيون تمركز خود را حفظ كند. از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند.

سوني از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB براي اين محصول استفاده كرده است. تلويزيون سوني 65X7500J را مي توان روي ديوار نصب كرد و با طراحي زيبا ، به خوبي با دكوراسيون هماهنگ مي شود. اين محصول داراي تيونر DVB-T / T2 نيز مي باشد. اگر به محصولي منحصر به فرد و زيبا نياز داريد ، تلويزيون سوني 85X8000J يكي از توصيه هاي ما به شما است.

كيفيت بالا و صداي دلپذير در تلويزيون سوني 65X7500J

صداي خوب و دلپذير در تلويزيون هوشمند سوني 65X7500J

تلويزيون سوني X7500J 4K علاوه بر داشتن گرافيك با كيفيت بالا ، از كيفيت بالايي براي توليد صدايي رسا و طبيعي برخوردار است. اين محصول داراي دو بلندگو است كه توان خروجي آن 20 وات است. بلندگوهاي استفاده شده در اين محصول قادر به تقويت صداي خروجي هستند و براي زنگ هاي كم صدا به خوبي كار مي كنند.

سوني از فناوري هاي Dolby Atmos ، Dolby Audio و DTS HD در اين محصول استفاده كرده است كه مي تواند طول مدت صدا را افزايش داده و كيفيت صداي توليد شده توسط محصول را افزايش دهد. صداي توليد شده توسط اين محصول بسيار خوب است ، اما به هر دليلي ، اگر كاربر به صداي بلندتري نياز داشته باشد ، مي تواند اين مشكل را از طريق سيستم صوتي يا نوار صوتي حل كند.

صداي مولد تلويزيون سوني 65X7500J كيفيت بالايي دارد و در اندازه هاي متوسط ​​و كوچك بسيار مناسب و موثر است. سوني اين اسپيكرها را جداگانه طراحي كرده است تا كيفيت صداي خوبي را ارائه دهد. اين بلندگوها صداي بيس را به خوبي پخش مي كنند و هنگام پخش صداي بيس از جزئيات و كيفيت صدا كاسته نمي شود.

منبع : قيمت تلويزيون سوني 65X7500J سايز 65 اينچ OLED با كيفيت تصوير 4K

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.